Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новини от гаража на Шкода 120 L 1981г


viv78

Recommended Posts

След малко монтьорска работа тези дни ... за разнообразие и малко бояджийска :)

Днес се захванах с възстановяване на джантите, които бяха поръждясали, но след ентусиазирано търкане, вече няма и следа от старата боя и ръждата. Тези дни ... около Нова година следва и боядисване ;) 

 

Ето го и резултата:

 

 

032186215-big.jpg?r=0

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • viv78

    31

  • SKODA 105 RS

    8

  • Skoda 130LR/h

    5

  • skodko

    4

Най-много писали в темата

Браво, колега! Сериозно търкане е паднало. При тази подготовка, най-добрия завършек на нещата ще е едно прахово боядисване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ще изглежда с прахово. А и не знам къде боядисват така. Колко ще струва?! Аз съм го замислил по следния начин: при тази чиста ламарина няма да има нужда от преобразувател. Иначе шприц и боя. А боята, за сега съм се спрял на цвят алуминий. Относно технологията, дали със спрей или компресор?! Това не съм решил още, но така ще се справя сам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих оставил или цялата или кант от таз лъскава ламарина да се вижда (уникално много ме кефят така лъснати джанти).

Поздравления за търпението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой личен съвет е зарежи тези джанти, те са много масови има ги на всякъде, аз продадох 4 по 2.50, само и само да ги разкарам

 

Вземи си 15 ки http://prodavalnik.com/chasti-za-folksvagen-kostenurka-i33955091

 

Освен това точно тези твойте като са 1981 нямат и борд за безкамерни, просто нищо не струват за мен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спрей нищо няма да стане! Ако ще ги боядисваш сам, избери си един цвят и ползвай само него. Всичко останало няма да оправдае труда ти по чистенето на джантите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прахово!

 

Върви много и бял и сребрист , и никел , та дори и борда да е боядисан в друг цвят! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спрей нищо няма да стане! Ако ще ги боядисваш сам, избери си един цвят и ползвай само него. Всичко останало няма да оправдае труда ти по чистенето на джантите!

Определено не мога да си позволя разлика в цветовете, но има вариант да ти я напълнят в спрей. Но той пък е с по-ниско налягане, отколкото компресор, знам ли?!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл, аз мога да ти го кажа. Става, но борда е направен за момента в който има някаква критична ситуация, пример мой - движа се от Лесново към София до бензиностанцията в Елин Пелин тръгва Motorhead - Ace of spades, аз полудявам и настъпвам, стигам дупка, решавам че ще я обикалям с висока скорост, при което задницата поднася и колата се завърта на пътя. Бях с 14ки без борд, но с вътрешни. Ако нямаше вътрешни какво става, още в началото гумата се разлепва от джантата, въздуха излиза и колата почва да се върти през таван...

 

Та ако искаш рискувай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, не всеки е рацер като теб! Колега, евала, аз така не съм се старал да лъскам моите джанти. И аз съм за прахово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 



Няма смисъл, аз мога да ти го кажа. Става, но борда е направен за момента в който има някаква критична ситуация, пример мой - движа се от Лесново към София до бензиностанцията в Елин Пелин тръгва Motorhead - Ace of spades, аз полудявам и настъпвам, стигам дупка, решавам че ще я обикалям с висока скорост, при което задницата поднася и колата се завърта на пътя. Бях с 14ки без борд, но с вътрешни. Ако нямаше вътрешни какво става, още в началото гумата се разлепва от джантата, въздуха излиза и колата почва да се върти през таван...

Та ако искаш рискувай :)

Да,по дупките си е опасно, но на мен Шкодата не ми е за ежедневно каране, най много да я изкарам в някой хубав слънчев ден из центъра на града и това е!

 



Саше, не всеки е рацер като теб! Колега, евала аз така не съм се старал да лъскам моите джанти. И аз съм за прахово.

Знаеш ли колко излиза едно такова пръскане на джанти?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок

 

 

Колега @viv78,

Моля те, спазвай основните правила за правопис, защото не мога да редактирам всяко твое мнение! 

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

http://viv4o.snimka.bg/automobiles/shkodo-maniya.819393

 

Поредните шкодо-дни,ето какво се случи-свалих двигателя и смених феродовия диск на съединителя,сложих нов венец на маховика,регулирах палците на съединителя-което ми отне доста време и изработка на инструменти за тях,смених бендикса на стартера,смених гарнитури на термосат,картер,страничен и горен капак на клапаните,нови маркучи,ново тяло на масления филтър,нов датчик за маслото,ново гърне,нови тампони на двигателя на тръбния носач.Имаше и боядисване,като преди това всичко се изтъркваше с телен диск на флекса,след което ръждопреобразувател Вюрт и отгоре боя 3в1 и боядисаните части са:задни спирачни барабани,полувалове,надлъжни носачи,пружини,горен и страничен капак на клапаните,тръбите през които минава антифриза,заден тръбен носач,гредата под скоростите.Остава да монтирам и задните нови амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Постарал си се. Да не забравиш да измиеш и моторния отсек - коша около двигателя. Ще стане, като нов! Ще има и завършен вид под задния капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота и изящество! Продължавай в същия дух! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че ви е харесало и на вас!

За коша в двигателния отсек,да,не съм го забравил ще го измия за това още не съм сложил задната маска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ръчна изработка и ръчни инструменти-бензин,парцали,четка и телена четка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

След около 2 седмици очаквайте новини от моята 120-ка,която ще е готова за движение по пътищата ,да видите как изглежда след няколко месечни ремонти :)..е няма да е в напълно завършен вид..но ще е в приличен такъв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваме снимки и повече подробности !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и обещаните снимки..засега Шкодата е готова за движение по пътищата-основната работа беше по двигателния отсек и задното окачване..и малко вътре в купето.Има и още неща за правене-преден мост и цялостно пребоядисване, но мисля за тази година да е това.Сега лятото мисля да я пораздвижа та да и се порадвам аз и...околните :)

033659585-big.jpg?r=0033659586-big.jpg?r=0033659587-big.jpg?r=0033659588-big.jpg?r=0033659589-big.jpg?r=0033659591-big.jpg?r=0033659592-big.jpg?r=0033659594-big.jpg?r=0033659595-big.jpg?r=0033659597-big.jpg?r=0033659598-big.jpg?r=0033659599-big.jpg?r=0033659601-big.jpg?r=0033659602-big.jpg?r=0033659604-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати някоя снимка на бившия собственик, да се изкефи !  :flag_skoda:

 

Евала за труда и ентусиазма ! Продължавай в същия дух !

 

Поздрави! :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.