Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Източване на антифриз , октавия 2.0-как?


gigagog

Recommended Posts

Здравейте. 

Искам да си сменя антифриза на шкода октавия 2.0 дизел 140 кс, но не знам къде са пробките  и дали въобще има такива и дали е нужно да се махат маските под двигателя. Ако някой знае как се сменя цялостно антифриза моля да сподели :) .

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа е най-ниската част на охладителната система,ако искаш смяната да е на 100% най-добре от там да се източи!Най-добре е процедурата да се комбинира със смяна на ангренажа,дето се вика ще е "безплатно"Другия вариант е от радиатора,но не изтича всичкия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора , но да те питам на радиатора къде са пробките и кои кори под двигателя трябва да се махнат ?

пс.Водната помпа е сменена преди месец, но не съм сигурен дали е сменен  и антифриза .Възможно ли е да се подмени помпата без да се сменя антифриза ? 

Редактирано от gigagog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Ваг групата нямат навик да слагат пробки за източване на антифриза,което за мен е минус,но така са решили инженерите така са го направили!Сваля се кората под двигателя тя е една цяла и се развива долния мъркуч на радиатора.Преди това развиваш капачката на разширителния съд за целта колата не трябва да е много загряла.

Помпата като се свали така или иначе целия антифриз изтича,обаче дали са ти наляли същия или нов само човека който го е правил знае!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор :)

дано темата помогне и на други 

Редактирано от gigagog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

didkoltd

Не се развива маркуча,а е на бърза връзка със фиба.А накрайника на бързата връзка е свързан с маркуча в пружинна скоба.

Казваш,че Ваг групата нямат навик да слагат пробки,но фабиите имат,Аудитата някои имат.....има и с пробки.Хубаво щеше да имат всички.

Прав си за водната помпа,само от там може всичкия да се източи и е хубаво като се сменя тя да се сменя антифриза.И защото както и да го събереш,той се изцапва ,защото при махането на помпата измива надолу мръсотията от там където е вървял агренажа.Не може да го събереш всичкия чист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм със забелешката колега не ми се е налаголо да точа антифриз на коли с пробки - късмет просто,явно по-скоро нямат с малко изключения!За мъркуча не вярвам за колегата да е проблем да развие една скоба или да извади фибата.Трябва само да внимава като я вкарва да е добре влязла и закопчана фибата.

Колкото до сервизите в много малко от тях се работи с мозък и със съвест,никой не го интересува ,че антифриза бил се изцапал или е такъл по намасления двагател - събират го и го наливат в казанчето в някои случаи и без да се прецеди даже.А има и много колеги които са на мнението ,че антифриза не трябва да се сменя ,а само се долива като има нужда и то хора със дългогодишен стаж в ремонтите!Дано при колегата майсторите да са си свършили работата както трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,това е борба зе клиенти.Примерно идва клиент и пита,колко е обслужване-смяна на ангренаж.И му отговарят 300лв.Отива клиента при мен и аз му казвам 600.И той отива при първия сервиз.Те му купуват един агренажен комплект с обтяжната и още 1,2ролки и му го слагат,ако клиента се е усетил и иска и водна помпа,сменят и нея.И колата е готова,човека си мисли вече ще карам 100 000км без проблеми.Но остават не сменени,пистовия ремък,обтяжните му ролки,обтегача/успокоителя,фраулайфната ролка на динамото,антифриза е стар и замърсен,съответно вече е замърсил и системата,обикновено казват да не се сменя помпата,за да излезе евтино и клиента да отиде при тях.И после чакат,нещо от не сменените неща да се прецака и да дойде при тях,защото си мисли,че е намерил добър евтино работещ сервиз.И пак да му вземат парички за труд и части.....Това е политика,няма нищо лошо!Просто минава,защото българина си е такъв,гледа евтинкото,без да се замисли много над нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.