Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питане за слабости на Фабия SDI ...


MaXo

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам какво се обажда най-често от скъпо струващите ремонти при този модел.Надеждна ли е ... случвало ли се е да ви оставя на път въпреки добра подръжка.Никога не съм карал дизелов автомобил и съм слабо запознат какви проблеми създават.Видях, че са с роторна горивна помпа Bosch VP37... което до колкото разбрах е добре ...поправете ме, ако бъркам.Тоест не е от капризните от към качество на горивото... и дори гледам, че дават да се кара и с биодизел и дори рафинирано подгрято олио. :) Другото нещо, което ме интересува и за което намерих противоречиви мнения... маховика ... демпферен или не?И променя ли се нещо в по-късните Фабии?Как е с шума и разхода при магистрално каране с около 130-140?Как е със загряването зимата и примерно след колко време ви духва парното при да речем -5 или -10 градуса?Сега работната ми градска кола е Пунто 1.1 на метан и със сигурност е по-слабо от Фабия SDI :) ...тааа мисля, че ще свикна и с нея. :) Много ми се иска да карам, някое силно ТДИ, но искам разума да надделе и да взема кола, която да ми служи и да не и робувам.Искам да питам и може ли да направите сравнение между Голф4 с СДИ, който е 68 коня?В какво се състоят разликите?До колкото разбрах Голфа е с демпферен маховик ... всички дизелови Голфове били с демпферен маховик.Отделно мисля, че са и с по-къса кутия, поне от клиповете, които гледах в ютуб....явно за да компенсира по-голямото тегло... от там следва и малко по-висок разход от Фабията.Поправете ме, ако съм прочел нещо грешно моля. :) Ако споделите и за разхода, макар, че съм гледал в спринтмонитор ... няма да ви се разсърдя :)Както и каквото друго се сетите за този автомобил...мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Fabia SDI вече 260к километра и мога да ти кажа, че е перфектен автомобил. Рахода ми градско е 6л/100км., а на дълго може да падне и на 4л/100км. Не съм имал никакви технически проблеми и скъпи ремонти по нея, само консумативи и веднъж съединителя е сменен на 200к. Маховика е дмпферен. Зимата и трябва към 10 мин. да поработи преди да дойде топлото в купето. 

Ако си намериш читав екземпляр, няма да съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам Фабия СДИ.Трябва и изключително много според мен време за да загрее и да стопли купето.140 км.по магистралата си ги поддържа,но не и по баирите,но шума е доста голям,защото и кутията е къса-като на 14тди примерно.На голф не е по-къса.Маховика не е двумасов.Изключитерно безпроблемен автомобил.Разхода градско е уникално нисък.Няма просто друга такава кола.Не се прави на циганка и не и слагай нищо друго освен чиста нафта от бензиностанцията.Като слабо място-като на всички Фабии задни тампони на пр.носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би до някаква година да е едномасов ... а след това двумасов? Относно кутията на Голф и Фабия ... ето от къде си правя изводите:

 

Тук стопирайте на 0:26 ... вижда се, че със 140 е на 3500об.

http://www.youtube.com/watch?v=aVTkN59SkPo

 

 

 

Тук на 0:41 ... вижда се, че Фабията е на 3000об. при същата скорост 140км/ч

http://www.youtube.com/watch?v=NKMnr-tnezY

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Фабията всъщност е Поло, а не Голф.

Като Фабията е малко по-тежичка - и забележимо по-вместителна.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такъв автомобил също. Колата е перфектна за градски условия. Извънградско и по магистрала особено ако сме повече хора е малко тегаво изпреварването, но за сметна на това разхода е доста нисък. Закупена е нова и до момента са сменени - акумулатор (оригиналния издържа близо 7 години), масла и филтри, накладки; това лято - ролки, ремъци, външни накрайници, големите тампони на предните носачи. Като често срешан проблем, но не толкова съществен е чупенето на водачи на ел. повдигащия механизъм на прозорците. Също доста срещан проблем е (също от личен опит) протичане/изпускане на цилиндърчетата разтварящи накладките на задните колела. 

Зимата ми се струва, че доста бавно загрява. Разпитвал съм познати каращи същия автомобил - и при тях е така.

Редактирано от Dido_fabia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би до някаква година да е едномасов ... а след това двумасов? Относно кутията на Голф и Фабия ... ето от къде си правя изводите:

 

Тук стопирайте на 0:26 ... вижда се, че със 140 е на 3500об.

http://www.youtube.com/watch?v=aVTkN59SkPo

 

 

 

Тук на 0:41 ... вижда се, че Фабията е на 3000об. при същата скорост 140км/ч

http://www.youtube.com/watch?v=NKMnr-tnezY

Ти не гледай какво пише.Тази фабия е тди.

Аз мога да снимам моята и да напиша че е с ванкелов двигател и ще повярваш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.