Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Непристойно поведение на пътя


kokarosta

Recommended Posts

За ***ите, които минават на чевено - ясно! Ами тея дето само чакат да светне жълто и скачат на спирачките? 

В тази връзка спокойно можем да наречем ***оти и тия, 'дето не знам какво си чешат та поддържат 4-5 коли разстояние пред себе си със скорост 30-50 km/h, и изведнъж ускорят, колкото да минат само те (ама на кърваво жълто).

 

Не знам какъв съм, но често се случва да спирам на "зелено", т.е. да не навляза на жълто в кръстовището.

 

'Ми то в ЗДП си е казано, че не се навлиза в кръстовище (когато имаш зелена светлина), ако не можеш да го напуснеш така, че да не пречиш на другите участници в движението. От тук и друг мой любим момент: "Тапа", светва зелено и всички "юруш, давай да превземем кръстовището!". Ама това къде ще се озовем в крайна сметка? Ще пречим ли на движението? Че и понякога от 2 ленти в посока, вемат че станат 3 в същата посока.

@chavdarlk, тоя според мен трябва да палне свещица и да даде курбан. Макар, че май най-правилно спрямо човечеството е да лапне нагана (лошото е, че твърде вероятно е да не го направи).

@milen Dimitrov, освен да го заклеймиш тоя като и*иот, за съжаление няма какво да се направи. Наистина, съжалявам за преживяното от майка ти.

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 164
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • kokarosta

    26

  • carrot

    13

  • stivi797

    12

  • PRR

    9

Най-много писали в темата

В една европейска държава пък жълтото свети толкова време,колкото зеленото и ако спреш на жълто направо те отнасят! :dog: :dog: :dog:

Не е истина какви дебили са,ама то който е ходил там сигурно вече се досеща за кого става дума!Има и по-зле от нас,което не оневинява нашите и*иоти дебилни,които като ги погледнеш питат:"К'во,бе?"

Редактирано от scooby doo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chavdarlk, тоя според мен трябва да палне свещица и да даде курбан. Макар, че май най-правилно спрямо човечеството е да лапне нагана (лошото е, че твърде вероятно е да не го направи).

 

Като гледам как е направил маневрата, направо се чудя колко патрона ще му стигнат, ако реши да го направи! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Канада, на важни и натоварени светофарни кръстовища, между ъглите на кръстовището( 4, 5, 6, 8..) има на асфалта "ударена" решетка с жълта боя. При смяна светлините на светофара има период от време(мисля, че беше о/о 12 секунди), през който всичко свети червено. Точно през този период, камера снима решетката с жълта боя и ако има кола "на кадър", след седмица получаваш "честитка", че в тридневен срок трябва да си платиш глобата( няма милиция, няма полиция), а ако не си я платиш в срок, след седмица получаваш известие, ....на ...тази дата се явете в съдебната палата, зала N..., дело N... Ако искаш обяснявай, че си влязъл в кръстовището на зелено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на какво станах свидетел ей на ТОВА кръстовище ... чакаме една голяма опашка да се включим на бул.България и един бързак с бяло Ауди реши , че като е широко преди кръстовището ще е широко и при островчето , да ама няма кой да гу пусне наглеца и нали е наглец просто мина по всички правила на нарушителя от ляво на островчето (в насрещното) и си направи десен завой , а колите завиващи на дясно от бул.България ... едната половина спряха , другата половина свиреха , псуваха и пак спряха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човека много е бързал... Чул, че в Мол България раздавали мозък, та бързал да се нареди няколко пъти и да си вземе колкото може повече (явно има вопиюща нужда от голямо количество).

 

Мен пък вчера щяха да ме стъпчат на тротоар. Случката: минавам по тротоара (учудващо беще свободен за пешеходци, но пък с почти никакви бордюри), изравнявам се с една повдигната пешеходна пътека и гледам едни фарове лекичко завиват към мен и не забавят. Пича си мина през тротоара, заобикаляйки гърбицата без да го притеснява факта, че по тротоара от където мина има и пешеходци (тия па какво ли правят там, че не се дърпат от пътя ми?!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, просто внимавайте, и не се вживявайте чак толкова.

Все пак сме в Булгаристан - и това трябва да се има предвид.

Иначе всякакви безумни изпълнения могат да се видят..... думи нямам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те първо контролните органи да си свършат тяхната работа... Бил съм свидетел и на това как джигит сече пътя, отнемайки предимство точно пред спряла патрулка с катаджия облегнал се на предния капак, колегата му седи вътре и не знам какво точно правеше. Двамата просто го изгледаха тоя и всеки си продължи със "заниманията" си. Понеже аз бях тоя с отнетото предимство, спрях до тях да ги питам дали не са видели какво се случи токущо, точно пред тях, а отговора беше просто "давай, че хората чакат да минат".  :eusa_think:

Поздравявам те колега!!! Правил съм го много пъти.... да спра до полицай само за да му търся сметка защо не санкционира отявлени нарушения. Трябва да ти кажа, че в 90% от случайте започват да се обясняват като първолаци, защото не знаят кой съм и какво бих могъл да им направя. Та, въпроса ми е, когато има полицай и той не реагира... да му се търси отговор... нека обществото спре да бъде толерантно!!! Така и властите ще бъдат принудени да си вършат работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че е така. Просто в Люлин се получи критично струпване на нервни перничани бързащи за работа. А местните хора не са подготвени за подобни състезатели. Днес един PK прелетя през ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА пред ДЕТСКА ГРАДИНА, движейки се в НАСРЕЩНОТО, защото изпреварваше колона от 10 автомобила и рейс при НЕПРЕКЪСНАТА ЛИНИЯ и то го направи с поне 80 КМ/Ч, защото отсреща идваха коли. Направо изтръпнах като знам колко майки с деца пресичат там...

 

В тоя ред на мисли, аз от кретенски каращи шофоьри в градски условия не се впечетлявам особенно, когато застрашават други автомобили. Скоростите в повечето случаи са относително ниски (не че няма и изключения) и да се смачкат ламарините - абе майната им. Ама като почнат да прелитат покрай хора/пешеходци, велосипедисти... ей тогава ми иде да трепя. Там грешките са фатални - резултата е пастет с органичен произход! Аз ако съм - ще вдигна всички пешеходни пътеки на легнали полицаи. Верно е гадно за колата, ама то ние не сме хора, а олигофрени като сме зад волана, по добре да си правим по често колите, те са едно тъпо желязо в крайна сметка.

Доста агресивни писания,колега!Близо 9 години маршрута ми минава през кв.Люлин.И да ти кажа не ми прави впечатление ние с Пернишките регистрации да сме много нервни!Честно,много ме учуди с тези писания,защото може да ви се стори смешно,но за мен Люлин е с едни от най- колегиалните шофьори :)!В интерес на истината отдавна не съм минавал през това околовръстно,сега спускам с 50 по Царица Йоана за да хвана зелената вълна!:)

А относно изцепките за,които говориш на мен ми прави впечатление,че се извършват от лица между 18-23 годишни младежи,без оглед на регистрацията!

Извинявам се.че леко оспамих темата на колегата,но аз не мога да се оплача от някоя простотия на пътя!

 

Поздрави!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Втори коментар ми е във форума и ще поспамя малко. 

 

Всеки има много материал да изпише по тази тема поради простата причина, че "селските" тарикати в България са по няколко на глава от населението. 

По ирония на съдбата хората, които живеят в селата, често имат значително по-висок интелектуален капацитет и по-развита ценностна система от гореспоменатите тарикатчета, но реалността ни кара за използваме термина не по предназначение. 

Та, имам няколко любими категории селски тарикати, с много преплитащи се нюанси между тях: 

 

1. Такива, чието време по подразбиране е по-ценно от това на всички останали и трябва да достигнат крайната си дестинация по възможност вчера. Характерни симптоми са: хронична употреба на крайна (обикновено лява) лента независимо от посоката, която се поема при следващото кръстовище; нервозно присветване с дълги светлини, в определени случаи ескалиращо до клаксон; характерна визия на настръхнал котарак (обикновено се наблюдава в огледалото за задно виждане и няма как да се сбърка). 

 

Когато такъв индивид ми се лепне за гъза, любимият ми подход е бавно (много бавно) да започна да се прибирам в дясната лента. С удоволствие наблюдавам реакцията на дивия звяр в огледалото - в повечето случаи започва да си мята главата френечитно, което е споходено с отделяне на пяна от устата. Гледката е неповторима. В много редки случаи въпросното животно успява да издържи докато се прибера напълно в съседната лента - обикновено профучава с мръсна газ покрай мен, на опасна близост до мантинелата. 

 

2. Такива с отявлено развинтено въобажение, ампутирани от инстинкт за самосъхранение и чувство на отговорност. Те буквално импровизират на пътя, истински виртуози - зигзагообразни движения между лентите, пресичане на (тъмно) червен светофар (вероятно спират, когато видят зелен), нагло отнемане на предимство, пестене на електроенергия от светлини, летежна фаза през полегнали полицаи, оф-роуд по тротоара или през някоя канавка. 

 

За тях нямам универсална стратегия. В повечето случаи, обаче, когато подобен тарикат опита да се мушне като мишок между мен и предното возило, не му се получава номерът, тъй като дебна такива копеленца от далеч и не позволявам да си правят произволията в личното ми пространство. Често, на педя-две от сблъсъка напомням за себе си с клаксона, при което като че ли се наблюдава известно "пробуждане" от ступора, споходено от солидна доза пяна и псувни, подобно на тези при горния индивид. 

 

3. Такива, които правят всичко друго, освен да шофират - мацат се с грим, пишат смс-си, четат вестник, карат пияни или просто си бъркат в носа, изследвайки заобикалящия ги пейзаж (вероятно се стига до врменна загуба на зрението, когато бръкнат прекалено на дълбоко и засегнат очния нерв).

 

Един подобен дебил ме изнесе миналата година на околовръстното с необуздана ярост. Карам си аз в крайна лява лента и в един момент колите около мен започват постепенно да намаляват. Накрая спряхме - в последствие разбрах, че на 200-300 метра по-напред е имало друго ПТП и се е образувала тапа. Както си стоя и се оглеждам напред да видя какво се случва, бях буквално телепортиран, озовавайки се пред колата, която до преди секунда се намираше пред мен. 

Излизам през вратата на пасажера (бях плътно наврян в мантинелата от ляво) и какво да видя - една кола по-назад, "телесни" (фигуративно казано) течности напускат окепазения Land Cruiser, чиято предница беше като отхапана от мечка. От елитното возило излиза един изключително елегатен младеж (беше със сватбения анцуг със сигурност), който според мен не беше напълно сигурен в кое населено място се намира. Изглеждаше все едно се надига току що от възглавницата, страшен изрод. 

 

Горката жена пред мен (която само бях охлузил, за щастие), първо започна да сипе по мен "супрелативи", докато й обърнах внимание на гледката отзад. Кофти късмет - минавала през София транзитно. 

 

Та така. Ако трябва да съм лаконичен - добре е казал народът, че "простотията не ходи по гората". 

Поздрави и безаварийно на всички! 

Редактирано от nitnelav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен изброените 3-групи, ще си позволя да добавя и още една, по-характерна за по-малките градове и села, а именно:

 

4.Синдромът на старческата деменция - обикновено карат лъскави съветски возила или архаични техни събратя, дошли след падането на Желязната завеса, шофират бавно, но изключително невнимателно, огледала почти не се гледат,от знаците спазват само тези, които са видели, не зачитат предимство. Срещат се на пътища извън града, където карат самоубийствено бавно, или из градовете, където са още по-опасни, паркирането също не им е силна страна. Добре е да не паркирате до тях, тъй като като отварят вратите си не гледат изобщо кой ще натиснат, така че най-добре по-далеч, поне на две врати разстояние. Рядко пускат мигачите когато правят маневра.

Редактирано от kamengk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен изброените 3-групи, ще си позволя да добавя и още една, по-характерна за по-малките градове и села, а именно:

 

4.Синдромът на старческата деменция - обикновено карат лъскави съветски возила или архаични техни събратя, дошли след падането на Желязната завеса, шофират бавно, но изключително невнимателно, огледала почти не се гледат,от знаците спазват само тези, които са видели, не зачитат предимство. Срещат се на пътища извън града, където карат самоубийствено бавно, или из градовете, където са още по-опасни, паркирането също не им е силна страна. Добре е да не паркирате до тях, тъй като като отварят вратите си не гледат изобщо кой ще натиснат, така че най-добре по-далеч, поне на две врати разстояние. Рядко пускат мигачите когато правят маневра.

а когато ги пуснат забравят да ги спрат и т.н. Просто са по-близо до мястото за където сме тръгнали всички. :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да включа още една група ... (мисля , че заслужават  :D )

 

5, Таксиметрови шофьори  866048bd47858df4.jpg

- Смятат се за "царе" на пътя (може би заради "златистия цвят") , имат си свои правила за движение и силно изявено объркване , че всички останали са длъжни да се съобразяват с тях. Характерни са внезапни маневри към "махащите банкноти" , спиране по средата на пътя за "разтоварване" , а ако случайно има място за отбиване се вкарва само 1/3 от колата и карането по средата на две платна в дебнене на "по-бързата лента". Пушенето , слушането на музика (предимно чалга) и не много добрата хигиена , са често срещани зад волана (въпреки , че от няколко години има промяна). Даването на път на друг водач се счита за лошо нещо , а когато получат такова използването на "аварийки"за благодарност е тема Табу. Агресията  при "погазване на правилата им" към други водачи е честа и подкрепяна от всичко жълто наоколо.

И за да не завършвам негатвно , трябва да кажа , че има таксиметрови шофьори които се опитват да бъдат истински - Да са възпитани , учтиви , чисти и спазващи правилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега ще ви постна нещо, което аз го писах преди време за една друга порода участници в движението... Същите постоянно реват да ги пазим... Ама нас от тях кой?????

6. Мотористи:

Промени в Закона за Движение по Пътищата Изм.бр. 93 от 24.11.2009 г., в сила от 25.12.2009 г.
23 август 2010 г. в 14:21
 
PublicПриятелиСамо азПо изборBourgas, Burgas, Bulgaria областБСУПреглед на всички списъци...НоблексPMG BurgasНазад

 

Промените са само за Водачи на Мотоциклети:

В раздел Раздел III – „Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя” се добавя чл.19а Когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка то същата е за движение на мотоциклети. Мотоциклетите се движат само и изключително по пътната маркировка, като водачът на мотоциклет може да използва за движение най-удобната за него пътна маркировка. Приоритетно Водачите са длъжни да се движат по осовата маркировъчна линия разделяща платната за движение в двете посоки.

В Раздел V – Маневри се добавя нов член 27а Водачи на мотоциклети не важат ограниченията на чл.25, 26 и 27. Същите не са длъжни да подават каквито и да е било сигнали за резки маневри. Водача може да предприема каквито и да е било маневри по лично усмотрение.

В Раздел VI – „Сигнали, подавани от участниците в движението” – Същата глава не се прилага от Водачи на Мотоциклети.

В Раздел VII – „Завиване надясно или наляво” се правят – Същата глава не се прилага за Водачите на Мотоциклети тъй, като същите не са подвластни на физическите закони и са безсмъртни

. В Раздел VIII –„Завиване в обратна посока. Движение назад” се добавя член 40а Ограниченията на чл.38, 39 и 40 не важат за Водачи на мотоциклети. Същите могат да завиват във всички посоки винаги са с предимство поради своята безсмъртност.

В Раздел IХ – „Изпреварване” се добавя нов член 43б Водачите на Мотоциклети имат право да изпреварват както намерят за добре. При движение по маркировъчна линия винаги са с предимство пред останалите участници в движението.

В ПРЕХОДНИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ се добавят следните точки:

1. Водачи на мотоциклети, които под предпазните каски имат качулки или кърпи имат право да се движат само на една гума и ограниченията за скорост не се отнасят за тях и същите са винаги с предимство пред останалите участници и мотоциклетисти.

2. Водачите на мотоциклети, които за залепили маркер „полиция” или друг подобен знак обозначаващ принадлежност към народната милицията са с предимство пред посочените в т.1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих включил и колоездачите.

Каквито простотия правят по горните категории трудно ги достигат.

 

За протокола и аз съм активен колоездач. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7. Тираджии - когато ги изпреварваш, ускоряват; когато изпреварват, го правят болезнено бавно. 

Почти никога не отбиват, за да направят път на движещата се зад тях колона. 

 

8. Магистрални дебили - през 90% от времето не следят огледалата за задно виждане. През останалите 10%, случайно поглеждат назад и виждат, че ги наближава автомобил с висока скорост и точно тогава решават, че е идеалният момент да се изнесат с 80 км/час в крайна лява лента. Случва се да карат без светлини до здрачаване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък под магистрални дебили ще сложа тия дето карайки със скорост над разрешената, решават че лявата лента им се полага по бащина линия. И когато ти чинно си изпреварваш с разрешена от правилника скорост, те ти се лепват на задната броня и почват да ти светкат и подсвиркват нервно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък под магистрални дебили ще сложа тия дето карайки със скорост над разрешената, решават че лявата лента им се полага по бащина линия. И когато ти чинно си изпреварваш с разрешена от правилника скорост, те ти се лепват на задната броня и почват да ти светкат и подсвиркват нервно.

Да, такива особено ме нервират.....

Решили са, че шосето е тяхно - хубаво, обаче като искат да карат една идея по-бързо от останалите, нека да карат!

А не през една трета от пътя някой такъв да кара като изтребител, а през останалите две трети - като бабичка.

И когато го настигнеш в един момент, и го изпревариш - да натисне газта до ламарините, опитвайки се на всяка цена отново да те изпревари, и то по най-безумния начин!

Тая логика - нещо не мога да я разбера.

Като иска да ме превари - нека.

Но все пак, уместно е да го направи на някаква по-удобна и празна отсечка - а не при ляв завой, примерно, когато е пълно с коли, и почти няма видимост. С което да застраши и моя живот, и неговия, а и тоя на още няколко човека. :eusa_naughty:

Ето това вече - е трудно за възприемане!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък под магистрални дебили ще сложа тия дето карайки със скорост над разрешената, решават че лявата лента им се полага по бащина линия. И когато ти чинно си изпреварваш с разрешена от правилника скорост, те ти се лепват на задната броня и почват да ти светкат и подсвиркват нервно.

 

И какво правите вие? Магистралният дебил кара със 180 в лява лента а вие със 120 излизате да изпреварвате пред него? За вас всичко е наред защото изпреварвате с максимално допустимата скорост и другите зад вас нямат право да карат по-бързо!?!?!? А пък после се нервирате когато някой пред вас излезе да изпреварва с по-бавна от вашата скорост. 

 

Не е виновна скоростта толкова, колкото преценката за разстояние и възможност за изпреварване! Аз пък се нервирам на КРЕТЕНИ, които карат нови и мощни коли и  изпреварват /на магистрала/ със скорост 2км/ч по-висока от другата кола, защото се движи със 130 и вече е стигнал пределната скорост /според него/. Изпреварването отнема 5 минути а зад него се събират няколко коли да му светят и го псуват! 

Е това какво е???? Синдром на икономично движещият се шофер дето ще превъзпитава другите бързащи за някъде пък той понеже е безделник тръгнал на разходка, всеки му пречи!?!?!?

За тези които не знаят: ИЗПРЕВАРВАНЕТО СЕ ПРАВИ ПО ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЪРЗИЯТ НАЧИН, СЛЕД КОЕТО СЕ ВРЪЩАШ ОБРАТНО В ЛЕНТАТА СИ!

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скорамно мненеи е че нямаме Култура на шофиране. Как може в белите държави, хората зад волана да не свирят, псуват и прочие, а БГ да не може ? Всичко това е до манталите ни. Най - лошото е че като излем извън България, спазваме всички закони по пътищата, а в БГ НЕ ? Не ме разбирайте погрешно аз също се ядосвам, като не веднъж са ме засичали, но вече се старая да приемам нещата по лежерно. Ако всеки от нас се постарае малко може би нещата ще се променят. Съвсем отделен въпрос е пътното платно и неговата структора и качество.

Редактирано от nnenno
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скорамно мненеи е че нямаме Култура на шофиране. Как може в белите държави, хората зад волана да не свирят, псуват и прочие, а БГ да не може ? Всичко това е до манталите ни. Най - лошото е че като излем извън България, спазваме всички закони по пътищата, а в БГ НЕ ? Не ме разбирайте погрешно аз също се ядосвам, като не веднъж са ме засичали, но вече се старая да приемам нещата по лежерно. Ако всеки от нас се постарае малко може би нещата ще се променят. Съвсем отделен въпрос е пътното платно и неговата структора и качество.

Защо спазваме обаче - замислял ли си се?

Защото в Гърция, примерно, какво се случва, когато нарушаваш на пътя - без значение как и какво - изведнъж отнякъде се появява полицейската кола, спират те - и отнасяш 300 евро глоба.

Ама почваш да се обясняваш, да се възмущаваш, че са те спряли - 700 евро глоба!

Ама продължаваш да се обясняваш - свалят те от колата, и я задържат. Прибират ти и талона, а може и правата да ти приберат - ако преценят, че си прекалил с тона, който си им държал.

А не дай си Боже да им скочиш нещо.... както тук скачат някои тежкарчета на полицаите.

Спокойно могат да те арестуват, като междувременно могат и да те ступат.

Ако не се стигне дотам и да те гръмнат.

В Германия - нещата са много подобни.

В Румъния - също.

И в Унгария - също.

За какво говорим тогава?

Просто в белите държави контролът е на ниво, и ако на някого му хрумне да нарушава, че после да се прави и на тежкар - много бързо си го получава.

Докато тук не е така - елементарно е. И затова ги има такива, като горепосочените - колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък под магистрални дебили ще сложа тия дето карайки със скорост над разрешената, решават че лявата лента им се полага по бащина линия. И когато ти чинно си изпреварваш с разрешена от правилника скорост, те ти се лепват на задната броня и почват да ти светкат и подсвиркват нервно.

 

 

И какво правите вие? Магистралният дебил кара със 180 в лява лента а вие със 120 излизате да изпреварвате пред него? За вас всичко е наред защото изпреварвате с максимално допустимата скорост и другите зад вас нямат право да карат по-бързо!?!?!? А пък после се нервирате когато някой пред вас излезе да изпреварва с по-бавна от вашата скорост. 

 

Не е виновна скоростта толкова, колкото преценката за разстояние и възможност за изпреварване! Аз пък се нервирам на КРЕТЕНИ, които карат нови и мощни коли и  изпреварват /на магистрала/ със скорост 2км/ч по-висока от другата кола, защото се движи със 130 и вече е стигнал пределната скорост /според него/. Изпреварването отнема 5 минути а зад него се събират няколко коли да му светят и го псуват! 

Е това какво е???? Синдром на икономично движещият се шофер дето ще превъзпитава другите бързащи за някъде пък той понеже е безделник тръгнал на разходка, всеки му пречи!?!?!?

За тези които не знаят: ИЗПРЕВАРВАНЕТО СЕ ПРАВИ ПО ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЪРЗИЯТ НАЧИН, СЛЕД КОЕТО СЕ ВРЪЩАШ ОБРАТНО В ЛЕНТАТА СИ!

Абсолютно съм съгласен с masterOne, не е толкова важно с колко ще изпреварваш или с колко теб ще те изпреварват, важна е преценката на пътната обстановка. Основно правило в правилника е - шофирай так, че да не създаваш предпоставка за произшествие. На магистралата едно не подаване на мигач е предпоставка за произшествие, или подаване на мигач и веднага тръгване за изпреварване без да се оглежда човека, мигача не дава предимство, затова човека бива осветкван и освиркван. Друго нещо - каране по тъмно или в лека мъгла на габарити, все едно сте сложили табелка - елате ме ударете, че колата и без това ми е за ремонт. Друг момент аз карам с ХХХ скорост зад мен се залепил някакъв, но не ме изпреварва защото го е страх да вдигне по висока скорост и пред мен друг човек тръгва да изпреварва без да се огледа, аз скачам на спирачките, но знам за какво разстояние и време ще намаля от 200 до 100, но човека отзад явно не си познава колата въпреки, че е настъпил газта, и добре че средната лента беше свободна иначе кой по напред да пазя тоя отпред или тоя отзад.

Не е важно с колко караш, важно е да се държиш адекватно на пътя и да реагираш адекватно във всяка ситуация.

 

Стиви - не си баш прав, спирали са ме във всички изброени от теб държави и максимума, който съм плащал е 70 Евро в Австрия за превишена скорост и то защото ме засякоха с лазерен радар.Ташкарията си е ташкария, тук може да е някой, но навън този някой е никой.

Редактирано от dimibo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее... Като гледам как сте номерирали категориите, влизам в поне няколко от тях. Отивам да си посипя главата с пепел и да се самобичувам в ъгъла :banana_playing:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.