Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подгрев на седалките- трябва ли да работи без контакт?


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Накратко- монтирах подгрева допълнително, като е ползвано оригиналното окабеляване- чисто ново го поръчах, оригиналните модули с релета и одеалца, всичко е на букси, които влизат в релетата и сентрал електрик модула, имаше само 3 свободни кабела, които са маса, + след контакт и сигнал до конвиниънс модула, ако не се лъжа.

След като жена ми утрепа два пъти за три дни след забравен подгрев акумулатора, установих, че работи и без контакт- така ли трябва да бъде или да разкоствам да проверя дали този + наистина е само след контакт или съм се заблудил?

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, при мен подгрева работи само на контакт. Явно нещо не е свързано коректно, за да се проявява този проблем. За съжаление обаче съм до тук с помощта. Нека колегите, които са на "ти" с тоците, да помагат ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма много какво да съм объркал- ще проверя пак +- а дали наистина го има без контакт, масата си е маса, свободния куплунг XS13 на сентрал електрик и пина в конвиниънс модула баха само те свободни, така, че тях няма как да ги сбъркам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, при мен подгрева работи само на контакт

:doubleup:  и при мен е по същия начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силовата верига на релетата за управление се захранва от постоянен плюс ( клема 30).Захранването на оперативната верига и термосензорите 

в подгревателя е от контакт ( кл.15) , често пъти се взема при съвременни автомобили от централ електрик модула , дори и като управление

по CAN шина.

Тъпо или умно , за такъв род консуматори има задължително + от контакт . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, прав си, +- а на свободния кабел е преди контакт, а другия за релетата идва от сентрал електрик.

Правилно е вързана системата значи. Ще се дебъгваме с ВАГ-КОМ. Накрая просто ще закача +- а след контакт и точка :D

 

П.С. Пиновете за конвиниънс модула са два за двете релета- излъгал съм :D

 

 

166781_10151355792703616_1277877356_n.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, прав си, +- а на свободния кабел е преди контакт, а другия за релетата идва от сентрал електрик.

Правилно е вързана системата значи. Ще се дебъгваме с ВАГ-КОМ. Накрая просто ще закача +- а след контакт и точка :D

 

П.С. Пиновете за конвиниънс модула са два за двете релета- излъгал съм :D

 

 

166781_10151355792703616_1277877356_n.jp

Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Най-накрая намерих време да мина през пича, който ми реализира налудничавите проекти и заедно нищихме проблема- оказа се, че единия кабел правилно си е на клема 30, а сентрал електроникс- а решава кога да пуска ток и би трябвало комфорт модула да не пуска ток преди контакт, ама- мидъл фингър- лапа си 5 ампера на седалка като пич.

Прекодирахме наново (чексумата беше с 1000 повече преди това, но колата си работеше- странно как ЕКУто беше приело тази стойност), но отново си имаше ток без контакт.

Плюса след контакт е кекав за 10 ампера товар (пуснати и двете седалки на максимум мощност).

Съответно решихме проблема, като плюса от клема 30 за седалките мина през реле, а управляващия ток за релето дойде от клема 15- плюс след контакт. Ползвахме компактно електронно реле от аларма- 15А и всичко си дойде на мястото. Още нямам идея защо сентрал електроникс пуска ток без контакт- явно е бъг.

Сега жена ми трябва повече да се постараее, за да утрепе акумулатора :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.