Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кое се грижи за оборотите?


petko.tsonev

Recommended Posts

Искам да попитам освен дросел клапа има ли друго устройство, от което зависят оборотите на Октавия и по-точно АЕЕ мотора. Питането ми е, защото си мисля, че дросел клапата ми е здрава, а проблема е друг.... прилагам снимка на устройството в което се съмнявам и не знам за какво е. Видях, че маркуч, който тръгва от него шунтира дросел клапата.

 

http://prikachi.com/images/406/6841406H.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката/EKU/ регулира оборотите чрез дросел клапата когато е електрическа или когато е механична с т,н"стъпков мотор" на база показания от температурен датчик.Ако споделиш какъв е проблема сигурно колегите ще ти дадат отговор на причината за проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам че туй е снимка от 1.8 Т ... АЕЕ има съвсем друга визия ... инак компютъра се грижи за всичко посредством информация от различни датчици по мотора - температурен , ламбда сонда , MAP/MAF  сензор , а моторчето за празния ход е изпълнителния орган .

 

П.П. Пу к'ъв съвпадък за колко секунди си ме изпреварил колега :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че колата изобщо не може да държи обороти и направо си гасна... като по загрее държи 300 об/мин, но като включа фарове или парно се вдигат оборотите, значи стъпковия мотор реагира. Като откача акумулатора дросел клапата отваря-затваря прави едни "трептения". Температурата е добре, аз и го сменях датчика миналата зима, ламбда сондата не работи, но на газ си е ОК.

 

Възможно ли е проблема да е от това на снимката срещу втората стрелка,.... знам, че снимката е от 1.8т, но това го видях на тази снимка и на моята кола го има също

Редактирано от petko.tsonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае за какво е въпросния електромагнитен клапан..... нещо свързано е с вакума, но искам да знам по-подробно. Помагайте колеги. Преди един ден откачих клемата на акумулатора за 20 мин. и всичко се оправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах и по-горе снимката ти не е от твоя мотор , а електромагнитния клапан , за който питаш вероятно е клапана на системата за принудителен празен ход и той въобще не ти бърка ниските обороти.

П.П. Сега се загледах в мобилето в моторите на 1.6 и видях , че са еднакви филтърните кутии и клапанчетата на 1.6 и 1.8 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се снимаше двигателя на моята кола, защото видях снимка на въпросния клапан в "мрежата", ако това те притеснява колега да ида да снимам мотора... ебаси проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Сега се загледах в мобилето в моторите на 1.6 и видях , че са еднакви филтърните кутии и клапанчетата на 1.6 и 1.8 .

Не ти се чете всичко явно ... както виждаш поправил съм се .

Ако беше прочел и първия ред до край щеше да видиш , че съм писал за какво е - ППХ (принудителн празен ход) - когато пускаш на скорост и в обороти компа гаси дюзите и двигателя смуче горивни пари през тоз клапан и през един филтър с активен въглен , но той не влияе малките обороти по никакъв начи (освен ако някъде няма скъсан маркуч).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.