Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Регулиране на фарове О2


Metodiew

Recommended Posts

Здравейте. Току що бях на реглаж на фаровете (няма да казвам къде), но ми казаха, че машинките ми по някакъв начин превъртат, става въпрос за механичното регулиране, електронното работи без проблем. Аз мисля, че просто не са въртяли на правилното място. Там където е "ченгелчето" за изваждане на фара видях две места, които предполагам са за реглаж, а те въртяха зад самия фар откъм моторния отсек. Рових в ръководството за експлоатация, но там не пише нищо за реглажа на фаровете. Може ли някой да ме светне от къде точно се регулират, понеже ги регулираха преди няколко месеца и нямаше проблем, пък сега и двете машинки да превъртат малко ме съмнява. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирах ги миналата година(криво ляво :D )Има и отстрани на фара отворчета и отзад към мотора както казвашЕдното е за регулиране по хоризонтала,другото по вертикала.Кое обаче точно за какво беше ще те излъжа.Помня обаче че като не уцелих правилното и при мен имаше някакво превъртане.Поздрави!

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад е само за дългите и регулира само надолу, нагоре. Отстрани са и двете за късите - едното е за надолу-нагоре, другото е за наляво-надясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах напълно как работи системата за регулиране на фара, много интелигентно е направена, но не и за хора, които не разбират... Преди малко тествах каква я е свършил майстора от днес и какво да видя, дългите светлини забити надолу в земята. Сетих се, че той доста понавъртя в очакване да се мръдне късата светлина, а дефакто тотално е разбазикал дългите, и двата. :(  Това вече на око не знам как да го регулирам. Утре ще звънна в ЕТ да питам правят ли реглаж и на дългите светлини, освен на късите. Поздрави и се пазете от хора, които не знаят къде пипат !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера,защо не ходите при майстори и сервизи,които ремонтират Шкода????

Защо трябва да си правят експерименти с колите ви? Добре че не се е откачила или счупила ябълката държаш рефлектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ЕТ ми е на другия край на града и ще ми коства около 1 час да се дотътря до там, а тия тук уж ми ги препоръчваха... Но както и да е, това ми излезе през носа. Надявам се утре да оправим лошия светлинен сноп. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели моля те след това дали в ЕТ си свършил работа и колко ти излезе, че и аз искам да направя същото, а изобщо не ми се експериментира със сервизи и ако го правя ще е в ЕТ. Благодаря.

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали има смисъл да се ходи в ЕТ за дългите.

Моят опит е следния: Имах път до там, викам си "дай да регулирам фарчетата". Късите бяха горе-долу добре, но не бях сигурен, а дългите бяха ужас: един в облаците, друг пред бронята. Чакам 10-15 мин, колата готова, всичко ок с късите, НО на въпрос дали са ми регулирани и дългите ( те ми бяха проблема), получих отговор, че те не се регулирали отделно, регулирали се заедно с късите, рефлекторите се движели заедно (?!?!?!?!)... Колата е ОК2!!! Естествено всички знаем, че на ок2 не е така, т.е. си има винтчета за регулировка и на дългите, но са навряни на едни места...Пък и който отвори фара отзад ще види всичко.

Отидох си, поне спокоен, че късите са на машина настроени, а пък дългите си бутнах малко сам, не успях да ги докарам, малко високо светят, но по-нататък ще ги коригирам.

Не знам дали на момчето не му се занимаваше или хич го нямаше...но все пак това е официален сервиз Шкода!!!

(цената беше 9лв и стотинки)

Редактирано от SeVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ, поне в София, са доста куци откъм реглаж на фарове. Или поне 2 пъти като съм ходил за това, после съм бил супер недоволен. Така че, по-добре си изберете друго място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им правя реклама, но винаги съм оставал супер доволен след тяхната намеса.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ регулирахме късите, идеално. За дългите ми обясниха, че апарата им е стар модел и няма такава функция, за което не мога да се сърдя на момчето дето ми направи реглажа, дългите ги регулира срещу стената все пак. Казаха ми, че ако все пак не ми харесват ще паркираме две Октавии една до друга срещу вратата и ще ги регулират, което смятам, че е достатъчно коректно отношение предвид възможностите откъм апаратура. А не знам дали изобщо някъде има такъв апарат за реглаж и на дългите, поне аз не съм виждал. Все пак мисля, че сега фаровете ми са добре. Предвид факта, че като отида в случаен сервиз ще се чудят сега аджеба тоя фар от къде се регулира и кое какво регулира, дай да навръткаме тук пък да видим дали ще стане... :o  Вече трудно бих се навил да посетя друго място освен ЕТ за подобно нещо. Цената наистина беше малко под 10лв, но ми костваше доста време докато се придвижа от Младост до Надежда. Но това са бели кахъри.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ регулирахме късите, идеално. За дългите ми обясниха, че апарата им е стар модел и няма такава функция, за което не мога да се сърдя на момчето дето ми направи реглажа, дългите ги регулира срещу стената все пак. Казаха ми, че ако все пак не ми харесват ще паркираме две Октавии една до друга срещу вратата и ще ги регулират, което смятам, че е достатъчно коректно отношение предвид възможностите откъм апаратура. А не знам дали изобщо някъде има такъв апарат за реглаж и на дългите, поне аз не съм виждал. Все пак мисля, че сега фаровете ми са добре. Предвид факта, че като отида в случаен сервиз ще се чудят сега аджеба тоя фар от къде се регулира и кое какво регулира, дай да навръткаме тук пък да видим дали ще стане... :o  Вече трудно бих се навил да посетя друго място освен ЕТ за подобно нещо. Цената наистина беше малко под 10лв, но ми костваше доста време докато се придвижа от Младост до Надежда. Но това са бели кахъри.  :)

Благодаря за информацията. И аз ще мина утре през същата процедура, още се чудя само дали в ЕТ или в хваления от колегите по-горе Друмник. И на мен ЕТ ми е на 1 час път в едната посока иначе нямаше да имам такива дилеми. Ще видим. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от измислени сервизи и неразбиращи "майстори".

Точно пък на О2 реглажа е толкова лесен, че не ти трябва никакъв сервиз.

Необходими са шестостен, ролетка, молив, паркинга на някой мол, 5 минути.

Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах все пак през Друмник днес, че са ми на удобно място. Огромна разлика има сега от преди, доволен съм. :)

П.С. Удоволствието там струва 15лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема...

Има ли някой представа къде във Варна да отида за реглаж на фаровете, освен на късите и на дългите. В ЕТ ме отрязаха, че те не се регулирали... Проблемът е, че светят в облаците. Късите са перфектни. Нямам време, а и малко ми е студено да правя експерименти в гаража. Струва ми се , че трябва на свален фар да ги бутам спрямо вече настроените къси от врътките, които са отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) мда, май ще е така. Сещаш ли се кое от двете винтчета е за вертикалната корекция на дългите: това, което е с зъбното колелце и се достига лесно или другото, до което се достига откъм двигателя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното винтче е за дългите (нагоре надолу), а предните 2 са за късите. Бърка се отгоре с гидорийка с удължение и камък 8 или 10.  Съответно по часовниковата стрелка вдига, обратно сваля :cute:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но за дългите има още едно, което е отгоре на рефлектора. Малко е скрито. Явно него няма да го пипам. ;) За късите ми е ясно!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SeVo, иди във Varna Towers на -2, дори и по това време на годината, там коли няма ;) Можеш спокойно да използваш стените от произволно разстояние. 

Моите фарове там си ги регулирах, след като ми ги "регулираха" в ЕТ и ми ги забиха на 10м пред колата.

За регулиране на късите - отстрани на фара (без да го сваляш) пише един процент - при мен е 1.0%, което показва наклона на светлините определен от производителя. Измерваш с рулетка разстоянието от земята до центъра на фара - h см. На 10м от стената границата на светлинния сноп трябва да е на h-10 см (при 1% наклон) от земята. Можеш да ползваш изолирбанд да си отбележиш на стената.

За дългите най-добре използвай цялата дължина на подземния паркинг и ги нагласи така, че нито да се забиват в земята нито в тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес сложих нови крушки и гледам десния фар свети в небето. Пробвах с настройки но свалят малко. Гледах крушката да не съм я сложил на криво но и тя е както трябва. Дайте акъл от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали хубаво си напаснал фара, дали фугите са равни навсякъде. Някой някъде беше споменавал, че след смяна на крушка е желателно да се направи реглаж, макар аз да не съм привърженик на това твърдение. Весели празници.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.