Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Странно "Свистене" Октавия 1


igeorgiev82

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди два дни на празен ход от мотора започна да се чува свистене,който се увеличаваше с вдигане на оборотите.След проверка се оказа спукан кулер,сменихме го прегледахме всички маркучи,скоби,няма пропуски.

Свистенето изчезна на празен ход,но се появява пак,когато дам повечко газ,когато карам и по скоро се чува по осезаемо когато разтоварва турбината.

Някакви идеи?Нормално ли е?Струва ми се,че преди не беше така

 

П.С.Към колегите,които карат О1 прегледайте си въздухозаборника пред кулера,че моя си беше доста почупен и една пластмаса от него се е търкала от вибрациите в ламелите на кулера и резултата е спукан кулер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се заслушах повече по колата и звука по скоро е като "стържене"което се чува по осъзаемо след 2000 оборота когато набирам,на място се чува само турбината нормално,нямам загуба на мощност и масло.

 

Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да сменя турбината направо,така и така се бях подготвил от рано за нея и седи новичка в кашона от 6 месеца :D

Все пак колата е на 280к и мисля,че си заслужава новото турбо. :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и 20км. турбината си има луфт от доста време,и не виждам логика,при положение че имам ново и седи в кашона, да стане по голяма беля.

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как бързо го реши ново турбо, респект!

А може да е само гарнитура, но ти като сложиш новата ще смениш и нея B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа,от вчера съм с ново турбо и всички гарнитури бяха сменени,НО гадния звук пак се чува като изръчкам колата след 2000 оборота,на обороти като дам газ си изсвирва нормално :eusa_think:

Възможно ли е да е някакъв резонанс от нещо или мека връзка,катализатор......

Да поясня че звука се появи след смяна на кулера.

Редактирано от igeorgiev82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа,от вчера съм с ново турбо и всички гарнитури бяха сменени,НО гадния звук пак се чува като изръчкам колата след 2000 оборота,на обороти като дам газ си изсвирва нормално :eusa_think:

Възможно ли е да е някакъв резонанс от нещо или мека връзка,катализатор......

Да поясня че звука се появи след смяна на кулера.

Значи може нещо вътре в кулера да е попаднало, или в генерациите...... Някаква частичка, да речем.

Тогава търси причината.

Просто така тоя звук няма да се чува!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно колеги да е от меката връзка,че ми намирисва леко на газове в купето :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте колеги,

Честита Нова 2016 година!

Нещо съм се замислил за цялостна смяна на изпускателната система.Гърнета намерих на приемливи цени.

Но никъде не намирам информация за "меката" връзка,размери,цени и т.н.

Ще бъда благодарен за информация по въпроса.

Автомобила е с 2.0/115 кс двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На атмосферен мотор да сложиш отворена генерация?!? Качвал ли си се в такава кола?

Колега,питам за "меката" връзка.

Цени,размери и т.н.

Каква отворена генерация,какви пет лева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги,плановете за смяна на изпускателната система остават,на минаваме на вариант Б.

Втора употреба,нещо с финасите се сговнясаха нещата.

Намерих от Шкода,мотора е неясен,с номера 1J0 119 B средно,и 1J0 119 H за задно.Ламарината е като нова и теглото им е солидно.

Но,гледах в някакви каталози,такива номера не ми излизат.

Някои да има идея по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че ако отговарят по диаметър на тръбите, няма проблем и от друга кола да са гърнетата. Меката връзка, ще я измеря каква е. Върти ми се в главата нещо ф 60 10-15 см дължина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55мм е генерацията на О1. Дължината на връзката е 15-17см, както каза колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,мотора е 1.6.АКЛ,като го гледам.

Диаметър на тръбите 45мм.

При мен 50мм при входа на крайното гърне.

Май ще сменя само средното,задното го огледах вчера на канал,видимо няма проблеми,ламорината лъщи.

Другия вариант е да ползвам моите тръби,да не го задуша с тези 45мм тръби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.