Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител, проблем?


SeVo

Recommended Posts

Здравейте!

Карам Октавия 2, 1.9tdi, BXE нa 200000km.

Напоследък ми прави впечатление следния проблем: При малко по-натоварена кола (4 човека) и малко повече каране в града, при някои тръгвания на първа претриса, дори ми си е случвало да я изтърва и да загасне. 

Не го прави винаги, но напоследък малко по-често...

Съединител и маховик са сменяни преди да попадне в мен на около 160к.

Мина ми през акъла за счупени демпферни пружини на феродовия диск, но би следвало тези проблеми да ги прави непрекъснато.

Другото, за което си мисля е да не би да има изкривяване на притискателя от прегряване, съответно при по-голямо натоварване и загряване да започва с тласъци да притиска съединителя...

Моля ви, споделете мение. Може би е най-добре да  се свали и погледне този съединител...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Карам Октавия 2, 1.9tdi, BXE нa 200000km.

Напоследък ми прави впечатление следния проблем: При малко по-натоварена кола (4 човека) и малко повече каране в града, при някои тръгвания на първа претриса, дори ми си е случвало да я изтърва и да загасне. 

Не го прави винаги, но напоследък малко по-често...

Съединител и маховик са сменяни преди да попадне в мен на около 160к.

Мина ми през акъла за счупени демпферни пружини на феродовия диск, но би следвало тези проблеми да ги прави непрекъснато.

Другото, за което си мисля е да не би да има изкривяване на притискателя от прегряване, съответно при по-голямо натоварване и загряване да започва с тласъци да притиска съединителя...

Моля ви, споделете мение. Може би е най-добре да  се свали и погледне този съединител...

Тази кола няма пружини на феродовия диск. Пружините са на маховика.

 

http://i.ebayimg.com/t/Sachs-Dual-Mass-Flywheel-Clutch-Kit-for-VAG-1-9-TDI-105bhp-BKC-BLS-BJB-BXE-/00/s/NTk1WDcyNA==/$(KGrHqJ,!lgF!ZJoVUR0BQRiDPLf,!~~60_12.JPG

 

Иначе първата мисъл при подобно поведение и мен там ще ме отведе - съединител.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че няма пружини на самия феродов диск...

Тогава какво остава: крив притискател, счупени притискателни пружини (?) или маховик...

Но го прави само натоварена и то при повечко каране в града...

Редактирано от SeVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава какво остава: крив притискател, счупени притискателни пружини (?)

 

При мен се оказа точно това.

Освен вибрациите трудно влизаха скоростите.

Маховика беше добре.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми е дали ще изкара още малко, поне до след нова година, и дали не е опасно да прецака маховика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Продължавам да си карам колата, не ми е гаснела от последно публикуваното ми мнение, но...

Струва ми се /може би/, че при натоварена кола /т.е. повече от 2-ма човека/ се появява този проблем:

-  при потегляне или притриса леко и ако не внимавам, предполагам, ще загасне;

-  или рязко зацепва съединителя, с удар. При самото потегляне с плавно отпускане на съединителя , колата потегля плавно и в един момент се усеща как рязко /твърдо/ поема, все едно рязко е пуснат съединителя.

Много си мислех за проблеми: в притискателен диск, проблем в хидравличния привод на съединителя, проблем в скоростната кутия, дебитомер (?!)...

Също е много странно, че за 105 коня тди, тази кола на сухо не мога я накарам да превърти гуми, по принцип вече не карам така, но когато се опитах на тази кола - загасна.

Резонно възниква и следния въпрос: масло на скоростите на колко километра се сменя и с какво, ако не е от ЕТ?

Склонен съм да вярвам, че маховик и съединител са сменяни на около 170к /според фактури на ЕТ/.

Нямам никакви проблеми с приплъзване на съединител,  потегляне на наклон и т.н.

Абе, странна работа.

Колата си тръгва без газ на равно и си върви дори по наклон нагоре.

Редактирано от SeVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата старичка , но и аз да дам мнение, ако все още е актуална. :)

Пропуск на моторно масло през задната семеринга и съответно попадането му върху маховика. Тогава биха се получили тласъци и притръпвания при потегляне с натоварена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да си карам колата, не ми е гаснела от последно публикуваното ми мнение, но...

Струва ми се /може би/, че при натоварена кола /т.е. повече от 2-ма човека/ се появява този проблем:

-  при потегляне или притриса леко и ако не внимавам, предполагам, ще загасне;

-  или рязко зацепва съединителя, с удар. При самото потегляне с плавно отпускане на съединителя , колата потегля плавно и в един момент се усеща как рязко /твърдо/ поема, все едно рязко е пуснат съединителя.

Много си мислех за проблеми: в притискателен диск, проблем в хидравличния привод на съединителя, проблем в скоростната кутия, дебитомер (?!)...

Също е много странно, че за 105 коня тди, тази кола на сухо не мога я накарам да превърти гуми, по принцип вече не карам така, но когато се опитах на тази кола - загасна.

Резонно възниква и следния въпрос: масло на скоростите на колко километра се сменя и с какво, ако не е от ЕТ?

Склонен съм да вярвам, че маховик и съединител са сменяни на около 170к /според фактури на ЕТ/.

Нямам никакви проблеми с приплъзване на съединител,  потегляне на наклон и т.н.

Абе, странна работа.

Колата си тръгва без газ на равно и си върви дори по наклон нагоре.

На дебитомер пък съвсем не прилича.

На скоростна кутия - също не прилича. Ако е тя - ще има хъхрене и трудно влизане на скоростите. Пък ти за такива неща не пишеш.

За другите неща - колегите са ти дали достатъчно ориентири!

Маслото в скоростната кутия - сменява се на 180 хиляди, желателно с изцяло синтетично. Само виж в книжката какъв ти е вискозитетът - и търси необходимото.

Пък за фактурите от ЕТ.... Ох, явно са си оставили ръцете - тъй както ги описваш нещата.

Защото мой приятел наскоро го прави това нещо при тях - смяна на маховика и съединителя. И после трябваше да му дооправят възникналите проблеми - но вече в друг сервиз.

И то доста подобни на твоите - леко притрисане, и отвреме-навреме гаснене, особено когато колата е по-натоварена.

И накрая какво се оказа - недобре центрован притискател, при сглобяването.

Тъй че по-добре го отвори - и виж къде е проблемът.

Пък после пиши - какво се е оказало!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хвърляме боб, търкаляме кристални топки... Що не идеш при Сами да я види?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми е трудно в работно време... :( А пък вечер все умувам ко' не ми е наред на колата. :) Някои ми разправят, че "все кусури й търся"... 

Редактирано от SeVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.