Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сервиз Никси - Николай и Мишо


stivi797

Recommended Posts

Сервиз "Никси", в с. Герман - Николай и Мишо - много добре работят, и цените им също са много добри! Останах много доволен, и мисля, че и вие ще бъдете доволни!

Адресът е ул. "Боне Хаджибонев" №6, улицата е паралелно на главната, приблизително 400 м след като влезете в Герман, и свивате наляво. И после надясно в първата голяма пряка - и от лявата страна търсите къща с българското знаме над нея.

Телефонът е 0888514133 - звъннете им предварително, и се разберете за деня и часа, че да не се наложи да чакате - защото напливът на автомобили от ВАГ семейството е голям. Фолксвагени, Сеати, Шкоди - всякакви идват.

На мен ми почистиха ЕГР а, иначе чистят и геометрии, работят и по шасито, по електроинсталацията, и така нататък - и наистина разбират.

Като работят и прецизно - та е приятно да ги наблюдаваш!

Но хайде, да не ги хваля повече момчетата - че да не взема да ги уручасам.

Та, накратко - това е.

Отидете - и няма да съжалявате! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица и аз си взех колата от ремонт(ремонт рейка,смяна задни пружини,задни дискове и накладки,тампони на задните носачи,подгревни свещи,спирачни маркучи и други дреболии) при тях,наистина работят добре не са скъпчии и се справиха в указания срок,въпреки че изскочиха допълнителни неща.Обясняват кое,как ще стане и са отзивчиви на всякакви въпроси.

Но наистина звънете предварително и настоятелно,че е лудница при тях.

 

П.С.Мислех да пускам и аз тема за тях,ама Стиви пак е пръв :tongue_1: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинските професионалисти като Ники и Мишо никога няма да останат гладни - ако до обяд няма за хляб , след обяд може да има не за една

, а за пет баници. :) - стара многократно проверена народна поговорка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинските професионалисти като Ники и Мишо никога няма да останат гладни - ако до обяд няма за хляб , след обяд може да има не за една

, а за пет баници. :) - стара многократно проверена народна поговорка.

Наистина е така!

И добре че се бях разбрал предварително с момчетата - че след мене като надойдоха коли, и стана цял митинг! :D

Направо като пред народното събрание!

Което ме светна - явно работят добре, щом идват толкова хора при тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 месеци по-късно...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ползвал услугите на сервиза и съм доволен. Добри са, разбират си от работата и обясняват. Това което мога да кажа със сигурност, че са хора, които гледат да ти свършат работа и в никакъв случай няма да те натоварят да плащаш излишни пари. Като  нещо похвално е , че диагностиката при тях не се заплаща. Дори и да не могат евентуално да ти свършат работа може да си сигурен, че поне няма да засерат повече колата(което понякога си е доста важно).

 

Доста коли от себеподобните на Шкода правят и имат доста опит. Всъщност аз лично други марки коли не съм виждал при тях.

 

 

ПС: Въпреки, че когато посетих за първи път сервиза миналото лято проблема ми се оказа доста специфичен и беше решен във Варна :) (при Самуил). 

 

И все пак мнението ми за сервиза е положително  

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрени благодарности към работягите от сервиз "Никси". Въпреки че са затрупани с работа успяват да отделят необходимото внимание и на клиента и на автомобила.

На моята Октавия смениха ангренажен комплект, пистов ремък и маслата на скоростната кутия и диференциала.

Както се оказа точно навреме. Обтяжната ролка на ангренажния ремък е имала счупен детайл и ремъка не е бил достатъчно натегнат.

След монтажа на ангренажния комлект проверка и ако е нужно настройка на центровката.

След смяната на маслата безплатна проверка за критични проблеми по окачването.

Според мен цените им са нормални предвид времето и вниманието, което отделят.

Пожелавам им много здраве, сили и успехи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми кола (голф 3 тди) беше поддържана при тях (кофтито е че са ми малко далече) и никога не съм имал забележки. Точни и отзивчиви момчета са. Пожелавам им да продължават само напред и нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И днес останах доволен. Смяна на масло и всички филтри и проверка на накладките. Смениха всичко пред мен и обсъдихме това онова. Точни са момчетата.  :PDT_Armataz_07:

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

От няколко дни се чудех да пиша или не в темата, но повече не ме сдържа.

Да, добри са, но не за всичко и за особено сериозни ремонти са се излагали нееднократно. :unsure:

Ако това го напиша във VW форума ще получа незабавно вечен БАН, но истината не трябва да бъде скривана.

Двата най-фрапиращи случая са несменен преден семеринг на колянов вал, който протича след 5 хил. км и неправилно монтиран и диагностициран съединител. Не можаха да установят, че маховика е за смяна и в резултат човекът отново се набута за нов съединител.

Да не говорим къде се намират и как се стига дотам. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде има по някой пропуск.

Мишо смогва все още,но Ники едвам поема коли.

Пиши си във ФВ,критика трябва да има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Сервиз "Никси", в с. Герман - Николай и Мишо - много добре работят, и цените им също са много добри! Останах много доволен, и мисля, че и вие ще бъдете доволни!

Адресът е ул. "Боне Хаджибонев" №6, улицата е паралелно на главната, приблизително 400 м след като влезете в Герман, и свивате наляво. И после надясно в първата голяма пряка - и от лявата страна търсите къща с българското знаме над нея.

Телефонът е 0888514133 - звъннете им предварително, и се разберете за деня и часа, че да не се наложи да чакате - защото напливът на автомобили от ВАГ семейството е голям. Фолксвагени, Сеати, Шкоди - всякакви идват.

На мен ми почистиха ЕГР а, иначе чистят и геометрии, работят и по шасито, по електроинсталацията, и така нататък - и наистина разбират.

Като работят и прецизно - та е приятно да ги наблюдаваш!

Но хайде, да не ги хваля повече момчетата - че да не взема да ги уручасам.

Та, накратко - това е.

Отидете - и няма да съжалявате! 

Добри са и Мишо и Ники, даже много са добри, ама си трябва търпение за ред за изчакване!

Ползвал съм ги няколкократно със старата ми кола WV Touran- и среднотежки и електро и все интересни ремонти! За тях ако четат-случая с перките за радиатора ..)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

От няколко дни се чудех да пиша или не в темата, но повече не ме сдържа.

Да, добри са, но не за всичко и за особено сериозни ремонти са се излагали нееднократно. :unsure:

Ако това го напиша във VW форума ще получа незабавно вечен БАН, но истината не трябва да бъде скривана.

Двата най-фрапиращи случая са несменен преден семеринг на колянов вал, който протича след 5 хил. км и неправилно монтиран и диагностициран съединител. Не можаха да установят, че маховика е за смяна и в резултат човекът отново се набута за нов съединител.

Да не говорим къде се намират и как се стига дотам. :rolleyes:

Съжалявам, че сега виждам това, но ми се иска да се уточни какво е станало.

 

1. Не е вярно това че ако това се напише ще получиш БАН и т.н. стога да е истина, а не изкривени приказки.

2. Готов съм да си поема винаги рекламация стига човека да дойде и каже така и така имам проблем с това което сте или не сте направили, но сега така да се спипят обвинения не съм съгласен. Дай ми примера конкретно - коаг е правено нещо и каква е колата. Аз искам за себа си и за колегите да се изясни въпроса от ... до...., а най-добре ще бъде въпросните доколкокото разбрах двама колеги да се свържат с мен и да се разберем за какво става дума, а аз обещавам да го напиша. Но в обратния случай ще помоля колегата да се извини или колегите подържащи форума да изтрият меннието.

3. За това къде се намираме - не мога да го коментирам, не всички сервизи могат да са на такива места че на всеки да е удобно. Там съм имал място там съм направил сервиза.

Очаквам точни и конкретни неща да се напишат.

Редактирано от °niksi°
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От няколко дни се чудех да пиша или не в темата, но повече не ме сдържа.

Да, добри са, но не за всичко и за особено сериозни ремонти са се излагали нееднократно. :unsure:

Ако това го напиша във VW форума ще получа незабавно вечен БАН, но истината не трябва да бъде скривана.

Двата най-фрапиращи случая са несменен преден семеринг на колянов вал, който протича след 5 хил. км и неправилно монтиран и диагностициран съединител. Не можаха да установят, че маховика е за смяна и в резултат човекът отново се набута за нов съединител.

Да не говорим къде се намират и как се стига дотам. :rolleyes:

Айде мършавия клеветник и клюкар да се разпше и тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=4334991#p4334991

Пазарувайте части от Коко, той е сериозен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде мършавия клеветник и клюкар да се разпше и тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=4334991#p4334991

 

Първо обиждаш грозно и ти казах да не ме индентифицираш с  друг потребител във VW-форума.

С какво право ме обиждаш? Писал съм собствено мнение и то е вярно!

Относно адаша Никси:

Невероятен е в смяната на радиаторчета за парно! Пратените от мен са във възторг. :doubleup:

Проблемът със несмененият семеринг е с поне 5-6 годишна давност, но ще помоля Йосиф да си спомни.

За съединителя ще опиша случая до няколко дни, защото не мога да се чуя с Орлин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво сте обиден, г-н Фимов Герой? Мършавия клеветник съм аз - мисля, че достя ясно е написано. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Аудито на Орлин - колата дойте със СЧУПЕН феродов диск и след като беше ходил тук-там и не му беше казал никой къде може да е проблема аз стигнах до извода че проблема е там и там се оказа. Ако не се лъжа той си донесе частите  маховик нямаше в комплекта. За маховиците не го решавам аз а клиента защото цената не е малка. Също така при строшен на парчета феродов диск и симптомите които имаше нищо не водеше към проблем с маховика. Също така се знае че тези коли /А4, А6/ не страдат от маховици както А3, Голф, Октавия и т.н.- имам един единствен сменен маховик на такава кола и тя беше на над 500 000 км. А каква грешка може да се допусне при монтаж на съединител така че да изкара 5000 км. - или работи или още в началото не работи. За Йосиф не мога да кажа нищо - това беше поне преди 5-6 години. Той също си дойде с частите в който нямаше семеринг, нямаше и картерна вентилация и вместо да се обвиняваме нека помислим - 5 месеца /то и 2 седмици/ са достатъчно време при позапушена вентилация на картера да изплще някой семеринг. За 10 години не ми се е наложило да сменявам семеринг на 2.5 мотор. КОКО със здраве. Чудя се защо не се обадиха тези хора като е имало проблем да се реши, нямаше да върна никой, но както и да е.

Редактирано от °niksi°
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, благодаря за изчерпателния отговор за колата на Орлин и приемам, че не е твоя вината.

Всеки интерпретира нещата по своему.

Чух се с Йоско, но не си спомни предоставил ли е или е забравил за семеринга. 5-6 години са доста време! Аз съм сигурен, че му предоставих семеринг на немската фирма KACO, които са най-често използвани в групата VAG.

И пак напомням на "господинчото с гадния ник" да не налива масло в огъня и да не шари по форумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих и с двамата.

Да Йосиф е донесъл семеринг, аз след като съм разглобил съм решил, че не е там проблема и съответно не съм го сменил. Йосиф ми каза следното днес /имам и запис на разговора/ Колата е имала проблем с теч на масло, който е отстранен от 3 или 4-я път. Каза че е ходил на няколко места като всеки е сменял по няколко неща /не може да ми цитира кой-какво защото не му е работа това, но каза че реално теча е изчезнал след 3-4 посещения в сервизи и смяна на различни части по колата от което следва че не аз съм виновен /от моя гледна точка/. Той в същност не можа да ми каже дали въпросния семеринг изобщо е бил сменен при някое от посещенията. Както знаем за 2.5 моторите семеринга на коляновия вал е едно от последните места които протичат, ако като цяло мотора е наред. Също така момчето каза, че няма и никога не е имал  някакви претенции относно работата ми и беше доста изненадан от това като му казах какво се пише. По този въпрос съм дотук.

 

За Аудито на Орлин - там е по-пресна случката. Както описах по-нагоре колата дайде с проблем който не беше ясен и силно изразен и трябваше време за да се прояви. След като се прояви реших, че проблема е по съединителя и след отваряне се оказа, че има отчупена част от феродовия диск и разбити нитовете които държат феродото, което съответно се халтавеше насам-натам. Погледнах маховика за изместване спрямо центъра и за луфт и всичко ми се стори ОК. При тази картинка взехме решение да се смени комплект съединител, както и стана. Днес след разговора с Орлин разбирам следното - около 5000 км след смяната на съединителя колата е почнала да и боксува съединителя, отишък е в сервиз, казали са му съединител, свалили са кутията и съединителя и се е оказало, че феродовия диск не е лежал по цялата повърхност на притискателя или на маховика /момчето не можа да определи точно/. Човека който е правил колата бил казал, че на тези коли се сменял винаги маховика със съединителя с което аз не мога да се съглася, да ако 700-800-1000 лв отгоре не са проблем да тогава ОК. Целта от цялата работа ми е била да спестя пари на момчето, а е станало обратното за което съжалявам, Предложих му днес да му покрия някакви разходи по последващата смяна, но Орлин каза, че няма никакви претенции и ако е имал е щял да ме потърси още при проблема с колата.

 

Имам записи и на двата разговора които доказват написаното от мен.

 

 

Искам да споделя една случка с коелга от Вашия форум /Шкода/ която мислех да оставя за себе си. Дойде преди месец колега с Октавия с неясен проблем /той не можеше да определи какво прави колата/. Свети лампа за чек енджин, коолата не върви като хората на 100 км и се получава шум. Закачам и гледам 2 грешки - пренадуване и грешка за зареждането на алтернатора. Уговорката беше само да я погледнем. Оказа се че актуатора е изгнил, момчето каза че ще пътува и т.н. Добре - разбрахме се да изчака да се освободи подемника или канала и да го сменим. Така и стана. Излизам да я пробвам колата, и още при включването на 3-та чувам как вие преден лагер, ама страшно. Връщам се, момчето се качва в колата да я пробваме заедно и като започва да вие го питам това ли е странния шум, а той отговаря ми май затова става дума. Връщаме се. Помежду другото си говорим кое колко ще струва и той казва че може да си плати само смяната на актуатора. Казвам му че няма проблем, че ще му сменим лагера за да не се пребие някъде докато пътува и че ще ми донесе парите за лагера и смяната на другия ден или когато може. Поръчвам лагер, сменяме го и т.н. Сваляме целия амортесьор и шарнира от централния болт за да му спестим реглажа. Тръгва си човека и след 10 мин звъни че е светнала пак лампата, връща се закачам я и се оказва че има проблем с алтернатора. Колата е вече вряла. След оглед се оказва че мишки или катерици или квото е било там е изяло жиците за възбуждането на генератора и изолацията на дебелия +-ов кабел. Изолирам, пускам жици и т.н. След всичко това човека тръгна /около 20 часа/ с уговорката да мине на другия ден или когато може да со плати лагера и смяната /и може би и част от актуатора остана/ - около 150 лв ако не се лъжа. Ееее мина поне месец - не се е появил и предполагам няма и да се появи.

Имам още много истории с некоректни клиенти и от тук и от Ауди и от Фауве и от Сеат форумите, но не ми се занимнава.

 

За радиаторите на парното - през 2004 година с това съм започнал и съм ги сменял на улицата при минус 10 градуса, е сега имам условия и т.н. което съм постигнал с труд положен през последните 10-ина години. Труд всеки ден по над 12 часа. Не съм излъгал никой за каквото и да било през тези години и не съм взел и стотинка за нещо което не съм направил /защото това е практика при доста колеги/. Е да забутани сме в село Герман, но който ми има доверие ще дойде и в забутаното село /което в същност се намира на 13-15 мин път от центъра на София.

За момента мисля да не пиша повече в тази тема. Ако нещо съм пропуснал или не е така съм в очакване да се изясни картинката.

 

П.С. "господинчото с гадния ник" си е такъв - шари, чете, плюе, заяжда се, но като цяло никога без причина. Той е един от хората които толкова пъти съм отсвирвал, че ако напише критики за всеки един трябва да си изтрия всички регистрации от всички форуми и да се скрия някъде. В крайна сметка почти винаги сме му вършили работа, било то и с няколко месеца закъснение. /за да може да са доволни клиенти които не могат да чакат.

 

П.П.С. Орлин обеща да ми донесе или най-малкото снима частите за да видя за какво точно става дума и като имам инфо ще го споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, благодаря за изчерпателните отговори и се извинявам с уговорката, че са ме подвели други и/или не са знаели къде е проблемът. :doubleup:

А това за "господинчото" съответсва напълно след разговори тези дни с други мои приятели от VW-форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

В началото на седмицата посетих сервиза за смяна на предни дискове, накладки и маншони на каретата.

Бравата на шофьорската врата съще беше поправена.

 

Благодаря на Ники и Мишо за професионализма и приключване на работата в срок. 

Още един доволен клиент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Момчето с Шкодата за което говорих по-нагоре днес дойде и си донесе 130-те лв.

По-добре късно отколкото хич.

Поздрави на всички и весели празници.

Живи и здрави ще продължаваме да се стараем да няма недоволни клиенти или да са колкото може по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.