Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Kак да не си спомням с добро ТDI то? А ей така върви, като му работи турбото. Само дето няма една капка нафта ... :D После ми говорете "Дизел само дънки"...

 

 

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, онази вечер спуках гума на магистралата и мисля, че е за хвърляне. Според вас, мога ли да я заменя само нея или по-добре да взема поне две нови гуми? Трети сезон им е на комплекта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за някой друг ден и да сложиш различните отзад, как да е - карах така около седмица по подобна причина. После взех чифт еднакви, втора ръка, колкот да изкарат лятото.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без снимка е трудно да се каже. Аз унищожих една на обикновен път, докато спра. За около 200-250 метра. Но съм имал случай да е ОК гумата и след 500 метра. Твръде много неизвестни има. Но, дори да става, все пак е по-добре да я караш вече само задна.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20240227_083007478_HDR.thumb.jpg.826c43cf11d2b8811860bab8f80f3c5c.jpg

 

Моята НЕ става вече. От преди няколко дена е кадрото. Мога да се похваля, че за 7 минути смених гумата и на 8-ата потеглих. За догодина - поне 2 нови зимни ме чакат...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не е толкова нарязана, но не става. Изпреварвах и докато се прибера и спра…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, axel написа:

Колеги, онази вечер спуках гума на магистралата и мисля, че е за хвърляне. Според вас, мога ли да я заменя само нея или по-добре да взема поне две нови гуми? Трети сезон им е на комплекта. 

Това, че им е трети сезон, не е толкова определящо според мен, защото ако разликата с нова такава е 1мм износване, е пренебрежимо малко и е в границите на мормалното. Особено ако не ти е 4x4 колата дори с 2 по 2 различни да караш, не е проблем. 

Друг вариант е да потърсиш същата гума втора ръка от някой като теб, който е гръмнал една и си е развалил комплекта и продава 1 или 3 броя. 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Tрябва ми помощ от жените в форума , днес сменях емблемите на Шкодата , задната слезе много трудно , макар че беше и тя от 2009 та и надрах боята с ножката, оправих я с маркер, (предимството да караш черна кола) какъв лак за нокти да си взема без перлички като марка, да не е много скъп , няккав среден , с малко лак , ще си стане топ. Мисля да мина през Lili , приятел ми предлага да гледам Golden Rose... Eдно време имаше ОPI , но помня че струваше майка си и баща си , та ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, що сваляш с нож? Корда става идеално. Бавно и славно се сваля без надирания...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, PIIIcoppermine написа:

задната слезе много трудно , макар че беше и тя от 2009 та и надрах боята с ножката

Саше, няма да ти казвам колко съм бесен. Мисли малко с поставката си за шапка. Къде си тръгнал да сваляш с ножка.

Аз ги нагрявам със сешоар и ги свалям с ръката. Ако има остатъци от лепилото ги почиствам с бензин.

Да, трябва да имаш условия. Тока да е наблизо. Иначе, както Велко написа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам, несрам и аз се изложих като Сашо със задната емблема. Имам една драскотина, за щастие, точно под самата емблема. Свалях я в студа с макетен нож, сигурно беше Октомври или Ноември 2022г. А за боята, направи си коректор в някой мгазин за бои по номера на боята. Струва между 7 и 10лв. Допълнително може да поискаш и още 1 шишенце с прозрачен лак за запечатване, защото другото е само основа и не е съвсем износоустойчива. Продават се и готови комплекти като аксесоар за всеки цвят, но цената няма да ти хареса, а и не мисля че ще получиш нещо по-добро.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, ghost_rider написа:

Срам, несрам и аз се изложих като Сашо със задната емблема. Имам една драскотина, за щастие, точно под самата емблема.

Под емблемата не се брои.

Случва се. Безгрешни хора няма. И аз съм се дънил левашки по други поводи. Важното е да не повтаряме грешките си.

Като е с нож, поне да се вземат предпазни мерки. Ако ще работим силово, може и с пластмасова шпатула или нещо подходящо. Само да не е метал.

Пример за предпазна мярка. Не гледайте металните предмети. Те ми трябваха за друго. :)

 

85190620_479682389574395_2392935445508915200_n.jpg.035fec8ce34ef7643d38f3f28ee8c743.jpg.07bd19686e0247f691a412757dfb6f0e.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора , хора , спокойно , не е свършил света , с корда не можеш да ги свалиш, защото са във вдлъбнатина, не че няма по - културен начин. Цяла седмица ставам в 5:30 за работа и въобще не ми се занимаваше. Гаранция че няма да мръднат. Асенка , за бели и черни коли се ползва лак за нокти, за всички останали цветове се ползва това. https://www.velevtattoo.bg/drawing-ink Черпя бира всеки който се опита да я свали с каквото и да е, по - скоро заводската ще падне , преди тази ... :) , лошото е че нямат четчица , просто защото не са за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PIIIcoppermine написа:

... с корда не можеш да ги свалиш...

Саше , не казвай "не може" без да си пробвал .. ако не става с корда за риба , с конец за зъби може да отрежеш и силикона на челното  стткло ;)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, The Best Forman написа:

Саше , не казвай "не може" без да си пробвал .. ако не става с корда за риба , с конец за зъби може да отрежеш и силикона на челното  стткло ;)

Гена , можеш да ги свалиш със сешора и после да изчистиш лепилото с разтворител , това обикновено се прави когато е топло . Сега си представи мен - изморен , станал рано , след работа , емблемите ми от Aliexpress са дошли преди 2-3 дни , а аз нямам време да ги сложа . Правя каквото правя , сллагам задната , предната не става , говоря с Ицо за парт номер, говоря с човека от ЕТ към 16:45ч, 17:00 тръгвам натам , отивам изморен , вземам я слагам я на паркинга ... За какви конци и прочие иде реч, въобще, аз исках да се прибера по - рано , та барем има някое място за паркиране в квартала ... Просто исках колата да е красива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е била грозна цели 20 годин - щеше да изкара още ден-два докато се наспиш. 
+1 за коректора - твоята не е металик и няма въобще да си личи, а и ще имаш и за следващото недоспиване

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега се замислих, че докато карах 1.9 TDI , пътя и истината в живота , не ме интересуваха емблемите от ден 1. Изплатя ли я тая кола , се търси друга Еко 4 мин 100 коня Дизел ... Това да караш 1.4 mpi не е работа, било то и 16v Toва само си движи емблемите, а при 1.9тди и да ги видиш , нямаш време да ги загледаш... Как викаше навремето Юли - Сашо с 120 ката, карах зад него с Октавията , оня си перка с 13км/ч , само им светка , те му правят път , защото им прилича на БМВ и минахме пътя за без време ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.