Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Не работи 1,2,3 степен на вентилатора в купето!


yoyof1

Recommended Posts

Това което открих е, че се сменя термопредпазител! Къде е този термо предпазител? Ако има някой който го е правил, моля да обясни какво да направя за да остраня проблема.

Октавия 2 1,9TDI 2005г

Редактирано от yoyof1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото на термопредпазителя е до резисторите за загряване на въздуха (реотаните).

Не знам точно къде са на О2, но се надявам картинката да ти помогне.

Твоето нещо е:

8 -  Series resistor for fresh air blower with overheating fuse -N24-

 

картинката обаче нещо се инати...

Редактирано от karst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А "реотаните" са до вентилатора.

http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk2/index.php?id=3239

Редактирано от karst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял термопредпазителя няма да работи на нито една степен ... по-скоро някой или някои от резисторите за скоростите на вентилатора (или поне това е , което знам от О1).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако работи само на най силната степен няма да е термопредпазител ами ключовия елемент на степените...за окито не знам какъв е но масово на другите коли е полеви транзистор който като пробие (късо) работи само на една степен(максималната).

ако се окаже че е това тоз транзистор едва ли ще се намери в оригинал но има доста заместители 2-5 лв са 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термопредпазителят работи на всички степени без последната, т.е. при повреда ще има работеща най-силна степен.

Той предпазва резисторния блок от прегряване и пожар, за последната степен се грижи предпазителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При октавия 2 управлението е в мотора.Една платка с радиаторче направена.2 модела са в зависимост от годината.Изгаря 1 транзистор обикновено ,но не се сещам сега естествено какаво е точно де.При Ок 2 е по-умна комуникацията чрез кана и ваг кома ще локализира проблема в случая.

Купуваш си ново от моргата и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При октавия 2 управлението е в мотора.Една платка с радиаторче направена.2 модела са в зависимост от годината.Изгаря 1 транзистор обикновено ,но не се сещам сега естествено какаво е точно де.При Ок 2 е по-умна комуникацията чрез кана и ваг кома ще локализира проблема в случая.

Купуваш си ново от моргата и готово.

Скоро ще ти звънна за масло на скросна кутия и да видите с Васко този проблем с ветилатора! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях за какъв автомобил става дума и се хванах по думите на другите...
Да, при Октавия 2 няма реотани и защити, вентилаторът се управлява с PWM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах този проблем духалката работеше само на 4-та степен и се оказа изгорял термопредпазител на резисторната плочка. Тя се намира под жабката до въздушния филтър. Покрай цалята работа свалих и самото моторче да го почистя и не видях друга електроника - колата е Octavia 2 1.9 TDI 2005г.

Редактирано от tsaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от оборудването ,дали е с климатик или климатроник,ама сега като се замисля,щом говорите за степени сте с Амбиентита.Климатика има повече от 4 степени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.