Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Един щастлив човек


Recommended Posts

Ето че три години след тъжната раздяла с моята прекрасна Октавия и лутане по разни автомобилни марки, от вчера отново седя в Шкода. И отново се усмихвам. Всичко е точно там, където трябва да бъде - седалката, педалите, лоста за скоростите - абсолютен кеф. Карам ухилен като тиква. А как завива и как ускорява.... всички ми се смеят, но след една година прекарана в Шевролет Каптива, тази кола ми се струва като едно малко Ферари  :lol:

Та да се похваля, от вчера имам Октавия 1,6 TDI CR, 2010 г., комби. По някаква причина форума не ми дава да качвам снимки, ще поровя по темите, а може и да нямам права към момента, така че ще трябва да се доверите на описанието - мноооого е красива!

И една препоръка - не губете ценно време в каране на други марки автомобили  :D

Успех на всички Шкодаджии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката на този етап е една :)  Ето една прекрасна кола пред един не чак толкова прекрасен блок:

http://rdragostinov.snimka.bg/automobiles/shkoda.788597

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега;))

А Каптивата не ускорява ли? Тромава ли ти е?? питам щот имам нещо наум... то и таз октавия май беше около 100 коня(сиреч не от мощната) ?? и ти се вижда огромна разлика?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, Каптивата не е лоша като организация на пространството и като екстри - моята беше мнооого базова, но пак имаше парктроник (без него ще направиш маневра, ама друг път) прибиращи се странични огледала (иначе ще я вкараш в гараж, ама друг път) 4х4 (имай предвид, че някои са само с предно), цялата беше пълна с изходи за запалка - общо взето нищо излишно, но всичко необходимо. Конкретна модификация - 2,0 D, 2007 година, 150 к.с. Но беше много тромава на ниските обороти. Трябва да вдигнеш над 2000 об/мин, за да се усети двигателя. Към 3000 вече става интересно. Проблемът е, че е с мнооого дълги скорости и трябва да вдигнеш много оборотите, за да можеш да включиш на по-висока, ако искаш адекватно ускорение. Ако просто се влачиш по пътя нямаш проблеми и на 1500. Съответно лошото на това нещо е разходът, който расте главоломно с оборотите. Естествено, не можеш да очакваш нисък разход от такъв автомобил, но ако се движиш с потока (напр. кара жена ти или си пил достатъчно розови хапчета) е съвсем реален разход под 8/100 извън града. Ако вдигнеш 130 на магистралата - отиваш към 12-13/100. Всеки мисли че не е драма, но човек трябва да си направи много точно сметката, още повече на фона на големите експлоатационни разходи извън горивото - данъци, гуми (там е страшно), застраховки и прочее. За сравнение Шкодата с този мотор се държи изключително комфортно между 1200-1500 оборота, като предавките са така оптимизирани че позволяват превключване при придържане в тези граници. Дисплеят с препоръчителни предавки изисква същото.

Зависи за какво ти трябва - Каптивата е голяма семейна кола, достатъчно висока за да мине тук-там, с много добри 7 места - това е причината поради която я купих - пътувахме изключително комфортно 6 човека и багаж само в купето до Париж и обратно, и някакъв вид 4х4 (нямам опит с тези системи, но ми харесваше как се качва на висок хлъзгав бордюр - караш леко, предната гума опира, но не превърта с мирис на изгоряла гума, а просто продължава и се качва нагоре), също така позволява доста стабилно завиване, особено при подаване на газ. Има доста малък автономен пробег - реално около 600 км.

Дано съм ти бил полезен, не съм професионалист, така че не се ангажирам за адекватност - това са моите впечатления от колата.

Редактирано от rdragostinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много добра машина със здраве да си я караш! И мен точно това много ме кефи в интериора на Октавия, че всичко е подредено логично без един милион копчета и странни форми. Същевременно си имаш всичко необходимо, поне за мен.

П.С. Скоро гледах Шевролети около 2008-2009 и моторите им и техническите им характеристики и доволно се посмях. Трагедия, особено бензините. Доста изостават от ВАГ. А пък за интериора на Круз 2009-та най-високо ниво на оборудване, нямам думи просто, отврат е меко казано. Някой да не се обиди, това си е мое мнение :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, братовчед ми има бензинов Круз 1,6 2010-та, 114 к.с. и се придържам към твоето мнение. А как ти звучи разход на градско на този мотор 12-14/100 по компютър?? По този повод братовчеда казва - "Абе нещо не са ги измислили Шевролетите като разход..."

Редактирано от rdragostinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Честита да ти е. Само хубави моменти и места да видиш с нея.

Наистина много красива кола.   :PDT_Armataz_07:

Лично на мен предницата ми харесва повече от тази на новата Octavia.

:flag_skoda:

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, намислил съм голямо приключение за Шкодата, ама нека стане, пък ще разправям. Днес записах час в Еуратек за сервизиране. Казах на жената от телефона да сменят всичко без боята :wacko_2: , ама тя не схвана майтапа. Каза че ми е записала монтьор за целия ден, да обяснявам на място :) . И дано приемат кредитни карти, че нещата могат да излязат извън контрол... :wacko_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, намислил съм голямо приключение за Шкодата, ама нека стане, пък ще разправям. Днес записах час в Еуратек за сервизиране. Казах на жената от телефона да сменят всичко без боята :wacko_2: , ама тя не схвана майтапа. Каза че ми е записала монтьор за целия ден, да обяснявам на място :) . И дано приемат кредитни карти, че нещата могат да излязат извън контрол... :wacko_1:

мен повече ме кефи мотора от аватара ама..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен повече ме кефи мотора от аватара ама..

:cray: не сипвай сол в раната... от началото на сезона съм без мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега  само безаварйни  километри ти пожелавам и повече усмивка на лицето  :fiu: .

Много е красива Октавията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.