Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Замисляне преди палене на студен двигател Октавия 1.9 тди


carlosse19

Recommended Posts

Здравейте,

Колеги. Става въпрос за Октавия 1.9 тди, 90 коня, AGR двигател,2002 г. Когато е студено (под + 6 гр.), при студен двигател, преди да завърти стартерът има замисляне около 2- 3 сек., след което си пали без проблем. Това го прави само когато е студено. При топъл старт няма проблем. Във фотума намерих проблем само при топъл старт. Иначе във форума на Фиат намерих същия проблем и там пишеше, че най - вероятно става въпрос за втулки и четки на старетера. Ако някой може да каже нещо по въпроса ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай

-акумулатор-колко му пада напрежението в момент на въртене

-подгревните свещи

-кабела захранващ стартера

-ревизия на стартера

-клемореда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е най вероятно. Моя вече сдаде багажа и не ми признаха гаранцията защото имам постоянна консумация - 0.260(а мислех, че съм го оправил) :). Когато е добре зареден акумулатора и като престои една нощ свързан в колата, пали по същия начин - леко завъртане, пауза от 1-2 секунди след това пали изведнъж.... е... снощи ме тикаха след работа... и аз преди си мислех, че са втулки, но вече и аз не знам какво да мисля! :)

А, ето и малко цифри от днешното измерване:

Зареждането на динамото само на празен ход - 13.95 V без включени консуматори (само сд плеър)

С парно на 4-та степен, включени къси светлини и подгрев на задното стъкло - 13.60

всичко е мерено само на празен ход, предполагам тези стойности скачат драстично, когато е на обороти?

Направихме и няколко старта, там не ми стана много ясно, защото бях зает да паля и гася :) но човека каза, че стартовия ток (или нещо такова) на стартера докато въртя е между 350 и 400 ампера, което било нормално за стар курник?

Питам аз - нормални ли са тези стойности?

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

Отново. Да ви кажа какво стана с моя проблем. Акумулаторът е ок,  клеморедът също, а се оказа, че четките на стартера  са свършили. Майсторът се чудеше как изобщо паля. Смених четките, пробвах 2 - 3 дни на студено и засега всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Отново. Да ви кажа какво стана с моя проблем. Акумулаторът е ок,  клеморедът също, а се оказа, че четките на стартера  са свършили. Майсторът се чудеше как изобщо паля. Смених четките, пробвах 2 - 3 дни на студено и засега всичко е наред.

 

И моята трошка ги правише тия неща,но само когато си поиска.Обиколих всички възможни майстори,Всеки с различна диагноза

И аз като теб смених само четки с четкодържача,защото не било хубаво да се запояват.Можело да се получи студена спойка.Но след 2 седмици цялата процедура наново за втулки.Трябвало е да смениш и втулките .Така и така е свален стартера.Мислех,че проблема ми е решен,но се оказа че съм се заблуждавал.Преди около 2 месеца не щеше да завърти.Подадох и ток и запали.помислих си акумолатора замина 5 годишен.Отивам за нов от един познат,а тои закачи някакъв си там уред(не знам как се казва,вади едни кардиоограми след замерването) и вика не е акумолатор.Вада аз мултицета колата зарежда нормално,няма отечка.Колата на празен ход не зарежда.Трябва да я изфорсирам над 2000 оборота,тогава започва зареждането.Казват че това е свързано с неработещата ми лампа на генератора на таблото.В някоя от по-старите теми бях писал какви проблеми имам аз с тоците по колата,които между впрочем още не са остранени.Не мога да хвана от каде са,но това е друга тема.Затова си монтирах дигитален волт метър(китайски) за да мога при всяко палене да наблюдавам от купето какво е положението. При повторно проявяване на проблема подам ли ток или запаля колата с бутане карам 2 седмици,спирам някаде и нанаици няма ток.И така до тази сутрин.Пак мъртвило под капака.Затова взех драстични мерки.Купих нов акумолатор,нищо че кардиоограмата казва,че е наред акумолатора.Аз си мисля,че кардиоолога нещо не може да я разчете правилно и ми образува само нерви.Сега ще видим дали съм бил прав и какъв ще е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно трябва да мине повече време и тогава да си правя изводи. Четките са запоени, а за втулките майстора каза, че няма втулки, а има лагери.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като си сменил акумулатора, въпреки "кардиограмата" има ли разлика? Трябва да кажеш след това какво е положението

 Как да няма втулки.  http://pepino19777.snimka.bg/automobiles/vodach.450411.32162066

Моят стартер  бош има една голяма отпред горе долу ф40, а отзад мисля около ф 20 медна.Докато бях до магазина за предната ,майстора е сменил задната затова не съм толко сигурен колко е голяма и дали е от мед но така ми се видя.А за предната съм сигурен на бош мисля беше около 8 лв.След смяната им стартера стана много тих и върти едно такова мазно. Ами колата запали веднага,ама и със стария палеше.Проблема му беше - запалили веднъж кара 2 седмици.Сега трябва да покарам 2 3 дни да зареди хубаво и тогава да видим как ще е.А стария го качихме на едно нисанче и него ще наблудаваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами майстора каза, че има четки и лагери и няма втулки. Вместо втулки има лагери. Иначе стартерът е "Валео" - френска марка. А след 2 седмици ще кажеш дали има промяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ами засега не съм имал проблеми .Колата пали от ряз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.