Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колата , която дебна от три години.


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

От около преди три години в Разград попадна една софийска керемидено червена 120ка 1987г. на 30 000 км с две странични огледала нагревател на задното стъкло. Като я видях ми останаха очите. Мина известно време , колата смени двама собственика. Един ден собственика и ме намери на докато бях на работа, и се оказа, че са били колеги с баща ми и се познават. От дума на дума го подпитах за Шкодата , да  я купя и той каза ще видим не ми се продава. След около половин година убеждения кандиса. Само , че колата не е прехвърлена , и му казах да се свърже със собственичката да оправи документите и да ми се обади. един ден ми се обажда и ми иска преден капак. Някакъв *** цапнал Шкодето на паркинга :ranting:  :BangHead: . Супрер тъпо ми стана. Дадох му капак, и след една седмица ми се обажда , и ми вика "ако ще купуваш Шкодата идвай и я зимай иначе ще я дам на отпадъци" И така се сдобих със челосана на чуждо име 120ка. В най скоро време , ще кача снимки на корекомската японка. :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все такива положителни неща да ти се случват, надявам се да се оправиш със стария собственик и да си е на твое име, защото иначе не е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Шкодата като цяло е запазена. Мисля да я пребоядисам в абсолютно същия цвят с база лак (професионално).И да си остане пълен оригинал с изключение на уредите по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

 Червената по документи  вече с нов собсвенник (аз). Открих номера на жената, обадих й се и тя се зарадва , като и казах каква е работата. Стана така , че тя работила в чужбина и много рядко си идвала. За късмет я хванах няколко дни преди да замине. Снощи през ноща заминах за София и я прехвърлих. Живот и здраве, на събора аз ще бъда със синята, а един приятел ще кара червената със 750кг каравана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Криво ляво постегнах червената. Сложих газ 7,5-8 на 100 смесен разход , преден капак с подходящ цвят , дори същата година ,заден спирачен цилиндър . Затъмних стъклата понеже много напича докато карам, капачки на джантите освежаване , и ето я  ежедневката . 033715362.jpg?r=0033715363.jpg?r=0033715364.jpg?r=0033715397.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам май и калника си оправил ?! За Ежедневка е перфектна  :plate_skoda:  Отпред иска лека корекция на височината само, че тръпки ме побиват, като я гледам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекцията отпред е смяната на 165 70 13 със 165 80 13 или 175 70 13 . Много са ниски тези гуми и не пълнят добре калника. Иначе калниците ги изчуках и леко ги боядисах , дори няма нужда от кит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Имах една вече излишна 5 ст кутия,  на която й попилях половината скорости. Та реших да я отворя и да видя за какво иде реч и да я инсталирам на червената :P

034578668.jpg?r=0

 

 

 

034578665.jpg?r=0

 

 

 

Тук малко реглаж на диференциала.

034578666.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее и мен ме чака това с кутията някой ден! Ще ти досаждам като му дойде времето. Използвам да поздравя за Новата година всички колеги и приятели! Да е по-добра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Та щях без малко да забравя за приводите... И двата привода са от 4 ст кутии (дълги) разликата освен , че единия е от естел 1 а другия от японка е и в "кокала" (каренцето) което се захваща към кутията. Привода на естел 1  е по-къс но с по-дълъг "кокал" , а на японката по-дълъг привод с по-къс "кокал" . Разликата в приводите без каренцата е 7 см. точно колкото ми е нужна за 5 ст кутия. Та за целта : Взех по-късия "кокал" и го сложих на късия привод от естел 1 . Без рязане и прочие :)034716514.jpg?r=0034716515.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.