Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с DPF-а.


pmirchev

Recommended Posts

Миналия четвъртък ми върнаха софтуера обратно ,след което по съвет на Пепино сложих добавка на Бардал за ДПФ.Да чукна на дърво, но вече около 700 км не ми е влизала в регенерация с гадно пушене отзад.С премахнат АГР досега щеше поне веднъж или два пъти да започне с пушилката.

Това ме навежда на мисълта за Нескопосана намеса при премахването му преди около два месеца в Маднес.

Колкото и да се опитваха да ме убедят,че едното няма нищо общо с другото и че ДПФ-а е затлачен нещо не съм на това мнение.Дори и да е запушен за мен тяхната намеса обърка доста колата.На следващия ден започнаха прословутите регенерации след премехването на АГР-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • lakosste

    23

  • pmirchev

    21

  • Milen Dimitrov

    17

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

При мен все още няма развитие. Ходих днес в ЕТ, нещо ме мотат. Не желаят да ми върнат оригиналния софтуер. Утре пак да ходя да свалят отново някакви данни, да ги пращат в завода, и т.н. Пълна простотия. Нямали оригинален софтуер, не им го пращали от завода. Дрън-дрън... :ireful:

Иначе, днес сутринта на път за работа отново правих магистрална разходка. Точно пред офиса вдигна обороти, и газ по Ботевградско, за половин час ги свали. Сервизния интервал потъна с 1000 км отново. С тия темпове ще сменям масло на 3 000 км и на 2 месеца! :angry:  Утре отивам в ЕТ с писмено оплакване!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен все още няма развитие. Ходих днес в ЕТ, нещо ме мотат. Не желаят да ми върнат оригиналния софтуер. Утре пак да ходя да свалят отново някакви данни, да ги пращат в завода, и т.н. Пълна простотия. Нямали оригинален софтуер, не им го пращали от завода. Дрън-дрън... :ireful:

Иначе, днес сутринта на път за работа отново правих магистрална разходка. Точно пред офиса вдигна обороти, и газ по Ботевградско, за половин час ги свали. Сервизния интервал потъна с 1000 км отново. С тия темпове ще сменям масло на 3 000 км и на 2 месеца! :angry:  Утре отивам в ЕТ с писмено оплакване!!!

Защо не идеш до Пепино.Ти поне си в София.Аз живот и здраве като се пооправи времето ще отида да я погледне все пак-дори и профилактично да е.Не че разбирам но нещо са ти объркали компютъра с тяхната намеса и прави същите номера както правеше и моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия четвъртък ми върнаха софтуера обратно ,след което по съвет на Пепино сложих добавка на Бардал за ДПФ.Да чукна на дърво, но вече около 700 км не ми е влизала в регенерация с гадно пушене отзад.С премахнат АГР досега щеше поне веднъж или два пъти да започне с пушилката.

Това ме навежда на мисълта за Нескопосана намеса при премахването му преди около два месеца в Маднес.

Колкото и да се опитваха да ме убедят,че едното няма нищо общо с другото и че ДПФ-а е затлачен нещо не съм на това мнение.Дори и да е запушен за мен тяхната намеса обърка доста колата.На следващия ден започнаха прословутите регенерации след премехването на АГР-а.

 Колега, би ли споделил коя точно добавка на Бардал си взе и на каква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега, би ли споделил коя точно добавка на Бардал си взе и на каква цена?

Ами не знам точно как се води добавката но ,ако ще си я поръчваш няма как да я объркаш като обясниш за какво ти трябва или погледнеш в сайта.Цената и е 147 лв. 1 литър.Сложих я на 30 литра по съвет на човека с който се чухме по телефона от фирмата вносител.Иначе профилактично се слага на 60 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя "златна"... Не пазиш ли опаковката?

 

И аз това си мисля. А тази добавка на всеки пълен резервоар ли трябва да се долива или само 1-2 пъти докато поотпушат нещата. Защото ако ще я сипваш всеки път, за десетина зареждания ще дадеш горе-долу парите като за нов DPF...

 

P.S.: Видях малко късно горния линк на колегата, където пише, че се слага 2 пъти годишно или на всеки 5000 км. Така е по-ядливо, макар че пак си е скъпичко.

Редактирано от Мonster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има интерес към тази добавка мога да му я уредя на цена около 100лв.

Офертата ти е много добра и при следващо слагане ще се възползвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мисля. А тази добавка на всеки пълен резервоар ли трябва да се долива или само 1-2 пъти докато поотпушат нещата. Защото ако ще я сипваш всеки път, за десетина зареждания ще дадеш горе-долу парите като за нов DPF...

 

P.S.: Видях малко късно горния линк на колегата, където пише, че се слага 2 пъти годишно или на всеки 5000 км. Така е по-ядливо, макар че пак си е скъпичко.

При проблем се слага на 30 литра а за профилактика на 60.Чак на 5000 не ми се вижда необходимо ако е за профилактика само,но веднъж годишно при нормално каране е поносимо от към цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко да съживя темата с развитието по моя проблем,който се оказа не дпф а егр.Миналия ден го смених с нов.След като си взех стария клапан,го разглобиха веднага разбира се.оказа се ,че е запекъл клапана ,който се задвижва от ел мотора.От тук и всичките ми ядове.Не беше затворил докрай.Сега си мисля че който изолира проблемен егр трябва и да го свали,защото както в моя случай ако не е затворил ще има проблем пак ако намесата е само софтуерна.Това е мое мнение,нека спецовете се изкажат.Имам друг въпрос,-егр-а изглежда много запазен,даже нямаше лепкави мизерии вътре,а само лек нгар по стените.Как да разбера дали моторчето е здраво.Клапанът беше заял доста здраво но зъбчатките са здрави без каквито и да е следи от счупване или износване.

Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разкарах dpf-a.За сега няма промяна нито в работата на мотора нито във вървежа.

Къде го махна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да съживя темата с развитието по моя проблем,който се оказа не дпф а егр.Миналия ден го смених с нов.След като си взех стария клапан,го разглобиха веднага разбира се.оказа се ,че е запекъл клапана ,който се задвижва от ел мотора.От тук и всичките ми ядове.Не беше затворил докрай.Сега си мисля че който изолира проблемен егр трябва и да го свали,защото както в моя случай ако не е затворил ще има проблем пак ако намесата е само софтуерна.Това е мое мнение,нека спецовете се изкажат.Имам друг въпрос,-егр-а изглежда много запазен,даже нямаше лепкави мизерии вътре,а само лек нгар по стените.Как да разбера дали моторчето е здраво.Клапанът беше заял доста здраво но зъбчатките са здрави без каквито и да е следи от счупване или износване.

Можеш да го пробваш като ел.буксата е закачиш на клапана.По този начин ще видиш дали работи и колко работи.

След като запалиш колата,клапана трябва да стой отворен.Ще изчакаш няколко  около 3-5 минути и клапана трябва да се затвори.

След което гасиш двигателя и си местиш буксата на сегащния монтиран клапан.

При следваща диагностика на колата може да имаш записана грешка за проблем в ЕЖР клапана,която не трябва да те стряска.Тя е дошла при откачване на буксата на клапана,който ти си направил.

Ако ти трябва диагностика за ДПФ,турбина,ЕЖР и т.н. ,пусни едно лично и проблеми нямаш.

А относно  Маднес си прав и ни си първия с този извод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте!

Тъй като получих питане от колега на лични с молба да споделя развитието на ДПФ историята след нежелания "дизелгейт" ъпдейт на ЕТ, споделям за всички нуждаещи се, че общо взето, сагата с ЕТ за връщане на оригиналния софтуер, е загубена работа. Аз 5-6 пъти си оставях колата за по 3-4 часа, а последния път за почти цяла седмица, за сваляне да лог файлове. Даже ми дадоха безвъзмездно да ползвам заместващ автомобил. :plate_offtopic:И изпращат въпросните файлове в завода в Чехия, а отговорът е един и същ: всичко е в норми, няма проблеми. След това пак ми се обаждаха от ЕТ, елате за сваляне на нови данни и т.н. Отсвирих ги, карам си така. Поръчах от някакъв китайски сайт ELM 327 OBD II controller, инсталирах си на телефона синята версия на VAG DPF, и започнах да следя поведението на ДПФ-а. Общо взето, мнението ми е, че след ъпдейта двг произвежда около 1.5 до 2 пъти повече сажди, оттам и зачестяване на регенерациите. Във фирмата имаме още 5-6 подобни йетита, замерих саждите при сходно шофиране - 35-45 мгр/мин. А при моето са 40-85 мгр/мин. Регенерация започва при натрупване на 22.85 гр. сажди, при градско каране на около 160-200 км, при извънградско над 150 км/ч започва да ги гори с приблизително 0.01 гр на 1-2 км. Стига до 713 км (от предходната регенерация), и започва наново, независимо колко сажди е събрал ДПФ-а. Лятото регенерациите продължават от 12 до 15-20 км каране по магистрала, зимата по 40-50 км. Направих си една табличка, в която записвам километрите при начало и край на регенерационните цикли, мога да я постна тук при нужда. За сега нямам други проблеми с ЕГР клапан, турбо и повишаване на нивото на маслото (навлизане на нафта през цилиндрите), но НИКОГА не гася двг по време на регенерация. Жълтата лампа не ми е светвала от първото ми посещение в ЕТ (след ъпдейта), където направиха адаптация на ДПФ-а. Ходих и при Пепино през март, той каза, че няма начин да върне стария софт. Предложи ми да премахне ДПФ-а и да ремапне софтуера, но понеже колата е фирмена, засега предпочитам (по-скоро шефа предпочита) да не премахвам карантии. Общо взето, това е... ако се сетя допълнително нещо, ще пиша. Надявам се да съм помогнал на потърпевшите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.