Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с DPF-а.


pmirchev

Recommended Posts

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • lakosste

    23

  • pmirchev

    21

  • Milen Dimitrov

    17

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Имаш друг проблем.

И като го чистиш карай 2500 оборона не на 3200.

Като прави регенерация изправна система, не се виждат никакви пушеци.

Имаш проблем или в софта, или диференц. датчик,може и температурен и на гориво, на охл.течност мотор. Да се видят и темп.датчици след турбо и преди и след дпф-а. Това тр.да стане в живи данни. Дюза/и също може да генерират проблема ти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш друг проблем.

И като го чистиш карай 2500 оборона не на 3200.

Като прави регенерация изправна система, не се виждат никакви пушеци.

Имаш проблем или в софта, или диференц. датчик,може и температурен и на гориво, на охл.течност мотор. Да се видят и темп.датчици след турбо и преди и след дпф-а. Това тр.да стане в живи данни. Дюза/и също може да генерират проблема ти!

Това пушене започна след като махнах АГР-а.В Маднес нещо не са направили както трябва май,защото след това пак ми светна грешка на агр-а.Сега  ги карам да си ми върнат софтуера както си беше,макар че момчето там ме убеждава че не ми трябва и да му закарам колата да отстрани грешката.Нещо обаче нямам вече доверие и ще искам възстановяване и после до Пепино да видим къде точно е проблема.Само да минат тея студове.Иначе и аз се чудя защо пуши така.Обясни как тези датчици оказват влияние за това да пуши като скара.Ако са дюзи мисля,че ще прави и други проблеми-а такива нямам,колата си върви чудесно само дето като започне рег. и е този пушек,също така със нормално каране не си завършва регенерацията и светва лампата като продължи доста време.Затова трябва да я изпържа някъде  като я усетя и след десетина минути оборотите си идват на място и спира.Бях забелязал на два пъти, след като започна регенерация я изчаках на обороти и по едно време спря да пуши и си върна оборотите на 800 но след 1 минута започна наново.В пълен шах съм.

Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, колеги, и честита нова година на всички!

Искам да споделя какво се случва с моето йети, след описаните проблеми с дпф-а, споделени преди месец:

Здравейте, колеги.

Карам служебно йети 2.0 TDI 110 кс, мотор CFHF от 5 години. Колата в момента е на 153 000 км. В средата на септември смених масло и всички филтри на 150 000 км, за пръв път в сервиз, различен от Еуратек. Отидох в сервиза на един дългогодишен познат, много добър механик. Брат ми има транспортна фирма и в същия сервиз поддържа 15 буса и 5-6 вана без забележки. Сложи ми по мое искане Castrol Edge 5W30 Longlife - 507.00, занулен е сервизния интервал QG1 - 30 000 km. Имам навика през 10-15 дни да проверявам оставащите км до смяна на масло, т.е. как върви сервизния интервал. До скоро всичко беше наред, при изминати около 2500 км показваше "Service: 27 500 km". Един ден преди 2 седмици цъкам и какво да видя: "Service: 19 700 км". Искам да отбележа, че до края на септември редовно съм изминавал по 300-400 км на ден. Оттогава - от вкъщи - в офиса 3.5 км и вечер обратно, с рядко ходене до летището или до околвръстното, колата не може да загрее даже. За тия 2 седмици сервизния интервал намаля още с около 7000км, при изминати около 140-160 км общо. Сега показва "Service: 13 600km" при изминати 3000 км от смяна на маслото, т.е. са се загубили общо около 13 500 км. В добавка в този период от 10 дни лампата за DPF светва 3 пъти, през ден. Вчера го продухах сериозно по Ботевградско и загасна, както пише по книгите. Не съм 100% сигурен, но ми се струва, че нивото на маслото се е повишило с около 3-4 мм, и четейки този форум, вероятно наскоро съм прекъснал един или няколко цикъла на регенерация.

След това дълго изложение (извинявам се!), искам да попитам: нормално ли е при това студено време, и при малкото изминавани км на ден, сервизния интервал да се стопи, да кажем, за около 5-6000 км? Да сменям ли маслото - сега, или при вероятно скорошно показание "Service now"? И дали, въпреки доверения сервиз, този Castrol не е тотално менте?

Благодаря за търпението, колеги! :rolleyes:

Смених маслото отново, след 3 000 км пробег. Отново занулен сервизен интервал QG1 - 30 000 км. След 500 км започна да отчита (изчезнаха чертичките), но показа "Service:14 500 км"??? По празниците минах около 1200 км, само извънградско. В един момент сервизния интервал започна да "се пълни" и стигна до "Service:21 200 км".  ДПФ-а не ми е светвал в този период. Прибрах се в Сф в неделя, на 8.януари. Е, викам си, нова година, нов късмет, оправиха се нещата. Да, ама не... :ireful:   За три дни градско каране (понеделник, вторник и днес до обед), сервизният интервал отново падна стремглаво до "Service: 13 700 км", и за капак светна отново лампата на ДПФ-а. Направих едно кръгче по Северната скоростна тангента по обед, открай докрай, интервалът стана 14 200 км и жълтата ламБа угасна. Говорих с приемчика в Еуратек, нормално било, нали затова било променлив сервизен интервал, ДПФ-а се регенерирал, да карам така. Е това не е човешко, не мога всеки ден да си правя магистрални разходки и всеки месец да сменям масло, на 2 500-3 000 км?!? Видях се в чудо!

Имам и друго подозрение: при посещение в Еуратек, точно преди да започнат описаните проблеми (заради спукано челно стъкло, през ноември м.г.), ми ъпгрейднаха софтуера на колата с някакъв нов ъпдейт за "подобряване на екологията". Възможно ли е оттам да идва всичко, и може ли да се върне оригиналния софт на колата (или да се премахне този ъпдейт)?

ДПФ-а ли е запушен и има ли смисъл от промивка на ДПФ-а, или направо премахване? Чудя се какво да правя, така не се кара вече... :BangHead:  Моля за съвет и помощ от разбиращите! Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "екологичният" софтуер е. На няколко места съм срещал недоволни хора от ъпдейта, освен по-честата регенерация на филтъра колите се усещали скопени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги.

А възможно ли е да се да се премахне ъпдейта, т.е. да се върне оригиналният софтуер на колата? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали в ЕТ ще се съгласят да върнат страя софтуер, може да ги попиташ. Може да питаш и Pepino дали го няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре отивам в Еуратек да говорим по темата! :cowboy:

Ако там не стане, ще питам Pepino!

Кажи какво е станало,че и аз май страдам от нещо във софтуера след изключването на ЕГР клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах и оставих колата в ЕТ. Приемчика каза, че ще проверят за грешки, и ще "отбележат" в софтуера, че ДПФ-а е на 150 000 км, понеже след този ъпдейт компютъра на колата си "мислел", че е нов. Обясни ми, че е възможно да се върне оригиналния софтуер на колата, след запитване в заводите на шкода ще го получат оттам след 5-6 дни. Дали не ме метна на черешата, не знам... Ако не се оправят нещата, ще настоявам още по-сериозно за връщане на заводския софт. По-късно днес или утре ще взема колата, след първи впечатления ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах и оставих колата в ЕТ. Приемчика каза, че ще проверят за грешки, и ще "отбележат" в софтуера, че ДПФ-а е на 150 000 км, понеже след този ъпдейт компютъра на колата си "мислел", че е нов. Обясни ми, че е възможно да се върне оригиналния софтуер на колата, след запитване в заводите на шкода ще го получат оттам след 5-6 дни. Дали не ме метна на черешата, не знам... Ако не се оправят нещата, ще настоявам още по-сериозно за връщане на заводския софт. По-късно днес или утре ще взема колата, след първи впечатления ще пиша пак.

Мисля ,че не те е метнал.Не им разрешават да пипат много защото все едно ти я чипосват.Това ми обясни един познат в Шкода.Аз също ще искам да си ми върнат софта обратно в Маднес -където ми премахнаха ЕГР-а но явно не им се получава защото започнаха едни регенерации....не ми се говори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искат утре сутринта да им занеса документи за ГО и преглед, че днес им оставих само талончето на колата. Щели да правят принудителна регенерация на ДПФ-а с каране до Перник. Не знам дали ще има някакъв ефект, но поне се надявам да не навреди. При последващи скорошни регенерации ще ги натисна за връщане на оригиналния софт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза, че дизела харчи по-малко, но яко ядове. До скоро и мислех, колко добре е дизела, че бензина харчи бая, ама май е по-добре бензиново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искат утре сутринта да им занеса документи за ГО и преглед, че днес им оставих само талончето на колата. Щели да правят принудителна регенерация на ДПФ-а с каране до Перник. Не знам дали ще има някакъв ефект, но поне се надявам да не навреди. При последващи скорошни регенерации ще ги натисна за връщане на оригиналния софт.

Защо ще и даваш да ти карат колата за принудителна регенерация?

Искаш да ти върнат стария софтуер, защото този е пълна шитня. Ако питаш мен вземи я ремапни и си решаваш всички проблеми :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че принудителната регенерация може да поизчисти малко ДПФ-а, т.е няма да е излишна процедура. Все пак, поправи ме, ако бъркам. Колата е на 155 000 км, може да се е позадръстил с нашата хубава нафта.

Относно софтуера, нещо увъртат като партизани на разпит: ще видим; то трябва да пишем до завода на шкода да ни го пратят; евентуално по-късно, ако има проблеми... ей такива приказки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да чистиш филъра разгледай, какви препарити за почистване има. Приятел ми е разказавал, че този на Лики моли върши работа.

Според мен и след като ти разходят колата до Перник нищо няма да се промени, сано да греша.

Не знам как ъпдейтват, но си мисля, че трябва да имат копие на софта. Ти можеш да пуснеш едно официално оплакване до ЕТ с входящ номер, колко зле ти е станала колата и чеискаш са ти оправят и ако не рейгират пращаш оплакване комисията за защита на потребителя, на Майче Манолова и на който още се сетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че разходката до Перник ще е с нулев резултат, но поне няма да навреди.

Ще настоявам пак утре за връщане на софтуера, дано да имат бекъп. За оплакване винаги има време, ако не успея утре да се преборя.

По въпроса за ремапа, засега размислям, но май скоро ще кандисам! :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б@си ядовете с извинение, дизел няма да карам вече и да ми го подарят, ще го бартеросам моментално

едно време с TDI-тата от 90те години беше чудесно, сега какви л@ин@ са измътили, по-добре не, плащай си там малко повече гориво, спести си там няколко хилядарки първоначално и мирна глава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на DPF-a трябва да се гледа като на всеки друг филтър. Като му дойде времето се сменя с нов и си спестваш нервите с безкрайни регенерации, прочистване и други интервенции.

Редактирано от ndn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на DPF-a трябва да се гледа като на всеки друг филтър. Като му дойде времето се сменя с нов и си спестваш нервите с безкрайни регенерации, прочистване и други интервенции.

Колега ,не е толко лесно както го обясяваш.Едно е да смениш филтър за 50 кинта а друго за 2000.Трябва да го правим но не сме дораснали още-някой може и да си го позволи но болшинството,не.Аз също искам да си запазя филтъра за да не замърсявам но не мога да си позволя нов за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че разходката до Перник ще е с нулев резултат, но поне няма да навреди.

Ще настоявам пак утре за връщане на софтуера, дано да имат бекъп. За оплакване винаги има време, ако не успея утре да се преборя.

По въпроса за ремапа, засега размислям, но май скоро ще кандисам! :) :) :)

Това и можеш да го направиш.Ще ти кажа как ще протече принудителната регенерация.Ще ти карат колата на 4-та с над 3000 оборота-нищо повече.

Редактирано от lakosste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата от ЕТ. Направили са калибриране (май така беше) и регенерация на ДПФ-а. Приемчика каза, че имало 24 гр. сажди вътре, при условие, че предишния ден ми светна жълтата ламБа и регенерирах по северната скоростна тангента. Засега колата е добре, ще покарам тези дни и ще споделя наблюдения. Добрата новина е, че връщане на оригиналния софтуер след екологичен ъпдейт е възможно, другата седмица ще стане за моята кола.  ЕТ свалят за 10 минути техническите параметри на колата (вероятно някакъв лог файл за наличност и функционалност на ДПФ, ЕГР, катализатор и други карантии), пращат ги до завода, оттам получават оторизационен код за инсталация, и инсталират софтуера. Такава била процедурата. Чакам обаждане от приемчика за инсталация. Дано всичко бъде ок, хората от ЕТ са напълно коректни досега, дано и занапред е така! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех колата от ЕТ. Направили са калибриране (май така беше) и регенерация на ДПФ-а. Приемчика каза, че имало 24 гр. сажди вътре, при условие, че предишния ден ми светна жълтата ламБа и регенерирах по северната скоростна тангента. Засега колата е добре, ще покарам тези дни и ще споделя наблюдения. Добрата новина е, че връщане на оригиналния софтуер след екологичен ъпдейт е възможно, другата седмица ще стане за моята кола.  ЕТ свалят за 10 минути техническите параметри на колата (вероятно някакъв лог файл за наличност и функционалност на ДПФ, ЕГР, катализатор и други карантии), пращат ги до завода, оттам получават оторизационен код за инсталация, и инсталират софтуера. Такава била процедурата. Чакам обаждане от приемчика за инсталация. Дано всичко бъде ок, хората от ЕТ са напълно коректни досега, дано и занапред е така! :)

Успех, колега.

Споделяй пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.