Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с DPF-а.


pmirchev

Recommended Posts

Понеже не карам колата само аз,при мен стана следното.Светнала лампата за филтъра след това за свещите и накрая и чека.Отивам аз в ЕТ и от там ме нахраниха едно хубаво,че съм смотан и не чета книжката.какво трябва да направя,като светнат тези лампи?Приеха колата и я оправиха.Казаха,че са направили апдейт на софтуера и пътен тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • lakosste

    23

  • pmirchev

    21

  • Milen Dimitrov

    17

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Тук http://www.dpfissues.co.uk/what-is-a-dpf/ е описано какво е устройството на DPF.

 

А ето и едно интересно предложение http://www.removemydpf.co.uk/portfolio/skoda-yeti-2-0-tdi-dpf-removal/, дано и тук да е възможно да се случи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мога да ви ги премахвам софтуерно дпф-ите,колега.Но това е необходимо само ако има някакъв генерален проблем,или вече е изтърван филтъра и трябва само смяна.Но за 185 коня от 140 си е доста оптимистично.Не се заблуждавайте че е възможно това да се постигне безопасно със стоковото турбо!!!!!!!

При софтуерен тунинг,вдигане на турбото с над 200млибара е абсолютно рисковано,а на това повишение на налягането за да се запази оптимално въздушно-горивно съотношение,не може да пуснеш повече гориво от за 25-30 коня в плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мога да ви ги премахвам софтуерно дпф-ите,колега.Но това е необходимо само ако има някакъв генерален проблем,или вече е изтърван филтъра и трябва само смяна.Но за 185 коня от 140 си е доста оптимистично.Не се заблуждавайте че е възможно това да се постигне безопасно със стоковото турбо!!!!!!!

При софтуерен тунинг,вдигане на турбото с над 200млибара е абсолютно рисковано,а на това повишение на налягането за да се запази оптимално въздушно-горивно съотношение,не може да пуснеш повече гориво от за 25-30 коня в плюс.

 

Аз по принцип съм против премахването на DPF-a, и адски много се нервя на МПС-та зад които се образува димна завеса. Те си кадят, а аз трябва да го дишам :smt0344 , но ако не си реша проблема по друг начин. Колкото до това колко коне могат да се изкарат само с чип, може би този мотор заради тапата наречена DPF имат по-голям запас. Реалоно разликата на този двигател и 170-ката е само в турбото, даже "резервната част" сглобен двигател без изпускателен колектор и турбо е с един номер. Но ако онова е оптимистично, то това -http://www.racechip.de/en/chiptuning/skoda/yeti/yeti./2-0-tdi-cr-103kw/index.php ми се струва чиста шарлатания smile175 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повтаряш едно и също -нали и аз това ти казах-"със стоковото турбо"

Мисълта ми беше, че съм склонен да повярвам, че чрез премахване на филтъра и ремап може и да е възможно, но с някаква електроника която играе ролята на медиатор между компа и рейката ............., както и да е :), като ми мине гаранцията ще го мисля по-задълбочено. Човек не може две болтчета да направи напълно еднакви, че два мотора ли.

Ти знаеш, че има коли с чип, дето им "скъсват шортите" и нямат проблеми а има гледани коли дето чупят я турбо я глава. Имаме една служебна Октавия 2.0 140 ПД, която е взета февруари 2007 и по всичко личи, че е от тези с проблемните глави, но няма проблем с главата, а на 153к км гръмна турбото.

 

П.С. Вярно ли е, че при кола с EDC17 за да се ремапне трябва компа да се сваля от колата за да се "отключи"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копирам ти от пощата си едно лично съобщение,което съм писал скоро до колега от форума.По въпроса ти е :)

bega4kata

 

Заглавие: Re: Малка оптимизация на Субчо.

Папка: Изпратени

Ако искаш може и в Шкода да ти го свалят софтуера.При твоя компютър при сваляна на софтуера се записват 3 файла.Един общ,един епром и един флаш.

Пращаш ми флаша само и ще ти го направя на половин цена.Просто при самото сваляне на информацията от компа,не е удобно да ми стоят хора на главата и да виждат каква е процедурата.Не че е някакава тайна,но си има BOOT ПИН,КОЙТО СИ Е ТАЕН къде е на платката.Освен това се отваря компютъра,после се затваря като се силиконизира внимателно.На този БООТ пин се запоява едно кабелче от машината за четене и записване.Където и на друго място да отидеш,това е начина за чипосване на твоята кола.Иначе самото преработване на файла е нищо по особено,просто свалянето и качването е свързано с отваряне на компа.Тези компютри са защетени софтуерно много добре и за това не става като едц16 през обд буксата да се прави.Но дори и едц 16 се налага някои да се отварят и да ги правя през БДМ-а вътре.И те имат /някои/ защита.

Изпратено на: Сря Яну 30, 2013 19:37

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново греда .............

370 км и отново светнах ](*,)

Колега, с какво гориво я караш колата, защо не смениш бензиностанцията и да видиш дали ще има разлика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им я върна, ама колата ми харесва.

Само тоя скапан DPF ми лази по нервите.

Колкото до горивото - зареждам само на OMV, но не мисля, че е от горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново греда .............

370 км и отново светнах ](*,)

Колега, а има ли подобрение в разхода на гориво след последната намеса?

При мен разхода съм го засичал до сега 3 пъти и беше 8,2 , 7,9 и 8,6. Като това са засичания пълно-пълно. Последните 2-пъти са при изминати около 300км градско.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им я върна, ама колата ми харесва.

Само тоя скапан DPF ми лази по нервите.

Колкото до горивото - зареждам само на OMV, но не мисля, че е от горивото.

 

Някъде бях чел, за проблемен датчик във филтъра и след смяната му нещата са се оправили. За съжаление не мога да се сетя къде го бях чел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се замислям за проблемен датчик ...........

 

Не знам доколко може да ти е полезно, за да откриете най-накрая проблема на колата ти, но при мен забелязвам, че от време на време колата сама си вдига оборотите и нивото на горивото започва да намаля стремглаво smile048 и след като я изгася вентилаторите продължават да работят на втора скорост. За мен филтъра се почиства, но не ми светва индикацията, че е запушен.

Само не знам защо и от ЕТ не се сещат или не искат да се сетят за датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Нещата се задълбочават.

В понеделник само 240 км, след ходене до петолъчката и обрато със среден разход от ОМВ след Пловдив до петолъчката и обратно до София "само" 9,84 л/100м, колата си в ключи регенерация и след още 30 км сФетна и ламБата. За следващия ден бях запазил час в ЕТ за обслужване, та си викам "идеално" таман да им я тропна да се разправят с нея, да ама не - без никаква намеса от моя страна само изгасих колата и при паленето на другата сутрин лампата не светна. Както и да е описах им цялото поведение на колата от последното ми посещение при тях, те отново "направиха всичко на което са способни" и ме "успокоиха" с това, че същия ден се е появило още едно Йети като мойто със същия проблем, само дето това не ме грее по никакъв начин.

Замислям се за посещение на частни начала в сервиз способен да открие проблема скрит зад "нормалните" показания на сензорите на колата.

Въпросът е къде да го намеря този сервиз? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не помня...но сменихте ли датчика за диференциалното налягане?

 

Нищо не са сменяли, само софтуера и различни настройки, и два пъти лъгаха компа, че са сменили DPF-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес "постигнахме напредък" в ЕТ.

След като "успях" за по-малко от 300 км градско да вкарам колата в авариен режим, днес в ЕТ стигнаха до заключението, че трябва да се смени датчика за диференциално налягане на DPF-а.

За нещастие го нямат наличен и ще се наложи да го почакаме 2 седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...
Днес "постигнахме напредък" в ЕТ.

След като "успях" за по-малко от 300 км градско да вкарам колата в авариен режим, днес в ЕТ стигнаха до заключението, че трябва да се смени датчика за диференциално налягане на DPF-а.

За нещастие го нямат наличен и ще се наложи да го почакаме 2 седмици.

 

Свършиха ли главоболията с DPF -а, колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Някой знае ли как с Ваг-ком може да се пусне принудителна регенерация на филтъра след, като е влязъл в авариен режим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят филтъра,реотаните и чека.Няма и мощност.Така се получава ако не се регенерира овреме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят филтъра,реотаните и чека.Няма и мощност.Така се получава ако не се регенерира овреме.

Колата не ти ли е гаранционна още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.