Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поръчки от китайски сайтове и доставка


JIJOMAMA

Recommended Posts

Колеги пускам темата за тези, които чакат пратки или смятат да поръчват:

В момента азиатските пощи не приемат пратки с батерии, както и авиационните превозвачи.

В зависимост от куриера ChinaPost, SGpost, HKpost и т.н. имат различни разбирания за това дали батерията е отделно или не или вида, както и дали е отбелязана.

Всичко това може да го прочетете в нета.

Сега идва интересната част:

- това, че пратката ви в тракинга е със статус на отпатувала и в предвижване не означава, че е напуснала Китай а само, че от пощенския склад е отишла в склада на авиационния преозвач.

- във всеки един етап се прави проверка за батерии - при пощата, при митница и накрая на авиационния превозвач;

- когато се установи наличие на батерия пратката се връща при търговеца;

- независимо от връщането НЕ СЕ ОТБЕЛЯЗВА В ТРАКИНГ СИСТЕМАТА;/това е от един два месеца/

- китайците се позовават на това, че тракинга показва транспортиране до България и викат - чакай.

 

Пример:

Mail number Years Current status Current Location Mail the country of destination Mail current status date  RB.........9CN  2013  Acceptance Acceptance Bureau  Dunkou cell  Bulgaria  201309200934  RB8CN  2013  Total export seal sealing of each package  Wuhan International  Bulgaria  201309201234  RB9CN  2013  Total export package be opened each envelope  Wuhan International  Bulgaria  201309201253  RB8CN  2013  Total export package seal seal straight hair  Beijing International  Bulgaria  201309271015  RB9CN  2013  Air delivery  PEK  Bulgaria  201310052157

 

Тъй като ми се забави и отворих диспут а китаеца вика - чакай, пътува - писах  във форума китайските пощи.

Отговора е - пратката Ви е върната при търговеца.

 

Това е съобщението закачено на форума им:

http://track-chinapost.com/?page_id=242/china-post-forum-group1/china-post-discussion-forum14/important-message-from-china-post-beijing-office-thread1173

 

Колеги ако сте поръчали и чакате пратка - пишете във форума на пощенския оператор и питайте и после веднага искате refund от търговеца.

Сега китайците спекулират масово с проблема в тракинга. Ако пратката ви е в статус транспорт,  пейпал го приема и китаеца чака да ви минат сроковете, като се оправдава с нова година  за забавата а в същото време е прибрал пратката и парите.  

Редактирано от JIJOMAMA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайта няма значение. Пощенския опертатор е важен. В момента е на късмет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Хубав ден за всички :)

Моля обяснете за по-тъпите (АЗ :P ) - ако си викна един GPS, или GSM или таблет... всички тези предмети имат ВГРАДЕНИ батерии - следва ли от това да чакам ядове и като резултат да пия 1 студена вода?!

Щото иде нова година... човек почва да си мисли и за глупости :sorry: 

Ще бъда благодарен за всякакви мнения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по-скъпичко, може да плащаш мито (ако стоката е от САЩ - задължително!)

Преди няколко дни получих (в срок) това http://www.ebay.com/itm/290996668309?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 с батерия е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по-скъпичко, може да плащаш мито (ако стоката е от САЩ - задължително!)

Преди няколко дни получих (в срок) това http://www.ebay.com/itm/290996668309?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 с батерия е...

 

Браво, че си получил пратката. Аз чакам 4, като за две вече минах диспут и клейм и си взех парите. Освен проблема с батерии имало и проблем в логистиката. Т.е. от Китай пращали с ЕърФранция но те нямали полети до България.... Във форумите на пощите и други за техника хората са луднали, като мен с пратки от по 2-3месеца закъснение.

За митото - това лято взех пет телефона леново за приятели и всички дойдоха до офиса без митница. С китаеца се договарям какво да пише на кутията. От щатите ми дойде сега един Orient Mako XL и не плащах мито и ддс но с регулярна поща и пишеше подарък (все пак наистина си направих личен подарък).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чакам 3 пратки - които се забавиха много - вече около 2 месеца. 2-те пратки са телефони - а едната е на детето коледен подарък - Таблет. 

 

И мен ме уверяват, че видиш ли пратката е напуснала страната и пътува към България. Моите не са от eBay - а от други сайтове. Но и в двата случая мисля да отворя един диспут в PayPal ако до 1-2 седмици не излезе нещо (което много ме съмнява).

 

Някой има ли информация - там как стоят нещата. в иБей е ясно - там връщат веднага парите - но с ПейПал досега не ми се е налагало да правя рекламации ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 45 дена от плащането може да отвориш диспут. Като намериш транзакцията и я отвориш вътре има такава опция. В диспута описваш проблема и какво искаш и съответно това се праща на продавача и той може да отговори. В диспута имаш срок ако не се разберете да го ескалираш до клейм и тогава пей пал решава. На мен така ми върнаха парите за един телефон от пандауйл и сега имам втори диспут за пратка от минидиал. През пей пал е малко по-лесно и по-бързо там ми върнаха парите за 5 дена. 

А иначе за забавянето - днес всички чакаме прословутите тирове от Франция с първите забавени партиди.... :)

 

П.С. имай предвид, че сроковете са приклузивни изтекат ли край а китайците обичат да овъртат за да ти изтече и не им се доверявай и слушаш да чакаш повече от срока в пей пал.

Редактирано от JIJOMAMA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже виждам поръчвате телефони, да попитам как стой въпроса с поръчка на телефон от Австралия? Телефонът струва 180 щадски долара с доставката. Има ли мита или някакви други дължими суми, или трябва да се пише подарък/евтин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип за тая сума ще има мито и ддс отгоре и един ден ще си изгубиш. Това, което аз правя е карам китаеца да пише електронни компоненти, градински инструмент и т.н. и стойност не по-голяма от 15$. и разбира се нормална поща с тракинг номер т.е. български пощи да са доставчик тук. Големите, като DHL имат собствен склад с митнически служител и скенери и почти всичко се проверява и няма мърдане.

А ти от Австралия какъв телефон ще взимаш и съответно кой е магазина?

Аз сега си чакам едно Леново 750 противоводно, а за приатели взех А850 с 5.5 инча дисплей което се връзва на 250лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пристигна таблета за детето....Супер си е. Затворих и деспута в ПейПал.

 

С батерия е - даже с 2 - и дойде след 45 дена чакане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пристигна таблета за детето....Супер си е. Затворих и деспута в ПейПал.

 

С батерия е - даже с 2 - и дойде след 45 дена чакане.

Честито. А аз още съм 4:0... Уж от Франция с наземен транспорт идвали забавените пратки. Тъпото е че моите срокове изтичат а вече на две ми върнаха парите. Сега само се чудя ако евентуално дойдат дали да върна парите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес резултата ми е 4:1. Пристигна ми единия телефон Леново А850. Митница не минах a директно пощальонката в офиса го докара. Китаеца му казах да пише ел.част 10$ а той написал Gift - commercial sample - 15$.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Спешен въпрос:

как се отваря Диспут?

И как се прави клейм?

Ако си платил през пейпал - влизаш в сайта на пейпал и си търсиш транзакцията другото е обяснено по-горе.

Ако си пазарил през ибей там си има друга процедура независимо, че си платил през пейпал - в ибей през поръчката си има опции.

През алиекспрес пак си има друга процедура.

При всички случаи ако знаеш английски всичко е обяснено в сайтовете подробно стъпка по стъпка. Ако не по-добре търси помощ от приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих кейс случайно, без да искам. Няма 45 дни от транзакцията.

Какъв е срока за поискване на парите обратно и след плащането или отварянето на кейса е той?

Как се изискват парите обратно?

 

относно срока например 60 дни след покупката или 4 дни след отварянето на кейса

 

Щото пак почнаха да увъртат лимоните

Редактирано от velinsl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изискването на парите в свободен текст в кейса или става или с някъв бутон някъде?

Колега, не казваш през пейпал, ебей, алиекспрес???? 

По принцип първо се оплакваш и си говориш с търговеца през съответната платформа и ако не се разберете и няма развитие ескалираш или там каквото е през платформата. След това дават срок на търговеца, който вече е кратък и най-накрая те решават, т.е. платформата.

А ти си искай в свободен текст парите не пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не казваш през пейпал, ебей, алиекспрес???? 

По принцип първо се оплакваш и си говориш с търговеца през съответната платформа и ако не се разберете и няма развитие ескалираш или там каквото е през платформата. След това дават срок на търговеца, който вече е кратък и най-накрая те решават, т.е. платформата.

А ти си искай в свободен текст парите не пречи.

Отговорът вече е спешен.

Платих през пейпал(само от там плащам). Отворих Кейс навреме. Срокът на изтичане на кейса е 11.01 още на 30.12 съм заявил, че си искам парите обратно в разговора в Пейпал. Има ли възможност вече да изгоря с тези пари или всичко е направено както рябва да бъде. Има ли още нещо, което трябва да се прави. Не съм "ескалирал" нищо никъде(това да не е някъм бутон в сайта на Пейпал нещо). От 30.12 не подържаме комуникация между мен и сайта, от тогава е последното ми съобщение, че си искам платените пари обратно. Възможно ли е да изгоря с парите или всичко съм ис направил по процедурата?

За първи път правя такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът вече е спешен.

Платих през пейпал(само от там плащам). Отворих Кейс навреме. Срокът на изтичане на кейса е 11.01 още на 30.12 съм заявил, че си искам парите обратно в разговора в Пейпал. Има ли възможност вече да изгоря с тези пари или всичко е направено както рябва да бъде. Има ли още нещо, което трябва да се прави. Не съм "ескалирал" нищо никъде(това да не е някъм бутон в сайта на Пейпал нещо). От 30.12 не подържаме комуникация между мен и сайта, от тогава е последното ми съобщение, че си искам платените пари обратно. Възможно ли е да изгоря с парите или всичко съм ис направил по процедурата?

За първи път правя такова нещо.

Колега, "кейс" по мой спомен се казваше в Ebay. През пейпал е 1.диспут, 2.ескалиране. И в двата случая ти дават крайни срокове. Естествено преди крайните срокове може да кажеш, че не си се разбрал с продавача и да ти дават парите т.е. да решават .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В сайта на Пейпал точно под диалоговия прозорец за конткакт с продавача има такъв бутов за "ексалиране" или нещо такова беше.

Щрака се там. Това води до "поискване на зплащането обратно".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.