Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с разпознаване на ключ


ggeorgieev

Recommended Posts

Здравейте, колеги, от няколко дена имам следния проблем: От време на време колата не разпознава ключа при палене, почва да мига лампата на имобилайзера (оранжева, с едно ключе) и колата не иска да запали и гасне. Пробвах с резервния ключ, който си направих като купих колата в началото на годината, но и с него го прави. Следователно не е ключа, дали някой е имал подобен проблем и може да ме насочи какво може да е? Притеснява ме, че започва да го прави все по-често и може да ме остави някъде...а когато извадя ключа и изчакам малко след това си го разпознава и пали без проблем. Закачахме я на компютър, трупа грешки на имобилайзера, които изчистихме, но на следващия ден пак същата работа. Моля за съдействие! Колата е Октавия 1, 2000 година, 1.8 Турбо.

 

П.С. Забравих да допълня, колата няма аларма, само с имобилайзер е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извадих буксата която влиза в патрона(буксата, която е точно до него, с 2 кабела), напръсках и двете страни с контактен спрей, но отново не разпознава ключа. Веднъж на 5 пъти го прави, но все още е на лице проблема. Да не би да има връзка с това, че не съм изчистил грешката на имобилайзера? Възможно ли е някъде другаде да не прави контакт както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спрей за електрически контакти трябва да напръскаш. Имай в предвид, че с WD-40 не става!

Няма значение, че не си изчистил грешката в имобилайзера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извадих буксата която влиза в патрона(буксата, която е точно до него, с 2 кабела), напръсках и двете страни с контактен спрей, но отново не разпознава ключа. Веднъж на 5 пъти го прави, но все още е на лице проблема. Да не би да има връзка с това, че не съм изчистил грешката на имобилайзера? Възможно ли е някъде другаде да не прави контакт както трябва?

 

Няма връзка с неизчистената грешка. Почисти по-добре куплунга, а най-добре е да запоят двата кабела. Може проблема да не е точно в контактите на буксата, а в скритите им части - да не са добре кримпнати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте, колеги, най-накрая намерих време да обърна внимание на колата. Относно проблемът описан по-горе: купих си нов кабел за имобилайзера от ЕураТек (13лв. и нещо беше) и въпросът ми е нужно ли е за смяната му да се разглобява таблото? Защото този уийкенд смятам да я разглобя и да го сменя, но въпросът е колко сложно ще бъде и може ли да се мине само с разглобяване на волана или трябва да се сваля и част от таблото? Благодаря за съдействието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята реши, че няма да заключва с дистанционното. Отключва си всеки път. При натискане на копчето за заключаване диода на дистанционното светва, но ефект никакъв. При заключване с ключа - грижи няма. Неговата м...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проблемът отстранен. Грешката се оказа в дистанционното - копчето за заключване. С резервния ключ заключва и пее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте отново колеги, преди няколко месеца реших (уж) проблема със имобилайзера чрез смяна на кабела от контактния ключ към ЕКУ-то, всичко се оправи, изкара 1-2 месеца и сега отново проблемът е на лице. Въпросът е възможно ли е кабела да се е прецакал толкова бързо, или да търся проблема другаде и ако можете да ме насочите какво друго да гледам? (Контактния ключ възможно ли е да се е прецакал?) Както и преди, сега пак го прави когато си поиска - 1-2 пъти на седмица, но като почне и не мога да запаля по 5 мин колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи смених черно-зеленото кабелче, което влиза в букса точно до корпуса на контактния ключ (откъм ключалката). Снощи разглобих всичко, махнах буксата със снопа кабели която влиза отзад на контактния ключ....напръсках всички пластини и букси с контактен спрей (направо ги напоих :D), направих 100 опита, разпозна ключа от първия път всичките пъти...сглобих всичко и още при първия опит след това - отново греда - гадната мигаща лампа пак се появи...Вече не знам, освен проблема да е в контактната касета на ключа? Възможно ли е или да търся някъде другаде? То май само ЕКУ-то остана след това... 

 

P.S. Кажете вашето мнение, възможно ли е да е контактната група на контактния ключ? Защото само тя остана, ако може да е от нея да вземам една за 20 лв. и да си реша проблема веднъж завинаги :D ?

Редактирано от ggeorgieev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кое точно визираш като четец, колега? Съжалявам, но не съм много на ясно, макар, че доста четох по тая тема последните месеци...Смених кабелчето само...то има ли общо с четеца? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, имобилайзера ти се намира в таблото на колата (оборотомера и скоростомера). Свали таблото и почисти буксите, които влизат в него. Може да разглобиш и самото табло и да го прегледаш за лоши спойки и окисляване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря колега, ще го имам предвид като разглобявам пак тия дни. А относно четеца - той да не е в патрона на контактния ключ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... А относно четеца - той да не е в патрона на контактния ключ? :)

Там е. Той е просто една бобина. Може и да прекъсва.

Ако в крайна сметка не можеш да се справиш или не си заслужава повече усилия, може да се програмира компютъра на колата да не търси имобилайзер. Така повече проблеми няма да имаш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, колеги, виждам, че темата засяга проблем, с който и аз се сблъсках преди 2 седмици... колата не разпознава ключа при палене, почва да мига лампата на имобилайзера (оранжева, с едно ключе), колата пали и гасне. Пробвах с резервния ключ, който ми изпратиха (тъй като проблемът се появи изневиделица на другия край на България), но и с него не стана. Закачаха я на компютър, даде грешка на имобилайзера, която изчистиха, НО колата пак не поиска да запали. Вчера като звънах ми казаха, че този проблем е отстранен и след като не пали ще се насочат към други "страни" на компютъра, за да видели "дали няма прекъсната писта". Затова реших да пиша тук с молба за споделяне на мнения, тъй като от опит знам, че ровене по компютъра никога не предвещава нищо хубаво. Колата е Октавия 1, 2001 година, Дизел, 4х4.

 

Предварително благодаря за споделения опит  :rolleyes: 

         

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.