Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още една Октавиа с ЧИП


oktava

Recommended Posts

Дойде ред и аз да се похваля. Вчера на хубавото време с колегата pepino решихме да сръбнеме по кафенце на сладки приказки. И к'во стана ли? ...затапи агр-а, прочисти геометрията, понагласи това-онова и хоп едно чипче !!!

Резултата: тест-драйв на околовръстното (като куршум) smile152 октавиа F1. Mного динамична,пъргава и приятна за каране.

Довечера слагам vasilisa на чертата (па да видиме) smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    6

  • димон

    5

  • chavdarlk

    5

  • PRR

    4

Най-много писали в темата

Това да се чува! :smt017

И казвайте колко са конете де!

Ееееее, всички ги пазите в тайна! smile049

Само изтървете по нещо "....като куршум" - и дотам!

Недейте така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя моята е 250к.с, че е каталясала! smile004 (само Маджо може да мине smile004 )

 

Не че нещо, но ми е интересно? За колко време почисти геометрията ( да нямаш предвид АГРа)?

Просто така формулирано мнението изглежда, че на кафето всичко е направил Пепино и айде на тест драйв?

 

П.С: Ето, задава се нов тийм! На Събор 2014г. с тениски и на чертата! Да видим през годината...кой какво е направил!

......нещо ТДИ тийм малко олаби редиците, но на мен ми стигат N.Zlatev и coverdale.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм , Честито ! Да те радва много и да го ползваш умерено smile048

Разбирам те чудесно как се чувстваш smile021 , а това околоМръсно взе да става натоварено ... smile004

 

....Довечера слагам vasilisa на чертата (па да видиме) smile092

Тук вече стана пиперливо ... пу за мен място на "1-ви ред" , само че той нали е малко кротък и стеснителен та да видим ... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, честито и на тебе! Много взеха да стават/ме доволните от Пепи. smile001

 

Не че нещо, но ми е интересно? За колко време почисти геометрията ( да нямаш предвид АГРа)?

Просто така формулирано мнението изглежда, че на кафето всичко е направил Пепино и айде на тест драйв?

 

Ися, по-скоро я е раздвижил през ВАГ-КОМ геометрията. Има доста приличен ефект, макар разбира се да не е като истинско почистване - сваляне на турбото и тн.

 

П.П. Боби, Василисата не е рацер(по негови думи smile001 ), та по-скоро с Марто да вземете да си теглите по една черта днеска, докато останалите пием кайве и ви гледаме сеира. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися, по-скоро я е раздвижил през ВАГ-КОМ геометрията. Има доста приличен ефект, макар разбира се да не е като истинско почистване - сваляне на турбото и тн.

 

За това питах, да не се смята за заяждане, но така формулирано излиза, че на кафенцето хоп-троп и геометрията почистена!

Раздвижена- ДА, но почистена е съвсем друго.

 

Стана ми чудно, за това съм питал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита засилка s_flag Както е тръгнало, ще ме накарате и аз да влезна в Пепино тийм. Само да може с това 1,6 и DSG и съм вътре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера слагам vasilisa на чертата (па да видиме) smile092

Ей,ако не съм аз с кой ще си мерите ...... smile049

 

 

нема с кой братле ти си ми приятел и нема да се сърдиш ако те бием,а и сега съм с мускули \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,ако не съм аз с кой ще си мерите ...... smile049

 

Наеш ли колко се плаща за дино? Пък така, може да се разберете с Пепи да предлага стейджове - колкото Васето. 30% отгоре на Васето и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......нещо ТДИ тийм малко олаби редиците, но на мен ми стигат N.Zlatev и coverdale.

 

 

Те само ТДИ параходи останаха :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да ползвам темата, за да се похваля от интервенциите на Пепи. След неговата намеса колата стана изключително приятна за каране. Който ме познава знае, че не си падам по ластици и гонки, и не си карам колата "в лютеницата"(още повече нали е за банички :mrgreen: ), но съм страшно доволен от резултата - безопасно пипната баничарка :mrgreen: (а и не съм "алчен", като някои тунинговани от Пепино колеги нях-нях smile001 ).

В заключение - Пепи, страшен си, благодаря ти още веднъж, май френд! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажете подробно за трицилиндровите бегачки. Какво се промени. Искам да тествам, някой няма ли да идва на Вонеща вода? Едно нещо дето не ме кефи на моя двигател е ,че като намаля( за спящ полицай например или други намалявания) , трябва да смъквам до първа скорост,защото на втора и идва слаба. Опитвам се да продължа на втора след гърбицата,но усещам , че се тормози двигателя. Явно за втора скорост не стига въртящият момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с колко го минаваш лежащия полицай, аз рядко включвам на първа и не усещам да се мъчи колата, освен ако не е някоя огромна гърбица, каквито имаше до скоро из Софето.

Иначе, при мен най-осезаем е въртящия момент в ниските обороти. Примерно на места с наклон, където преди ми се налагаше да минавам на по-ниска предавка(като на България след детелината с Околомръсното, в посока Бояна), вече това не ми е необходимо. Колата "поема" много готино от ниските и си набира приятно. А и като цяло е доста по-отзивчива. Нека Мони се включи, че има доста повече "чипнати" километри зад гърба си. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам за какво пита колегата Иван.

При 1,9 ТДИ 105 к.с . втората също е "слаба". Примерно , ако някъде сме намалили почти до спиране (примерно преди легнал полицай) и ако с бензинова кола е нужно да се включи на втора и мотора си го поема с много лека вибрация , то при ТДИ-то започва едно лъгане с полусъединител за да не угасне , започват се едни ритания по съединителя , товарене и т.н. - иска първа . Но мисля , че това е особеност на нашите мотори - при обороти около 1000 въртящия момент е много малък - около 60-70 Н/м - примерно колкото е на мотопед "Балканче" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гогаааа , айде честито и на теб ! Всеки нов момент да е приятен и безопасен smile027

 

... Който ме познава знае, че не си падам по ластици и гонки, и не си карам колата "в лютеницата" ....

Значи снощи просто си гонил самолет към летището , на два пъти ... smile021

 

П.С. И Евала на Мони (BlackSpot) ! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам за какво пита колегата Иван.

При 1,9 ТДИ 105 к.с . втората също е "слаба". Примерно , ако някъде сме намалили почти до спиране (примерно преди легнал полицай) и ако с бензинова кола е нужно да се включи на втора и мотора си го поема с много лека вибрация , то при ТДИ-то започва едно лъгане с полусъединител за да не угасне , започват се едни ритания по съединителя , товарене и т.н. - иска първа . Но мисля , че това е особеност на нашите мотори - при обороти около 1000 въртящия момент е много малък - около 60-70 Н/м - примерно колкото е на мотопед "Балканче" .

Добре си го обяснил. При нас има едни метални къси полицаи, и там трябва доста да намалиш. Иначе удрят доста приятно. А колегите да трупат опит с 3 цил. бегачки , и пак да споделят. И как е разхода, какво става с него(при нормално каране, по правилата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен важи това за легналите полицаи. Зависи от гърбицата на коя скорост ще я премина, но в доста от случаите ги преминавам на 1ва, бавно за да пазя джантоците :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.