Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Фабиа 2 1.4 мпи 16в не пали


roodnb

Recommended Posts

Колеги здравейте,

 

Имам нужда от малко помощ. Ето какво се случи.

 

Онзи ден си паркирах колата пред нас до 1строеж , вчера не съм я карал, но си я запалих нормално. Днес обаче като тръгнах да я паля не се получи. Попринцип от старата кола знам , че когато се пали мотора да кажем с 1 ден разлика се натиска леко педала на газта, това направих и аз , след което завъртях ключа, тя запали но веднага изгасна , като гасненето беше сякаш трябваше да задържа ключа още малко завъртян. Пробвах след това пак , завъртях ключа , колата завъртя но не запали като по време на въртенето, качи о оротите до около 400 но не запали. Пробвах пак и пак същотп. Викам добре оставям , може да съм я задавил, обаче сега като пробвах нищо , превърта не пали , даже и оборотомера не трепва. Колата е на 52к км, и до сега не ми е праеила проблеми. Свети ми инсп на таблото но то си свети от 1 година, щото като съм сменял масло просто не е за улявано, но не съм имал проблеми. Понеже старата скода беше проста фела 1.3 карбуратор и там горе долу знаех кво да пипна , че поме да се пробвам , а тази е все пак с компютър имате ли някалви идеи, какво да направя първо о като цяло

 

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип от старата кола знам , че когато се пали мотора да кажем с 1 ден разлика се натиска леко педала на газта
при тази не прави така
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ли поне стартера? За един ден тока едва ли ще ти падне, но зависи как си я оставил.

Ако развърта стартера поне киха ли, кашля ли? Зареждал ли си скоро гориво(новото може да се е оказало "мътно" да кажем).

По твоето описание на мен ми напомня на кофти гориво (мръсотии по тръбите, може да е затлачен бензиновият филтър и моето любимо - вода в резервоара(почти невъзможно в твоят случай)).

 

Ако е горивото, има начини за източване - изкарва се тръбата преди да влезе в горивният филтър и с подава контакт за да пусне началният тласък на помпата - ако греша, поправете ме, опита ми е от Фабиа 1 1.4 16V.

Май има и едно клапанче над самият двигател с което също може да се източи гориво след филтъра.

 

Друго което ми идва на акъла са бобини/свещи, но дори на 3 цилиндъра колата може да запали а 2 бобини да заминат ей така едновременно не е много вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво има, светна ми лампата за резервата онзи ден преди да я парлирам. Бензин си сипвам само на петрол 95 , до сега проблеми никога не съм имал. горивния филтър е нов , свещите и те , сменях гинпреди около 1000 км. Свщите са НЖК .Не ми е ясно какво точно значи да киха и да кашля. Тоците не са , стартера върти. Четох че 3 цилиндровите да не се палят с бутане, аз да пробвам ли да я пална с бутане? Утре ще сипя бензин ще взема 96 въпреки, че ме съмнява, но ще пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я пали с бутане и дърпане,а я дръпни до майстор да я погледне.Така чрез форума с разни съвети.....не е схема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба на трудното палене. Пробвай при по-топло време. При мен като паднаха температурите се получи така, че трябва да задържа стартера около 1-2 секунди преди да успее да запали. А като го направи докато е студена и подам газ глъхне и се опитва да изгасне. В неделята при мен диагностиката нищо не каза (най-лошия случай). Лично смятам, че горивата на Петрол не са хубави. Пробвай с OMV. Ако имаш възможност направи една диагностика на място да видиш дали не е набило някаква грешка. Ако е на 3 цилиндъра пак ще запали (трудно, с много въртене) но ще успее. Акумулатор? Бензиновия филтър може да се е затлачил с боклуци при положение, че е на резерва. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото ще да е! Онзи ден заредих леко мотора на лукоила на летището.Палим, и угаснах :o

Ае проби от бензиностанцията,разправии.Източване на ацетонската пумия веднага,и сипване на ромпетролски ефикс.Воаля smile001

Така че,грабвай тубата

А на лукоил smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай пак да я палиш. Ако не запали, виж дали ти гасне чека на компютъра.Няма да е лошо да се преслуша с диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така запалих, оказва се явно,че това което съм знаел за резервата в резервоара не е това което е реално. Колата беше спряна под лек наклон и поради този факт явно бензина се е събрал в единия краи на резервоара, сипах още бензин завъртях няколко пъти да качи бензин и запали. Просто не ми се вярваше да е от количеството бензин , защотото и преди съм карал на лампа с по малко бензин и си е палила без проблем, явно обаче продължителното не палене е причина да падне бензина.

 

 

@Пепино , дали ще е удобно др седмица когато и ако имаш време да мина през теб да направим една диагностика,пък и ако мога да активирам някоя друга полезна функциика ще е яко :)

 

Благодаря за мненията smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.