Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Шум /вибрация/между 1000-1500 оборота на Октавия 2


didkoltd

Recommended Posts

Колата е Октавия 2 2006 год с 2,0 16 в БКД с ДСГ кутия

Проблема се появи отскоро или поне не съм го забелязвал преди това,не мога да кажа със точност.Та проблема се сътои в това,че в диапазона от 1000 до 1500 оборота има един шум или вибрация не мога да го определя с точност.Проблема го има без значение на коя предавка е колата и дали е в движение или на място се форсира.Опитах се да го снимам ама не стана нищо поне с моя телефон.Най-лошото е ,че в градски условия мотора работи доста време в тези обороти и страшно много ме дразни.Имам някакви съмнения за тампони на двигател или скорости!Някой да се е сблъсквал с нещо подобно или въобще някакви идеи,знам ,че без да се чуе е трудно да се диагностицира!Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

имал съм сходен проблем като твоят на друга марка автомобил, и се оказа скъсана скоба на средното гърне която го държи за купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе може от много работи да е,най добре е да се погледне от специалист,за да не гадаем тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе може от много работи да е,най добре е да се погледне от специалист,за да не гадаем тук.

Това ми е ясно колега,точно затова исках да снимам проблема за да е ясно за какво става дума ,но не се получи!И все пак с предположение пак може да се реши проблема така,че няма е излишно да кажеш кои са тези много неща от които може да е проблема! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Закарах колата при специалист,каза че маховика е тръгнал и прави резонанс в тези обороти.Сега обаче като застудя вибрацията намаля доста и трябва да се заслушаш за да я усетиш и се появява в доста по-малък диапазон около 1400-1500 оборота.На пролет ще гледам как ще е и ще взимам мерки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах колата при специалист,каза че маховика е тръгнал и прави резонанс в тези обороти.Сега обаче като застудя вибрацията намаля доста и трябва да се заслушаш за да я усетиш и се появява в доста по-малък диапазон около 1400-1500 оборота.На пролет ще гледам как ще е и ще взимам мерки.

Съжалявам, че сега прочетох за проблема ти . Не вярвам да е маховика, по-скоро е въздушния заборник , който е щракнат на черната релса под капака. При тези обороти резонанса на мотора е най-голям и тогава това нещо започва да дрънчи по купето. Дори таблото чак започва да "бучи" . Виж  този линк : http://simplement.skoda.free.fr/technique/pb-o2.htm  и по-точно мнението на Raphael , някъде малко сред средата на проблемите! Там където е завил 2 винта за да държи неподвижно към купето. При мен също го имаше - то не бяха меки връзки , маховици и т.н. Не ми се искаше обаче да дупча и подложих една ПВЦ пластина с дебелина 2 мм , която вкарах между ламарината и пластмасата с голям зор и набих с чукче. При мен се появяваше при топло време , както и при теб. За диагноза са нужни двама човека - единия си ти в купето , поддържаш обороти и слушаш , другия пред капака мърда черната пластмаса насам - натам.

И да пишеш после ! :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още утре ще го пробвам,дано си прав.По принцип тва цялото нещо е малко кекаво даже го бях залепил ,че като я вземах беше овито с тиксо .Аз си мислех ,че вибрира кората на двигателя понеже е от 2 части и тя наистина вибрира и като я махна утихва двигателя значително.Но въпросния шум си остана !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още утре ще го пробвам,дано си прав.По принцип тва цялото нещо е малко кекаво даже го бях залепил ,че като я вземах беше овито с тиксо .Аз си мислех ,че вибрира кората на двигателя понеже е от 2 части и тя наистина вибрира и като я махна утихва двигателя значително.Но въпросния шум си остана !

Пробвай, при мене беше точно същия случай както го е описал димон. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от абсолютно същото място. Оправено е вече :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Така за момента положението е такова:Свалих "С" образната тръба която излиза от филтърната кутия и влиза във въпросната кутия на въздухозаборника.Така вибрациите не се придават от мотора към "очиларката" и вибрация за момента няма.Не мога да кажа дали проблема е решен ,защото при студено време самия шум намаля доата и лятото беше в пъти по-силен.За сега ефент има дано и занапред да е така!Благодаря за информацията колеги ! :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах колата при специалист,каза че маховика е тръгнал и прави резонанс в тези обороти.Сега обаче като застудя вибрацията намаля доста и трябва да се заслушаш за да я усетиш и се появява в доста по-малък диапазон около 1400-1500 оборота.На пролет ще гледам как ще е и ще взимам мерки.

Аз съм с впечатление,че и ти си авто-майстор. :cheers: Аз на моята като си сменик филтърната кутия с такава от 170коня дизел и тръбата към нея,ми се получиха точно подобни вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек се учи докато е жив!Лично мое мнение за да си добър в нещо и да се наречеш майстор трябва да си тясно специализирал.Дали ще са нафтови помпи,турбини,двигатели и скорости без значение.Или поне да се занимаваш само с една марка автомобили.При днешния темп на развитие на технологиите въвеждани в автомобилите от всички марки трудно един човек може да бъде специалист и да покрие автомобили от 1980/има още такива които се движат по улиците/до наши дни.

Въз основа на това не мога да се нарека майстор,но съм готов да помогна на всеки с знанията които имам!

Що се отнася за проблема с вибрацията закарах колата при човек който има опит с ДСГ кутиите защото притеснението ми беше главно за проблем в нея.Никога още едно мнение не е излишно.Маховика си го знам още от както вземах колата,ще кара още много километри наистина е в съвсем начален стадий на разбиване,както потвърди и специалиста!

Форумите са хубаво нещо и дават възможност за безплатна обмяна на ценна информация.Този форум може да няма кой знае колко мнения ,но за момента е доста "чист"/лишен от много спам и безмислени теми/,не гъмжи от "клавиатурни специалисти" и все още има знаещи и можещи хора които дават съвети на нови и съвсем непознати потребители!Старайте се да го запазите такъв!

Съжалявам ,че се отплеснах така отговора е лично към колегата bega4kata!

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за момента положението е такова:Свалих "С" образната тръба която излиза от филтърната кутия и влиза във въпросната кутия на въздухозаборника.Така вибрациите не се придават от мотора към "очиларката" и вибрация за момента няма.

Карах няколко дни без тази С - тръба . Наистина с нея прекъсваш връзката към купето и вибрацията, но двигателя започва да смуче въздух от "под капака" и при рязко ускорение се чува нискочестотен рев - вой, понеже и аз бях решил да карам без въпросната тръба. Впоследствие върнах на мястото и стегнах въздухозаборника. Според мен е трябвало да не е ПВЦ тръбата , а гумена за да прекъсне вибрациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.