Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хомологация N1


mill888

Recommended Posts

Е да де,но съгласи се,че не може да вземеш РС и да я пишеш товарна,някак си нелогично звучи,спортен,но пък товарен.

Как да не може. Примери да давам ли.В България всичко е възможно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mishoo

    15

  • bega4kata

    10

  • smirn0ff

    7

  • N.Zlatev

    7

Най-много писали в темата

Мога и валяк да я регистрирам, стига да ми е кеф. 

 

Иначе, да... 50 бона за шкоФа и накрая не можеш да вземеш ДДС-то, малко куцо ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното изискване е това, което казваш - за теглото. Сега купуваме точно нова Фабиа 2 1.2 HTP 70к.с., която е N1, 3+1 места, като отзад има 2 подглавника, а не са три - ако са три, значи си е нормална, т.е. 4+1 места. Понеже била с два подглавника, два колана и си минава за товарна, като има и сертификат/лепенка на купето, че е N1 (разбира се, никога няма да се качи нищо в нея, просто такава ни трябва да е в момента). Иначе фабийката е бъкана с екстри, което лично за мен - товарна, пък с почти всички екстри - малко странно ми звучи, но си е факт.

 

Тук има доста полезна информация - хубава статия е: http://www.capital.bg/avto/show.php?storyid=940820

 

Не знам, обаче, дали можеш да станеш N1 по някакъв начин - иначе заводът трябва да каже, че колата е N1 сертифицирана.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де,но съгласи се,че не може да вземеш РС и да я пишеш товарна,някак си нелогично звучи,спортен,но пък товарен.

 

Спортна? Кое точно е спортното? Олекотена ли е, със спортна изпускателна система ли е, със спортни седалки ли е (само не казвайте, че тези са спортни), със спортен съединител и скоростна кутия ли е, с допълнителни измервателни прибори ли е, "ревът" на двигателя ли е автентичен, кое? Това, че е с малко по-мощен мотор, по-яки спирачки и по-агресивен външен вид, за да изглежда "по-спортна", не означава, че е такава. Просто си е малко по-мощен бюджетен автомобил от полусреден клас, с по-агресивна предна броня, за мераклии, които нямат възможност да си вземат V6 или по-нагоре.

 

А в интерес на истината, когато излезе новият модел RS, от Еуратек наистина заблуждаваха, че щяло да има сертификат N1. Обясняваха, че "ей сега го чакаме за лифтбека, а след 2-3 седмици ще има и за комбито".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с N1 e голяма тъпотия. Защо не може да си вземеш кола на фирма и да си въстановиш ДДС-то, а трябва да е товарна? Преди години се оправдаха, че в БГ не се произвеждат коли и държавата нямало да стимулира покупката на нови ... голяма глупост! Аз съм с N1, но трябваше да се откажа от L&K пакета за това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе големи сте тарикати в тоя форум бе :)  Тази тема за N1 и RS модела е дискутирана вече много във форума!!!! Още в началото преди година,като поръчвах моята попитах,/не за мен,а за приятел,който се интересуваше/ в Еуратек Варна и много ТОЧНО И ЯСНО ми беше обяснено,че няма да излезе N1 СЕРТИФИКАТ за моделите рс! Какво не ви е ясно и не ви обясняват в ЕТ? Това ,че на някои хора много им се искаше да излезе и не им се вярваше,че няма да излезе N1  Е ДРУГО! Колко е спортна и колко не е е друга тема,но факта е ,че няма да можете да се изтарикатите да карате РС и да си вземете ДДС-то :P .Тоест съвсем без пари да я вземете.Карайте си обикновена на далавера купена и се ядосвайте :tongue_1:

Златев,ти за служебна ли я ползваш твойта бе??? Като те знам,за всякакви други цели я ползваш,но не и за служебна..... :) ааа,извинявай,ако това,че ходиш на работа с нея понякога се счита за служебно ползване е друго.

Суперб L&K с кожата с вентилация,с всички екстри и товарна е още по абсурдно!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ценовата листа на Октавия лифтбек (официален документ) е написано:

"Всеки един модел Шкода Октавия (без 1,2 TSI/86 к.с., 1,4 DSG, 1,8 TSI и 4x4) може да се поръча като товарен, категория N1 с 4+1 места."

Просто са "забравили" да допълнят и RS.

 

А вече в ценовата листа на Октавия комби е написано:

"Всеки един модел Шкода Октавия Комби (без 1,4 TSI, 1,8 TSI, 4x4 и RS) може да се поръча като товарен, категория N1 с 4+1 места."

Тук не са го забравили.

 

Както се вижда, има разлики не само за RS, а и за други модификации, което пак е съмнително.

Така че както казах по-горе, всяка информация трябва да се проверява по два пъти.

Успех в търсенето на ДДС автомобили ;).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто,има начин :) за ддс-то.

А относно това което Илко написа,наистина в брошурите има много грешки и непълна информация,особено за екстрите и оборудването.Поне 5 пъти я променяха брошурата с екстри докато ги следях 1-2 месеца.Все нещо липсва,все нещо ново излиза....цените постоянно ги променяха и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Купуваш колата с оперативен лизинг и ползвош ДДС кредит ;)

 

Вярно е, ама не съвсем. Когато имате договор за уж "оперативен лизинг", но в него има клауза, че след изтичането му имате право да закупите колата по остатъчна стойност, НАП не признава този договор като договор за оперативен лизинг (т.е. дългосрочен наем), а като договор за вид финансов лизинг и съответно не признава възстановяване на ДДС по него. Също и ако сборът на лизинговите вноски е на сума, близка до пазарната стойност на автомобила, НАП пак счита, че това не е оперативен лизинг. А ако човек сборува лихвите, които ще плати по лизинговия договор + таксата за управление на договора + задължението през целия срок на договора колата да се обслужва в Еуратек, ще излезе, че далаверата от евентуалното спестено ДДС е минимална, а освен това ще има и ежемесечни дейности по плащане на вноски и тяхното документално и счетоводно отчитане и водене.

 

 

Също така не е вярно, че наличието на N1 сертификат дава пълно право за възстановяване на ДДС. От НАП първоначално ви възстановяват ДДС-то, но след 2-3 години правят проверка за това дали автомобилът наистина се е ползвал като товарен и ако нямате убедителни доказателства за това (напр. договори, поръчки и пътни листове за съответни превози), изискват да върнете възстановеното ДДС + начислени лихви върху него.

Редактирано от pepino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милен, точно по този път работя с КИА в момента и всичко е 6.

Идеята ми беше да взема с N1 за да не се занимавам с оперативен лизинг.

 

А това до колко съм тарикат или не, мога само да кажа, че докато бензина ми е 2лв/литър и мога да си ползвам ддс на всички консумативи + от цената на автомобила - ще го правя! Все пак тези пари събрани на година не са малко ... Който е огромен баровец и обича да си пилее парите - да го прави.

Тръгнах да гледам за нов автомобил, защото ме поочука софойската градушка и имам само 2 детайла без поражение + че стъклата ми са здрави.

 

Въобще нямаше да гледам vRS, ако информацията в ценовата листа беше коректна.

 

P.S. минавал съм ревизия по ддс и ме гледат на всеки 3 месеца, оперативния лизинг е най-чистия вариант, но има много съпътстваща бумажтина. В никой договор за оперативен лизинг не става въпрос за придобиване, тези неща се уреждат по друг начин...

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милен, точно по този път работя с КИА в момента и всичко е 6.

Идеята ми беше да взема с N1 за да не се занимавам с оперативен лизинг.

 

А това до колко съм тарикат или не, мога само да кажа, че докато бензина ми е 2лв/литър и мога да си ползвам ддс на всички консумативи + от цената на автомобила - ще го правя! Все пак тези пари събрани на година не са малко ... Който е огромен баровец и обича да си пилее парите - да го прави.

Тръгнах да гледам за нов автомобил, защото ме поочука софойската градушка и имам само 2 детайла без поражение + че стъклата ми са здрави.

 

Въобще нямаше да гледам vRS, ако информацията в ценовата листа беше коректна.

 

P.S. минавал съм ревизия по ддс и ме гледат на всеки 3 месеца, оперативния лизинг е най-чистия вариант, но има много съпътстваща бумажтина. В никой договор за оперативен лизинг не става въпрос за придобиване, тези неща се уреждат по друг начин...

 

Колега, а защо не погледенеш Супърба?

Относно N1 миналата седмица горових с данъчен и ми каза, че имало някакво писмо от предишния министър, в което се казва, да не се признава ДДс кредита. Все още в НАП било суматоха и колите минавали, но не е ясно какво ще се случва за вбъдеще. Говорих с още няколко човека, но за момента още нищо не са ми потвърдили или опровеграли. Ако имаш възможност преди да купуваш си го провери и ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това до колко съм тарикат или не, мога само да кажа, че докато бензина ми е 2лв/литър и мога да си ползвам ддс на всички консумативи + от цената на автомобила - ще го правя! Все пак тези пари събрани на година не са малко ...

Да,като сметнеш и още 800+ лв.данък на година не са малко.......Успех в търсенето.

Суперба си е оферта,както каза колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, аз и в момента си плащам 700лв данък. Явно на всяка тенджера капак го играеш...

 

Заключвайте темата.

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, аз и в момента си плащам 700лв данък. Явно на всяка тенджера капак го играеш...

 

Заключвайте темата.

Ама защо се дразниш сега? Аз не се заяждам,просто допълних,какви са плюсовете при кола N1.Защото си го пропуснал и това перо.Е,може и да не е кой знае какво,но все пак.

Не ме интересува какво и колко плащаш сега!

В последно време,се старая да не не го играя капак,/не гледай,че имам близо 12 000мнения/,щот съм пич :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е за затваряне още от началото, когато колегата за почна да сравнява КИА-та с РС-а. Ясно е че няма да си вземе РС нито пък Шкода , Сами изтривай направо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Златев, нали уж се опитваме да сме колегиални, да споделяме опит, да помагаме с информация . . .

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е свободен да си вземе каквато кола иска, както и да сравнява RS с каквото си иска. Хайде да не бъдем тесногръди, много моля... И да не гоним потребители от форума, подобно на еретици. Ле-е-е-еко е тъпо, не мислите ли?  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Златев, сериозно се бях замислил за РС, защото цената му е почти същата като на сегашната ми кола, но разликата е турбо и 50к.с. отгоре.

Реших, покарах РС-а, имам познати и приятели със Шкоди. Лично аз съм притежавал тази марка, макар че са били стари модели.

Но наистина за vRS очаквах нещо повече от обикновената Октавия... а реално само окачването и седалките са разликата ...

 

До колкото до КИА, последните 6-7 години много яко дърпат напред, доказателство са Ceed, К5, К7, К9(К900) като модели, само където в EU не се продават големите мотори като 2.0Т=270к.с. или V6-таците и V8-маците.

 

Както и да e, не искам да го обръщаме на война моята кола срещу твоята ...

За мен сравнението, което направих м/у Оптимата и Октавията беше обективно, даже реално потвърдено от хора, които са возили на дълъг път и в двата модела.

Относно Супърб - последния модел с тези дневни светлини като мигачи за мен стои грозно

Редактирано от smirn0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай още малко, догодина ще има нов Супърб (поне така казват медиите). Според мен Оптимата по-скоро е в класа на Супърба, а не на Октавията.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а реално само окачването и седалките са разликата ...

 

Ха ха ха - забавен си колега. Окачването,седалките и двигателят,който си пропуснал да отбележиш били разликата между серийната и РС.Ами каква да е разликата?Ароматизаторът в купето ли? За една кола двигателят и окачването са най-определящите компоненти-всичко друго е аксесоари. Следя мненията внимателно и не мога да не се намеся,защото хора каращи Киа Миа и разни от Тиа да дават компентенти мнения е смешно.Мнението е насочено не само срещу колегата фен на Корейските Автомобилни Гиганти,но и срещу всякакви,които сравняват Шкода с разни Рена,Сеати,Талиански каручки и т.н.Две нации произвеждат коли от край време-Японци и Германци.Аз лично съм карал до момента само Японки/Нисан Примера 170к.с.-мой личен,Мицубиши Лансър ЧИСТО НОВ 98к.с.-мой личен,РАВ4 ЧИСТО НОВ 150к.с.-Семеен джип/ Забележки нямам с изключение на РАВа,на който сменяхме гаранционно рейката,защото хлопаше някаква втулка-заводски дефект./ Всичките бензинови-тук съм предубеден,но педалът на каквато и да е бензинова,а  и  звукът на двигателя не може да се сравнява и с най-изпипания дизел-лично мое мнение и усещане-не ангажирам никого. Че такаааа.......да видим какво ни предлага РС.Твърдо окачване/любимото ми-Нисанът беше като тухла в завоите-без да се наклони въобще-Да ,тресеше по неравностите,но то пълно щастие няма/.По отношение на здравината имам преки наблюдения,защото жена ми кара втора Октавия-първата бе 1.9ТДИ,а сегашната е 1.6ТДИ.Първата навъртя 200 000км по нашите пътища и то по второкласни и третокласни и   и бяха сменени два шарнира за целия този пробег,а и ЖЕНА МИ Я КАРА САМО!!!!!!!Втората е вече на 100 000км отново по същите селски маршрути,същият безмилостен шофьор и нищо още не се е разтракало.Двгатигателят-  220к.с.!!!!!!!! Бензинови от 2.0 двигател------ами това е перфектно.Идеално съчетание на мощ,разход  и  здравина.От този двигател може да се изкарат и повече коне,но при всички положения ще е за сметка на останалите два компонента. И за заключение--Октавиа РС е германски автомобил сглобен в бяла държава като Чехия.Казвам Германски,защото двигателят и окачването са немски решения-останалото си е Simply Clever. Любимите ми Японки се сглобяват вече в Турция,Казахстан,Русия,някъде из Тихоокеанския архипелаг,но не и в Япония.Човешкият фактор е най-важното каквито и да са частите.                                                                                                                                                                                                              По отношение на сертификатите-ето за това сме на този хал.Пълно с тарикати,а обществото ги търпи,че им дава и ум как да подхлъзне данъчните.РС или каквато и лека кола или джип-товарен- Ха Ха ХА-полицията само като спре подобен автомобил трябва да го предаде на данъчните и да му скъсат тарикатското ду.....це.В Германия това не може да стане,а Чехите са се отказали въобще от подобен N1 за да не се излагат.Щял да спести данък-ами купи си 90к.с. и ще спестиш данък.Нашата държава е бедна и високите данъци се плащат от мощните и нови коли.В противен случай ще стане революция,защото този с таралясника и Евро стандарт минус 6,замърсяващ както Кремиковци не може да плати нищо,няма какво да губи и излиза на улицата.Това е обмисляно от доста по-умни от нас ЗА ДА БЪДЕ ТАКА.      Ули Хьонес бе натикан в затвора заради данъци и веднага след влизане на присъдата му десетки германски бизнесмени си платиха доброволно укритите пари и се споразумяха с прокуратурата. Всеки във форума има право на мнение,но е безсмислено да не се влиза в спорове,а само да се коментира така,че да не се засегнел някой.Данъците трябва да се плащат,а на управляващите да се търси отговорност.Не може да си тарикат,а да недоволстваш от Комунисти,Гербери и т.н.  Товарен автомобил- лека кола или джип- Ха Ха Ха- само в Бг може да съществува подобен цирк.    Може и да бъда изгонен заради острия си тон,а и намесих политика,но не може едни да плащаме данък,а други да се тарикатят.                            

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джип-товарен Ха Ха Ха

-Ами, не си прав! Porshe Cayenne, BMW x5, Range Rover и много други скъпи возила се регистрират като товарни. Западна Европа не пречи на хората да си развиват бизнес. Защо да ти слагат огради, Комунизмът не свърши ли???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.