Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2 проблема с Октавия 1


boyanb

Recommended Posts

Добър вечер шкода фенове, моля да ми споделите добър майстор на Ок1 в СФ!

Имам 2 проблема, които ме вадят от релси направо :evil:

1. като пусна парното и ми изпотява джама злокобно /това само при дъжд и мокро време/

2. като загрее и почва да променя оборотите, а ако изключа от скорост се случва и да изгасне /в движение е доста неприятно/

 

всякакви съвети и насоки са добре дошли smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по т.1.

Според мен водата влиза през кората под предното стъкло (пред пасажерското място). Вероятно са запушени отточните канали, които излизат зад предните гуми. Заради запушването водата влиза във филтъра на купето и оттам по вентилацията на купето стига до най-необичайни места в купето. :idea:

Пробвай - почисти каналите за оттичане на водата от предното стъкло и пространството под кората около филтъра на купето (климатика). Там се събира много кал, листа и др.под.

Смени и филтъра на купето.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 филтърът към купето ти е запушен. От него се получава това изпотяване. Намира се пад жабката.

По. т.2 Направи и диагностика с ваг-ком където и да е и вижте какви грешки имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 филтърът към купето ти е запушен. От него се получава това изпотяване. Намира се пад жабката...

на О1 не е там, а в коша под пасажерската чистачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По. т.2 Направи и диагностика с ваг-ком където и да е и вижте какви грешки имаш.

smile162 Това според мен е отговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да нямаш вода в кутията на парното - да ти тече радиаторчето например, или да ти натича отвън някъде.

По втория въпрос - прилича ми на проблем с дроселовата клапа (твърде ми е познато за жалост) - колегите са ти казали - правиш диагностика и там всичко си пише.

Успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай да си почистиш дроселовата клапа.Като е много замърсена понякога се получава този проблем с оборотите.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите на свещите при мен бяха същите симптоми и се оказа прекъснат кабел на четвърти цилиндър с вагком не може да се хване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, за съжаление описаните от вас причини по т.1 са проверени и оправени :(

Какво е направено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, за съжаление описаните от вас причини по т.1 са проверени и оправени :(

Какво е направено?

 

дренажите са почистени а филтъра на купето сменен :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с включен климатик.

Но това не е решението на проблема, а справяне с последствията от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер шкода фенове, моля да ми споделите добър майстор на Ок1 в СФ!

Имам 2 проблема, които ме вадят от релси направо :evil:

1. като пусна парното и ми изпотява джама злокобно /това само при дъжд и мокро време/

2. като загрее и почва да променя оборотите, а ако изключа от скорост се случва и да изгасне /в движение е доста неприятно/

 

всякакви съвети и насоки са добре дошли smile027

Губиш ли антифриз? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 да питам... В какво състояние ти е пластмасовата кора под предния джам? Да не е цепната някъде? А гуменото уплътнение? Здраво ли е или отдавна е прегоряло? Това са двете най-чести причини поради които може да ти се мокри филтъра и съответно да ти се изпотява джама. Освен ако не губиш антифриз, но пък тогава щеше да го усетиш по миризмата. Друга причина за изпотяването, но в зимно време е водата, която вкарваш под формата на сняг/кал в колата с обувките...

По т.2 ич не отбирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

legaltk, нямам климатик :oops:

 

vasilisa, не :|

 

zloQQ, гуменото уплътнение е доста зле, ше взема да го сменя smile027

ама ме съмнява от там да мокри толкова :-k

 

по т.2 играят оборотите като загрее ама само на газ, на бензин е пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер шкода фенове, моля да ми споделите добър майстор на Ок1 в СФ!

Имам 2 проблема, които ме вадят от релси направо :evil:

1. като пусна парното и ми изпотява джама злокобно /това само при дъжд и мокро време/

2. като загрее и почва да променя оборотите, а ако изключа от скорост се случва и да изгасне /в движение е доста неприятно/

 

всякакви съвети и насоки са добре дошли smile027

Мога да ти препоръчам майстор в София,зв. ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравей колега, малко да раздвижа една стара тема...

 

по т.1, наскоро докато бяха големи мъгли тук във Варна (да имаше мъгла и по морето...) забелязах че две сутрини подред, без да е валял грам дъжд със седмици, паля колата и преди да тръгна, без значение дали съм отворил и двата прозореца или вратата, предния прозорец се изпотява отвътре(налагаше ми се да седя на място с вентилация към предния прозорец по 4-5 минути преди да мога да потегля). Предположих като теб... заради прокъсаната гума на предния прозорец да влиза вода, която не може да се изтича от боклуци в дренажите и това да създава този 'дефект'. Но, факт е, че дъждове не е имало, а това се случи само през 2 сутрини, когато беше много влажно! Реших, тъй като бях чел някъде в ръководството на собственика, че климатичната инсталация през зимата е необходимо да се 'обдухва' на МАКСИМАЛНА степен на вентилацията няколко пъти през зимата да направя точно това. Освен това, тъй като я карах основно градско за последните две седмици преди запотяването, се насъбраха много студени стартове, като след това колата не достига работна температура, гася я още докато стрелката за температурата не е мръднала или е максимум 60 градуса (минавам по 3-4км сутрин и още толкова вечер). Та след като един ден я поразходих малко по-дълго, да загрее хубаво, плюс климатроника на макс на режим AUTO, забелязах че този 'дефект' вече го няма сутрин.

 

Ти успя ли да го решиш някак и ако да, какво направи, кое ти помогна? Ако не си правил това, което написах по-горе, можеш да опиташ, няма да навреди ;-)

 

P.S. При мен филтърът за купето е сменян преди 6 месеца някъде... или 6000км.

 

Поздрави!

-Николай

Редактирано от hijacker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а провери ли дали всички стъкла са добре затворени, както и всички уплътнения по вратите? при гъста мъгла може да е влязла влага оттам и затова да изпотява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По т.1 проблема май го реших! Казвам май, защото откак смених тая гума, не е валяло силен дъжд. Валя малко из ония дни и не ми стана мъгла

по т.2 още няма решение. дросела го чистиха и май е газов проблема, като намеря газаджия който да го реши ще пиша.

 

B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кабелите на свещите при мен бяха същите симптоми и се оказа прекъснат кабел на четвърти цилиндър с вагком не може да се хване.

Може да се хване, стига да има Knock sensor - датчик детонации.

 

P.S. Какъв е кода на мотора?

Редактирано от swifter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.