Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тест на Octavia RS, 17,18 и 19.10, Шкода център София


Mishelle

Recommended Posts

Да идва на Вонеща Вода заедно с градския (с Фабия РС2) и да заформят пълен пакет! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    13

  • bega4kata

    10

  • VALDO

    8

  • igeorgiev82

    8

Най-много писали в темата

Да идва на Вонеща Вода заедно с градския (с Фабия РС2) и да заформят пълен пакет! s_flag
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията черната сливенската ли имаш предвид? За колегата не знам дали се вълнува от сбирки ама пък от 2003 тази шкода му е 4 поред може и фен да е знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама мисля ,че колегата с фабията вече присъства в списъка за вонеща вода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата не знам дали се вълнува от сбирки ама пък от 2003 тази шкода му е 4 поред може и фен да е знам ли.

Ами като го познаваш човека, насочи го към форума. Задава се среща на Вонеща вода, една Октавия 3 РС ще е черешката на тортата. Ще има голям интерес от всички шкодаджии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да го видя и ще му спомена но мисля че не е фен на инет и май множко работа има отделно такситата. Иначе като я боядиса жълта ще мож да се возите до припадък smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какво толкова ги кълвете тея дизели...

 

Искаш нещо да споделиш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какво толкова ги кълвете тея дизели...

 

Искаш нещо да споделиш ли?

Да, и очевадно го споделих и ако не си разбрал какво споделих..това е недоумението ми какво толкова залитате по тея дизели, ако случайно не си разбрал мога да повторя по всяко време ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ОЧЕВАДНО не съм те разбрал!

 

Никъде не си изтъкнал някакви лични впечатления (нали имаш бензинова от старите) или някакви аргументи!

Пишеш само, какво ги кълвете тези дизели? Поясни ни, защо да кълвем бензина?

 

Явно, ти не си ме разбрал! Написах ти: Искаш нещо да споделиш ли? Сподели! По всяко време и колкото си пъти искаш!

То от такива изречения (един му харесва дизела, друг бензина) и да недоумяват защо не всички мислят като тях, без да се аргументират поне малко е много несериозно!!!

 

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам, продадох я ...та се чудех, защо купуват повече дизеловите при положените че вървят по малко малко по-скъпа им е поддръжката, и нафтата в България е отвратителна....а цената на дизеловата и бензиновата е една и съща..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам, продадох я ...та се чудех, защо купуват повече дизеловите при положените че вървят по малко малко по-скъпа им е поддръжката, и нафтата в България е отвратителна....а цената на дизеловата и бензиновата е една и съща..

 

Като краен резултат - излиза по-евтино да се кара на дизел. Затова е всичкото.

Нафтата - като наливаш от големите бензиностанции, не е проблем.

То да не би бензина у нас да е много читав?

Иначе я карах РС ката, с 220 коня - и моето мнение е, че е по-скоро за комфортно каране, а не толкова за спортно.

Старата - беше някак си по-спортна - по-спартанска, и малко по-компактна.

Докато тая - ми седи като някаква Алфа Ромео 159. Само че вътре е много по-просторна, и човек може нормално да си опъне краката.

Иначе добре се набира - хареса ми. А и добре държи пътя.

Пък дизеловата - върви горе-долу по същия начин. Та дори и звукът е подобен.....

Само че разходът - ще е по-малък.

Но не върви по-малко.... Или не знам - аз поне не я усетих разликата. smile049

Не съм я шпорил със 190 по пътя към Волуяк - та не мога да кажа нищо.

Стигнах горе-долу 160, и с двете - и повече не посмях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък дизеловата - върви горе-долу по същия начин. Та дори и звукът е подобен.....

Само че разходът - ще е по-малък.

Но не върви по-малко.... Или не знам - аз поне не я усетих разликата. smile049

Не съм я шпорил със 190 по пътя към Волуяк - та не мога да кажа нищо.

Стиви,ти нищо не каза приятелю.Толкова пък ли да нямаш усет за автомобила?????Ето такава ще е разликата ,както при тези два голфа със 220тси и 184тди.

 

я изгледай хубаво докрай клипчета и спри да пишеш така

Истинската РС-ка може да бъде САМО бензиновата.Дизеловата е доста бавна и не си заслужава дизайна!Няма смисъл от нея.По добре Елеганс 150 коня тди.

Дизеловата да я бяха направили поне,малко да се различава по нещо-както са Голфовете.И абривиатурата да беше гт или нещо подобно...

Това си е мое мнение просто....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам, продадох я ...та се чудех, защо купуват повече дизеловите при положените че вървят по малко малко по-скъпа им е поддръжката, и нафтата в България е отвратителна....а цената на дизеловата и бензиновата е една и съща..

 

Като краен резултат - излиза по-евтино да се кара на дизел. Затова е всичкото.

Нафтата - като наливаш от големите бензиностанции, не е проблем.

То да не би бензина у нас да е много читав?

Иначе я карах РС ката, с 220 коня - и моето мнение е, че е по-скоро за комфортно каране, а не толкова за спортно.

Старата - беше някак си по-спортна - по-спартанска, и малко по-компактна.

Докато тая - ми седи като някаква Алфа Ромео 159. Само че вътре е много по-просторна, и човек може нормално да си опъне краката.

Иначе добре се набира - хареса ми. А и добре държи пътя.

Пък дизеловата - върви горе-долу по същия начин. Та дори и звукът е подобен.....

Само че разходът - ще е по-малък.

Но не върви по-малко.... Или не знам - аз поне не я усетих разликата. smile049

Не съм я шпорил със 190 по пътя към Волуяк - та не мога да кажа нищо.

Стигнах горе-долу 160, и с двете - и повече не посмях.

По-евтино е ако караш поне 60 000км на година...или 5к км на месец...да не говорим че при новите автомобили излиза почти еднакво (според тестове на 7-8 модела дизелови и същите бензинови в АБ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, аз изобщо не посмях да ги изфорсирам колите чак толкова - това е първото нещо.

Скорост 160 км/ч - колко е това? Нищо, реално.

Второто нещо - от една година не съм карал кола с ръчни скорости! И първите 300 метра с дизелака - трябваше да му свиквам със съединителя! И както разбираш - въобще не можах да я изстискам нафтата, и съответно да я усетя.

Иначе какво ми направи впечатление - и двете РС 3 са по-меки като возия от РС 2. Не много - но достатъчно.

Спирачките - при РС 3 са много чувствителни, а при стандартната О3 - трябва доста повече да ги натискаш, за да спреш бързо. Тоест - и при трите спирачките са различни от спирачките на О2.

При потегляне - абе, дори и със всякаквите му електронни диференциали и ЕСП - някак си не се предава много адекватно мощността към пътя. Или поне в първия момент е така - а после, естествено, колата си дръпва напред, и преварва почти всичко на пътя. Без значение дали цивилно или не. :mrgreen:

Иначе 1.8 литровата със 180 коня и със задвижване 4х4 - от място потегля някак си по-адекватно..... Няма приплъзване, няма нищо. А после вече почва да се набира не толкова стремително, колкото двулитровата - но пак е много добра, а и разликата всъщност е малка.

Дизелака - може би му е малко по-тежка предницата. А и при високите обороти не демонстрира върховна тяга - и това го има. Докато бензиновата - тя има добра тяга при почти всякакви обороти, в това число и при максималните.

Иначе и трите коли - двете РС ки и 1.8 литровия 4х4 турбо - са без грешка, ако решиш да слаломираш между колите. Натискаш спирачката - и навиваш волана.

И колата послушно следва траекторията, която си й задал.

И трите коли бяха така - и това ми хареса.

Та, ето това усетих.

Но пак казвам - не съм ги натискал до упор. Все пак трябваше да се съобразявам и с човека до мен - защото видях, че на 2-3 пъти не му стана много приятно.

Не ми направи забележка.....

За което съм му благодарен. :smt017

Обаче имам усещането, че някои мои номера не му допаднаха особено. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, аз изобщо не посмях да ги изфорсирам колите чак толкова - това е първото нещо.
еми така кажи :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам го бе - нали писах, че не съм ги натискал с повече от 160! :mrgreen:

А и кофти ми стана заради момчето - като почна да прави гримаси, и си казах - хайде сега, пич, давай го по-кротко!

То пък и аз да не видя нещо по-мощно, а и да не е мое, че да не го мисля - тутакси го пришпорвам! smile091

Иначе всичките вървяха много добре! :smt017

Бензинката се набира по-бързо де - няма какво да си кривя душата!

А оная, дето беше 4х4 - реално тя най ме изкефи!

И ако има начин да направят РС ка, която да е 4х4, и да е хетчбек - цена няма да имат! smile126

Октавия 1 имаше 4х4 и хетч - макар и малко на брой. :smt017

А при тия - какъв е проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И ако има начин да направят РС ка, която да е 4х4, и да е хетчбек - цена няма да имат! smile126

Октавия 1 имаше 4х4 и хетч - макар и малко на брой. :smt017

А при тия - какъв е проблемът?

 

 

Ами проблема е че Ауди и Фолксваген ще закъсат с продажбите s_flag

Може би ще има,но след някоя друга годинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А оная, дето беше 4х4 - реално тя най ме изкефи!

И ако има начин да направят РС ка, която да е 4х4, и да е хетчбек - цена няма да имат! smile126

Октавия 1 имаше 4х4 и хетч - макар и малко на брой. :smt017

Един път да съм съгласен с теб smile027 Трябваше малко повече да им стъпиш виж bega4kata как шпори Голфа с 250 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да им стъпя - но ми стана кофти заради момчето.

Викам си - ще направя някой сакатлък, пък после на него ще му четат конско!

Те са застраховани де - ама все пак.

Проврях се няколко пъти между колите де, както аз си знам - с около 120, при ограничение 60. И със 140 при ограничение 80...... :mrgreen:

Мисля, че е достатъчно. Но все пак придобих някакви впечатления.

Ала после си казах - хайде сега, 23 пъти съм се обръщал и съм се трескал къде ли не..... Време е най-после да поумнея.

Пък и с едно око - малко трудно се хващат милимундите и боите разстояние. smile049

Но всички коли много ми харесаха - по различен начин, но все пак нали това са различни коли.

Единственото нещо, което не ми хареса в РС ките - че трапецовидните накладки на ауспусите са само върху бронята, а зад тях - се виждат и двоините тръби.

Но това много бързо бих го оправил! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проврях се няколко пъти между колите де, както аз си знам - с около 120, при ограничение 60. И със 140 при ограничение 80...... :mrgreen:

 

Ала после си казах - хайде сега, 23 пъти съм се обръщал и съм се трескал къде ли не..... Време е най-после да поумнея.

 

Пък и с едно око - малко трудно се хващат милимундите и боите разстояние. smile049

 

трапецовидните накладки на ауспусите са само върху бронята, а зад тях - се виждат и двоините тръби.

 

 

Голем си бате честно smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.