Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Багажно отделение Octavia I Tour


ceco1981

Recommended Posts

Опитвам се да намеря комби но за сега не ми се получава а от хечбека изскочиха няколко добри предложения. Та въпроса ми е колко е голям багажника на въпросната шкода , ако може снимки и какво се събира в него и разликата между двете(с комбито). Трябва ми за семейна кола (едно дете + едно на път) , риболов (платформи , щеки и още багажи) , къмпинг (много багаж и възможност вътре да стане легло за децата) . Ако някой я е използвал по по-горните предназначения или има наблюдения ще се радвам да сподели . Благодаря на всички предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми за семейна кола (едно дете + едно на път)

София-Мюнхен-Цюрих и обратно с дете, жена и детска количка в багажника ... имаше място и за още.

 

риболов (платформи , щеки и още багажи)

Като пуснеш задната седалка (третинката) се побират доста дълги неща. Наскоро карах над 3 метрови улуци със затворен заден капак.

Специално за риболова - колата е доста ниска и картера закача. Има решение - 240лв повдигане. Отделно може да се сложи желязна кора под картера.

 

къмпинг (много багаж и възможност вътре да стане легло за децата)

Две години по ред ходихме на къмпинг с жената и кучката (каракачанка). Колата не е много удобна за спане ... Не че не съм спал 5-6 пъти в нея smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на отзовалите се !

На схемите комбито изглежда с два пъти по голямо багажно място(като се махне кората)

Колата не е много удобна за спане ...

Идеята ми е да се свалят задните седалки и вътре надуваем дюшек.

За картера го чувам за трети път и явно и в тая насока трябва да се мисли , стига вдигането да не влияе на стабилноста .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се спуснат облегалките цял хладилник съм вкарвал.

Иначе да, за спане не е удобна.... и за някои други работи също не е удобно wild.gif:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при комбито, но при лифтбек-а има една, да я наречем греда, която не позволява пода да стане гладък. Но, ако се вземе по-дебел дюшек (примерно 20cm) предполагам няма да се усеща smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък, като гледам и на снимките, и в таблиците, не виждам особена разлика в обемите на багажниците :-k

под кората - 528/548 - 20 литра разлика (4%)

бутнати седалки - 1328/1512 - 184 литра разлика (12%)

На всичкото отгоре, точно там, където комбито има повече обем (най-горната и най-задна част) съм виждал багаж само в колите на гастарбайтерите smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък, като гледам и на снимките, и в таблиците, не виждам особена разлика в обемите на багажниците :-k

под кората - 528/548 - 20 литра разлика (4%)

бутнати седалки - 1328/1512 - 184 литра разлика (12%)

На всичкото отгоре, точно там, където комбито има повече обем (най-горната и най-задна част) съм виждал багаж само в колите на гастарбайтерите smile091

 

Колега, може и да не виждаш, но това не значи, че няма. Повярвай ми, когато трябва да помъкнеш бебешка количка, корито, легло и куп други неща свързани с едно малко дете, багажника на комбито е несравнимо по-голям...:)) Все пак има някаква причина да се правят нали, ако беше без особена разлика както ти казваш, кой щеше да ги купува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На комбито ,ако няма система за равен под се слага такъв и пода става равен,а повдигането става и с по малко пари.Има тема със снимки .

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=8698

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може и да не виждаш, но това не значи, че няма. Повярвай ми, когато трябва да помъкнеш бебешка количка, корито, легло и куп други неща свързани с едно малко дете, багажника на комбито е несравнимо по-голям...:)) Все пак има някаква причина да се правят нали, ако беше без особена разлика както ти казваш, кой щеше да ги купува?

Помъквал съм гореизброеното и още значително допълнително количество багаж и не съм имал проблеми smile049

При това не съм слагал нищо в купето при пътниците.

В никакъв случай не омаловажавам възможностите на комбито, само коментирам не особено съществените разлики smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не омаловажавам възможностите на комбито, само коментирам не особено съществените разлики smile027

:smt017 Лифтбека има по-добра аеродинамика.

Все пак има някаква причина да се правят нали, ако беше без особена разлика както ти казваш, кой щеше да ги купува?

За всеки влак си има пътници smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва повечко място търси комби. В офиса имам хечбек и комби О1 Tour . Тъй като фирмата е дистрибуторска и почти всяка седмица се налага каране на стоки и друго по странта съм наясно колко събира комбито и колко хечбека, защото колите се товарят догоре. Особено за обемисти предмети като детска количка, колело или платформа за риболов комбито е правилният избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - големия майтап е, че всъщност отвора на лифтбека е по-голям от този на комбито. Така се стига до парадокси с някой кашони, които влизат в лифтбека, ама не влизат в комбито.

 

Иначе комбито е по - обемно горе долу в триъгълника отгоре на джама на лифтбека. Т.е. наистина само в случай, че тъпчеш наистина до пръсване.

 

Октавия 1 (и двата варианта) е може би една от най-просторните в класа си като товар. И една от най-тегавите като комфорт за задностоящите ако са над 1.50м. високи. Самия багажник на комбито има някой недомислици - едната е въпросната греда зад задните седалки, другото е, че перваза на задната броня е една педя по висок от дъното на багажника и не можеж спокойно да плъзгаш тежки товари. И двете се решават със споменатата скара, която изравнява пода. Ама струва пари.

 

Комбито обаче е по - шумно от лифтбека.

 

За протокола и двете ми Октавии са комбита и към момента пак комби бих си взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с отвора си е истина! Определено съм събирал по-голями неща от комбито - там просто не влизаха!

Ето ти една темичка от едно ски пътуване viewtopic.php?f=41&t=23370

Има снимка на багажника - можеш да видиш, какво побира точно. 4 голями сака, 4 чифта щеки и ски обувки, вериги, якета, каски и какво ли още не. И всичко е под задната кора! Хич не обичам да карам с нещо на задния джам.

Ако ще тъпчеш до горе - комбито е безспорно по-добре, но с малко дете и скорошно бебе - ще си доволен и от лифтбека. При мен джуджетата са на 4 и 7 и е ОК. Не е като да не съм карал колела, шейни и кво ли не друго в багажника. Още повече, че има чудесни греди за тавана и с една кутия ще си доста доволен. А от опит мога да кажа, че и багажник за три колела отзад седи перфектно :)

Поздрави и успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно лифтбека - днес с един познат натоварихме двойка диван в багажника на една такава О1 и хлопнахме капака - естествено при сгънати седалки.

Ако говорим за лично предпочитание аз съм за комби, но според скромните ми наблюдения и лифтбека е с достатъчно голям багажник за 3/4 членно семейство.

Успех в избора и покупката и после да се похвалиш s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж благодаря на всички отзовали се ! От всичко изписано до сега ме навежда мисълта , че хечбека е компромисния вариант , не лош но компромисен..

В началото тръгнах от комбитата на-субаро , шкода , пасат ,голф и сега пак съм на кръстопът :D . Климатроника също беше едно от основните ми изисквания ама с шкодата отиде на заден план . Октавията комби се доближава най много до това което искам , въпрос на време и търпение е а моето е на свършване :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - големия майтап е, че всъщност отвора на лифтбека е по-голям от този на комбито. Така се стига до парадокси с някой кашони, които влизат в лифтбека, ама не влизат в комбито.

 

Иначе комбито е по - обемно горе долу в триъгълника отгоре на джама на лифтбека. Т.е. наистина само в случай, че тъпчеш наистина до пръсване.

 

Октавия 1 (и двата варианта) е може би една от най-просторните в класа си като товар. И една от най-тегавите като комфорт за задностоящите ако са над 1.50м. високи. Самия багажник на комбито има някой недомислици - едната е въпросната греда зад задните седалки, другото е, че перваза на задната броня е една педя по висок от дъното на багажника и не можеж спокойно да плъзгаш тежки товари. И двете се решават със споменатата скара, която изравнява пода. Ама струва пари.

 

Комбито обаче е по - шумно от лифтбека.

 

За протокола и двете ми Октавии са комбита и към момента пак комби бих си взел.

 

 

 

 

На моето комби имам заводтска скара в багажника.В магазина можеби струва доста,но като гледам един лист пдч 18мм и малко велтер и с малко фантазия ще я направиш за няма и 20лв.Ако на някой му трябват точни размери на детайлите да ги сваля,снимам и кача тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето комби имам заводтска скара в багажника.В магазина можеби струва доста,но като гледам един лист пдч 18мм и малко велтер и с малко фантазия ще я направиш за няма и 20лв.Ако на някой му трябват точни размери на детайлите да ги сваля,снимам и кача тук?

 

Абе би било полезно, ама си е играчка да свалиш всички размери. Иначе някой ден може и да го направя, полезна "екстра" си е това.

 

А за О2 дали има такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето комби имам заводтска скара в багажника.В магазина можеби струва доста,но като гледам един лист пдч 18мм и малко велтер и с малко фантазия ще я направиш за няма и 20лв.Ако на някой му трябват точни размери на детайлите да ги сваля,снимам и кача тук?

 

Абе би било полезно, ама си е играчка да свалиш всички размери. Иначе някой ден може и да го направя, полезна "екстра" си е това.

 

А за О2 дали има такова?

 

 

 

И на 03 има :lol: .

Няма проблем за свалянето.Утре след пробацията(подписа в бюрото по труда) започвам и качвам.Таман и дъжда ще спре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така рамерите са свалени,а детайлите снимани

post-2411-138453497848_thumb.jpg

post-2411-138453497853_thumb.jpg

post-2411-138453497859_thumb.jpg

post-2411-138453497862_thumb.jpg

post-2411-138453497865_thumb.jpg

post-2411-138453497867_thumb.jpg

post-2411-13845349787_thumb.jpg

post-2411-138453497873_thumb.jpg

post-2411-138453497874_thumb.jpg

post-2411-138453497877_thumb.jpg

post-2411-138453497879_thumb.jpg

post-2411-138453497882_thumb.jpg

post-2411-138453497885_thumb.jpg

post-2411-138453497888_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва още нещо да се снима и свали като размер насреща съм или на 0897965678 петър.Оригиналната дръжка на плота е вкопана,но не знам имали някакви подобни който могат да се ползват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги

Някои правил ли е твърд под на багажника на О1 хечбек ?

При мен над резервната гума е едно киче отгоретова заводското и искам да си го направя с шперплат имам няколко големи листа излишно стоящи в гаража.

Та ако някои е правил и знае размерите и как става да сподели .

 

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - големия майтап е, че всъщност отвора на лифтбека е по-голям от този на комбито. Така се стига до парадокси с някой кашони, които влизат в лифтбека, ама не влизат в комбито.

 

Иначе комбито е по - обемно горе долу в триъгълника отгоре на джама на лифтбека. Т.е. наистина само в случай, че тъпчеш наистина до пръсване.

 

Октавия 1 (и двата варианта) е може би една от най-просторните в класа си като товар. И една от най-тегавите като комфорт за задностоящите ако са над 1.50м. високи. Самия багажник на комбито има някой недомислици - едната е въпросната греда зад задните седалки, другото е, че перваза на задната броня е една педя по висок от дъното на багажника и не можеж спокойно да плъзгаш тежки товари. И двете се решават със споменатата скара, която изравнява пода. Ама струва пари.

 

Комбито обаче е по - шумно от лифтбека.

 

За протокола и двете ми Октавии са комбита и към момента пак комби бих си взел.

 

Диван съм карал - и във хетча се смести доста добре!

Пък във Октавия комби, на съседа по паркоместо - за опит се опитахме и там да го натоварим - не се смести.

Точно заради големия отвор - абе, има си далавера в хетчбековете, това е истината! :smt017

Но като цяло - и двете сместват наистина много! smile126

И много други наглед доста по-едри външно коли - събират по-малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.