Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене на волана при натискане на спирачки


StoqnSoqnov

Recommended Posts

Каква кола караш, не разбрах? /понеже питаш за размера/

Octavia 1.8T 4*4, комби и понеже излизат три размера дискове за тая пущина.За тва попитах,дали може да съм сложил нещо близко, но не това което трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zdravko zankov

    10

  • 4е4о

    8

  • StoqnSoqnov

    8

  • Trezeguet

    8

Най-много писали в темата

При мен тресенето си остава мистерия.

Всичко е проверено,гуми,джанти,главините не бият.

И най-интересния момент е,че не тресе всеки път.Някой път спира перфектно,нищо не трепва,нищо.Най-често е при съвсем лек десен завой.

Когато е пусната по инерция тресенето е най-осезаемо.

Почвам да набеждавам тампоните на Макферсоните,доста са щръкнали.Не са скъпи,след отстъпката ще легнат на около 20лв за брой.Майстора каза,че ще ми вземе "20 лева на краче".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тресенето си остава мистерия.

Всичко е проверено,гуми,джанти,главините не бият.

И най-интересния момент е,че не тресе всеки път.Някой път спира перфектно,нищо не трепва,нищо.Най-често е при съвсем лек десен завой.

Когато е пусната по инерция тресенето е най-осезаемо.

Почвам да набеждавам тампоните на Макферсоните,доста са щръкнали.Не са скъпи,след отстъпката ще легнат на около 20лв за брой.Майстора каза,че ще ми вземе "20 лева на краче".

Колега същото е при мен,като последното което направих е това което казваш смених тампоните на макферсоните + нови амортисьори, че бяха заминали и нищо...

Пак тресе когато си иска но най често е при скорост над 70 км

Баси мистерията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво очакваш от старлайн, но това което може да се очаква си го получил. Дискове и накладки АТЕ за 288 мм са близо 300 лв., а ти си дал предполагам наполовина. Гледах ги в един сайт старлайн дискове за 288 25 лв. бройката. Ясно че не може да се очаква много от тях. Тресенето не се усеща при силно натискане на спирачката, а при по-леко намаляване на скоростта. Дали при последните метри преди окончателно спиране на колата се усеща спиране на тласъци. При тези признаци на фабията сменихме дискове и накладки и заспа, вече няма никакви вибрации.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за съвет,помощ,мнение и всичко ,което някой може да ми даде като вариант:

И при мен тресе, може би слабо понеже не ме дразни пък и резки спирания от 150 надолу не съм пробвал... Обаче като сменях задните дискове и накладки правих профилактика на сп. апарати (почистване+гумички) защото единия определено задържаше. Задържащи апарати могат да изкривят новите дискове, но това си личи при неравномерно износени накладки. Сега ми предстои да направя предните апарати и ще напиша какво е следсвтието.

Обикновено при такива интервенции се забелязва дали има голям луфт на водачите на съпорта на апарата. Тези луфтове обикновенно водят до тракане, но аз бих си ги оправил.

 

Ако напишеш в Гугъл "тресене при спиране" се оказва масов проблем, но при всеки решението е различно.

Ето в тази тема има различни мнения за различни автомобили: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=183399

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. За водачите специално като се замислих, дори и да има голям луфт, то с нови дискове и накладки са прибрани почти до края и не е толкова проблемно. Поне при задните си спомням беше така. За предните не мога да съм сигурен - още не съм ги виждал разглобени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavia 1.8T 4*4, комби и понеже излизат три размера дискове за тая пущина.За тва попитах,дали може да съм сложил нещо близко, но не това което трябва

 

отпред - 15", 288x25, 5/100

ориг. парт номер 6R0615301A

 

Старите какъв размер бяха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво очакваш от старлайн, но това което може да се очаква си го получил. Дискове и накладки АТЕ за 288 мм са близо 300 лв., а ти си дал предполагам наполовина. Гледах ги в един сайт старлайн дискове за 288 25 лв. бройката. Ясно че не може да се очаква много от тях. Тресенето не се усеща при силно натискане на спирачката, а при по-леко намаляване на скоростта. Дали при последните метри преди окончателно спиране на колата се усеща спиране на тласъци. При тези признаци на фабията сменихме дискове и накладки и заспа, вече няма никакви вибрации.

Е аз не взех от 25,а взех от тези дето са спортно-вентилирани,но може и да си прав за цена-качество :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление горчивината от ниското качество остава дълго след като радостта от ниската цена е отминала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Такааа, след като вчера си взех колата от сервиза, след смяна на тампоните на амортисьорите, и единия лагер отпред тресенето вече го няма. Също така минах и цялостен реголаж на окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 след смяна на тампоните на амортисьорите,

Сериозно се замислям за тях,стърчат сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия имаше голям луфт+скърцане при въртене на волана на място. И като се разтропа и хайде в сервиза. Около 1-2 см разлика имаше с новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви тампони сложи,от къде ги взе,и колко струваха.

Аз за работа съм уточнил цена от 20лв на "краче".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марката е Sachs, пари около 28 лв/бр. заедно с лагерчетата. Майстора си ги взе от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

здравейте, да споделя и моите "тресения" във волана. колата я взех преди година-"чисто нов внос от Италия"....след няколко месеца се появи това тресене на волана при натискане на спирачки някъде след 60 км/h, ходих в няколко различни сервиза, включително и в сервиза на шкода- навсякъде един и същи отговор, криви дискове...преди две седмици ми се наложи да я вкарам в сервиз заради много лошо чукане при спиране, тръгване, минаване и през най малката неравност. сервиза в който я вкарах не бях ходил, реших да е поредният с мисълта че там ще е нейният сервиз. смениха лява и дясна биалетка, задни и предни тампони на носача, шарнири ляв и десен и дясна кормилна щанга, ляв тампон на стабилизираща щанга. съответно минах и на реглаж предница и задница. тресенето от тогава го няма.

колата е 4х4 1,9 TDI, 105 коня (няколко са пенсионери..ама това е друга тема ;)  ) 2003 година, даже в последния сервиз казаха че НЕ е помпа дюза....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен!

При мен също се появи наскоро този проблем. Четох тази тема и реших, че това е положението и си е слабост на модела. При мен тресенето се появяваше при спиране от 120 км. на горе и то не всеки път и с различен интензитет. В събота отидох до Интерпан да си направя баланс на гумите ( перфектно обслужване както винаги), а след това отидох и на реглаж. Е бога ми, два дена я дъндя с по 130-140 и скачам на спирачките - не тресе. Тъй като на реглажа ми казаха, че започнала да събира предница, може би би било добре да се проверите и вие за това? При мен нямаше никакви отклонения нито в износването на гумите, нито по окачването, нито пък е биела на някъде. Просто беше събрала двете гуми равномерно и се питам дали не е тресяла заради това? Хубаво е да се правят такива профилактични раЛти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен!

При мен също се появи наскоро този проблем. Четох тази тема и реших, че това е положението и си е слабост на модела. При мен тресенето се появяваше при спиране от 120 км. на горе и то не всеки път и с различен интензитет. В събота отидох до Интерпан да си направя баланс на гумите ( перфектно обслужване както винаги), а след това отидох и на реглаж. Е бога ми, два дена я дъндя с по 130-140 и скачам на спирачките - не тресе. Тъй като на реглажа ми казаха, че започнала да събира предница, може би би било добре да се проверите и вие за това? При мен нямаше никакви отклонения нито в износването на гумите, нито по окачването, нито пък е биела на някъде. Просто беше събрала двете гуми равномерно и се питам дали не е тресяла заради това? Хубаво е да се правят такива профилактични раЛти :)

Ами казано е в 32-ри отговор по темата :

"""

Публикувано 15 октомври 2013 - 12:47

...

Ако не ви "рита" педала на спирачката не бързайте да сменяте дисковете. Проверете първо гумите ( размяна със задните) или баланс...

."""
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от както се появи при мен проблема, това е втори баланс който правя. Смятам, че по скоро реглажа ми реши проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм много по темата,при вибрации във волана при спиране,без "ритане" в педала на спирачката причината е в тампоните на носачите.

За това много хора слагат от Ауди S3,Golf R32.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се колегите с реглажа да споделят впечатления и след като навъртят по няколко хиляди километра....

Дано ефекта не се окаже временен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение от мене:

...след смяна на тампони на амортисьори и лагер отпред, тресенето изчезна  - временно. С напредването на зимата започна да тресе при спиране и да спира на тласъци като особенно преден ляв диск (задните са на 4 месеца). И понеже предните накладки бяха за смяна и преди 1 месец смених предни дискове, накладки, рециклиране на апарати, сп. течности, всичко както си трябва. Сега колата спира много добре без никакво тресене. На практика, спира като нова, с 4 нови диска и накладки. Но на края тази интервенция, се оказа, че тампоните на носачите са тръгнали.

И след всичко това започвам да си мисля, че причината за тресене при спиране може да е комплексна (от няколко неща) или от криви дискове. Но със сигурност съм убеден ,че това тресене, разбива други здрави компоненти с времето. И последно, вече като спирам да се обливам на автомивка, изчаквам 10-15 мин. да се охладят дисковете преди да започна да пръскам с вода върху тях.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз отново сложих нови дискове и накладки отпред.За трети път за 50000км.Ще видим тези колко ще изкарат, сложих евтини дискове този път.Много ме е яд за старите, след 25000км изглеждат перфектно и има още много хляб в тях, но тресат.Накладките ще си ги прибера за резерва.

25132281994_41f87ab0a1_c.jpg

25132281874_c1a53a8697_c.jpg

25641766462_f9bfeacd03_c.jpg

Редактирано от Parkinson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.