Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене на волана при натискане на спирачки


StoqnSoqnov

Recommended Posts

Тампоните са наред,и тези на носачите и тези на задния мост.

Днес забелязах друго,при спиране от по-ниска скорост изобщо не тресе.

И пак днес се случи няколко пъти да не тресе изобщо,все едно захапват апаратите по различен начин и волана не мърда.

Друго което забелязах днес на автомивката,заден ляв диск има лек синкав оттенък,дали не съм го прегрял вчера на първото ми пускане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zdravko zankov

    10

  • setfan

    8

  • 4е4о

    8

  • Trezeguet

    8

Най-много писали в темата

Да взема да споделя и моя опит през годините. Имам 3 комплекта дискове 280мм.- Брембо, Текстар и Феродо - всичките са криви. Какво ли не пробвах - сменях водачи, маркучи, главини - нищо все криви дискове. Смених спирачната система - 288мм. с дискове и накладки Ате - около 9к. км. изкараха - пак тресат за съжаление. Наблюденията ми какви са: 280мм. тресяха при намаляне от 90 до 80(70); 288мм. тресат сега от 50-60 докато спра. И в двата случая при плавно натискане на спирачката. Вибрациите ги има и на педала и на волана. Днес ходих до Трансексперт - Евгени ми отдели време човека (евала, за което) споделих му проблема и той ме посъветва, в случай че Еуратек ми дадат гаранция(заради по големите спирачки, които съм сложил) да отида там да ги сменят. Сподели ми, че масово тези дискове вече не ги правят като хората, защото колите са стари е не е рентабилно за производителя. Това беше първата ми среща с Евгени и бях много приятно очарован. Та за момента да ви споделя, че аз още не съм решил този проблем(единствения, който може би имат О1), ..... много тъжно. Та ще ходя до ЕТ да видя какво ще стане. Съветът ми за хората, които тепърва се сблъскват с този проблем е да не се филмират(като мен), а да отидат в ЕТ да им сменят дисковете и 2години да си свиркат. Айде бъдете живи и здрави

Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених дискове 288 zimmerman и накладки ferodo вече 5000км, никакви проблеми.единствено цената сравнение с 280мм е повече от 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен!

И моето оки има същия до болка познат проблем. Имам октавията си от ноември 2014 и спирачките се оказаха проблемния възел, който пречи да се наслаждавам на иначе добрата возия. Шлайф 3 пъти, смяна на тампони, кормилни накрайници...

Гладкото спиране продължаваше 200км, 500км, 2000км максимум и отново вибрация във волана, спирачния педали дори цялото купе при всички скорости но с различна интензивност.

Спирачната система е от типа FS3 и към настоящия момент съм със сменени шенкели, апарати, дискове и накладки от едно ауди А3...

Вече 1500км без проблем, но да не дърпам дявола за опашката.

Поздрави!!!

Редактирано от andrito69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седим на морския бряг,и мислим,мислим и седим...

Та в началото на година чувах един шум при движение,отпред,вдясно.

Шума не е от двигателя,пуснат по инерция автомобил,а шума го има.Карах така около 2 месеца,тогава разбрах от къде е шума,лагер на главината.

След смяна на въпросния лагер и тресенето изчезна.Сравнително отскоро същия шум се завърна,заедно с едно металическо причукване при преминаване на неравности с малка скорост.Е ли е възможно шибаният лагер да се е поразхлабил?

Ще взема пак да го сменя този лагер,само че този път ще заложа на нещо по-марково.

Предния път сложих Мейле,за около 30лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм и десния лагер отпред при едно от шлайфанията после пак ми се изкривиха дисковете след 500 - 600 км

При мен също има някакъв монотонен шум но мисля, че е от гумите по- скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм и десния лагер отпред при едно от шлайфанията после пак ми се изкривиха дисковете след 500 - 600 км

При мен също има някакъв монотонен шум но мисля, че е от гумите по- скоро.

Смени майстора , който ти е сменял лагерите на главината , там е "заровено кучето" , за кривите дискове . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора , който ти е сменял лагерите на главината , там е "заровено кучето" , за кривите дискове .

Повярвай ми ако проблема се оправяше само със смяна на лагерите на главните тази тема щеше да е почти излишна
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай ми ако проблема се оправяше само със смяна на лагерите на главните тази тема щеше да е почти излишна

При криво набит лагер , се получават криви дискове , макар и нови . Това ти го казвам от 20 годишен опит със сп. дискове на ОСТ - I .

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При криво набит лагер , се получават криви дискове , макар и нови . Това ти го казвам от 20 годишен опит със сп. дискове на ОСТ - I .

Готов съм да купя от теб и твоя опит здрав шенкел със здрава главина и нов лагер по твой избор FAG,SNR,SKF нов но задължително криво набит преден за 500лв.

Според моите разбирния лагера се пресова в шенкела а дължината стегнатоста и конструкцията не позволяват нито да бъде набит накриво нито да работи набит накриво без да има драматични проблеми с него и околните му части.

Когато си готов със зглобката пиши да и пратя адреса.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готов съм да купя от теб и твоя опит здрав шенкел със здрава главина и нов лагер по твой избор FAG,SNR,SKF нов но задължително криво набит преден за 500лв.

Според моите разбирния лагера се пресова в шенкела а дължината стегнатоста и конструкцията не позволяват нито да бъде набит накриво нито да работи набит накриво без да има драматични проблеми с него и околните му части.

Когато си готов със зглобката пиши да и пратя адреса.

поздрави

Ниска , ти е офертата .

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниска , ти е офертата .

Нали и на мен ми се стори ниска ама да пробвам.

Ще ти кажа какво мисля по този въпрос пък ти го приемай както ти изнася.

1-Сега е 2015г октавия едно се произвежда от 1996г демек няма как да имаш 20г опит дори и да си правил първата такава октавия.

2-Дори и някой "маистор" да е успял да сглоби нещо нкриво или да го изкриви при монтажа това е еднократен прецедент който май само ти си виждал.

3- Със сигурноста с която заявяваш,че знаеш къде е проблема и какво е решението  пращаш много хора да мислят варянти и да се излагат по сервизите.

Демек ако не знаеш какво е решението по-добре не пиши а не да им пускаш мухи да правят оборот на магазините за лагери.

Ако мислиш,че нещо съм в грешка по нагоре ти предложих оферта 500лв за твоя опит.

Докажи ми че греша.

Проверена здрава главина с проверен калиброван шенкел и нов марков лагер сглобени с каре или калибър.прещай да ги качвам на машината да видим.

Сещаш се,че дори да има такова животно едва ли проблемите ще са само когато се натисне спирачка. 

поздрви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. И на мен ми предстои влизане във филма смяна на дискове.Насочих се към оригинални от ет или zimmerman обикновения вариант само вътрешно вентилирани.Но като чета темите за дискове ми настръхва косата.Въпроса мие някой има ли скоро наблюдение върху zimmerman 100.1234.20 за дискове от ет е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих TRW дискове и накладки и вече 30 000 км нямам оплаквания. Оригиналните започнаха до тресат на 60-70 хил. и след шлайфане изкараха без проблем още 30 хил. с нови накладки. НО, човекът, който ги шлайфа знае какво и как се прави и има необходимото оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих TRW дискове и накладки и вече 30 000 км нямам оплаквания. Оригиналните започнаха до тресат на 60-70 хил. и след шлайфане изкараха без проблем още 30 хил. с нови накладки. НО, човекът, който ги шлайфа знае какво и как се прави и има необходимото оборудване.

Благодаря, че сподели!

На есен и аз ще правя тази манипулация и ми беше нужно да чуя мнение от колега, който кара почти /комби/ същата като моята Октавия - двигател, години.

Моите дискове изкараха до 155 х.км. преди време имаха леко тресене, но се оправи след баланс на гумите.

Чудя се дали да не сложа пак оригинални?

:eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, че сподели!

На есен и аз ще правя тази манипулация и ми беше нужно да чуя мнение от колега, който кара почти /комби/ същата като моята Октавия - двигател, години.

Моите дискове изкараха до 155 х.км. преди време имаха леко тресене, но се оправи след баланс на гумите.

Чудя се дали да не сложа пак оригинални?

:eusa_think:

 

Kато човек продължаващ да пати от този проблем, бих те посъветвал да отидеш в ЕТ, цените на програмата 4+ мисля, че са повече от прилични

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое огромно съжаление сега видях темата,но все пак да споделя:4 нови диска с комплект нови накладки, първите хиляда километра спирам по два часа,само и само да не покривя нещо. Нищо не трепва,вчера на магистралата два пъти ми се наложи рязко да намаля от 150 до 100 заради приятни засичания и волана стана като центрофуга разтресе се жестоко,педала не...

После пробвах рязко да намаля при по ниска скорост нямаше тресене. Въпроса ми е дисковете ли си тръгнали да се кривят или може да имам проблем с тампоните на носача.

Дисковете и накладките са Starline, като предните дискове са спортни вентилирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Питам за съвет,помощ,мнение и всичко ,което някой може да ми даде като вариант:

Направен реглаж на гумите,няма криви джанти.

Няма разбито  нищо по предницата.

Предни дисковете и накладките са на 3000км и дисковете ги свалих да видя на струг дали не са криви,не са.

От какво може да се поражда тресенето във волана със скорост над 90 км.

Задни дискове и накладки също са сменени с нови,но дисковете не съм ги свалял  да ги гледам...

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крива главина също е възможност.

Ако е крива не трябва ли да има някакъв шум?

Сега ще питам нещо, има ли възможност да съм объркал размера на диска, защото гледам три вариант с размери различни,но доста близки?

И последно възможно ли е тресенето да идва от задните дискове,въпреки, че и те са нови?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е октавия не можеш да го сбъркаш. 1.4 и 1.6 са с 256 мм; 1.8 без турбо 2.0 и тди 90, 110 и тди пд 101 коня са 280 мм; тди пд 130 коня и 1.8 турбо са с 288 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.