Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене на волана при натискане на спирачки


StoqnSoqnov

Recommended Posts

Октавия 1, чисто нови дискове(Brembo) с накладки, няма и 2000км сваляне за шлайф, защото бяха толкова криви, че задържаха. След това всичко по предницата сменено шарнири, тампони носачи, биалетки, накрайници нещата се закрепих за следващите може би 7000км. Сега пак са криви и волана тресе при спиране.

Частите ли са менте, колата ли има проблем...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • zdravko zankov

    10

  • setfan

    8

  • 4е4о

    8

  • Trezeguet

    8

Най-много писали в темата

едва ли ще ми ги върнат или от сорта каквото правих там почти всичко смених повторно...а бащата с неговата е много доволен за какви нелепи случки съм бил свидетел там :X а и като гледам май при 90% е така..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............Частите ли са менте, колата ли има проблем...........

Знаеш, че караме еднакви коли с теб. Само че аз още съм със заводските дискове на 135 хил.км. И аз съм сменял накладки, предни тампони и биалетки, но предницата не тресе. Следователно проблема не е в колата.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 1, чисто нови дискове(Brembo) с накладки, няма и 2000км сваляне за шлайф...
:smt017. Първите дискове които сложих като я взех моята бяха такива - същата ситуация. Пълно е с ментаци и то масово
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ще ми ги върнат

Така и не се разбра в ЕТ ли си ги сменял въпросните дискове? :-k Ако са сменени там и наистина проблема ти е от тях, ще си покрият гаранцията. Въпроса е защо не искаш да си търсиш правата... с писане тук няма да ти се реши проблема. smile049 Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два комплекта Цимерман на двете октавии. На О1 буквално за 1 месец си е...а майката. Направо ще ти изкърти педала на спирачката. На О2 то, доста се постарах да ги пазя в първите 1000км и само леееееко криви ](*,) Мисля да ги сваля за шлайф, ама ще изчакам още малко да се изпекат, белким се поодървят.

 

Аман бе и то от познати дистрибутори, какво да купи човек вече...

 

Предишния път като чаках за шлайф на Аудито, дойде едикземпляр с лъскава А6-ца. Вика карам много, сменям често дискове и процедурата е - "купувам от оторизирания, карам 1000км и минавам на шлайф. Иначе няма оправия." Направо ме вкара в размисли човека...

 

 

Следващите ги поръчвам от Англия, да видя там как е.

 

Така и не се разбра в ЕТ ли си ги сменял въпросните дискове? :-k Ако са сменени там и наистина проблема ти е от тях, ще си покрият гаранцията. Въпроса е защо не искаш да си търсиш правата... с писане тук няма да ти се реши проблема. smile049 Поздрави.

 

Не съм убеден, че доказването на кривината и по чия вина е, ще е толкова лесно в ЕТ. Нищо не пречи да пробва де, ако има нерви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да подхвърля нещо :

Ако не ви "рита" педала на спирачката не бързайте да сменяте дисковете. Проверете първо гумите ( размяна със задните) или баланс. Също така при О2 задните тампони на предните носачи. Моята кола получаваше на 2 пъти симптомите с биенето на волана - единия път бяха виновни гумите, другия задните тампони, но дискове така и не смених . Сега спира мазно без грам дисбаланс във волана . Пробвал на всякакви скорости от 180 км/ч надолу без ръце и максимално изострено зрение. :D Дано да продължи дълго още така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам гаражите на участници в темата : Цецо75, joro_kem и аз - всички сме със дискове на 280мм, на gogata не знам какви са. Чудя се дали това е проблем само на този размер дискове ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не съм ги сменял в ЕТ а в един сервиз който са приятели на бащата и не ми се занимава да ги скарвам а всичко което правих при тях го смених после в др сервиз сега съм много доволен от тези нови момчета..но парите дето дадох...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък е голяма каръщина - нови дискове и криви от раз. :(

 

Карах служебна - Пежо 307 Фейстлифт, за 120000 километра смених три пъти дисковете ( предни ), на въпроса в Пежо, защо??

ми отговориха, че с този модел проблемите им са постоянни, трябвало да са от чугун, но ги правели от стомана, и от най малкото принудително охлаждане ( по голяма локва например ) и са аут, тресе ли волана , та тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си лагер-главините с индикаторен уред. Преди това ги зачистете хубаво с телена четка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си лагер-главините с индикаторен уред. Преди това ги зачистете хубаво с телена четка.
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си лагер-главините с индикаторен уред. Преди това ги зачистете хубаво с телена четка.

Може ли малко техническо разяснение ? Аз си мисля, че ако е от лагер-главините ще има постоянно тресене, при мен тресенето изчезва след струговане или с поставянето на нови дискове. Може и да бъркам - затова питам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте :) и при мен имаше тресене при спиране и то ужасно качихме колата на подемник и е оказаха вътрешни накрайници :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си лагер-главините с индикаторен уред. Преди това ги зачистете хубаво с телена четка.

Може ли малко техническо разяснение ? Аз си мисля, че ако е от лагер-главините ще има постоянно тресене, при мен тресенето изчезва след струговане или с поставянето на нови дискове. Може и да бъркам - затова питам ?

 

Не бъркаш. Такъв поне е случая при мен, чак с уреди не съм ги гледал главините, но хубаво си ги изчиствам с четката, гледам да легнат добре. Карам 1000 км, всичко ток и ..... някъде там постепенно почвам да псувам. По едно време бях обвинил апаратите, че задържат - ама се движат на масло... Тоя път смених всичко дискове, накладки, маркучи (течноста е на 1 година). И пак се изкривиха. От което си правя извода, че просто целя глухата акула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, Цецо - колко хора сте така?

Трима, четирима, петима?

И какви дискове и накладки всъщност слагате?

Цимерман, ТРВ, Феродо?

Кажете - та да се помисли къде е проблемът.

Тъй както го казваш - много мистериозно ми изглежда всичко..... smile049

Пък не ми приличаш на някакъв бесен карач - дето кърти всичкото от пет спирания.

Извинявай, че се намесвам, защото моите дискове са си още старите - ама то и накладките ми са още първите.

Тъй че нямам наблюдения. Но все пак.... струва ми се мистерия.

Пък това дето казва колегата, за парите - абе, щом спирачките са ти наред - не ги мисли кинтите! [-X

Важното е да спира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марките сме ги написали. За справка и мойте старите дискове не трепваха. И на трите коли. Но просто им дойде лимита и трябваше да се сменят. И се почна... и на трите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имахме случай на О1-бакшиш. Оплакването беше, че сменил дисковете и след няколко хиляди почнала да тресе. Сложихме оригинални, след около 2 седмици пак се върна със същото оплакване. Замерихме главините и дясната беше виновника. Сменихме я и от тогава не е идвал човека. И да струговате дисковете, ако главината е за смяна пак ще ги изкриви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имахме случай на О1-бакшиш. Оплакването беше, че сменил дисковете и след няколко хиляди почнала да тресе. Сложихме оригинални, след около 2 седмици пак се върна със същото оплакване. Замерихме главините и дясната беше виновника. Сменихме я и от тогава не е идвал човека. И да струговате дисковете, ако главината е за смяна пак ще ги изкриви.
:smt017 - благодаря ! Ми като гледам само това остана да се пробва smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имахме случай на О1-бакшиш. Оплакването беше, че сменил дисковете и след няколко хиляди почнала да тресе. Сложихме оригинални, след около 2 седмици пак се върна със същото оплакване. Замерихме главините и дясната беше виновника. Сменихме я и от тогава не е идвал човека. И да струговате дисковете, ако главината е за смяна пак ще ги изкриви.
:smt017 - благодаря ! Ми като гледам само това остана да се пробва smile159

 

Да де, ама то какво излиза - че в един момент ще трябва да сменяваш комплект и дискове, и главини. [-X

Не че няма и дотам да се стигне де - ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте!

Да вляза и аз в клуба на тресенето при спиране.

Та напоследък нещата станаха вече нетърпими,интересното е,че не тресе всеки път.Ако влизам в лек завой,най-често десен изобщо не тресе.

Та днес смених задните дискове и накладки,раздвижих един от водачите,че беше запекъл,предните са ОК,и тресенето си го има.Има известно подобрение,но си тресе.Ритане в педала НИКОГА не съм имал.

Предницата е проверена,всичко е бетон.

Гуми,джанти балансирани и напомпани по предписанията.Не мърда волана при никакви скорости.

Заден мост,здрави тампони,амове и пружини.

 

Айде давайте съвети,щото ме вбесява това тресене.

 

П.П.Въпреки сменените дискове и накладки ръчната не държи както вчера например,верно навъртях само 130км,като не съм спирал агресивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах някакво тресене при леко натискане на спирачката примерно да намалиш от 80 до 60. Смених тампони на носачите предни и задни и сега го няма. Задните сложих т.н. плътни от ТТ р32 и тн.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На другата кола смених предни и задни дескове и накладки. За 1000 км първо се изкривиха предните а след известно време и един от задните. Предните ги смених веднага с по- хубави, които вече над 40 к км не са мръднали! Задния още си го карам леко кривнал но ще ги сменя и тях до есента. Апаратите и задните и предните съм рециклирал, просто менте дискове или скапана пратка, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя още нещо по темата. Моята кола докара до около 135 х.км с оригиналните 280 мм дискове с фс3 апарати без да съм имал каквито и да е вибрации. Когато дойде време за смяна поради голямо износване, наплашен точно от вибриращия проблем си взех шенкели с апарати ате 54 за 288 мм дискове от голф 4 на части. Слагат ги на октавия 1.8 т и пд 130 коня съответстващо и на колите от групата а3 и леон. При тези дискове доста по рядко се получава изкривяване може би поради по-голямата дебелина на диска спрямо 280 мм. Бонусите са че площта на накладката е примерно с 25% по-голяма от 280, спирането е по-добро на гъзомер както и апарата е доста по-стабилен.

Минус е че консумативите са по скъпи - хубави накладки с датчик са над 100 лв.

Това според мен е удачен вариант за справяне с проблема.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.