Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Понеже от Фолксваген са любезни и гледат да продават...


bega4kata

Recommended Posts

Не съм виждал Ок 3 рс на живо.

Една от двете ще е.Още ще мисля.

Външно Октавията е по-красива.Обаче

И мен повече ме кефи Окито.Даже може и комби smile021.Въпреки че са с едно шаси с Голфа доста по-голяма изглежда Шкодичката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    11

  • BlackPearl

    10

  • stivi797

    6

  • dentist

    4

Най-много писали в темата

Не може да сравнявате Порше България(собственост на VW) с ЕТ. Нямат еднакви възможности.

 

и що да нямат smile048 това е отношение преди всичко.Не зависи от финансовите възможности ами от желанието и готовноста да продават.Можеше да кажат че нямат подходяща кола ама имат другаде и все нещо да измислят.Ама не знаем случая.Може пък Самуил да искал нещо невъзможно от тях?!? Примерно може да е искал няколко дилъра да ги полза за колчета и с тестовата кола да минава покрай тях и да пробва маневреност и спирачки?? smile035

:smt017 Дилъра във Фолксваген просто дава сърце и душа да те накара да купиш Фолваген.Освен с много внимателно отношение и изтъкване на преимуществата на марката,дилъра се старае да ти помогне с всичко което може при избора на автомобила и екстрите.ПРИМЕРНО: вижда какви екстри искаш и след това търси,сам,без да си го молил за това,какви пакети с комбинация от желаните екстри има предоставени като опция.По този начин или ти излизат по-ефтино или са на същата цена ,но се включват и допълнителни!

Човек като види такова старание и отношение,не може да не остане с приятни чувства и позитивна настройка за закупуване на автомобил.

Дилъра се вживява в работата си и знаете ли какво ми казва.....? Че като видел колата из града искал с гордост да казва,че тази кола той я е продал.

Евала за което,такива хора са малко.И аз като ремапвам някой,записвам му файла,караме колата,на клиента много му харесва и ми дава парите.Но аз му казвам на мен не ми харесва още,ще се потрудя още,трябва още нещо да пипна....Вживявам се в работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не е умряла циганката дето хвали ? smile004

Не бе Кирчо,просто си вършат работата както трябва.

Просто е приятно когато има такова внимание към клиента.

 

п.п.

Кирчо,прегледах ти 47-те поста във форума...,ами те всичките са изпълнени с ИРОНИЯ бе брат.

ГЛЕДАЙ ДА ПОМАГАШ,не да се подиграваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Киро: Нормално е, вижда се отношението на хората, че искат " да работят за теб" или поне правят опити. А не като в Шкода.

Добър ден, ето я цената, дали ти или бай ...... идва .....всички сте под един аршин!

Нито аз, нито Сами не се мислим за богопомазани, но все пак сме Шкода членове популяризирали дори и съвсем малко марката. Поне може 1% от хорска срама да кажат!

Аз дадох пример с Рено! Влязох и казах: Може да говорим ако правите това.....подарък за 8к. Те казаха- НЕ МОЖЕ. Аз тръгнах да излизам, но те ме спряха и казаха: Оставете координати, ще видим какво можем да направим! После даже дилъра писа съчинения и тн, как съм бил потенциален клиент които ще купува и за в бъдеще, беше влязъл в нета да види сайта и от там да понапише историята на фирмата...... ЕТО ТОВА Е ОТНОШЕНИЕ!

А не като Шкода: Може ли? НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!!

 

П.С: По темата за ГТДто. Аз не съм голфаджия, но тук май.....Сами,много си ги разглезил!

Абе, Октавията да не би да е самолет, че казвате, че ГТД 170коня е умряло (с 3ма човека), октавията в никакъв случай не е по добре от него.

Такива мнения, все едно съм в Субару или ФастерМитсубиши форум!

 

П.С2: Днес карах А5 спортбек 2.0ТСИ 225коня куатро. Ми то от 100-160 ги вдига за около 8секунди, аз с Фабията като ги правя за около 5-6 (Маджо ги прави за 5), какво да кажа- че е сандък умрял ли?

Моля ви се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С2: Днес карах А5 спортбек 2.0ТСИ 225коня куатро. Ми то от 100-160 ги вдига за около 8секунди, аз с Фабията като ги правя за около 5-6 (Маджо ги прави за 5), какво да кажа- че е сандък умрял ли?

Моля ви се!

Това риторичен въпрос ли е? smile004 Ами щом не върви , отговора е ясен. Продайте си вий помпа-дюзите, пък карайте сандъци после. И аз карах 1,4ТСИ Голф7 ,140 коня, в Русе, и наистина няма го тоя ряз който очакваш от 140 коня. Натискаш педала и чакаш. Карах и Октавията 3 на събора със същия двигател и тя по ми хареса. Вярно Голфа го карах в града(и тестовия маршрут беше доста кофти), ама все пак не се юркаше много. Хубава е колата иначе, обаче екологията и комън-рейла убиват динамиката някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има, че е с 2-3 секудни по-бавна, не сме на рали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не сме на рали ма като плащаш 500лв. данък и имаш 225 коня и наква чупена фабия те направи смешен ще ти стане криво ..... то по добре в този случаи си вземи 90коня така и така няма да върви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има право на мнение! Няма лошо!

 

Иване, не е риторичен въпрос. Казах го относно многото коментари, че ГТДто не вървяло. Напълно нормално си върви......

А за А5цата, куатрото си тежи.... но както винаги съм казвал на пътя кола до 200 коня е напълно достатъчна!

И "старите" мотори ТФСИ 200коня, ТСИ 211 си вървят повече от идеално!

А5цата си върви прекрасно , вдига 250 с лекота (Фабията НЕ МОЖЕ, Октавията сигурно доста ще се зори) , само дето разхода под 9-9.5 не пада (извънградско).

А и колата е Спортбек с 18ки (Ски), напълно нормално! Няма обаче база за сравнение между нея и октавията!

Това примерно, че Сами отделя голямо внимание на вървежа, не е фактор за повечето притежатели на такива автомобили!

 

И ГТДто и ГТИто са перфектни автомобили, но ГТДто не е перфектен за големи педанти като Сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще е Октавия ръчна кутия и много ще върви :D В сравнение с Аудито което е карал Ися -Поради факта че Октавията е лека,само с предно предаване/загубите са малки 12 срещу 25% и едни 200кг. и от тук по-лека/ и разхода го сложи 3 литра по-малко заради това.А от голфа на максимална Ще е по-бърза заради багажника-аеродинамика.Но това са издребняващи работи.

Турбината им е ихи и е доста солидна.С ремап колата качва 65 к.с.

А за дизела....просто толкова си върви,на кой от тези които се присмиваха дизела върви повече???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На октавията също ли е ИХИ?

Да не са сложили някъв "заместител"........

 

smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 0 до 100 за 7-8 секунди(по клипа) к'во повече искате? За дизелче си е супер, поне за мен. :)

Идеално си върви гтд-то.Просто разликата между дизела и бензина е доста голяма.И то не толкова заради броя на конете,ами защото дизела е 184 коня от 3500 до 4000 оборота, а бензиновата е 220 коня от 4500оборота до 6250 оборота.

И работата става Както с Маджо и Искрен ама в обратен ред.

При Искрем мощността е в много широк диапазон,а при Младен обратно.Искрен казва,да като сложа 4-та Маджо много идва.Идва защото Искрен като сложи 4-та и колата му умира леко преди да надуе,а Маджо в този момент е в максимален бууст на 3-та.Ама ако продължим пистата,на Младен 3-тата ще свърши много бързо и ще трябва следващата предавка,а Искрен ще е на 4-та в максимална мощност и пак ще се откъсне леко.На Искрен колата е 250,а на Младен 340.

При гтд-то ,когато смени предавка оборотите падат под 3000.Следователно половината от ускорението при всяка една предавка е ускорение на кола с доста по-малко от 184 коня!!!!!!

А при бензиновата няма такова нещо-винаги си е 220 коня.Оборотите след смяна на следваща предавка не падат под 4500!За това разликата при ускорение е толкова фрапантна!

Темата беше за дилърите...ама я оспамихме естествено пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те дилърите са ясни, всеки си е имал вземане-даване с едната фирма и си е направил изводите за себе си.

 

В случая спама е много по интересната част от темата. На мен продължава да ми се струва, че GTD-то показва прекалено малък потенциал за кола 2013 година, 184 коня дизел. И си го обяснявам с екологичните норми. А може просто да имам нереални очаквания, понеже съм карал предишна генерация на голфа със 170 коня и ми се стори, че много върви спрямо това което виждам на клипа. Ама това е субективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще се повторя-приятелско семейство смени Touran 2,0 Tdi PD с Tiguan 2,0 Tdi CR и човека открито признава че старата дърпала повече.Аз лично CR на VAG не съм карал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал CR 170 коня - супърб... ми... октавията като, че ли много по-злобно дърпа... т.е. онова CR-a върви някак мазно... гладко, с постепенно ускоряване... няма го тоя скок...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 0 до 100 за 7-8 секунди(по клипа) к'во повече искате? За дизелче си е супер, поне за мен. :)

Идеално си върви гтд-то.Просто разликата между дизела и бензина е доста голяма.И то не толкова заради броя на конете,ами защото дизела е 184 коня от 3500 до 4000 оборота, а бензиновата е 220 коня от 4500оборота до 6250 оборота.

И работата става Както с Маджо и Искрен ама в обратен ред.

При Искрем мощността е в много широк диапазон,а при Младен обратно.Искрен казва,да като сложа 4-та Маджо много идва.Идва защото Искрен като сложи 4-та и колата му умира леко преди да надуе,а Маджо в този момент е в максимален бууст на 3-та.Ама ако продължим пистата,на Младен 3-тата ще свърши много бързо и ще трябва следващата предавка,а Искрен ще е на 4-та в максимална мощност и пак ще се откъсне леко.На Искрен колата е 250,а на Младен 340.

При гтд-то ,когато смени предавка оборотите падат под 3000.Следователно половината от ускорението при всяка една предавка е ускорение на кола с доста по-малко от 184 коня!!!!!!

А при бензиновата няма такова нещо-винаги си е 220 коня.Оборотите след смяна на следваща предавка не падат под 4500!За това разликата при ускорение е толкова фрапантна!

Темата беше за дилърите...ама я оспамихме естествено пак

 

Самуиле, ясно е, че имаш специфични изисквания към колата!

Затова взимай каквото ти е кеф - че да не се ядосваш после!

Дали ще е Голф, или ще е Октавия РС - няма значение.

Важното е да те кефи! :smt017

Иначе е ясно, че за да отговаря и ГТД то на тия изисквания - ще трябва да се преработи!

То няма и как иначе - защото и бензиновите мотори непрекъснато ги усъвършенстват, и им разширяват оборотния диапазон на мощността. Което им придава повече възможности - безспорно, така е.

То и затова е ГТИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал CR 170 коня - супърб... ми... октавията като, че ли много по-злобно дърпа... т.е. онова CR-a върви някак мазно... гладко, с постепенно ускоряване... няма го тоя скок...

 

Поздрави

 

Точноо - CR върви мазно и гладко, ускорява приятно и плавно - но не колкото старата PD.

А аз съм карал старата 170 конна РС двойка, първата, дето беше със PD - вярно, че шумеше - едно такова забележимо ручене - но и много добре се набираше! :smt017

И късаше почти всичко на пътя! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсиса съм го поръчал вече.Той е друга бира,изобщо не може да се сравнява с автомобили от ВАГ групата.

За втора кола сега гледам.

 

И понеже темата не е каква кола ще си купя,а за дилърите,искам да кажа,че във Варна дилърите ме познават и отношението им към мен е супер.Просто явно са им вързани ръцете.От Фолксваген пак казвам,отношението е различно.Не съм пускал темата за да им се мазня,че да ми правят по-голяма отстъпка.Те отстъпката вече ми я бяха направили.

Правих се на циганка в Шкода няколко седмици....и накрая се примирих със стандартната отстъпка.Изготвена ми е офертата с конфигурацията...остава да подпиша договора,ако не размисля тези дни :lol: и да грабна още един Авенсис.Много МА КЕФЯТ.

Едва ли някой,който ме познава се е усъмнил,че ще изневеря на марката....но пък какво ми пречи да се огледам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсиса съм го поръчал вече.Той е друга бира,изобщо не може да се сравнява с автомобили от ВАГ групата.

За втора кола сега гледам.

 

И понеже темата не е каква кола ще си купя,а за дилърите,искам да кажа,че във Варна дилърите ме познават и отношението им към мен е супер.Просто явно са им вързани ръцете.От Фолксваген пак казвам,отношението е различно.Не съм пускал темата за да им се мазня,че да ми правят по-голяма отстъпка.Те отстъпката вече ми я бяха направили.

Правих се на циганка в Шкода няколко седмици....и накрая се примирих със стандартната отстъпка.Изготвена ми е офертата с конфигурацията...остава да подпиша договора,ако не размисля тези дни :lol: и да грабна още един Авенсис.Много МА КЕФЯТ.

Едва ли някой,който ме познава се е усъмнил,че ще изневеря на марката....но пък какво ми пречи да се огледам ;)

 

По въпроса за дилърите - и аз така навремето се отказах от Ситроен С5, защото като ги питах момчетата - колко ще струва модела с 1.8 литров бензинов двигател, и без някакви екстри, само с климатик вътре, и с ляти джанти, и те ми казаха - Ами вие, господине, явно не можете да си го позволите! И затова питате за такъв вариант!

И то няколко пъти ми го повториха това - при положение че аз упорито им обяснявах, че просто не обичам разни глупости в купето.

А те също толкова упорито се опитваха да ми пробутат кола със всякакви възможни бръмбъзлъци вътре - навигация, скъпата уредба, памети на седалките, май и две охлаждаеми жабки, и така нататък - и всичкото това струваше някъде към 48 хилки, или нещо подобно.

И ме убеждаваха, че това било колата, и че просто не си струвало да се купува автомобил, ако не е оборудван с всичките тия неща.

Като на всеки мой опит да им обясня, че нямам нужда от всичкото това, те ми заявяваха - Ами щом не ги искате, значи не можете да си го позволите тоя автомобил!

Спомням си, че в един момент дори им казах - защо сте го написали тогава тоя модел в прайслистата, след като не го предлагате? Напишете тогава, че просто не се предлага в тая комплектация! Елементарно е!

Ама не, въпросът не бил в това, а че ако човек ги нямал парите, нямало смисъл да си купува гол Ситроен - не било това колата за него!

Тоест, какво излизаше - че не могат да продават коли по 39 хиляди, ами трябвало да бъдат отрупани с какво ли не, и да струват 48 хиляди!

И в един момент ми писна, врътнах се кръгом - и повече там не стъпих! [-X

Тъй че много добре те разбирам, Бегачо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно bega4kata е прав.Вързани са им ръцете на варненските дилъри. :smt017

Аз не можах да договоря свястна отстъпка за 100% кеш, въпреки че с дилъра се познаваме от около 25г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, вързани.... Така се правят на ....... тези от София!

 

Днес говорих с един дилър и му казвам: Не искам да бъда третиран различно, но за мен няма резон.... да си купувам 2ра РСка, да съм малко или много популяризирал марката (да влязат да ми видят колата за какво става въпрос) и да не се опитат, поне като отношение да кажат- ПОДАРЯВАМЕ ВИ АЛАРМАТА-400лева примерно.

Да се види , че имат желание!

А те, все едно и също си пеят.

Не делели клиентите: Е, как да не ги делят. Не може след мен бай мангаУ дето е продал дините и да го кефи колата на снимка да каже ИСКАМ- ОК, 8 %!

Абе да кажат- 22 лева е осветлението в краката на шофьора- ПОДАРЯВАМЕ ГО, пак е нещо!

Все пак сме Шкода форум, още повече модератори, които участваме дейно в събитията свързани с клуба клуба!

(без VW феста)

 

Не делели клиените!!!

 

Е, как да не ги делят, след като бялата ОКТАВИЯТА РС ДИЗЕЛ е купена за ххххх.лв ама са над 8%!

(последва изненада: Ама това е конфиденциална информация!) Ама на мен не ми пука!

За едни може, за други не може! Той и дилъра си го каза с увъртане....

Казвам му: Ама приближените хора на шефа???

Имало корпоративни клиенти.... Има, ама те не си взимат РСки, нали?

Емииии, да!

 

Ще ме ядосат и ще ида в Сф да ги взривя!

 

smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.