Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Още един в клуба, ама с проблем


Recommended Posts

Здравейте колеги,

От около седмица моята съпруга също е част от ВАГ групата, само че не с Шкода ами с Поло. Новата ни придобивка е 2001 година, 1.4 MPI. Колицата е супер, само има един проблем дето ме затормози. Когато я карам по Цариградско да речем, стрелката на температурата пада почти до 0. Естествено и логично аз отидох, купих нов термостат, свалих стария и той беше блокирал в отворено положение. Казах ОК това е и го смених. От тогава колата не беше карана и днес жената отиде на работа и ми каза че стрелката пак пада. Това вече ме обърка. Тъй като има Фабии със същия мотор, а именно AUD 1.4 реших да се допитам до вас, дали някой е страдал така и имате ли идеи за друг проблем освен термостата.

Мерси предварително и поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем с термостата и мотора изстива, сложи парче картон пред радиатора да закрива по-голямата част от него. Така ще го изключиш като вариант.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем с термостата и мотора изстива, сложи парче картон пред радиатора да закрива по-голямата част от него. Така ще го изключиш като вариант.

 

smile027

Това е шега smile021

Кажи ми честно smile027

 

Ей, г-н PSихо..лог s_flag

Има вероятност показанията на уреда за температурата да са фалшиви.Причината може да бъде в датчика, както и в самия уред.

Защо не отидеш в сервиз да я стрелнат с дигитален термометър?

Според мен,ако парното бързо се появява, духа мнооо топло, пък уреда отчита ниска температура,то термостатът работи и причината трябва да се търси другаде..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това ще направя най-вероятно утре. Пък ще видим какво ще излезе. Проблема е къде остана читав сервиз в тая скапана София.... вече смених сигурно 20 и вечно има някакъв друг проблем след като изкарам колата оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PSYHO, ако имаш "умен" телефон с андроид, мога да ти заема едно ей такова устройство - http://www.ebay.de/itm/Android-Torque-C ... 2a2c730093 , с което можеш да си гледаш температурата охладителната течност (и още доста параметри) в реално време (докато шофираш) и така най-точно ще знаеш как се движи температурата, без да се налага да ходиш по сервизи и да трошиш жълтици :smt017 Ако имаш желание, пиши едно ЛС, да се разберем как и кога да ти го дам smile027

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем с термостата и мотора изстива, сложи парче картон пред радиатора да закрива по-голямата част от него. Така ще го изключиш като вариант.

 

smile027

Това е шега smile021

Кажи ми честно smile027

 

 

Не е шега! Преди 2 години разбрах че ми е прецакан термостата, като тръгвах на път зимата в колата нямаше парно, беше много слабо и колата изстиваше. Сложих картон пред радиатора за да не изстива и така карах докато го сменя smile049

 

п.п. В първият пост го написах да пробва дали има ефект smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за съжаление колата наистина стине, не само по стрелка..... всичко води до ш.....ия термостат който вече смених ](*,) Утре ще обикалям да тръся нова капачка или не знам..... ще откача...... Маджо и да помага кашона не е решение, защото днес е 15 градуса навън а температурата по Цариградско падна до около 50 градуса.... какво правим зимата ? Не знам ма ми мирише на доста време ](*,)

Мерси за идеите ако има още казвайте..., колега и твоето устройство няма да ми помогне защото тя наистина изстива, така че търся защо, а не дали.....

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат с двигателите на VW и с частите за тях , но това което видях на Фобията (AQW) въобще не ми хареса - термостата се беше разпаднал вътре в кутията и целия парафин беше изтекъл по цялата капачка , миналата есен (да не кажа почти си беше зима) колегата Чавдар(Logrus) сменя термостат на 2 месеца на неговата Фелиция , щото самата капачка вътре беше станала на дерп ... пак казвам не съм запознат изобщо с новите мотори на VW , ама всичката тая пластмасария въобще не прави чест на марката ... обърнали са го на еднодневки smile049

Отвори го пак термостата и виж дали пък не си изтеглил късата клечка (дефектна стока).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори го пак термостата и виж дали пък не си изтеглил късата клечка (дефектна стока).

И аз така мисля,попаднал си на боклук и си вкарваш автогол.Сваляй тоя и купи нещо качествено. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...миналата есен (да не кажа почти си беше зима) колегата Чавдар(Logrus) сменя термостат на 2 месеца на неговата Фелиция , щото самата капачка вътре беше станала на дерп ...

Всъщност го сменях три пъти за 5 месеца smile049

Жоре, ако и при теб е както на АЕЕ мотора, термостата влиза в пластмасово гнездо и се "затапва" с капачка, в която има напречна опора (там ляга осичката). При мен в единия случай осичката беше пробила опората и термостата се беше изпънал, а след това се оказа, че цялото легло на термостата се е разпафнало и той пак се засука. Само дето при мен колата се опитваше да ми прегрява, а парно нямаше хич :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах с новия термостат пак ли изстива?На бензиновата имах същия проблем,даже и предното стъкло повече се потеше като няма топло,сменихме термостата който се беше разпаднал и оттогава вече е пушка.Показва ли сега коректно температурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да ви кажа оказва се май че е най-добре да се сменя термостата барабар със всичката пластмасария наоколо, защото очевидно хитреците ги правят малко по-различни в размерите при различните марки. Да Чавдаре като на АЕЕ мотора и утре съм поръчал целия комплект термостат барабар с леглото и капачката нови, ще ги монтирам сутринта и ще стискам палци да мине теста по Цариградско. Ако пак изстива вече не знам..... може би ще послушам Маджо и ще си представя че е Жигула в Москва smile091

Поздрави и ще ви открехна утре каква е развръзката, дано имам хубави новинки smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам , че ще ти е топло и на тебе и на колата ... то и Чавдар разбра , че не се сменя само карантията , ама по трудния начин smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам , че ще ти е топло и на тебе и на колата ... то и Чавдар разбра , че не се сменя само карантията , ама по трудния начин smile049

Е за разлика от теб аз смених само няколко пластмасийки, а не цялата кола smile001

 

Стискам палци всичко да е ОК Жоре :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износва се пластмасовия корпус. Аз го смених целия и от тогава никакви драми с температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам така се оказа както ви казах. Смених целия корпус и всичко заспа. Сега отивам да се боря с газаджиите, да открием адже ба защо откакто сложиха газовата, колата като е студена сутрин гасне като се запали (на бензин). Гасне няколко пъти докато не я форсирам на 3000 оборота за около 10-15 секунди и всичко е 6 след това. Ако имате идеи давайте, ако не мерси за предишните ви мнения, помогнахте ми.

Поздрави smile159 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия е проблема с аудито на тъщата. Открихме, че не пръска 5- тата дюза за студен старт- беше и изключена буксата от някой гуру.

Но ти нямаш такава. Да не би да се опитва да пали директно на газ? Тогава ефекта е същия на студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не засега теорията на един друг газаджия е, че са пуснали маркучите на инжекторите много дълги и там още нещо си, дето ще преправят в Понеделник и би трябвало да се оправи. Ще видим другата седмица как ще е като я барнат пак.

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.