Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чисто нова кола на 4-5 години - евентуални негативни неща ?


edinichensluchai

Recommended Posts

Скоростната кутия на Пежо ли е? Те ли са производителя?

 

Нямам никаква идея....някакъв 4-степенен автоматик е.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви, ти си просто в е л и к ! ! !

На моя приятел сина му, на баба ми 'фърчилото...Хахаха! Как го прецени тва Субару, че е смотано, шумно и че ще му се дерат праговете. Че ще харчи яко и че отварянето на двигателя е баси филма. Било псевдо бегачка и шумно, видиш ли, защото в обороти трябвало да се държи. Ма верно всеки в бг е капацитет по всичко бре!

А по темата - търговеца наистина е зле, въпреки че понякога има и доволни клиенти, но колегата вече е видял ситуацията. Риск си е с 20к да бъркаш в семейния бюджет. И аз бих сменил кутията, както предлагат други колеги!

Успех и пожелавам по-лека диагноза за джоба ;)

 

Радвам се, че ме оценяваш по достоинство! :mrgreen:

Но истината е, че и бащата се чуди на сина си - защо всъщност продължава да я кара тая кола, след като тя е с такива, нека да го кажем, не много върховни качества?

Отговорът е - защото е върл фен на Субару, но няма пари да си купи мощния вариант! Който е с 2.5 литров мотор, и е с мощност над 300 коня! Като и цената му също е съответната. Докато за тоя автомобил баща му му добави пари - и синът сега кара една уж "бегачка"..... Идеята беше - поне, ако не е толкова мощна, да е нова.

Уж бегачка обаче - защото ускорението тук го казаха колегите какво е, и няма какво да го коментирам.

Шумно, с почти гол багажник, и че моторът трябва да се държи в обороти, а и за високия разход - ами нали синът ни е карал неведнъж, и моите впечатления са такива, и ги споделям!

Че е ниско и че ще надере праговете и престилката отпред - гаранция, че така ще стане! При клиренс приблизително 10 см - какво мислиш, че ще се случи из нашите дупки?

Не че съм някакъв капацитет по Субару - но все пак впечатленията ми са такива.

Пък за смотано - хайде сега, не съм казал такова нещо! [-X

Просто това е кола за определен тип купувачи - нека така да го кажа.

А не за дама, и то за градска кола.

Още повече след като търговецът й иска 20 хилки, и не дава никаква гаранция.

Пък и как се държи - вие дойдохте при мен, а не аз при вас!

Но хайде, държанието му не е толкова важно.

Обаче липсата на гаранция - не мисля, че в дългосрочен план е разумно да купуваш такава кола!

Още повече че за 20 хиляди ще се намери нещо по-удобно и много по-изгодно за обслужване!

Макар че и ти го казваш - риск си е за семейния бюджет! Цифра си е!

Докато за 2.8 хиляди - ще сменят скоростите на наличната им кола - и ще са пей сърце!

Че и за гуми ще им останат пари! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субару с 10 см. клиренс няма :) Или поне това на снимката не е!

И определено не звучиш като капацитет по Субару, особено без да си сядал зад волана на кое да е автомобилче с 6 звезди! Ама такъв явно ти е стила - да ръсиш мозък по всяка тема. Ти я изкара тая кола бръмчаща кофа за боклук - хахаха. Псевдо бегачка била... Е кой говори за бегачка с 1.5 двигател? Ама не ми се влиза в обяснения за това, колко Субару е повече/по-малко автомобил от другите в преки сравнения. Просто за пореден път се убеждавам, че доста елементи има, които са капацитети по всяка тема, нищо че нямат преки впечатления и са виждали /в случая - автомобил/ само отвън...ама нали на познатия сина му и некой друг френд и те така...

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално тая Импреза е с клиренс, който е видимо по-малък от тоя на Октавията - при която пък реалното разстояние от земята до някои точки също не е 14 см, а е по-малко. Макар че по паспорт Октавията се води с клиренс 14 см - поне със стандартното окачване.

Тъй че какъв е клиренсът на тая Импреза? Сам си отговори.

Капацитет по Субару Импреза - изобщо не се смятам за такъв. Но аз това и казвам по-горе - че само са ме возили в такава. Като говоря за конкретния мотор - защото има Импрези с още няколко мотора, в това число и с дизел.

И не съм я изкарвал чак бръмчаща кофа за боклук - това са твои интерпретации. Но е видимо по-шумна и по-неизолирана - това са фактите. smile049

Като предполагам, че това е съзнателно гонен ефект - та да звучи по-спортно.

И не казвам, че е по-малко или повече автомобил - та дори не съм правил и такива намеци! Но просто това е автомобил за определен кръг купувачи - това е моето впечатление. А и горе казвам същото.

А за преките впечатления - возил съм се в нея, и то поне десетина път, и впечатленията ми са достатъчно преки. Пък и няма проблем да помоля момъка да ми я даде да я покарам - и ще придобия още по-преки такива.

Но просто това не е моят тип кола, и затова досега не съм искал да придобивам такива впечатления. Субару не смятам да си купувам - поне за момента. А ако ми потрябва нещо със задвижване 4х4 - няма да е тая марка...... [-X

Като моят съвет към човека е да си стегне Пежото - защото да се набута за нова кола 20 хиляди, и то без гаранция, пък и след като дамата му едва ли е фенка на Субару..... лично на мен не ми се вижда много смислено.

Кое в тоя мой съвет не ти харесва, или не ти се вижда разумно?

Нали и ти казваш същото - риск си е за семейния бюджет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но е видимо по-шумна и по-неизолирана - това са фактите. smile049

Като предполагам, че това е съзнателно гонен ефект - та да звучи по-спортно.

...

](*,) smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Пежо Велико Търново където е в момента колата, казаха, че проблема бил в скоростната кутия - поради неизвестна за тях причина, била вдигнала налягането и изхвърлила масло, но те не се наемат да я отварят и да я ремонтират, защото си казаха, че нямат такъв капацитет. Уикенда ще ходим да я прибираме колата и тука ще я караме при някакъв препоръчан майстор на скоростни кутии да видим той какво ще каже. Ако не може да я оправи, ще купуваме нова скоростна кутия и така.

Ходи ли в Първомайци при Тодор Герганов ?!?!? Автосервиза се казва Елит до колкото си спомням и правят основно френски коли ... Човека кара 307SW, бордо, състезава се в автокроса с много мераклийско бъги с мотор от ауди S2 (ако го видиш ще разбереш колко е педантичен в работата си) и има красива дъщеря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пробвал и при форумния майстор - AlexDevil

 

Тази личност според мен е най-добре да си остане форумен герой и да не му се дава да пипа никога повече автомобил. Знам колко страници хвалебствия има за него във форума на Пежо, но моят личен контакт с него е в тотално друга противоположност.

 

Иначе като развитие по темата, в Събота ще си прибираме колата от Търново към София и тука ще я водим при препоръчан специалист по автоматици, който се намирал на Бистришко Шосе до кръчмата "789". Вчера ми се обадиха от Пежо и ми казаха, че имало грешка в цената на скоростната кутия която са ми дали, не било 2,800 лв, а 8,000 лв за чисто нова и 7,000 за "рециклирана"!!!!! Имам мейл от тях с първата цена и мисля да поспоря малко с тях, но това за понататък. Заради промяната в цената, за момента нова скоростна кутия отпада като решение, и ще търсим вариант за ремонт. Ако пък толкова се окаже, че не може да се оправи, ще търся втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен 2800 за нова кутия ми се стори малко, ти за толкова само корпуса и не може да купиш. На Фабията ако не се лъжа само корпуса беше около 2200 лева. И това за ръчни скорости. Абе нека първо майстора да види какъв е проблема, защото може де е лесно и евтино решим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С: По моргите за Фабия (даже и РС) и по сайтовете, за до 800лв мога да си намеря ХДС кутията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте на всички, 

 

за информация на интересуващите се от развитието на проблема и решението му - френската машина миналата седмица беше най-накрая вкарана в сервиз и сега си се движи отново по пътищата. Другарката я нямаше близо месец и половина командировка и аз естествено почнах да отлагам ремонта докато мога. След обстоен преглед от майстора който ми поддържа колите заедно с неговият приятел собственик на реномиран сервиз за автоматици, стигнаха до заключението, че проблема е в комбинация от електронният блок управляващ скоростната кутия който е блокирал някакво турбо в нея, някакви винтили и клапани и нещо наречено хидротрансформатор. Точно какво са правили по колата не знам, казаха, че са сменили електроният блок, нови винтили и клапани са сложили, ново масло и филтър на скоростна кутия и самият хидротрансформатор бил ОК и затова по него нищо не е правено, иначе щели и нов (разбирай рециклиран) да слагат. Взеха ми 180 лв за всичко това....не знам дали е много или малко това, според тях тази сума е цена "за приятел". Мен лично тази сума ме удовлетворява много. Като цяло аз на "приятелски цени" за каквото и да е не вярвам, но в случая специално за моят майстор смея да твърдя, че никога няма да ме излъже. И двамата казаха обаче, че това е един вид компромисен ремонт за малко пари който на 90% би трябвало да оправи нещата защото всички индикации сочели гореописаните проблеми, но заради блокирането на скоростната кутия не знаят дали вътре няма някакви сериозни механични проблеми по самите "карантии" (след ремонта и 100 км тестове от тяхна страна нямало признаци за такива поражения), но за да са на 100% трябвало да разглобят напълно цялата скоростна кутия, което те не препоръчват да се прави за момента.Според тях след тази интервенция, ще и се дадат още 25-30К км живот на скоростната кутия (може и още ама това още е Божа работа), но ако пак блокира или направи подобен проблем, отиваме на сериозни пари за ремонт които пак според тях не си заслужава да се дават. 

 

Отново искам да благодаря на всички изказали се по съществото на темата хора. Ако някой го интерсуват повече подробности да пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са си направо скромни пари - за всичкото, което са направили!

И щом колата се движи - добре!

Пък 20-30 хиляди километра - я си представи, че положението се закрепи, и кутията изкара и 50 хиляди!

Или и повече!

Тъй че засега - не я пипай, и да ти пожелая да нямаш проблеми!

И пиши и кой е сервиза - защото явно си разбират от работата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хората 180лв. вземат само за сваляне и качване.......

Май бутилка в неправилна форма ще трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на Перлата. Носи им на хората някаква по-джиджана бутилка, че за 180 лева да ти оправят френски автоматик, дори и само 2000 км да изкара, си е джакпот!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.