Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Чисто нова кола на 4-5 години - евентуални негативни неща ?


edinichensluchai

Recommended Posts

Здравейте на всички,

 

попаднах на "изгодно" предложение за чисто нов автомобил , който обаче е произведен 2008-2009 г (не е ясно точно кога е прозиведена, защото не съм проверявал документи в детайли). Изгодно съм сложил в кавички, защото както знаем много хубаво не е на хубаво. Автомобила не е Шкода, а Субару Импреца 1.5 бензин 107 кс. автоматик 4х4.

 

http://www.cars.bg/c436636

 

Колата е за другарката да се вози в града и малко навънка, за не повече от 8-9 хил км на година и за нея е идеална, особено при полжоение, че тя може да кара само автоматици.Продава се от автокъща, не дават никаква гаранция.Искам да ви попитам какво мислите за такава покупка. Като цяло мен ме съмнява ,според мен има някакъв проблем този автомобил щом толкова време не са го продали. От самият продавач получавам обяснение , че колата си е супер и нищо и няма, но като попитам защо толкова време е залежала не получавам никакъв различен отговор от това "не си е намерила купувача". Не ми дава информация от къде е била взета колата, къде е била на склад преди това. Колата реално е регистрирана в БГ декември 2012 и от тогава си седи. Опитвали са се да я продадат на по-виска цена, но не са успявали и затова сега я пуснали на по-ниска цена (според тяхни обяснения). Аз ако реша да купувам автомобила задължително ще го заведа на диагностика и проверка на историята, но по-скоро имам въпроси към разбиращите какви биха били последствията по една кола от толкова дълго стоене на място - знам, че една кола се разваля повече като седи на едно място отколкото като се кара нормално. Салона и таблото са нови, не са изгорели, боята е ОК - значи явно е седяла в гараж някъде.

 

Мерси предварително на отговорилите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нова кола на 4-5 години??? На 218 километра?? Това няма начин как да е вярно. Като е нова колата трябва да ти дадат поне 6 месеца гаранция. В никакъв случай не я купувай без гаранция. Но те няма да ти дадат сигурно защото колата има някакъв проблем или е имала. Катастрофа или нещо подобно. В форума на Субару може да я знаят колата или да се продава и там.

Като искаш автоматик за другарката вземай Шкода Ситиго автоматик, 60 или 75 коня което си избереш. Ще гори малко и ще е ново с гаранция 5 години. Има такива опции дето Субарото ги няма. City Safe Drive, Move & Fun. Това Субару ще гори със сигурност двойно повече, пък едва ли на твоята другарка и трябва 4х4 в града.

http://www.skoda-auto.bg/pricesandfinan ... 092013.pdf

Според английските форуми Ситиго много кефи, с тия моторчета защото колата е доста лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не разбирам, защо Ви е Импреза за градска кола. То си е ваша работа де. За градска кола и аз бих заложил на Ситиго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

проблема е , че като размер на нея не и харесва ситиго, иска по-голяма кола - аз може би не се и изразих правилно, но реално от тези 8-9К км които минава на година, едва 2К са в града....другото е да пътува малко из България(често сама) и околните ни страни на екскурзия и реално и аз мисля, че като размер и трябва малко по-голяма кола за нейните цели. Тя досега кара(ше) пежо 307 и за нея това е оптималният вариант, но онзи ден нещо се развали и чакаме присъдата. Засега всичко сочи за скоростна кутия, което според мен не е рентабилно да се прави на тази кола. Мислех да вземем нещо на старо, но има голям риск да не е много читаво, предвид факта, че работим с ограничението да е автоматик, а и автоматиците обикновенно са доста по-скъпи защото са с по-богато оборудване.. А ми трябва кола в която да съм сигурен (доколкото може), че е ОК, защото както казах, тя основно кара сама извън града и е кофти сама да седи чакайки пътна помощ. Знам, че каквато кола ти се падне такава е, но поне статистически новата кола, ще е по-надеждна в близките 7-10 години от нещо което вече е на 5-6 години и не си знае пробега и поддръжката.Пежото го има от ново, на 12 години на 116К км, поддържано както е казал производителят и само в официален сервиз (то само консумативи като масла, филтри и свещи са сменяни), и пак се разпадна...представям си нещо на 130К км на 6 години колко ще изкра. А нов автомобил автоматик в този клас отива на минимум 30К лв....нещо което за нейният пробег е безмислено да се купува.....Знам си, че големият ни проблем е това, че колата трябва да е автоматик, но тя не и иска и да чуе за нещо друго и да се учи на ръчни скорости.

Утре един познат дето само субарута кара , ще води някакъв гуру да я гледа тази кола...но за момента и аз по-скоро клоня към отказване, освен ако не ми дадат гаранция....аз ще говоря и с вносителя, да видя той какво ще каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги правите сравненията между Субару и Ситиго не знам. Кон с кокошка сравнявате. :roll:

Това Ситиго е пълно недоразумение, и както се вижда по улиците даже го няма. За сравнение е пълно с колички от Ловеч.

Колегата пита за ново Субаро на 5г. а вие му тикате в очите Ситиго, на какво основание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ще му плащаш ремонтите колега? Щото то съвети лесно се дават.

Ти ако си мислиш ,че това Субару със 110 коня и 4х4 е някакво вървежно. Ситигото е сигурно с подобна динамика до 100 км/ч(13,9с за автоматика). Субарото е към 15 сек(според този сайт).

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16063

А на колегата дето търси по-голяма кола , ами оглеждай се за DSG, макар че тук колегите са на мнение против закупуване на кола с автоматик като втора ръка. Поради по-големия риск ако DSG не е читаво. То и другите автоматици го имат тоя риск. Затова предложих нова кола. Не знам дали сте сядали в Ситиго изобщо, съществува и Фабия също така. А за риска да останеш на пътя го има с всяка кола. Нова или втора употреба. Тоя риск няма как да го избегнеш, но все пак с нова кола е по-добре.

В обявата на Субарото пише гаранция , ама си мисля да избягвате коли с боксерни двигатели. И тая кола трябва да има някакво разумно обяснение защо е само на 218 километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата може и да е читава, но точно с този търговец трябва много, ама много да се внимава!

 

Има случаи и на доволни клиенти, но има и невероятни изпълнения - разгледай субару форума, там има теми на кило заточни тези субару"специалисти".

Не искам да те отказвам - колата изглежда много слънчева! Според мен вземи номера на рамата и виж в Субару БГ какво могат да ти кажат. А иначе - взимаш я, качваш един газов инжекцион за 1 ден/1000лв и от следващия другарката може да тръгва да изследва родината и околните страни smile021 Не можеш да сбъркаш със Субару, и то ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не може да е нещо цапцаросано от европата, хубаво е да провериш и в полицията - въпреки че е регистрирано. Че да не стане другарката да преживее някой стрес извън родината ни щом казваш, че кара и извън страната, щото там не са като тук. Иначе изглежда много добре колата!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е имала каско го провери.

Мой приятел си беше харесал една Мазда СХ 7, на малък пробег и страхотна цена. Когато я провери в Мазда всичко беше ок, но след като я провери при застарахователя се оказа, че колата е била с тотална щета.

А за вариянт Фабия/Поло 1,2 ТСИ 7dsg мислили сте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Субарото изглежда много добре (на снимки), но ако зависи от мен много бих внимавал с подобна обява - намирисва.

Дано да бъркам, ама за мен има нещо гнило в тази кола - наречи го 6-то чувство, ако искаш. smile049 Най-добре е да я огледаш лично и да я провериш, както са ти написали колегите.

Ако търсите кола от класа на 307, защо не огледате някоя Фабия, Поло, Ибиза?

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих се отказал от тази. Както се казва, прекалено хубаво, не е на хубаво. В крайна сметка, въпреки че е на 200км пробег, цената си е 20000лв, аз поне НЕ бих играл тото за 20000лв. При положение че двавам 2 торби с пари за нова кола, бих си я взел наистина нова и с гаранция, а не дълго време след това да се чудя дали някой джамбазин не ме е наиграл жестоко :-k

Най-лошото обаче е, че колата може да си е чук от всякъде и да е супер сделка, но няма как да се знае със сигурност :cry:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай

освен това е ужасно грозна

има и други коли с гаранция и гарантиран произход-примерно както аз продадох моята с гаранция за състоянието

Аз съм на принципа-2-ра ръка кола ,може да се дадат най много 5-8 до 10 000лв.Иначе е глупав риск според мен.

Трябва да си търсиш кола от познат,за да дадеш толкова много пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е споменал колегата по-горе, този автотърговец е един от най-големите герои с цяла дълга тема в субару форума. Търси темата за г-н Петко Маринов и неговите разнообразни чудеса и мизерии smile009

Търси Импреза с по-големия двигател 2.0R, че този, с който е харесаната кола хич, ама хич не върви.

За тези пари по-скоро вземете Легаси - по-кола отвсякъде, висок клас, по-хубава возия, по-просторна (един път ще ви трябва повече пътническо и багажно пространство и ще го имате), разходът не е чак толкова по-голям от Импрезата и т.н.

Ако твърдо сте решили за Субару, имайте предвид, че ако се наложи ремонт или подмяна на консумативи (спир. дискове, накладки, амортисьори, съединител и т.н.) или някакъв по-сериозен ремонт, цифрите са сериозни или поне по-сериозни от ВАГ-те.

Казвам го от опита на два поредни Форестъра Турбо :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Субару на снимките изглежда много добре, но ти вярваш ли го това - че тая кола не са могли да я продадат, и по тая причина, на тия години, е само на 218 км?!

Но дори и така да е, цената е висока - и за тия пари можеш да й вземеш на дамата ти някое перфектно Поло, Голф или Фабия с всички възможни екстри, че и със автоматик - и ще си пей сърце!

А Субаруто - първо, не е никак икономично.

За градска кола - въобще не е нужно да е 4х4.

Нисичко е - и спойлерите му бързо ще станат на нищо. А и праговете също ще бъдат издрани..... Което означава - проблеми за теб.

Шумно е - това е нещо като псевдобегачка, а изобщо не е кола за комфортно каране. И като следствие - почти не е обезшумена. Да не говорим, че багажникът е голи ламарини..... Тоест, почти не е покрит с тапицерия. А и както моторът не е толкова мощен - и ще трябва да се държи в обороти. Което допълнително ще й надува ушите на дамата ти.

Друг момент - повреди ли се нещо, ремонтите при тоя модел са доста солени. Пък мотора как се отваря..... ще ти се доплаче. Всичко отгоре трябва да се разбишка - ако се случи нещо.

Иначе шасито е здраво, и обзорът е добър - това са плюсовете.

Но само заради това да й купиш такава кола - просто не си струва.

Казвам ти го това, защото синът на мой приятел е с такова Субару - и почти цялата му заплата, а и нервите му - отиват в нея.

Но той му е голям фен - та донякъде го разбирам. smile049

Докато дамата ти - тя фен ли е на Субару?

А и ушите й дали ще издържат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и благодара на отговорилите, доста ми помогнохте с различни гледни точки smile126

 

......

В обявата на Субарото пише гаранция , ама си мисля да избягвате коли с боксерни двигатели. И тая кола трябва да има някакво разумно обяснение защо е само на 218 километра.

- това било гаранция за произхода, а не на автомобила...... :)

 

Въпросното гуро на субарутата което трябваше да ходи да я гледа, само като разбра къде трябва да отиде, ми каза въобще да не се занимавам. Отделно прочетох темата за този търговец във форума на субару и там също видях колко негативи имаше спрямо него. А и преди малко изпитах наглостта му на собствен гръб. Обадих му се с идеята да му кажа, че се отказвам , но реших преди това да го попитам за гаранцията отново защо няма, при положение,че според него колата е с първа регистрация въобще през декември 2012, а производителите броят гаранцията от датата на регистрацията, а не на производството и следователно би трябвало да има още 2 години гаранция.... господина ми отговори кратко и ясно "вие дойдохте при мен, не аз при вас" и ми затвори...явно има добри умения в продажбите човека. Както и да е, затворена страница е вече.

 

По отношение на вземане на друг автомобил, след като пак говорих с другарката вчера, май аз съм този които иска повече нов автомобил отколкото тя :):):) Аз съм този който гледа и рови в нета, тя не се интересува въобще...Тя просто си иска нещо за от точка А до точка Б и да е задължително автоматик.По отношение на размери Поло/Фабия са и малки (в това е категорична), те са от класа на пежо 207....А голфовете автомат нови са 35+ К..... Даже ми каза, какво толкова ако цялата скоростна кутия е развалена, ако потвърдят, че това е проблема да купим една чисто нова кутия от Пежо (2,800 лв искат), да я монтират и да продължи да се движи... Което като се замисля, не е лоша опция...

 

Отново благодаря на отговорилите , доста ми помогнохте и с пожелание за лека и успешна седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кутия не могат ли да я ремонтират? Или директно нова? Може да я ремонтират за по-малко от 2800 лева и то с гаранция(официалните сервизи обикновено дават гаранция за извършените ремонти, около 2 години) . Няма нужда веднага на нова да се хвърляте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам дали могат или не....днеска би трябвало да кажат какъв е проблема, та да знаем какво да правим, но преди 3-4 години като сменяхме маслото на скоростната кутия си говорех с човека в Пежо (тогава нямаше никакви индикации, че има проблем) и той ми каза, че те в Пежо не ги ремонтирали ако било нещо сложно,направо нови слагали....но да сме живи и здрави до довечера и да кажат какъв и е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и благодара на отговорилите, доста ми помогнохте с различни гледни точки smile126

 

......

В обявата на Субарото пише гаранция , ама си мисля да избягвате коли с боксерни двигатели. И тая кола трябва да има някакво разумно обяснение защо е само на 218 километра.

- това било гаранция за произхода, а не на автомобила...... :)

 

Въпросното гуро на субарутата което трябваше да ходи да я гледа, само като разбра къде трябва да отиде, ми каза въобще да не се занимавам. Отделно прочетох темата за този търговец във форума на субару и там също видях колко негативи имаше спрямо него. А и преди малко изпитах наглостта му на собствен гръб. Обадих му се с идеята да му кажа, че се отказвам , но реших преди това да го попитам за гаранцията отново защо няма, при положение,че според него колата е с първа регистрация въобще през декември 2012, а производителите броят гаранцията от датата на регистрацията, а не на производството и следователно би трябвало да има още 2 години гаранция.... господина ми отговори кратко и ясно "вие дойдохте при мен, не аз при вас" и ми затвори...явно има добри умения в продажбите човека. Както и да е, затворена страница е вече.

 

По отношение на вземане на друг автомобил, след като пак говорих с другарката вчера, май аз съм този които иска повече нов автомобил отколкото тя :):):) Аз съм този който гледа и рови в нета, тя не се интересува въобще...Тя просто си иска нещо за от точка А до точка Б и да е задължително автоматик.По отношение на размери Поло/Фабия са и малки (в това е категорична), те са от класа на пежо 207....А голфовете автомат нови са 35+ К..... Даже ми каза, какво толкова ако цялата скоростна кутия е развалена, ако потвърдят, че това е проблема да купим една чисто нова кутия от Пежо (2,800 лв искат), да я монтират и да продължи да се движи... Което като се замисля, не е лоша опция...

 

Отново благодаря на отговорилите , доста ми помогнохте и с пожелание за лека и успешна седмица.

 

Цената за нова кутия - не е ниска, но получавате нова кутия!

Което не е за изпускане!

И ако е само това проблемът - ще минете с 2800 лева.

Но това не е нова кола, все пак! Тъй че си струва!

Ти за тия пари ще й купиш още и най-качествените зимни гуми - та ще може да излазва и най-стръмните баири! :smt017

Като и това пак няма да ти струва 20000 лв! А в най-добрия случай не повече от още 7-8 стотака.

И щом сме ти били от полза - добре!

Пежото обаче е много по-изгодно за поддръжка, по-икономично и по-тихичко от това Субару!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако Пежо-то е здраво (проблема е само в скоростната кутия) и вие сте си първи собственици не виждам защо се замисляш изобщо (и ти се иска да рискуваш 20000 лв). На твое място ако е счупена скоростната кутия ще си взема нова с гаранция за 2800 лв и ще си карам спокойно. Знаеш, че си е на реални 116 000 км (което не е нищо), ти си си я поддържал и т.н. Като смениш скоростната кутия сигурно ще ти служи още поне 100000 км колата. Разходите ще са в пъти по-малки от която и да е нова. Като се замисля само каското за нова кола колко е ... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви, ти си просто в е л и к ! ! !

На моя приятел сина му, на баба ми 'фърчилото...Хахаха! Как го прецени тва Субару, че е смотано, шумно и че ще му се дерат праговете. Че ще харчи яко и че отварянето на двигателя е баси филма. Било псевдо бегачка и шумно, видиш ли, защото в обороти трябвало да се държи. Ма верно всеки в бг е капацитет по всичко бре!

А по темата - търговеца наистина е зле, въпреки че понякога има и доволни клиенти, но колегата вече е видял ситуацията. Риск си е с 20к да бъркаш в семейния бюджет. И аз бих сменил кутията, както предлагат други колеги!

Успех и пожелавам по-лека диагноза за джоба ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен - във форума се въртеше тема за ремонт на DSG на Сеат (само дето не успях да я намеря). Дали там където правиха на колегата Сеата няма да могат да погледнат и автомата на Пижото? Ако може да се оправи кутията може да се раазминете и с доста по-малка инвестиция от 2800 (което предполагам, че е само за кутията без труд)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако Пежо-то е здраво (проблема е само в скоростната кутия) и вие сте си първи собственици не виждам защо се замисляш изобщо (и ти се иска да рискуваш 20000 лв). На твое място ако е счупена скоростната кутия ще си взема нова с гаранция за 2800 лв и ще си карам спокойно. Знаеш, че си е на реални 116 000 км (което не е нищо), ти си си я поддържал и т.н. Като смениш скоростната кутия сигурно ще ти служи още поне 100000 км колата. Разходите ще са в пъти по-малки от която и да е нова. Като се замисля само каското за нова кола колко е ... smile159

 

Вчера домашният съвет взе същото решение - наистина няма смисъл и не е оправдано от каквато и да е гледна точка да се взима нова кола. Пък и ако бяхме взели сега нова кола, мойте планове за подмяна на Октавията със Супърб догодина щяха да претърпят промяна :):):).

 

От Пежо Велико Търново където е в момента колата, казаха, че проблема бил в скоростната кутия - поради неизвестна за тях причина, била вдигнала налягането и изхвърлила масло, но те не се наемат да я отварят и да я ремонтират, защото си казаха, че нямат такъв капацитет. Уикенда ще ходим да я прибираме колата и тука ще я караме при някакъв препоръчан майстор на скоростни кутии да видим той какво ще каже. Ако не може да я оправи, ще купуваме нова скоростна кутия и така.

 

В интерес на истината ми се сменяше колата и въпреки, че самият аз знаех, че не си заслужава въобще в нейният случай (поне не с нова кола де), но се радвам, че и с ваша помощ разума надделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.