Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Карпласт ВМ, бул. Симеоновско шосе, София


Alexandar

Recommended Posts

Аз до сега на служебните чисто нови пежа до сега цена на ремонт в НИТО едно възлагателно не съм видял. Твоя застраховател ще да е интересен, но ДЗИ и Армеец 100% не слагат суми по възлагателните, хайде да си имаме уважението.

 

mazdun, това което си написал не отговаря на истината. Вече 3 години ползвам Каско+ (с ползване на доверен сервиз) на ДЗИ и имам заведени четири щети. Две от тях избрах да ми бъдат изплатени по експертна оценка и две да ми бъдат отстранени с възлагателно писмо. Като и в двете възлагателни писма си беше посочена максималната сума за отстраняване на щетата. В Армеец нямам представа какво е положението.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джони, това, което казваш "не отговаря на истината" :) Сам си го написал "максималната сума за отстраняване на щетата", същото го има и при Армеец и там е 4500лв ако не се лъжа. Просто нямам под ръка възлагателно да ти го покажа. Но това далеч не е случая за който става дума. Колегата твърди, че му били писали цената на ремонта, а не максималната цена за осъществяването на такъв (което сме били всички знаели колко се било завишавало, това са негови думи). Това са 2 различни неща. В Армеец при надвишаване на тази сума 4500лв трябва да се свържеш с тях. Много държа, като говорим нещо да е фокусирано, а не да се "размива" с общи приказки.

Редактирано от mazdun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бях на огледите, оценителя си огледа щетите, погледна си в някаква таблица (според увредените детайли, описа от огледа на колата при застраховане и дейностите, които трябва да се предприемат) и си записа сумата във възлагателното писмо, както в двете ми възлагателни писма сумите са различни - бяха увредени различни детайли. Не говоря за някаква максимална сума по принцип. Едната щета ми беше счупена задна броня, която обаче при първоначалния оглед при сключване на застраховката е описана с увредена боя (заради една съвсем малка драскотина) та се наложи аз да си платя за боята (което ме кара да се усъмня, че доверените сервизи отстраняват щети за своя сметка само за да е удовлетворен клиента - ползвал съм друг сервиз - не този от темата) - ако бях отказал да си платя боята сега щях да съм с черна броня. В момента копията от писмата не са пред мен, но като се прибера у дома ще ги погледна и ще цитирам точните суми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че има отношение по темата възлагателните писма на ДЗИ, ама дай да видим. Защото повечето хора знаем, че различните сервизи работят на различни цени за детайл. От там и ДЗИ ще ти напишат евентуално осреднена или максимална цена на ремонта, а не точната му цена. А сума от хиляди левове, която спомена колегата за една драскотина принципно ме жегна ;) Преди 4-5 години на нашите писма от ДЗИ не е имало цени. От тогава насам сме само на Армеец, а там ситуацията я поясних.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой да беше въпросния сервиз нямаше да изпиша толкова много, колкото новорегистрирания по повод същия този сервиз колега...  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гогата, аз съм принципен човек и държа на правдата преди всичко. Когато ще кълнеш един сервиз нека да е точно, ясно и с аргументи. Получихте отговор, не ви хареса. Така както върви цялата случка, ако ще и нова шкода да ви купят, пак няма да е достатъчно -_- Нека бобеца да даде отговори на моите въпроси пък да видим.

 

п.п. телефон съм оставил, провери ме или ще ми обяснявате, че работя за този сервиз?

Редактирано от mazdun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, не съм разследващ полицай, за да ме караш за енти път да ти звъня по телефона и да питам къде работиш. Смешно е малко, съгласи се. А и се съмнявам, че чак толкова копнееш да ти звънне някой от Шкода клуб... :D  :D  :D(Не засягам и темата колко ме интересува кой къде работи  :eusa_think: )

Хубаво, не работиш за сервиза, но явно имаш някакво лично отношение към хората в него, щом така ревностно("принципно") ги защитаваш. Или и тук бъркам - просто си принципен, обичаш правдата и нямаш нищо общо с коментирания сервиз(видял си темата съвсем инцидентно и си решил да внесеш яснота по въпроса)? Изобщо, много е хубаво човек да е принципен, но като страничен наблюдател по темата, според мен не им правиш услуга на хората от сервиза в момента, даже напротив. Кой крив, кой прав вече принципно ми е все тая, така и така не смятам да им ползвам услугите. Просто си казвам мнението в и без това вече достатъчно оспамената тема. Живи и здрави!  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе то е повече от ясно, че не ми е безразличен сервиза. Както написах ползвам им услугите от много време. Това не съм го скрил никъде. Но сега ако четеш какво пиша... едно 50% са въпроси, на което би било интересно да се отговори. Защото, когато ще обвиняваш някого в нещо, е хубаво всичко да е добре изяснено. Те хората изобщо си нямат на идея, че пиша тук, кой прави услуга кой не... важното е истината да лъсне. Нека Бобеца да поотговори малко на въпросите. А уважаемите членове на клуба, които така се нахвърлиха... нито един не се аргументира за нещо казано от мен да не е така.

В крайна сметка аз никого не съм агитирал да ходи в този сервиз... можеш да четеш... прочети и ми кажи, какво точно лошо съм написал? Добре сега за "хейтърчета" прекалих малко, изинявам се, беше малко рязко. Но не виждам да съм написал нещо друго лошо.

 

п.п. ако хейтвах и аз... сигурно щяхте да сте по-щастливи а? :)

Редактирано от mazdun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой от сервиза има да сподели нещо да го прави. Ако някой има ЛИЧНИ впечатления също. Но да продължи тоя безмислен спор няма да го бъде! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гугъл индексира почти всичко и навсякъде. Конкретно тази тема вече я има. И колкото по-голяма става, толкова по-голяма е мечешката услуга за сервиза...

 

Личното ми мнение - всеки сам да си прави изводите кой крив и кой прав. Но познавам и двамата потребители, които се оплакват от мръсотията в купето. Убеден съм, че не лъжат. За мен това е достатъчно да не закарам автомобил там, както и да посъветвам познати и приятели да не го правят.

 

Също така смятам, че едно "извинявай" щеше да тежи повече от 100 изписани реда...

 

Ако темата се отклони още малко от същността си, ще бъде заключена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, за пореден път не само в тази тема ми прави впечатление, че като се обади някой "форумен" или "познат" човек тръгват една камара врачки, баячки и оплаквачки да си дават гъзовете и да го защитават. А аз като Бегачката ще кажа, че познавам Бобеца и е супер пич. Не се съмнявам, че е точен. Освен това от поста му само си направих изводите, че кола във въпросния сервиз няма да оставя. Това добре. Другият колега, който защитава сервиза, доколкото разбирам им е ползвал услугите, така че и той може да вземе страна по въпроса както и прави.

Останалите, някакси излишни ми се виждат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Mazdun, мнението ми не е насочено към Вас. Вие не ми дължите нищо, както и който и да е друг, дори и карпласт. Още повече, че сам казахте, че нямате нищо общо със сервиза.

 

Мнението ми беше към korn_val, който поне доколкото разбрах аз представлява карпласт във форума.

 

И както обещах ще си доизкажа мнението ми за сервиза. След като си взех колата, изкарах си гнева с написването на първото ми мнение, отидох в гаража да си оправя колата. В сервиза вече го бяха отворили огледалото за да видят каква е причината и по думи на собственика, имало счупена щипка.

 

Започнах да разглобявам огледалото и всичко си беше наред по външните пластмаси на огледалото - беше разглобено внимателно явно.

После започнах да разглобявам кората на вратата за да стигна до жилата.

Свалих винтовете в дръжката, свалих и тези в долната част на кората и дръпнах с ръка кората за да се отвори малък процеп и да видя къде са щипките. Тогава с ръка успях да откача половината кора - причината беше, че при свалянето на кората всички щипки са били изпочупени, а след това само две са били сменени, Да поясня как стигнах до това заключение - кората НИКОГА не е сваляна преди - карпласт са първите. Само две от щипките бяха нови, като това си пролича по това, че щипките бяха от новите бели, а не старите зелени. Старите бяха изпочупени и едвам едвам крепяха. Отгоре на всичкото, по необясними за мен причини, гумените пръстени от старите щипки бяха махнати от тях и бяха сложени на новите бели щипки, който нови щипки си имат "вградени" гумени уплътнители. И до ден днешен не мога да разбера логиката на това действие. 

 

Както и да е. Това беше едно от нещата които ме вбеси в последствие.

Следващото нещо което установих, че е счупено, беше белия дъжржач/водач на жилото при дръжката за отваряне на вратата. Също така и жилото беше пречупено. Дали тази част се продава отделно, не знам, но поне доколкото видях ще трябва най-вероятно цяло жило, броня за жилото и този държач/водач да се смени. Нещо което аз ще трябва да си закупя за моя сметка.

 

IMG_2319_LR_zps24df42fb.jpg

 

След това разглобих подвижната система на огледалото, залепих счупеното легло на жилото (аз не бих го нарекъл щипка) тръгнах да събирам всичко и забелязах нещо друго което бях изпуснал преди това. По предното стъкло имаше боя/лак. Загледах и задното странично и по него също имаше, но там не си личеше така както на предното. Последва изморително търкане и премахване на боята/лака.

 

IMG_2326_LR_zps330dd77c.jpg

 

И отново едно обръщение към колегата Mazdun - всеки е велик пред клавиатурата и всеки може да си пише каквото иска. Аз не съм всеки и не си пиша приказки за лека нощ. Аз се доказвам поне доколкото мога със снимки! И само ще ти кажа, че щом толкова добре ги познаваш Армеец, щеше да знаеш, че в КЛИЕНТА НЕ ОСТАВАТ НИКАКВИ ДОКУМЕНТИ СЛЕД КАТО ПРЕДАДЕ ВЪЗЛАГАТЕЛНОТО ПИСМО, ОСВЕН ЕДНО КАРТОНЧЕ С ВХОДЯЩ НОМЕР НА ЩЕТАТА. Та не ми разправяй ти какво да снимам и колко си велик! И не съм сърдит на сервиза - надявах се точно хора от сервиза да прочетат темата и да си оправят бизнеса! Също така не искам нещо да ми се оправя бонус - това съм казал, това са написали Армеец, това се оправя.

Редактирано от Bobeca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така смятам, че едно "извинявай" щеше да тежи повече от 100 изписани реда...

 

 

Язък, че си администратор! Съветвам ви наистина хубаво да прочетете тази тема преди изобщо да си помислите да пишете глупости в нея ;)

 

Хайде сега си застани зад думата и се върни на предната страница на тази тема и хубаво прочети този цитат:

 

Съжаляваме, че сме създали неприятно впечатление на някои свои клиенти заради вида, в който са получили автомобилите си. Надяваме се, че може да го компенсираме, и оставаме на Ваше разположение.

 

Хората НАЙ-УЧТИВО са се извинили и са предложили компенсация, останали са на ваше разположение... забележете ваше е с главна буква, за да се подчертае уважителна форма.

Вземете се засрамете. Най-лесно е да се хейтва... най-трудно е да останете обективни. А Бобеца като е пич на 100% да отговори на въпросите ми от пост #25, защото някак си са важни по съществото на темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е твоя работа да гледаш какво ти пишат при описа на щета. Отиваш с претенция за щета и Армеец на място при самото издаване на писмото ти заявяват какво ще ти поемат и какво не!!! Работя с Армеец от години и много добре знам как стоят нещата там. Ако имаш претенция, че не са ти записали ремонт на детайла, това го правиш в Армеец, а не в обслужващият сервиз.

 

 

Много яко - ти решаваш какво да ти пише в описа  :D  Направо ме нави да ходя в "Армеец" - вече летя.

И за да не е "хейтърско" (много хубава БЪЛГАРСКА думичка :banger_2: ) - след претърпян инцидент от застрахователната компания (не е "Армеец") на момата, която ме удари ми изплатиха крупната сума от 132,40лв. за щета, която прати автомобила за скрап. Явно според застрахователите посукана предница и поддал ботуш са някакви дреболии, които се оправят срещу лев-два. Сигурен съм, че те си карат всичките автомобили с изместени кормилни кутии и гуми под 45 градуса, защото "са к'во да правя ремонт на таз простотия - да дам на некъв сервиз 10 лева, че да ми нагласи предницата, е..л съм го".

И това "гигантско" обезщетение е при условие, че аз бях потърпевш, че присъствах и на двата огледа, и че още на предварителния оглед човекът, който оглеждаше колата, снима кривото торпедо. Дори на вторият оглед (друг представител на застрахователната компания) в прав текст ми заяви, че "не трябва да се прекалява с писането, защото отиваме на отхвърляне на щета". Е, честито - 132 лева за крив ботуш, преден калник (щета 2), изместена кормилна кутия и усукан преден кош.

Иначе казано, господин mazdun, можеш да си гледаш работата - застрахователя си прави каквото си иска, а ти си мрънкай колкото искаш.

 

...познавам Бобеца и е супер пич. Не се съмнявам, че е точен. ...

 

:doubleup:

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последен път ще напиша... защото бях сигурен, че така ще оклепете темата:

И само ще ти кажа, че щом толкова добре ги познаваш Армеец, щеше да знаеш, че в КЛИЕНТА НЕ ОСТАВАТ НИКАКВИ ДОКУМЕНТИ СЛЕД КАТО ПРЕДАДЕ ВЪЗЛАГАТЕЛНОТО ПИСМО, ОСВЕН ЕДНО КАРТОНЧЕ С ВХОДЯЩ НОМЕР НА ЩЕТАТА.

 

Винаги може да си направиш копие, а щом имаш претенции, трябва да си сигурен за какво имаш право да претендираш.

 

И не съм сърдит на сервиза

 

Бе май темата точно това описва, колко си им сърдит. Все по-трудно ми става да те разбера.

 

 

Също така не искам нещо да ми се оправя бонус - това съм казал, това са написали Армеец, това се оправя.

Това, което са написали Армеец, това са оправили, но ти си недоволен от ремонта на вратата :eusa_think:

 

@Logrus... за твоят случай има жалби мойто момче. На мой приятел в сервиз Евел му бяха сменили триплексово стъкло с обикновенно на пежото, писа жалбичка и да видиш как след доставка един месец му поставиха и ново триплексово ;)  Ама тук да седнеш да пишеш по форума... не е като да свършиш наистина някаква работа.

 

Радвайте се на колите... и поне се опитайте малко по-сериозно и обективно да гледате на нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язък, че си администратор! Съветвам ви наистина хубаво да прочетете тази тема преди изобщо да си помислите да пишете глупости в нея ;)

 

Хайде сега си застани зад думата и се върни на предната страница на тази тема и хубаво прочети този цитат:

 

Хората НАЙ-УЧТИВО са се извинили и са предложили компенсация, останали са на ваше разположение... забележете ваше е с главна буква, за да се подчертае уважителна форма.

Вземете се засрамете. Най-лесно е да се хейтва... най-трудно е да останете обективни. А Бобеца като е пич на 100% да отговори на въпросите ми от пост #25, защото някак си са важни по съществото на темата!

Поредната палачорщина на ТЪПИТЕ БОЯДЖИИ!!!! И аз се ядосах вече.

Повечето може и да могат да боядисват,но ако трябва нещо да се разглоби се усират яко. 99% са такива некадърни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 ....мойто момче...

Оу, мерси чичо Маздюне. Дали защитаваш или плюеш тоя и оня още с първият си пост много не ме грее, ама опитай да ми кажеш "мойто момче" на живо..... 

Аман от разни новоизгряли форумни звезди, които си позволяват да фамилиарничат и да плюят по хора, които са тук от години. Всеки може да е великан пред клавиатурата, ама иначе повечето такива са гадни мишоци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се изчерпа и ще бъде заключена. Ако някоя от страните (не визирам "адвоката) има желание за коментар, може да се обърне към мен или колегата PRR за съдействие.

 

mazdun, като "адвокат" на сервиза, получава предупреждение за некоректно отношение към потребител и съвет да се запознае с правилата на форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.