Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Карпласт ВМ, бул. Симеоновско шосе, София


Alexandar

Recommended Posts

Откарах колата там за пребоядисване на заден десен калник. Имаше една драскотина наследство от предния собственик. Прекарах я през каското и след доста позитивните отзиви за въпросния сервиз, който прочетох в интернет, включително и в нашия форум и впредвид удобното му местоположение за мен реших да я откарам там. Хората бяха любезни, всичко изглеждаше точно...

 

Пребоядисването на калника е видимо е ок, но си получих колата пълна кочина. А естествено им я оставих чиста. Доволно количество кал по шофьорската стелка и седалка, освен това кал по волана, ръчната и пасажерската седалка (???).

Също така в багажника беше същата кочина, абсолютно всичко разхвърляно, при положение, че багажника беше перфектно подреден като им я оставих.

 

И за капак гледам компа рестартиран - часовник, километри, всичко.. Само, че го забелязах след като си тръгнах от сервиза. Как така стана тоя номер, за почти година не ми се е случвало... Звъня им да питам на какво се дължи това - 2 номера имат - единия ми затваря, на другия номер ми обясниха, че не знаят как така е станало и че ще питат човека, който я е правил и ще ми звъннат след 5 минути.

 

Естествено никой не ми се обади.

 

Сори ама втори път няма да отида там. Пълно безобразие. Чалгарска работа.

 

Ето и малко снимки, който щракнах специално преди да я измия из основи днес. Не съм снимал всичко... :

031687379.jpg?r=0

031687380.jpg?r=0

031687382.jpg?r=0

031687444.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, съжалявам, че при теб се е случило така, но аз ползвам услугите на този сервиз от доста години (още докато бяха на бул. Св. Наум) и досега нямам оплаквания. Наистина не съм им карал кола за боядисване на ламарина, но са ми боядисвали (и/или възстановявали) много пластмасови детайли и винаги са били на ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, съжалявам, че при теб се е случило така, но аз ползвам услугите на този сервиз от доста години (още докато бяха на бул. Св. Наум) и досега нямам оплаквания. Наистина не съм им карал кола за боядисване на ламарина, но са ми боядисвали (и/или възстановявали) много пластмасови детайли и винаги са били на ниво.

И аз останах изненадан, не го очаквах. Принципно се старая да събера максимално много информация преди да отида където и да било. Отзивите за тях бяха само положителни. Бяха и любезни, разпитах ги и за още няколко неща когато им я оставих...

Може калника да е направен перфектно, но е недопустимо да ти предадат колата в такова състояние. Това са елементарни неща, един найлон да сложат поне... А и можеше да звъннат след 5 мин както обещаха, дори и да кажат, че не знаят защо е рестнат компа, щях да кажа ОК.

Може и да съм изтеглил късата клечка, знам ли. При всички положения въобще не беше приятно сутринта да я видя така, както предполагам би се чувствал всеки на мое място, който си обича колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много съм изненадан от написаното. Ползвал съм услугите им 2 пъти, като втория път беше преди 2 седмици, за корекция на драскотини и оправяне на пластмасови лайсни. Работят страхотно и нямам никакви забележки.

 

Явно е че си афектиран от това, че са ти оставили мръсно в колата. Не смятам обаче, че заслужават да са в черния списък. Я си помисли малко, ако ти я бяха върнали чиста вътре, но при първата автомивка ти падне боята дали е същото като да са ти я оправили идеално, а вътре да е мръсна? Смешно е просто, отиваш за ремонт на кола, който е изпълнен добре, а си недоволен защото е мръсна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, изобщо не съм съгласен с мнението ти! Отношението и уважението към клиента са не по-малко важно от уменията на майсторите им. Проява на изключително неуважение и простотия да предадат колата в този вид. Така определено не се печелят клиенти. :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, че отношението към клиента е много важно. Лично аз и двата пъти когато съм им я карал останах с много добри впечатления. И не само че ми оправиха набелязаните по щета елементи, ами и пипнаха дребни детайли извън протокола като бонус

 

Смятам обаче, и това си е лично мое мнение, че разбират от работата си и пипат много добре и не бива да се оплюва по такъв начин нечии труд, защото са оставили стелките кални.

 

Съгласен съм обаче, че не е трябвало да му оставят колата като кочина и колегата е трябвало още на място да ги накара да я почистят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отношението е важно, колкото и качеството - и двете "продават".

Искрено се надявам, че при Сашо поне качеството е на ниво, но от тук насетне ще имам едно на ум когато ходя при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ _Ghost - съгласен съм с теб, но само донякъде. Освен цялата кочина, историята с компютъра ми дойде в повече - звъннах да попитам съвсем възпитано, можеше да ми звъннат както обещаха - дето се вика нека ме излъжат - "не знаем как е станало, съжаляваме", щях да кажа ОК. На любезен и възпитан въпрос очаквам същото и от отсрещната страна. Как и защо е станало не мога да кажа, моя грешка, че не си записах общия брой км, а само дневния трип като я оставих, който след рестарта естествено показваше 0 км. Но вече навлизаме в сферата на хипотетичното, така че няма смисъл повече да задълбавам.

 

Може би такова впечатление остава отстрани, но аз не подлагам уменията им като майстори под съмнение. Напротив. Калникът (доколкото аз мога да преценя, тъй като не разбирам от тенекеджийство) е направен добре. За 200 лв. мисля, че не трябва и да има друг вариант.

 

Моето мнение напълно се припокрива с това на Гогата и Чавдар. Имам още 1-2 дреболии по каското, които обаче ще ги правя на друго място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

By the way - да поппитам и аз: и моята Октавияна прекара известно време в серзвиз, разсъблечена откъм калник, задна броня и т.н. (рибарското лято си взе своето). От работата съм доволен, но и при мен, както при колегата, компа беше ресетван - часовник, trip, и т.н. Видях го, чак след втория светофар и сега, се чудя - какво е наложило това. За ламер като мен е просто интересно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

By the way - да поппитам и аз:.............. и при мен, както при колегата, компа беше ресетван - часовник, trip, и т.н. Видях го, чак след втория светофар и сега, се чудя - какво е наложило това. За ламер като мен е просто интересно...

 

Много просто! Откачва се акумулатора, задължително е ако се правят заварки по купето, иначе може да стане голяма беля с електрониката на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Да изкажа и аз моето мнение за сервиза.

 

Собствениците на сервиза са доста компетентни и сръчни - признавам.

 

НО явно колкото те са добри майстори хората, които работят за тях са толкова лоши и некадърни майстори!

 

Като начало предистория - двете ми десни врати бяха закачени на паркинг в следствие на което имах деруги (които деруги можеха да бъдат отстранени с полиране! ) и предната врата беше вдлъбната леко. Имах и забележки по задната брония. Отивам при тях, снимахме колата ( на една от снимките много хубаво се вижда как те посочват щетата на предната врата) и оставям колата за ремонт. Седя при тях пет дни (до петък 13-и...). След тези пет дни приключенията започнаха...

 

Още когато отидох да я взема колата, видях че бронията е добре оправена, но вратите бяха само пребоядисани, а вдлъбването не беше оправено... Затова този, който я оправял пък беше решил, че съм искал да се оправи вдлъбването от нечия друга врата във моята (щета която не беше заведена). В отговор от собственика се разбрахме в понеделник (днес) да я закарам и за един ден ще я пребоядисат ( това предполагам е пример как се претрупват нещата там...  :angry: ). След като видях вратата си тръгнах с колата към нас, но веднага забелязах ключовия елемент за този мой коментар - дясното огледало сочеше към небето. Пробвах да го наместя но не помръдваше. Две минути след като си тръгнах от тях се върнах отново. Разбрахме се, че в понеделник ще го оправят. Събота и неделя не съм карал колата и си е седяла в нас. Идва заветния понеделник, оставям им я в 9:30 и от там се почва... ама защо не е оправено, кой е правил ремонта, ма тука сме оправили друго, ма ще трябва да викаме армеец, ама тва огледало ти си си го счупил... прилоша ми! Обясниха ми, че ще го отворят огледалото да го погледнат.Аз предположих, че са го сваляли и не са го закрепили добре. Оставих им я защото имах работа и по-късно ми се обаждат, че огледалото е счупено и ще се пробват да го оправят, но аз съм си го бил счупил, не били те, а пък армеец не им вдигали и според тях утре щяли (дай боже) да дойдат да направят допълнителен оглед. Реших че не искам колата ми да седи още една седмица при тях, още повече, че едва ли не аз трябва да им целувам краката, че щели да се пробват да скалъпят огледалото... Признавам, че се опитаха да оправят проблемите, но не се прави така бизнес!!! Реших, че няма смисъл да рискувам да счупят още нещо, а и реших, че няма нужда да получават още пари от Армеец ( не заслужават по мое мнение! ) и затова си взех колата. Проблемите не свършиха и след това...

Кочината на предната седалка явно им е запазена марка (колата я бях измил няколко дни преди да им я закарам) :

IMG_2295_LR_zpsf23fd809.jpg

Но явно бяха решили да проверят дали човек с обувки 45-и номер може да седне на задната седалка при максимално издърпана назад предна седалка- може, даже ще си и избърше обувките в седалките за да са му по-чисти:

 

IMG_2298_LR_zpsc01172cb.jpg

 

На снимката не се вижда, за съжаление, всичкия кит на прах, който има по стелката. 

 

Пътьом почти не съм изгубил и единия таз които те са сваляли - трудно е да се сложи един таз както трябва, а да не кажа, че за да е в това състояние е и свален неправилно:

IMG_2301_LR_zpsa11cc56b.jpg

Резултат от качествената работа:

 

IMG_2311_LR_zps2abde687.jpg

 

(не си личи много на снимката как е вдлъбната и има ъгъл по цялата дължина...)

 

Нямам панорамен покрив да си гледам нощем небето, но благодарение на тях, ще мога да го гледам в огледалото : 

 

IMG_2305_LR_zpsffece85b.jpg

 

Та засега това е което съм открил, надявам се няма други щети...

 

 В тяхна защита искам само да кажа, че ми предложиха да ми оправят вратата! Ама след дъжд качулка му викам аз.

 

Та така аз лично повече там няма да стъпя. Не казвам, че и вие не трябва да ходите там, но се надявам ако отидете там да имате едно на ум...

 

 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вземаме отношение по последния коментар, защото е редно да знаете и нашата гледна точка!

 

Този автомобил постъпи в сервиза с възлагателно писмо, но реалното му състояние се различаваше от приложения опис на щетите. Двете десни врати бяха ударени, а в писмото беше посочено само боядисване. Предполагаме, че деформацията е настъпила след издаване на писмото и преди постъпването в сервиза, но тя трябваше да бъде отстранена, за да боядисаме елементите. Изправихме вратите за своя сметка, за да не бавим ремонта с допълнителен оглед от страна на застрахователя. При получаването на автомобила клиентът намери недостатъци в детайли, които нямат отношение към извършения ремонт, и отказа да приеме автомобила. В такива случаи се назначава техническа експертиза от застрахователя, затова изискахме становище от застрахователя. Всеки автомобил, който ремонтираме, се заснема на вход и на изход от сервиза, а снимковият материал се предоставя на застрахователя. По този начин ние удостоверяваме и гарантираме работата си. Застрахователят е инстанцията, която преценява дали сервизът е извършил качествено услугата и се произнася по евентуални критики или възражения от страна на клиентите. Застрахователят изплаща възнаграждение на сервиза, ако няма слабости в изпълнението. Когато уведомихме клиента за процедурата, той отказа контролния оглед и подписа приемо-предавателен протокол, че няма забележки относно ремонта на автомобила.

 

Уточняваме, че като цяло нашият контакт с клиента не е пресъздаден достоверно в коментара му по-горе. Не приемаме насериозно разсъжденията му относно увреждането на страничното огледало и „таза”, най-малкото защото не сме хирурзи... Имаме предвид, че се пише „броня” и „тас”, а не „брония” и „таз”:) Същото се отнася и до заключението, че се разнообразяваме, като си чистим обувките в седалките. Самата идея за такъв експеримент е под средното интелектуално ниво, затова го приемаме като опит за хумор и отговаряме: не може да сме ние, защото носим от № 46 нагоре! Иначе благодарим за всички препоръки за развиване на успешен бизнес и етично поведение.

 

Съжаляваме, че сме създали неприятно впечатление на някои свои клиенти заради вида, в който са получили автомобилите си. Надяваме се, че може да го компенсираме, и оставаме на Ваше разположение. Признаваме, че понякога не ни достига технологично време, за да измием колата професионално – все пак не сме автомивка и целта е да извършим ремонта добре и в срок. Разбираме, че някои клиенти имат специфични очаквания, и е добре да поставят изискванията си, когато оставят или вземат автомобила си, вместо да търсят съчувствие или наказание във форума. Обръщайте ни внимание, ако не сме изпълнили указанията Ви – уверяваме Ви, че веднага ще вземем мерки. Поставяйте лично всички въпроси, свързани с престоя на колата в сервиза. Ние ще Ви обясним, че отваряме багажника, защото трябва да демонтираме тапицерията, иначе може да се увреди при ремонта. Или че показателите на автомобила може да се нулират при откачане на акумулатора или изчистване на грешки в компютъра след печене в камерата. И накрая – наистина се случва да не отговорим на обаждане просто защото имаме много работа и е човешко да забравим.  

 

Поздрави и всичко добро!

Карпласт ВМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна пародия е това, което казвате, извинявайте :)

1. никой не работи по този начин - за своя сметка да отстранява щети и други такива глупости. Всички знаем, че цените, които се дават са достатъчно завишени, а щом има и възлагателно писмо - няма да коментирам обществената тайна - нали е тайна. Само едно уточнение - застраховател ми е давал за супер лека повърхностна нарушена цялост на лак - да не кажа драскотина - 1700лв по възлагателно писмо - дали толкова струват 100 грама боя и работа? Сигурен съм и, че се " " "уползотворяват" " " 90% поне от тези пари. За спойлер 500лв боя, пък аз си го боядисах за 60лв при абсолютно същите хора с лични средства.

2. никой не боядисва, без да изчуква, изправя, шкури, за да стане гладко мястото... Супер несериозно ми звучи "За да не бавим клиента" - ако има технологично време, то трябва да се спази, а това, че не сте изчукали и оправили коректно, дори и било то, както казвате "За своя сметка" - моля? Давал съм си колата /в друг сервиз/ за 2 дена да се боядиса, дори е трябвало да се изправя малко калник и т.н. - перфектно е било винаги - може би са ми слагали нови части, защото става по-бързо... Извинявайте, наистина ми звучи много смешно това, което казвате :)

3. явно вие сте първите, които работят с точно написани указания? Т.е. застрахователя трябвало да Ви напише "Не цапайте, не пипайте, не чупете, изчукайте вратите качествено, боядисайте, изпечете" и други такива специфики? Абсолютно винаги на възлагателни писма ми е пишело "боя" или "полиране" или "нов" - но никога не е пишело "полиране му е майката, за по-евтино, но, ако не става изчукайте мястото, нанесете боя, ако не става сменете с напълно нов детайл" - ей така, за да е по-ясна последователността.

 

Успех в живота! Имаше един такъв лаф... Пародия пълна :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като страничен наблюдател ще изкажа и своята гледна точка. Колега korn_val от всичко написано до тук и приложените снимки от Bobeca, много лошо впечатление ми направи, че на нито едно "обвинение" не се защитихте аргументирано и поста ви не мисля, че ви донесе някакви ползи, да не кажа обратното...

 

....Предполагаме, че деформацията е настъпила след издаване на писмото и преди постъпването в сервиза....

 

Сериозно ли? Аз пък мисля, че работата ви не е да пресъздавате история на щетата, а да отстраните дефектите споменати в описа, заради които колегата е докарал автомобила си!

 

...Изправихме вратите за своя сметка, за да не бавим ремонта с допълнителен оглед...

 Тук се посмях от сърце. Надявам се Bobeca не ви е "вкарал" прекалено много в преразход ;)

 

...Застрахователят е инстанцията, която преценява дали сервизът е извършил качествено услугата и се произнася по евентуални критики или възражения от страна на клиентите. Застрахователят изплаща възнаграждение на сервиза, ако няма слабости в изпълнението. Когато уведомихме клиента за процедурата, той отказа контролния оглед и подписа приемо-предавателен протокол, че няма забележки относно ремонта на автомобила..

Все си мислех, че клиента е по-важно да прецени дали ремонта по автомобила му е извършен качествено. Застрахователя какво да преценява, пращате му фактурата и няколко снимки (от които не се вижда нищо детайлно) и той ви плаща за ремонта, това е. Относно това, че колегата си е взел автомобила отказвайки контролния оглед, вие как бихте постъпили ако заварите автомобила си в този вид след 5 дневен престой?

 

...Не приемаме насериозно разсъжденията му относно увреждането на страничното огледало и „таза”, най-малкото защото не сме хирурзи... Имаме предвид, че се пише „броня” и „тас”, а не „брония” и „таз” :) Същото се отнася и до заключението, че се разнообразяваме, като си чистим обувките в седалките. Самата идея за такъв експеримент е под средното интелектуално ниво, затова го приемаме като опит за хумор и отговаряме: не може да сме ние, защото носим от № 46 нагоре...

Това ли е отговора ви, това ли е извинението ви  :BangHead:  Обръщате внимание на няколко правописни грешки, а не обръщате внимание на дебилното си отношение към тези, които ви дават хляба. Едно ще ви кажа, няколко пъти съм оставял колата си за боядисване и подобна мърлявщина не съм заварвал никога!

 

...Съжаляваме, че сме създали неприятно впечатление на някои свои клиенти заради вида, в който са получили автомобилите си. Надяваме се, че може да го компенсираме...

Силно, ама много силно се съмнявам, че съжалявате  :PDT_Armataz_25:  Как, ако не е тайна компенсирахте колегата?

 

 

...Разбираме, че някои клиенти имат специфични очаквания, и е добре да поставят изискванията си, когато оставят или вземат автомобила си, вместо да търсят съчувствие или наказание във форума.

Какви според вас са били специфичните очаквания на колегата? Аз бих предположил:

-Да се отстранят дефектите, заради които е вкаран автомобила

-Да не му повреждате огледалото

-Да не му правите колата на кочина

Ако аз трябва да спомена гореизброените вкарвайки колата в сервиза ви(а явно трябва), какво говори за сервиза ви това според вас?

 

Не ви прави чест, че след подобна мърлявщина не се извинихте поне от кумова срама :doubledown: Дано се замислите над думите на клиентите си и вдигнете нивото на услугата, която предлагате!

 

Поздрави!

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам веднага двама хейтърчета се показаха :)

@Shaft първо по твойте точки:

1. 1700лв за боя възлагателно... и то за драскотина в/у шкода, просто измислица ми се струва. Аз до сега на служебните чисто нови пежа до сега цена на ремонт в НИТО едно възлагателно не съм видял. Твоя застраховател ще да е интересен, но ДЗИ и Армеец 100% не слагат суми по възлагателните, хайде да си имаме уважението. Сканирай ги тези възлагателни и ги дай да ги видим. А това, че никой сервиз не отстранява щети... направо си е реклама за този сервиз тогава.

2. Уж имаш опит, но явно не си запознат. Когато детайла има за изчукване, то в протокола за щетата към възлагателното писмо е обозначено дали е само боя или има и степен на ремонт 1, 2, 3... Ако няма по възлагателно писмо написан ремонт, то тогава сервиза изобщо не е длъжен да ти изчуква изправя ламарините, пише боя... само боя, ударен калник или изкривена врата без да ти е писан ремонт, не знам как ще се върдиш на сервиза. Такава претенция се отправя към застрахователя, ако вратите са изкривени след първоначалният оглед, то тогава колегата със шкодата е мързелив и не е отишал отново на оглед щото явно си е мислил, че може да мине метър. И от сервиза ясно са ви написали, че щом клиента има претенция за ремонт, който не е вписан в заведената щета, са повикали застрахователя за оглед! Повече от коректно мисля, това че собственика, не е искал да чака, това си е негов проблем. Има си правила и от мойта гледна точка, хората са си абсолютно прави!

3. Тази ти точка е толкова несериозна, че няма какво да я коментирам. Направо се излагаш. Мислиш ли, че от сервиза са сваляли тас който им пречи на боядисване? Не е ли мнго по-вероятно местен наркоман да се е опитал да дърпа и да краде? Бъдете поне малко обективни!

 

@shapshooter

Ей тук вече ще се озоря на клавиатурата след толкова написани глупости :)

 

1. Не ти ли стана ясно, че във възлагателното писмо и протокола е написано САМО БОЯ!!! Без никакъв ремонт на детайла??? Направили са точно това, което е описано в протокола + някакви други забележки както става ясно от поста на Бобеца, оправени са вдлъбнатини от удари от врати, които не са описани в протокола/писмото!!!

 

2. Повече от нагло изказване. Явно не е било само драскотина, но и не мисля че е нямало и някой друг удар от врата, това колегата с шкодата или сервиза може да каже. На мен в Армеец за удар от врата ми пишат ремонт 1, ако има лека вдлъбнатина!

 

3. Разбира се, че клиента е важен, но хайде по-обективно. Ако е писано по протокол боя, а сервиза прати фактура на застрахователя за боя+ремонт, не мислиш ли, че застрахователя ще каже на сервиза да си гледа работата, а??? И да им плати само за боя?

 

4. За замърсената кола винаги можеш човешки да ги помолиш да ти го изчистят това. Все пак се скъсва да вали от поне 2 месеца постоянно и случват такива неща, в София си е мръсно. Като напишете мърлявщина, все едно е нечовешки изкаляна тази кола. Нали за 5 минути може да се почисти това. Прекалявате просто!

 

5. Бобеца е подписал протокол, че няма претенции, не знам как шофирате вие, но аз като седна в колата винаги си поглеждам огледалата, а и ако така като чета, огледалото са го оправили в понеделник, не вярвам ако са го счупили те и са го съзнавали, не са го отремонтирали на момента, за да няма такива проблеми. Така като гледам сервиза са действали според протокола и са търсили армеец за повторен оглед, за да поемат изкривената врата и да бъде отремонтирано, но Бобеца не е пожелал. Сега като има повече време да я заведе като нова щета и да пребоядисва пак, сигурно ще са по-малко разправии :wacko_1:

 

6. Стига с тази кочина значи, прекалявате. Една стелка да се измие за 2 мин, с един наплюнчен пръст да изтъркаш пластмасата на седалката, която ако е снимана след като се е прибрал Бобеца в тях дали не е от него без да иска, ама няма значение, на това ако му викате кочина... не знам просто. Преекспонирате с това леко зацапване и то в това лошо време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е "хетърче", но и 10 още акаунта да си регистрирате, няма да започнете да правите по-добро впечатление...  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е "хетърче", но и 10 още акаунта да си регистрирате, няма да започнете да правите по-добро впечатление...  :sorry:

Гога, не работя в Карпласт, ами в друга фирма. Обади ми се на 02/8066060 и търси Валери и ще разбереш и коя е фирмата. Провери ме ако не вярваш ;)

Редактирано от mazdun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ще ти падна на нивото, въпреки, че за мен е много противопоказно това ми действие! Не ми обяснявай какви хейтърчета и т.н. се появили и не говори адските глупости с които заливаш темата с простотията си и затъвате още повече -  "с един наплюнчен пръст" може да ти бъркат в ухото само, ако искаш може и в носа си да бъркаш и друго да правиш, но няма да ти кажа точно какво. Супер несериозни изказвания - звучиш ми като огромен мърляч. Акаме и с пръстче бършем после. Направо полудявам, когато някой така ми говори, че осрал работата и после "ееее... колко му е бе, к'во се правиш сега, изхрачи се два пъти и затъркай там - няма да го гледаш". Аз такива неща не понасям.

 

Аз, например, когато оставя колата "лъскачка" и нямам драскотина по пластмасите вътре, дори няма и спомен от мърлявщините, които виждам по снимките на коли излизащи от посочения "сервиз" - бих искал да си я получа 1:1 същата вътре, без бял прах по тапицерията, без "лайна" навсякъде, били те от обувките >46-ти номер, разбъркан/разхвърлян багажник (сигурно от наркоманчетата, които са счупили и "таз"-чето, огледалото и други неща явно), защото аз пък нося 50-ти номер и рязко ще го загнездя там където слънце не огрява на някого, като ми се изрепчи така, както ми го пишеш тук, вместо да ми се извини, да оправи мазалото и повече никога да не си оставя колата в сервиза.. Изобщо, много безсрамно ми изглежда всичко! Извинявайте - не сте давали нито стотинка на човека, на когото чупите и рушите колата, за да си я купи - нали така? Човека само знае как си я е купил и как си я гледа да му е чиста и хубава. Шкодаджии сме такива - гледаме колите да не стават на кенеф, на какъвто от снимките изглежда, че на втори човек заприличва колата след вземане от посочения сервиз.

 

Относно писмата - аз мога да покажа няколко писма от ДЗИ на които пише сумата на ремонта и лично съм ги питал защо е толкова голяма, при положение, че няма смисъл... както и да е - have fun.

 

Имал съм и случка, когато ми беше написано само пастиране на детайл, за да се пробва, дали ще излезе проблем по лака с по-малко пари, обаче се оказа, че не излезе след пастирането и не приех колата, която ми беше върната след 2 дена. Тогава казах, че искам да се оправи - викнаха си застрахователя самички момчетата (дори не съм присъствал, не съм се и занимавал с нищо) и след още 2 дена всичко беше слънчице и до ден днешен си е слънчице.

 

Въобще цялата работа ми прилича на една много добре свършена мърлява работа, оставени ръце, дали от бързане, дали поради фактът, че са две леви - не става ясно. Аз говоря само като страничен наблюдател, но 100% не бих си оставил колата там, извинявайте - като я видя така вътре и наистина ще си го отнесе някой... работа нямат вътре - имат вън - по детайлите, не вътре по пластмасите и тапицерията.

 

По принцип не влизам в никакви конфликти, но това не бих могъл да го понеса!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право да се защити.Спазвайте добрия тон колеги.

Аз също се притеснявам да си оставям колата при бояджийски сервизи,в които работят много хора,точно поради по-горе посочените причини.

Няма нужда от много оправдания и караници.Просто извинение.Бобеца го познавам и смея да твърдя,че е много коректно,честно,скромно и добро момче.Всеки от форума,който го познава,на него ще повярва.Поне аз бих му повярвал на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право да се защити.Спазвайте добрия тон колеги.

Аз също се притеснявам да си оставям колата при бояджийски сервизи,в които работят много хора,точно поради по-горе посочените причини.

Няма нужда от много оправдания и караници.Просто извинение.Бобеца го познавам и смея да твърдя,че е много коректно,честно,скромно и добро момче.Всеки от форума,който го познава,на него ще повярва.Поне аз бих му повярвал на 100%.

 

Точно заради това се включих и аз в темата. Имам същото впечатление и за Alexandar. Иначе не ми е на нивото да ги говоря тези глупости, просто... В друг момент, просто бих отминал темата.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето сам си призна, че говориш глупости. Какво повече да кажа???

А иначе аз не се карам с никого. Като страничен наблюдател също реших да не взимам страна, но да обобщя просто нещата и да призова за повече обективност. Колата всички виждаме, че е изцапана, ама чак свинщина... писах вече. За огледалото... оправили ли са го? Оправили са го.

А не искам нищо друго, но ми обяснете, как така ще кълнете един сервиз, че не ви е изчукал кривата врата, при условие, че отивате с протокол за пребоядисване без ремонт!? Как? Само аз ли виждам нещо не както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май само ти не виждаш каквото трябва?

 

Недай си боже застрахователя да напише само "БОЯ" на смазана врата - какво ще направят тогава?

 

Отговор А: Ще гледат като телета?

Отговор Б: Ще пръскат върху пирамидките?

Отговор В: ЩЕ се обадят на застрахователя, да го питат какво да правят?

Отговор Г: ЩЕ се обадят на клиента, да го питат какво да правят?

А да... Отговор Д: Ще го оправят за "своя" сметка на застрахователя - хахаха...

 

Просто не мога да си представя как детайл направен на пирамидки просто може да се боядиса? Акъла ми не го побира. :/  То и това не бих се очудил вече, ако го видя и някой ми го каже - "Пишеше боя и ние само боядисахме". Нали България е като Америка - страната на неограничените "не-възможности".

 

Спирам да пиша по темата, тъй като ми стана много тъпо...

 

Успех!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa mazdun aко беше хвърлил едно оче нa форумa в 18те минути промеждутък, от регистрaциятa до мнението ти по темaтa, можеше дa рaзбереш, кой и дaли е хейтър или не. При положение, че aз не съм си позволил дa ти лепя епитети, без дори дa те познaвaм, ще те помоля зa същото ;)

 

Всеки има право да се защити.Спазвайте добрия тон колеги.

Аз също се притеснявам да си оставям колата при бояджийски сервизи,в които работят много хора,точно поради по-горе посочените причини.

Няма нужда от много оправдания и караници.Просто извинение.Бобеца го познавам и смея да твърдя,че е много коректно,честно,скромно и добро момче.Всеки от форума,който го познава,на него ще повярва.Поне аз бих му повярвал на 100%.

  

Точно заради това се включих и аз в темата. Имам същото впечатление и за Alexandar. Иначе не ми е на нивото да ги говоря тези глупости, просто... В друг момент, просто бих отминал темата.

 

Поздрави

+1 и +1

 

Кaквото имaх дa кaзвaм по темaтa го кaзaх, но понеже виждaм колегaтa е упорит, ще му го повторя ;) Подобно отношение към клиентa и към имуществото му е недопустимо!!

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя отговор е следния:

 Първо, за граматиката ми - факт е, че не съм най-грамотния и ме е срам от факта.

 

 Второ, искам колегите от Карпласт да качат снимки от колата ми преди вкарването ми, от  ПЪРВИЯ ПРЕДВАРИТЕЛЕН ОГЛЕД! и снимките от вкарването на колата. На снимките се вижда много добре вдлъбнатото което сте оправили на вратата, което не е вкарано в протокола! Също така има една снимка на която Вие!!! посочвате вдлъбнатото вкарано в протокола, което не е е оправено в последствие! Още повече, че щом виждате, че е написано, че е само за боя (или толкова е гледано), защо още в началото не се обадихте на Армеец? Или трябва аз да ви оставям за още една седмица колата в сервиза и да си скапвам плановете, защото не сте прочели протокола?

 

А на въпроса защо не съм вкарал едното вдлъбнато - защото щетата е ОТ ПРЕДИ ДА СЪМ ЗАСТРАХОВАН ПРИ АРМЕЕЦ! И защото гледам поне малко да съм ЧЕСТЕН колкото и странно да звъчи, не съм завел щетата, защото по договор мисля, че нямам право! А ПРАВИЛАТА И ЗАКОНИТЕ СА ЗА ДА СЕ СПАЗВАТ.

 

Относно незавеждането ми на щета към Армеец - няма такова нещо! Ако можете ги помолете да ви предоставят МОЕТО ЗАЯВЛЕНИЕ към тях. Там съм описал щетите. Това те какво са написали не е моя работа. При полужение, че аз има плащам 1700 лв. на година, не е моя работа да им казвам как да се общува с подизпълнители.

За интериора и как знам, че Вие сте изцапали колата толкова много отзад - ми моята кола винаги е лъсната ПОНЕ от вътре! А на задните седалки сяда човек веднъж на няколко месеца, притова приятелите ми знаят колко ми е чиста колата от вътре и дори и да ми изцапат седалките ми се ИЗВИНЯВАТ !

 

За та "ТАСа" - ами имаше щети по калника, които Вие сте оправяли, следователно Вие сте сваляли гумата, тас-а и подкалника.  На наркоманчетата не им е притрябвало да дърпат тас. Ама явно Вие може би си знаете, че като оставяте колите без надзор, вечер, срещу гаража Ви и всякви  "наркомани" барат колите на клиентите ви.

 
 Ако не качите снимките както аз ви казах, разбирам, че се пазите за да си запазите името, но просто мнението ми за вас още повече се разваля.
 
И за ваше сведение, още имах да пиша по темата, но реших да не го правя защото така или иначе си бях изкарах гнева вече, но сега чакам с нетърпение да свърши работния ден, да се прибера у дома и да донапиша всички други неща които открих в последвствие.
 
Също така искам да спомена ОТНОВО, че МИ БЕШЕ ПРЕДЛОЖЕНО ОТ ПОСОЧЕНИЯ СЕРВИЗ ДА МИ ОПРАВЯТ ВСИЧКИ ЩЕТИ! Причината да откажа вече съм я написал.
 
Също така искам да знам кой се намира зад посочения ник и с кого разговарям, да не стане така, че разговарям с гузен майстор, а не собственик/приемчик.
Редактирано от Bobeca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второ, искам колегите от Карпласт да качат снимки от колата ми преди вкарването ми, от  ПЪРВИЯ ПРЕДВАРИТЕЛЕН ОГЛЕД! и снимките от вкарването на колата. На снимките се вижда много добре вдлъбнатото което сте оправили на вратата, което не е вкарано в протокола!

Сърдиш се за това, че са ти оправили нещо бонус, което не е трябвало да оправят?

 

 

Също така има една снимка на която Вие!!! посочвате вдлъбнатото вкарано в протокола, което не е е оправено в последствие! Още повече, че щом виждате, че е написано, че е само за боя (или толкова е гледано), защо още в началото не се обадихте на Армеец?

Може ли да приложиш протокола за опис на щетите и възлагателното писмо? На протокола има отбелязан ремонт, но на възлагателното не? Ако има описан детайл за ремонт в протокола за опис на щета, а във възлагателното го няма, то трябва да има обяснение и от Армеец, защо е отказан ремонта. Може би поради наличието на вече механичен дефект на детайла влезнал в маркировката преди каското в Армеец, от там и да е отказан ремонт. Ако случая е такъв, което не знам, защото не работя в Армеец, че да имам достъп до докукментите за маркировка да проверя... то тогава защо е цялата тази разпра?

 

А на въпроса защо не съм вкарал едното вдлъбнато - защото щетата е ОТ ПРЕДИ ДА СЪМ ЗАСТРАХОВАН ПРИ АРМЕЕЦ! И защото гледам поне малко да съм ЧЕСТЕН колкото и странно да звъчи, не съм завел щетата, защото по договор мисля, че нямам право! А ПРАВИЛАТА И ЗАКОНИТЕ СА ЗА ДА СЕ СПАЗВАТ.

 

Може ли само да поясниш моля, тази въпросната дали е неотстранената щета?

 

Относно незавеждането ми на щета към Армеец - няма такова нещо! Ако можете ги помолете да ви предоставят МОЕТО ЗАЯВЛЕНИЕ към тях. Там съм описал щетите. Това те какво са написали не е моя работа.

 

Абсолютно е твоя работа да гледаш какво ти пишат при описа на щета. Отиваш с претенция за щета и Армеец на място при самото издаване на писмото ти заявяват какво ще ти поемат и какво не!!! Работя с Армеец от години и много добре знам как стоят нещата там. Ако имаш претенция, че не са ти записали ремонт на детайла, това го правиш в Армеец, а не в обслужващият сервиз.

 

 

За интериора и как знам, че Вие сте изцапали колата толкова много отзад - ми моята кола винаги е лъсната ПОНЕ от вътре! А на задните седалки сяда човек веднъж на няколко месеца, притова приятелите ми знаят колко ми е чиста колата от вътре и дори и да ми изцапат седалките ми се ИЗВИНЯВАТ !

Изпрати ми един имейл и района в който се намираш, да взема да ти изпратя един ваучер за вътрешно или комплексно измиване. АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТНО!

 

 

Също така искам да спомена ОТНОВО, че МИ БЕШЕ ПРЕДЛОЖЕНО ОТ ПОСОЧЕНИЯ СЕРВИЗ ДА МИ ОПРАВЯТ ВСИЧКИ ЩЕТИ!

Видно е, че са искали повече от нужното да те компенсират, като ти отстранят незаведени щети, но пак не си доволен :wacko_1:

 

 

Също така искам да знам кой се намира зад посочения ник и с кого разговарям, да не стане така, че разговарям с гузен майстор, а не собственик/приемчик.

Прелисти на предишната страница, мнение № #17, може и да ми се обадиш да се чуем за ваучера за автомивката ако прецениш. Ще разбереш от офис мениджърката и в коя фирма работя и че нито съм майстор/приемчик, нито се занимавам с коли, нито с ремонти на каквото и да било.

А дали ще може, както се представих аз, да се представите и вие? Да не би пък да се пише от конкуренцията или знам ли. Щом ще си ставаме толкова "интимни" :) Не говоря само за Бобеца, а и за хората по-горе, където им пишат щети по 500лв и си ги остраняват сами в оторизирани сервизи за по 60лв, там почасово сигурно работят, знам ли. Не казвам, че е невъзможно, просто ми е любопитно.

 

И нека да обясня, аз не съм Карпласт! Не работя там, никога не съм работил и никога няма да работя, защото професията ми е коренно различна! Ремонтирали са ми автомобили лични и служебни, за това съм запознат и с работата им.

Редактирано от mazdun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.