Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Проблем с мощността на Octavia 2.0 TDI


Famotidin

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

шофирам Октавия 2.0 ТДИ вече на 79 000 абсолютно реални километри. Карайки си на път за морето, колата загуби мощност, влезна в авариен режим, светна Check-a обърнах и веднага в Еура. Ще запазя за себе си мнението ми за сервиза, но определено там точно само сервизиране масло и филтри и нищо повече. След тяхната интервенция при настъпване колата почва да пуши зверски. Съмненията за проблем с турбо бяха развенчани от двама механици, всички маркучи са си ок, надува си както трябва и ерг клапана беше почистен от сажди нагари и прочие, но проблема си остана.

 

Единствените две опции които останаха са някакъв модул намиращ се над двигателя или запушен катализатор, с оглед на малкото километри ме съмнява да е катализатора. Та да си дойдем на въпроса, молбата ми е има ли някой представа от къде мога да намеря този модул само за пробра при механика ми и ако се окаже, че проблема ми е от него да го заплатя веднага. За първи път се сблъсквам с форуми, теми и прочие и съм доста бос в тези неща. Много си обичам колата и искам максимално бързо да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика правена ли е, грешки в компютъра показва ли?

Номер на грешката?

Кой от проблемите е останал - с пушенето, загубата на мощност или и двете?

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден изчисти грешките, и черния пушек и загубата на мощност си остават. Според механика проблема е в този модул, ако имате и други предположения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да опишеш по-подробно загубата на мощност - градско или извънградско, скорост, изкачване на пътя или на равно, оправя ли се като загасиш и запалиш отново и др.под.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата като цяло в момента е скопена, няма градско, няма извънградско. Ако я настъпвам на магистралата след 3500 влиза в авариен режим. Друг път след изрязване на 2-ра и 3-та предавка отпушва за момент и си връща старото вървене, но е само за момент. С изгасване и запалване сработва по някога но само да загаси Check-a. По скоро ме интересува въпросния модул, защото наистина останалите варианти сме ги отметнали вече и всичко си работи по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

шофирам Октавия 2.0 ТДИ вече на 79 000 абсолютно реални километри. Карайки си на път за морето, колата загуби мощност, влезна в авариен режим, светна Check-a обърнах и веднага в Еура. Ще запазя за себе си мнението ми за сервиза, но определено там точно само сервизиране масло и филтри и нищо повече. След тяхната интервенция при настъпване колата почва да пуши зверски. Съмненията за проблем с турбо бяха развенчани от двама механици, всички маркучи са си ок, надува си както трябва и ерг клапана беше почистен от сажди нагари и прочие, но проблема си остана.

 

Единствените две опции които останаха са някакъв модул намиращ се над двигателя или запушен катализатор, с оглед на малкото километри ме съмнява да е катализатора. Та да си дойдем на въпроса, молбата ми е има ли някой представа от къде мога да намеря този модул само за пробра при механика ми и ако се окаже, че проблема ми е от него да го заплатя веднага. За първи път се сблъсквам с форуми, теми и прочие и съм доста бос в тези неща. Много си обичам колата и искам максимално бързо да се оправи.

Какъв механик е този,който няма този НЕ Е МОДУЛ ,а кутийка с 3 клапана ,за проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв механик е този,който няма този НЕ Е МОДУЛ ,а кутийка с 3 клапана ,за проба.

 

 

Ти ако имаш такава кутийка кажи да я пробвам при тебе, а какъв е механика не мисля да ти обяснявам с подробности. Иначе съм от София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........молбата ми е има ли някой представа от къде мога да намеря този модул само за пробра при механика ми и ако се окаже, че проблема ми е от него да го заплатя веднага. ..........

Не знам да има такъв вариант.

Не вярвам да е скъпо по моргите :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв механик е този,който няма този НЕ Е МОДУЛ ,а кутийка с 3 клапана ,за проба.

 

Като си от София се регни във VW форума,понеже от нашите форумни майстори там няма(попитай да те насочат към някой).И отиди при някой който разбира,а не само да претендира.Че може да смениш сума ти части излишно на метода проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв механик е този,който няма този НЕ Е МОДУЛ ,а кутийка с 3 клапана ,за проба.

 

 

Ти ако имаш такава кутийка кажи да я пробвам при тебе, а какъв е механика не мисля да ти обяснявам с подробности. Иначе съм от София.

 

 

Заповядай,аз ремонтирам само ваг автомобили и имам всичко необходимо работещо за всички модели,което налага проби.Те не са много неща...лошото за теб е че съм далече.Иначе на драго сърце и със сигурност ще ти помогна и разреша проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........Същата е

Наистина трябва да опиташ първо с проба, защото проблемът може да не е точно от там - един куп неща се проверяват при загуба на мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност се записва грешка,която може да ви ориентира веднага.Направете логове,така по описания и предположение няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А дали просто турбината не пренадува и затова да влиза в авариен режим.Ако нямаш навика да караш по-динамично много често геометрията на турбото се зацапва и блокира.Моята имаше същия проблем още като я вземах - свалиха турбото почистиха го и сега си върви няма проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали просто турбината не пренадува и затова да влиза в авариен режим.Ако нямаш навика да караш по-динамично много често геометрията на турбото се зацапва и блокира.Моята имаше същия проблем още като я вземах - свалиха турбото почистиха го и сега си върви няма проблеми!

Да - разбира се, че пренадува, но освен геометрията трябва да се проверят още поне 3-4 неща. :idea:

Затова питаме за номера на грешката :?:

Колегата очевидно се е ориентирал към модула за управление на вакуума (на предишните модели това беше клапан N75).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.