Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно клиренс на Fabia II


shest

Recommended Posts

Нов съм във Форума... това е леко редактирания ми пост от раздела за Октавия.

Повода да влезна в задругата на летящите стрели е, че до 1ви ноември, крайна дата, трябва да стана горд собственик на Fabia 1,2HTP 12V60 Activ II

нова... направо от Млада Болеслав s_flag не вярвах, че някой ден ще доживея да карам собствена НОВА кола... но какво ли не се случва под слънцето

Причината да се спра на правилната марка и да не се поведа на многобройните съвети „земи си едно БМВ на старо за тиа пари и не се занимавай с глупости“ е че реших и аз заслужавам нещо недокоснато от човешки ръце... стига с „един италянец пенсионер я е карàл“ „сичко и е сменено“ „е ми не знам къде са и тиа страници на книжката, тя си беше така ти казвам“...

и разбира се Фелация... да е жива и здрава (мисля, че трябва да се вижда в профила ми ;)

Та преди да се опознаем по-добре с нея имах няколко наистина разбиващи сърцето момента докато осъзная, че най-ниската и точка е картера, само на 12 см от грунта, и че времето когато смело щурмувах бурдюрите и кратерите по родните улици с едно много видяло и патило Рено 5, са завинаги в миналото... Слава богу до до цепене и лепене не се е стигало, досега smile126, но едно монтажно ухо на картера, така и не разбрах за какво, успях да изкъртя

и сега за тези които са имали търпението да прочетат многото букви

ВЪПРОСЪТ

Как стоят нещата с картера при Fabia II? В интернет открих две стойности за клирънса 148 и 148 мм, но какво на практика означава това? Имам предвид съизмеримост с други популярни марки от този клас, Фелицията да ми е жива и здрава е НАИСТИНА неестествено ниска.

Наличието на модела Fabia Scaut произвеждан май некъде в Русия предполага по-добра проходимост... Дали?

С две думи, който има практически опит с Фабия 2 в тази област нека драсне два реда

Благодаря за търпението... ако съм объркал нещо не ме бийте силно... и smile159

 

_________________

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел на Румстъра и Фабията клиренса е един и същ - 155мм. Досега не съм имал проблеми, а всеки уикенд минавам през не малък "оф роуд", за да си стигна до вилата. smile049 Вярно, понадрани са ми корите отдолу(включително и от снежни коловози зимата), но до удари не съм стигал.

 

П.П. Скаут версията не се прави в Русия. А нейния клиренс, мисля че е увеличен с около сантиметър-два, тоест надали би усетил кой знае каква разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Гогата, аз също не съм имал проблеми (и моята кора е леко понадрана). Даже според мен Фабията си е доста висока. Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,

 

браво за избор на марката, да ти е честита и дълги километри да те вози :)

 

Относно въпроса, аз не съм наясно колко е най-ниската точка на колата, НО като цяло това което мога да кажа от собствен опит е , че няма да имаш проблеми. колата не е най-високата но определено не е ниска. Лично на мен ми се е случвало да попадна в някой софийски кратер или да прелетя през някой легнал полицай и картер не съм задирал.

 

Единстевоното което не трябва да те плаши е когато паркираш някаде, калобраните задират и усещането е сякаш си събрал задна броня :)

 

Поздрави и безавариино smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз вероятно съм калпав ( или прекалено предпазлив? ) шофьор в такъв случай, защото на мен Фабията ми се струва МНОГО, повтарям МНОГО ниска. Може би защото предишното возило беше по-височко и съм свикнал с него, не знам и аз...

 

П.С. Колега, не го слушай Гогата, той е мазохист!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явка, предпазлив си. ;) Колата вярно не е Дифендър, но не и толкоз трагична откъм клиренс. smile004

А за мазохизма smile004 - мисля си, че като се грижа добре за колата си, би следвало тя да ми се отплаща като ме кара там, където имам нужда.В крайна сметка колите служат на нас, а не ние на тях. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поръчй си я с опцията "защита от лоши пътища" - фабрично ти я вдигат с още 2 сантиметра.

Не знам дали след това и в сервиза могат да го направят.

 

Аз съм така и нямам грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел на Румстъра и Фабията клиренса е един и същ - 155мм. ...

Ако е така добре... ама едвали...

долу съм сложил една картинка, от некакъв руски сайт е, поне ако се съди по регистрационните номера... от там взех тез 148мм

Фабричното повдигане е добра идея... ма късно, вече всичко е поръчано... мача е свирен... договори за лизинг (за които един приятел казва, че после винаги се стига до духинг - т. е. абе сещате се :smt032 )

Все едно. Благодаря на всички за бързите и по същество отзиви и за доброто посрещане smile159

post-13953-138453494631_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиърънсът на Фабия 2 е 134 мм и се мери в най-ниската точка.

Това на горната картинка определено не е клиърънс...

Ето какво пише в каталога:

post-2459-138453494654_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.