Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Надеждност на автомобилите


velinsl

Recommended Posts

... но варовиците скапват и лагера
Ако си запознат с устройството на помпата,нямаше да го напишеш това,защото няма как да се получи.Лагерите на всички помпи са си външни бе- след семеринга.

Ама голям фен и защитник на Тайвота си :) :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 170
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    33

  • bega4kata

    16

  • Оги

    13

  • biser.or

    11

Най-много писали в темата

Но то и с Мерцедесите е така. smile049

 

Сестра ми се мъчи с предпоследната E-класа. Буквално мъчи. Всеки месец е на сервиз, основно ел. проблеми. Невероятна бракма. Не си заменям шкодата за никакъв такъв мерцедес smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Лагерите на всички помпи са си външни бе- след семеринга.

:smt017

Да, на всички Шкоди стотици и Москвичи осмаци са както казваш. Личат си отдалече по гресьорката. Ако искаш да събера малко помпи всякакви и да ти ги пратя да ги разглеждаш. От разни коли. Ще наблегна на тез, дето се въртят от ангренажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но то и с Мерцедесите е така. smile049

 

Сестра ми се мъчи с предпоследната E-класа. Буквално мъчи. Всеки месец е на сервиз, основно ел. проблеми. Невероятна бракма. Не си заменям шкодата за никакъв такъв мерцедес smile045

 

Ето за това става въпрос!

Пък после нека някой пак да почне да ми разправя за девера, за шурея, за съседа, и така нататък.

Демек, че не я карам аз колата....

Но като го виждам човека, че се мъчи, и съответно че се ядосва - какво значение има какъв ми е? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Лагерите на всички помпи са си външни бе- след семеринга.

:smt017

Да, на всички Шкоди стотици и Москвичи осмаци са както казваш. Личат си отдалече по гресьорката. Ако искаш да събера малко помпи всякакви и да ти ги пратя да ги разглеждаш. От разни коли. Ще наблегна на тез, дето се въртят от ангренажа.

Наблегни.

Това че нямат гресьорки,не значи че лагерите им не са външни.

Ти по гресьорките ли се ориентираш?

Не искам да се заяждам.Мир! просто казвам smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водните помпи са ми любима тема и не мога да се сдържа. Водната помпа е най-елементарно устройство, и според мен ако подобно устройство не е направено издръжливо е несериозно.

 

С риск да започне писането на ехидни подмятания, ще напиша отново нещо което съм писал и преди и то е изпитано от мен, не от шурея или комшията.

 

Водна помпа на Лада 2104, аз съм я ползвал 200хил км без малко без никакъв проблем.

 

Водна помпа на Фелиция - 60хил км и стържеше като шмиргел, клатеше се като пиян циганин на джнка, но не течеше. smile035

 

Срам и позор за чехите.

 

Да не говорим, че зе да се смени се разглобяват един куп неща, а на Ладата се сменява за 15 мин с един гаечен ключ.

 

Онзи ден се върнах от Прага, има нещо странно в тези хора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Водна помпа на Лада 2104, аз съм я ползвал 200хил км без малко без никакъв проблем.

 

Водна помпа на Фелиция - 60хил км и стържеше като шмиргел, клатеше се като пиян циганин на джнка, но не течеше. smile035...

Аз ще те "почна" пръв smile001

На Ладата сменяхме помпа на 25-30к и то ако случим на читава. Иначе имам случай да я сменя и след 1000км. smile048

На Фелата ми я сменяха преди около месец - аз я карам около 18к км преди мен един Бог знае.

Иначе казано - на каквото случиш smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно на к'вот случиш ... на Формана водната помпа е на 200 000 също и няма признаци на износване , докато на Фаворита течеше още като го взех , за бензиновите помпи в резервоара пък не ми се говори (сега са ми болна , ама много болна тема) не без помоща на хубавите ни бензини де smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Водна помпа на Лада 2104, аз съм я ползвал 200хил км без малко без никакъв проблем.

 

Водна помпа на Фелиция - 60хил км и стържеше като шмиргел, клатеше се като пиян циганин на джнка, но не течеше. smile035...

Аз ще те "почна" пръв smile001

 

Не те е срам! Исках аз да отбележа, че пак се възпява Великата Лада! smile048 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно на к'вот случиш ... на Формана водната помпа е на 200 000 също и няма признаци на износване , докато на Фаворита течеше още като го взех , за бензиновите помпи в резервоара пък не ми се говори (сега са ми болна , ама много болна тема) не без помоща на хубавите ни бензини де smile049

 

Е да чукна на дърво, с бензиновата помпа не съм имал проблеми, на 75хил е сега. Като пътувах до Чехия сега се притеснявах от бензинова помпа и алтернатор, тях не съм пипал.

 

Но колата се държа съвсем нормално. s_flag

 

Явно е, че нещата са тото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоита е механична споко ... докато не я оставиш да блъска на сухо няма се скапе , докато електрическите са ... плаче мамата smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, тази тема стана много "широка" :) Механично водната помпа може да се съсипе и с не добре опунат ремък (т.е. пре-опунат) - все пак е на един лагер (тук не съм експерт... може и да греша).

А за химичното износване, за това може много да се говори от профисионален опит(турбини и помпи да искаш при нас). Много е важно каква течност слагате за да не си прецакате гумените оплътнения и помпената турбина. Едно време е било ясно, че охлаждащите течности са "каквото има" и самите части са били изработение от по-добри материали и доста презапасени. Сега не е така, вече даже се премахва и използването на моно-етилен-гликол и се налага редовната подмяна на цялата течност. Скоро може да се утвърди и използването на пластамсови турбини ... сега важното е всичко да е ефтино.... прИмоция от всякъде... smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво евтино има по новите каляски ... въпреки , че всичко е от пластмаса и е китайско пак цените са от 100 на горе .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те е срам! Исках аз да отбележа, че пак се възпява Великата Лада! smile048 smile091

Ми рано пиле, рано пее (и рано го колят) :lol:

А баба Лада си е наистина велико нещо (не точно кола) - за 30 години нищо не се е променило по нея и още се продава smile049

Я да ги видим модерните каручки след толкоз време - само в музеите ще са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баба Лада след 45 г е на крака, защото съдържа само основни детайли, правещи я автомобил. Нещо като модерен Ford T. Ламарини, двигател, окачване и седалки - кое да се счупи?

 

Новите каручки се разпадат откъм екстрите и глезотиите, с които са натъпкани. Двигателят и ламарините последни се предават...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе точно Лада да се дава за пример за здрава кола.... Да, среща се по улицата, ама основно са някакви гаражни екземпляри от дядо на село. Навъртели по 50-100к километра за 25 години, основно събота и неделя, до вилата и обратно :) И е оцеляла до сега единствено и само, щото навремето беше по ценна от апартамент в София и като я докопа човек се грижи за нея все едно му е дете.

 

Ако ми покажеш лада на 500 000 - 1 000 000 километра те тогава може да я сложим в графата здрава кола. Щото по това време други производители правеха такива коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те е срам! Исках аз да отбележа, че пак се възпява Великата Лада! smile048 smile091

Ми рано пиле, рано пее (и рано го колят) :lol:

А баба Лада си е наистина велико нещо (не точно кола) - за 30 години нищо не се е променило по нея и още се продава smile049

Я да ги видим модерните каручки след толкоз време - само в музеите ще са

 

Е, спряха продажбите на старите петици и седмици - само при комбито не знам как са нещата, и може би все още се произвежда.

Но наистина - какво толкова имаше във Ладата - та да се развали?

Аз си спомням, че когато баща ми купи Лада - модел 2103, 1452 кубика, 77 конски сили - я гледах, все едно че е извънземното!

Имаше оборотомер и радиокасетофон - лелееее, суперекстри!

А и подгряване на задното стъкло - то това беше абсолютна рядкост в соцколите! smile049

Пък във сегашните коли тия неща изобщо не ни правят впечатление - защото ги има навсякъде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм 3 лади - 2101, 2106 и 2121 - последните две ги продадох над 250х км, но ги карахме от нови (баща ми първо, после аз) само с хубави масла (корекомски, нелегален внос от Гърция, официален внос след 1990-а г. и пр.). Никакви експерименти с "Диона Супер", М10Д и прочие соц бози за трактори. На по 250х имаха компресия малко под нови двигателите. Та проблемът на ладите е, че се караха с нашенски масла. Руснаците също не бяха мислили и за по-голям ресурс от 100х км., даже официално го пишеше в книжката към 2106-ицата по спомен. Но с хубаво масло изкарваха много.

 

Иначе ако говорим за шампиони по маратонско бягане, май никой не може да бие MB W123 и W124 smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм 3 лади - 2101, 2106 и 2121 - последните две ги продадох над 250х км, но ги карахме от нови (баща ми първо, после аз) само с хубави масла (корекомски, нелегален внос от Гърция, официален внос след 1990-а г. и пр.). Никакви експерименти с "Диона Супер", М10Д и прочие соц бози за трактори. На по 250х имаха компресия малко под нови двигателите. Та проблемът на ладите е, че се караха с нашенски масла. Руснаците също не бяха мислили и за по-голям ресурс от 100х км., даже официално го пишеше в книжката към 2106-ицата по спомен. Но с хубаво масло изкарваха много.

 

Иначе ако говорим за шампиони по маратонско бягане, май никой не може да бие MB W123 и W124 smile045

 

Да, прав си - с добро масло Ладите наистина изкарваха много! И като се има предвид, че 2121 е с по-натоварен мотор - заради пълния привод - 250 хиляди си е цифра!

Иначе, ресурса - там някъде, 120 хиляди май че беше.

Още я пазя някъде книжката.....

А за Мерджаните - не забравяй и W126! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То във водна помпа има 1 лагер и 1 уплътнение. Какво толкоз да се скапе, перката ли... Ако е блокирал лагера- радвай се че се е случило на Тойота, щото ако това се е случило на европейка- мотора и да е станал на дробсърма. Ако е протекла- хе, то се случва мома да роди, пък една помпа що да не протече. Но и антифриза все пак е разреждан преди да бъде наливан. Може би не от теб... но варовиците скапват и лагера и уплътнението. Ще изкара, нали е нова...

 

п.с. Айго- то е англичанка, знаш ли тия к-ви са пияници ;)

Аз англичаните много добре ги знам ква стока са smile045 ,но Айгото се произвежда в Чехия,не че те не плюскат... smile091

Жена ми я кара,добре,че се е светнала,че нещо става,че уред за температура няма-наали е от модерните техники...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А и подгряване на задното стъкло - то това беше абсолютна рядкост в соцколите! smile049

...

 

Я кажи каква друга соц. кола освен Лада знаеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А и подгряване на задното стъкло - то това беше абсолютна рядкост в соцколите! smile049

...

 

Я кажи каква друга соц. кола освен Лада знаеш?

Жигула бре Пепи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм 3 лади - 2101, 2106 и 2121 - последните две ги продадох над 250х км, но ги карахме от нови (баща ми първо, после аз) само с хубави масла (корекомски, нелегален внос от Гърция, официален внос след 1990-а г. и пр.). Никакви експерименти с "Диона Супер", М10Д и прочие соц бози за трактори. На по 250х имаха компресия малко под нови двигателите. Та проблемът на ладите е, че се караха с нашенски масла. Руснаците също не бяха мислили и за по-голям ресурс от 100х км., даже официално го пишеше в книжката към 2106-ицата по спомен. Но с хубаво масло изкарваха много.

 

Иначе ако говорим за шампиони по маратонско бягане, май никой не може да бие MB W123 и W124 smile045

 

Точно така е, сипете на октавийте масло от рода Диона супер и ще родят преди първата смяна, особено помпа дюзата.

 

До 200хил само Мобил и слагах на ладичката и двигателя пееше. Естествено и тя си има кусури, например диференциала започва да вие.

 

Най важното нещо за двигателя е маслото, сега Фелицията я карам с 5W50 по 15000км, до смяна не доливам капка и двигателя лети, ако му сипя М10Д ще се скапе за 20 30 хиляди.

 

На ладата на 200хил доливах литър масло от смяна да смяна и ми си виждаше вече доста, а сега има нови коли с такава норма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.