Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Надеждност на автомобилите


velinsl

Recommended Posts

Фабията му, най-вероятно е от едно поколение мотори, което никога вече няма да се произвежда.... Причината де юре се нарича екология, а де факто (според мен) е точно, че изкарва 1 млн. километра :) Т.е. тоя немец кара една грешка на съвременното автомобилостроене, която вече е коригирана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 170
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    33

  • bega4kata

    16

  • Оги

    13

  • biser.or

    11

Най-много писали в темата

Фабията му, най-вероятно е от едно поколение мотори, което никога вече няма да се произвежда.... Причината де юре се нарича екология, а де факто (според мен) е точно, че изкарва 1 млн. километра :) Т.е. тоя немец кара една грешка на съвременното автомобилостроене, която вече е коригирана :)

 

Ами Мерцедес W126 - не беше ли и той такава грешка? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вектра-А е много здрав автомобил,като изключим факта,че за две години го изяжда ръждата. smile091

И понеже цялата здравина се е насъбрала в него, не мога да си обясня причината защо успях да потроша буталата на цели два бензинови мотора 1.6 и 1.8

За отвратителната возия на тази лимузина не ми се говори....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вектра-А е много здрав автомобил,като изключим факта,че за две години го изяжда ръждата. smile091

И понеже цялата здравина се е насъбрала в него, не мога да си обясня причината защо успях да потроша буталата на цели два бензинови мотора 1.6 и 1.8

За отвратителната возия на тази лимузина не ми се говори....

 

Да не би да си ги настъпвал много? И да си им взел душицата?

Или може и тя да е била взета от тия преди теб! :mrgreen:

Не знам де - само предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко е много просто - новите коли са натъпкани с всякакви екстри, възли, агрегати електронни компоненти и т.н. Човек е много лесно да си представи колко е по-голяма вероятността някое от тези всичките неща да излезе от строя (в сравнение със старите коли от преди 20 и повече години) и колата да те остави насред пътя. И вече след това се сблъскваме с другия проблем, за който е написал Сами - некадърната сервизна дейност и гадните части менте. Е не отхвърлям и това, че за да постигат ниски цени (при все повечето стандартни екстри) в определени сегменти производителите пестят и от материалите и качеството на първоначално вгражданите елементи.

 

Интересно ми е колко печели производителя от обслужването и резервните части за всеки продаден автомобил. Както се споменаваше в една друга тема печалбата (разликата от себестойността до продажната цена) на Volkswagen от всеки продаден автомобил средно е била 916 евро в началото на 2012 година според проучване, а на Toyota 845 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия мотор 1.8 със 150 в продължение на около минута smile049 Ефекта беше,че взе да пуши като парен локомотив и за 150км изпапка 4 литра масло.

Вторият мотор го строши съседът.Незнам с колко и как е карал. Факт е обаче,че такова нещо не ми се е случвало на нито една кола различна от опел,която съм имал.

Виждал съм строшени бутала и на кораса 1.3 също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко е много просто - новите коли са натъпкани с всякакви екстри, възли, агрегати електронни компоненти и т.н. Човек е много лесно да си представи колко е по-голяма вероятността някое от тези всичките неща да излезе от строя (в сравнение със старите коли от преди 20 и повече години) и колата да те остави насред пътя. И вече след това се сблъскваме с другия проблем, за който е написал Сами - некадърната сервизна дейност и гадните части менте. Е не отхвърлям и това, че за да постигат ниски цени (при все повечето стандартни екстри) в определени сегменти производителите пестят и от материалите и качеството на първоначално вгражданите елементи.

 

Интересно ми е колко печели производителя от обслужването и резервните части за всеки продаден автомобил. Както се споменаваше в една друга тема печалбата (разликата от себестойността до продажната цена) на Volkswagen от всеки продаден автомобил средно е била 916 евро в началото на 2012 година според проучване, а на Toyota 845 евро.

 

От частите и от обслужването се печели много повече, отколкото от самата кола! В пъти повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От частите и от обслужването се печели много повече, отколкото от самата кола! В пъти повече!

 

Тоест излиза, че производителите имат интерес надеждността на автомобилите да намалява за да реализират по-голяма печалба. smile159

 

Качеството е съвкупност от свойства, които задоволяват нуждите и/или изискванията на потребителите, а надеждността - комплексно свойство за запазване на равнището на качеството в установени граници, време, режим и условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено!

От новата кола производителите печелят няколкостотин евро.

Пък от поддръжката и от частите - може и 5 хиляди да спечелят, или дори 10 хиляди.

А може и повече да спечелят - ако колата е от по-висок клас! :mrgreen:

Пък за Опелите - по-новите няма да ги коментирам.

Но в периода 1990-1996 имах два Опела, модели Комодор и Рекорд - и моторите им бяха изключително здрави!

Нямаше други такива яки добичета! :smt017

А хем бяха и на години вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено!

От новата кола производителите печелят няколкостотин евро.

Пък от поддръжката и от частите - може и 5 хиляди да спечелят, или дори 10 хиляди.

А може и повече да спечелят - ако колата е от по-висок клас! :mrgreen:

Пък за Опелите - по-новите няма да ги коментирам.

Но в периода 1990-1996 имах два Опела, модели Комодор и Рекорд - и моторите им бяха изключително здрави!

Нямаше други такива яки добичета! :smt017

А хем бяха и на години вече!

 

Стиви я се уточни пред себе си.

В една тема Опела ти бил фаворит, защото е здрав, а сега не го коментираш.

Последно? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено!

От новата кола производителите печелят няколкостотин евро.

Пък от поддръжката и от частите - може и 5 хиляди да спечелят, или дори 10 хиляди.

А може и повече да спечелят - ако колата е от по-висок клас! :mrgreen:

Пък за Опелите - по-новите няма да ги коментирам.

Но в периода 1990-1996 имах два Опела, модели Комодор и Рекорд - и моторите им бяха изключително здрави!

Нямаше други такива яки добичета! :smt017

А хем бяха и на години вече!

 

Да разбира се точно така е. Кой сега ще направи автомобил здрав като W123 на Мерцедес? Кой? Някой луд но няма такъв. Всичко днес се произвежда така, че да се поврежда след гаранцията а и преди нея даже както се вижда.

 

Не е да не могат да направят здрав автомобил, но нямат интерес от това да сменяваш само масло, накладки, филтри и съединител /ако не е автоматик/ в продължение на 500000км.

 

Да сте чули за протекла хидравлика на 123 или на Ауди 80 например? Няма и да чуете докато колата не се разпадне, защото тези агрегати са направени да са вечни.

 

А има ли дефектирал притискател на изброенете коли и на наборите им, просто така почти изведнъж заради прецекан дмпфер и колата остава на място? Няма и да има, защото подобна безумна част в тях не е монтирана.

 

Свърши това време, сега кола на 100000км си е вече бабичка и пълна с изненади.

Не искам да изпадам в подробности за новите коли и дефектите им защото ще почнете да пишете пак както на колегите по-горе, че съм чул от тъста пък той от баджанака и т.н.

 

Поздрави на всички. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сте чули за протекла хидравлика на 123 или на Ауди 80 например?
123 щото няма хидравлична рейка,а на Аудито 80 е вдигната нагоре и по-този начин и да се скъса маншон не влиза вода и кал.....та за това са държливи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви,ти ще вземеш да ме настигнеш по брой мнения с това твоето темпо :D

притеснен съм

 

Не се притеснявай, няма такава опасност. Аз все пак приближавам хиляда, докато ти си прехвърлил десет хиляди - тъй че не бери кахър! :mrgreen:

 

А новите Опели няма да ги коментирам - защото са отстъпление от старите добродетели на Опел. И колкото по-нови стават - толкова повече отстъпват от тия добродетели!

Новите Астри, Корси, и така нататък - все повече натежават откъм килограми. Защо, от какъв зор? Не е ясно.

Вектрата, например, беше относително лека - 1.2-1.4 тона беше празна. А новите Опели гонят 1500 те килограма празни! Че и отгоре!

Мен това - не ме кефи.

Вътрешния простор - все повече намалява.

Сядаш в нова Зафира, в Астра - хайде, Корсата е по-компактна, и е разбираемо, че няма как да е много вместителна - и няма къде да си опънеш краката. Пък и на раменете им е стеснено - а при това колите отвън не изглеждат никак малки. Мястото отзад пък - един мой приятел всеки път като качва жена си и единия си дънгалак - тя е бивша баскетболистка, а дънгалакът гони 1.90 м ръст - и почва да псува! Втория е по-нисък, и се смества, ама първия - трудно!

Моторите - са тегави, та знае ли се!

Да де, сега Опел се гласят да сменят цялата моторна гама - обаче кога ще стане това? След година или след две.

Ала настоящите мотори - никак не се славят с добра тяга и еластичност. Освен вече ако не са 150 или 180 конни, че и повече - съответно дизели или бензинови. Там вече тягата е приемлива, а и развъртат по-добре. Но по-слабите - откровено ги мързи!

Такива са нещата при новите Опели - които никак не ми харесват.

Няма как, трябва да кажа и недостатъците на колите - а не само достоинствата. А те са ето тези.

Иначе, като надеждност - са добри.

Макар че, в интерес на истината, и като други параметри - също има удачни попадения.

Примерно, Инсигнията - е много надеждна, но блести и със други добродетели!

Обаче и цената й е почти като на Мерцедес.

Рекорда обаче - и като вместителност, и като надеждност, и като стабилност, и като комфорт, и като тяга - беше много добър! Изключително стабилна кола! Цената му обаче - беше съвсем народна! А частите - евтини, та дори беше смешно да ги купуваш в магазина! Като при това рядко се повреждаше - тъй че и това беше далавера!

Та, ето така са нещата.

И ако някой не е съгласен - няма да се разсърдя на други мнения.

Но в темата се коментираше надеждността на автомобилите..... А не другите им характеристики. :mrgreen:

Ако обаче коментираме и тях - нещата се променят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено!

От новата кола производителите печелят няколкостотин евро....

 

http://fakti.bg/avto/77789-nai-golemite ... ndustriata :!:

И това е само ТОП 10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сте чули за протекла хидравлика на 123 или на Ауди 80 например?
123 щото няма хидравлична рейка,а на Аудито 80 е вдигната нагоре и по-този начин и да се скъса маншон не влиза вода и кал.....та за това са държливи

 

Да няма хидравлична рейка, има кутия и една хидравлична помпа като голяма колкото тиква. Кой го интересува какво има под капака, всеки го интересува нещата под капака да работят, но тук идва конфликта на интереси защото производителите ги интересува да работят но не много дълго за да си имат абонати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казвам само що не протичат

а секторната кутия -недостатъка и че има по-голям празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви,ти ще вземеш да ме настигнеш по брой мнения с това твоето темпо :D

притеснен съм

То един негов пост е равен на 10 по изписани думи и вече те е настигнал. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във времето на развитие на новите технологии няма как да се знае и може всичко. Много от повредите могат да се диагностицират след четене на компютъра, както е известно това не става насред път. Много от необходимите части не се намират в първия срещнат магазин, логично е и много от повредите да не могат да бъдат отстранени в първия срещнат сервиз.

Старите коли са произвеждани с една цел, новите - с друга. Като си дадем сметка, че техническия прогрес в двете "епохи" на автомобилостроенето е на много различни нива- то няма как да бъдат сравнявани като продукти откъм потребителската им страна.

Аз също със стара кола не съм закъсвал но с "по-нова" стара кола- да. Затова и някога возех в колата си инструмент и дребни части от първа необходимост, сега- въже.

:smt017

и пари да вземеш(повечко),ако си забравил-върни се,докато е време! smile159

](*,) На Тойотката онзи ден сменихме водна помпа на 65х.км... Уж...Toyota smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми,за съжаление-не е сипвана вода-с червен антифриз е,какъвто трябва,ама май е с от тия хубавите помпи.Да видиме новата колко ще изкара... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То във водна помпа има 1 лагер и 1 уплътнение. Какво толкоз да се скапе, перката ли... Ако е блокирал лагера- радвай се че се е случило на Тойота, щото ако това се е случило на европейка- мотора и да е станал на дробсърма. Ако е протекла- хе, то се случва мома да роди, пък една помпа що да не протече. Но и антифриза все пак е разреждан преди да бъде наливан. Може би не от теб... но варовиците скапват и лагера и уплътнението. Ще изкара, нали е нова...

 

п.с. Айго- то е англичанка, знаш ли тия к-ви са пияници ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във времето на развитие на новите технологии няма как да се знае и може всичко. Много от повредите могат да се диагностицират след четене на компютъра, както е известно това не става насред път. Много от необходимите части не се намират в първия срещнат магазин, логично е и много от повредите да не могат да бъдат отстранени в първия срещнат сервиз.

Старите коли са произвеждани с една цел, новите - с друга. Като си дадем сметка, че техническия прогрес в двете "епохи" на автомобилостроенето е на много различни нива- то няма как да бъдат сравнявани като продукти откъм потребителската им страна.

Аз също със стара кола не съм закъсвал но с "по-нова" стара кола- да. Затова и някога возех в колата си инструмент и дребни части от първа необходимост, сега- въже.

:smt017

и пари да вземеш(повечко),ако си забравил-върни се,докато е време! smile159

](*,) На Тойотката онзи ден сменихме водна помпа на 65х.км... Уж...Toyota smile175

 

Колеги, и Тойотите не са каквито бяха!

Старите Короли, отпреди 12 години - бяха бетон!

Пък сегашните..... Не е същото!

Но то и с Мерцедесите е така. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.