Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Надеждност на автомобилите


velinsl

Recommended Posts

В сервиза на Субару нямам хора - тъй че не мога да се произнеса нищо за надеждността им. Макар че, доколкото съм чувал - са много надеждни коли.

Пък и в същата тема, за която споменаваш, съм посочил - със здраво окачване!

Ала повреди ли се нещо - цените са майка плаче, грамофон свири!

И не съм ги оплюл - а просто си казах мнението, дали е подходяща за дамска кола.

Впрочем, като говорим за цените на ремонтите - всеки може да отиде до сервиза им, и да се осведоми за тях.

А за форумния играч - всичките ми приятели имат коли, всякакви, на повечето колите им съм ги карал, във всички са ме возили - тъй че имам достатъчно преки впечатления.

Пък съм ги гледал и какви ремонти са правили по тях - та имам наблюдения, и знам за какво става въпрос.

А и допреди 14 години съм ремонтирал коли - също повечето модели, които бяха налични в България.

Впрочем, и сега доста от приятелите ми работят в автосервизи или въобще в автобизнеса - тъй че няма проблеми да ги попитам за каквото и да е по автомобилите. Защото все пак аз съм се отделил от тоя бизнес.... И е нормално да не знам всичко.

Но между другото - Голфовете тогава съвсем не бяха сред най-надежните и вървежните коли. Двойката или тройката - не бяха върха, знаете го това.

Пък за Шкодите - да не говорим.

Но вече през последните няколко години повечето ми приятели си смениха личните коли със Шкоди - което ме накара да погледна на тия автомобили с други очи.

Вследствие на което и аз си купих Шкода - и не съжалявам.

Хора, които ремонтират БМВ та, Мерцедеси, Крайслери, Шеврролети - карат Шкоди.

Това как ти се струва, Тоширо?

Гога - близки приятели, които и в момента работят в съответните сервизи. Има разлика, от братовчедите и деверите.

А като говорим за надеждността на японските коли - просто влезте в техните форуми, и вижте какво обсъждат, и какви са им проблемите.

И най-важното - вижте колко пари струва решаването им!

А вижте и класациите по надеждност - напоследък там са Ауди, БМВ, Мерцедес.... И малко след тях е и Шкода Октавия. smile049

Тъй че хайде да не митологизираме японците - а да погледнем фактите какви са.

И тогава да говорим. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 170
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    33

  • bega4kata

    16

  • Оги

    13

  • scooby doo

    11

Най-много писали в темата

Към колебанието спокойно можеш да добавиш и Октавиа и Леон (Толедо) - Се тая.

По-важното е към кой двигател си се насочила, коя година и какъв ти е бюджета smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4000 читав дизел много трудно се намира. За малко повече - това: viewtopic.php?f=72&t=32584

Иначе - нещо такова: http://www.cars.bg/c176155

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза на Субару нямам хора - тъй че не мога да се произнеса нищо за надеждността им. Макар че, доколкото съм чувал - са много надеждни коли.

Пък и в същата тема, за която споменаваш, съм посочил - със здраво окачване!

Ала повреди ли се нещо - цените са майка плаче, грамофон свири!

И не съм ги оплюл - а просто си казах мнението, дали е подходяща за дамска кола.

Впрочем, като говорим за цените на ремонтите - всеки може да отиде до сервиза им, и да се осведоми за тях.

А за форумния играч - всичките ми приятели имат коли, всякакви, на повечето колите им съм ги карал, във всички са ме возили - тъй че имам достатъчно преки впечатления.

Пък съм ги гледал и какви ремонти са правили по тях - та имам наблюдения, и знам за какво става въпрос.

А и допреди 14 години съм ремонтирал коли - също повечето модели, които бяха налични в България.

Впрочем, и сега доста от приятелите ми работят в автосервизи или въобще в автобизнеса - тъй че няма проблеми да ги попитам за каквото и да е по автомобилите. Защото все пак аз съм се отделил от тоя бизнес.... И е нормално да не знам всичко.

Но между другото - Голфовете тогава съвсем не бяха сред най-надежните и вървежните коли. Двойката или тройката - не бяха върха, знаете го това.

Пък за Шкодите - да не говорим.

Но вече през последните няколко години повечето ми приятели си смениха личните коли със Шкоди - което ме накара да погледна на тия автомобили с други очи.

Вследствие на което и аз си купих Шкода - и не съжалявам.

Хора, които ремонтират БМВ та, Мерцедеси, Крайслери, Шеврролети - карат Шкоди.

Това как ти се струва, Тоширо?

Гога - близки приятели, които и в момента работят в съответните сервизи. Има разлика, от братовчедите и деверите.

А като говорим за надеждността на японските коли - просто влезте в техните форуми, и вижте какво обсъждат, и какви са им проблемите.

И най-важното - вижте колко пари струва решаването им!

А вижте и класациите по надеждност - напоследък там са Ауди, БМВ, Мерцедес.... И малко след тях е и Шкода Октавия.

Тъй че хайде да не митологизираме японците - а да погледнем фактите какви са.

И тогава да говорим.

 

Абе това нашия Стиви ли е дет даваше акъл на някъв да полее веро и сапун под гумите че да се плъзнат кат шейнички?! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това нашия Стиви ли е дет даваше акъл на някъв да полее веро и сапун под гумите че да се плъзнат кат шейнички?! :-k

Същият той - ЕДИНСТВЕНИЯТ и НЕПОВТОРИМ ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но вече през последните няколко години повечето ми приятели си смениха личните коли със Шкоди - което ме накара да погледна на тия автомобили с други очи.

Вследствие на което и аз си купих Шкода - и не съжалявам.

Хора, които ремонтират БМВ та, Мерцедеси, Крайслери, Шеврролети - карат Шкоди.

 

Единствената причина някой да предпочете Шкода пред БМВ и Мерцедес е недостатък на финанси. Аз дълго време карах Шкода, останах с прекрасни впечатления от тази непретенциозна и здрава кола, но Шкода е толкова далеч от двата немски премиума, че коментара е излишен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина някой да предпочете Шкода пред БМВ и Мерцедес е недостатък на финанси. Аз дълго време карах Шкода, останах с прекрасни впечатления от тази непретенциозна и здрава кола, но Шкода е толкова далеч от двата немски премиума, че коментара е излишен.

По тази логика, единствената причина някой да си купи мерцедес или бмв също трябва да е финансова, иначе би си купил ферари или ламборджини. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но вече през последните няколко години повечето ми приятели си смениха личните коли със Шкоди - което ме накара да погледна на тия автомобили с други очи.

Вследствие на което и аз си купих Шкода - и не съжалявам.

Хора, които ремонтират БМВ та, Мерцедеси, Крайслери, Шеврролети - карат Шкоди.

 

Единствената причина някой да предпочете Шкода пред БМВ и Мерцедес е недостатък на финанси. Аз дълго време карах Шкода, останах с прекрасни впечатления от тази непретенциозна и здрава кола, но Шкода е толкова далеч от двата немски премиума, че коментара е излишен.

 

Напротив аз съм един от хората които са предпочели шкода и по друга причина...и то много основателна. Освен това шкода е прекрасен избор и в следните случаи; искаш да караш що годе хубава кола но не искаш да се набиваш в очи. шкодата е по малко апетитна от премиум марките които са по често обект на кражби обири и проблеми..бмв се кара и предпочита изключително от цигани...нищо че е премиум марка

даже данъчните правят разлики...мога и да посоча конкретни примери ако се налага които са много фрапиращи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Напротив аз съм един от хората които са предпочели шкода и по друга причина...и то много основателна. Освен това шкода е прекрасен избор и в следните случаи; искаш да караш що годе хубава кола но не искаш да се набиваш в очи. шкодата е по малко апетитна от премиум марките които са по често обект на кражби обири и проблеми..бмв се кара и предпочита изключително от цигани...нищо че е премиум марка

даже данъчните правят разлики...мога и да посоча конкретни примери ако се налага които са много фрапиращи

 

:smt017

И като сложим една народо психология и станахме комплексари :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето ми приятели, които карат Шкоди, включително и тия, които ремонтират известни марки - са доста добре с финансите.

Да не кажа, че дори са много добре.

Тъй че не е тая причината - че нямат пари за Мерцедес или БМВ.

Читава кола, която да не е върховно скъпа, и много да не я крадат - да, това е едната причина.

Данъчните - е другата.

Но аз като съм го питал единия ми приятел защо кара Шкода, и той какво ми е казвал :

"Колата е като жената!

Много красивата има големи претенции, пък не се справя по-добре нито в леглото, нито в кухнята! smile091

Че дори и по-зле се справя!

За какво ми е супер кола? Та да я троша по дупките, и да се бъркам непрекъснато за лайстни, тампони и носачи ли? Мерси, ама няма нужда!

Мен ако ме питаш - колата трябва да върши работа, и да не те боли, че я караш в България. Затова Мерджаните и Баварците - не са разумния избор.

Колите, които са разумен избор - са Шкода Октавия, Рено Флуанс, Тойота Корола, и в краен случай, Ситроен петица.

Това е изборът - ако искаш да караш нормално, и да не ти бъркат много в джоба.

Иначе става така, че работиш най-вече заради колата..... А от това далавера няма.

Пък и както виждаш, в моята Шкода има всичко - уредба, климатроник, бордкомп, меки седалки, кожа, темпомат, подгряване на туй, охлаждане на онуй..... Всичко си има. Само няма мацка, която да ти прави свирка, докато караш.

Но пич, такава няма дори и във Вейрона на Румен Вълка!" :mrgreen:

Това са думите на човека - който е с много голям стаж зад волана, много коли е карал, а и много ремонтирал.

И всъщност той ме нави да си купя Шкода.

Макар че не знам дали тя е най-надеждната кола.....

Но за България - определено е много подходяща! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето ми приятели, които карат Шкоди, включително и тия, които ремонтират известни марки - са доста добре с финансите.

Да не кажа, че дори са много добре.

Тъй че не е тая причината - че нямат пари за Мерцедес или БМВ.

Читава кола, която да не е върховно скъпа, и много да не я крадат - да, това е едната причина.

Данъчните - е другата.

Но аз като съм го питал единия ми приятел защо кара Шкода, и той какво ми е казвал :

"Колата е като жената!

Много красивата има големи претенции, пък не се справя по-добре нито в леглото, нито в кухнята! smile091

Че дори и по-зле се справя!

За какво ми е супер кола? Та да я троша по дупките, и да се бъркам непрекъснато за лайстни, тампони и носачи ли? Мерси, ама няма нужда!

Мен ако ме питаш - колата трябва да върши работа, и да не те боли, че я караш в България. Затова Мерджаните и Баварците - не са разумния избор.

Колите, които са разумен избор - са Шкода Октавия, Рено Флуанс, Тойота Корола, и в краен случай, Ситроен петица.

Това е изборът - ако искаш да караш нормално, и да не ти бъркат много в джоба.

Иначе става така, че работиш най-вече заради колата..... А от това далавера няма.

Пък и както виждаш, в моята Шкода има всичко - уредба, климатроник, бордкомп, меки седалки, кожа, темпомат, подгряване на туй, охлаждане на онуй..... Всичко си има. Само няма мацка, която да ти прави свирка, докато караш.

Но пич, такава няма дори и във Вейрона на Румен Вълка!" :mrgreen:

Това са думите на човека - който е с много голям стаж зад волана, много коли е карал, а и много ремонтирал.

И всъщност той ме нави да си купя Шкода.

Макар че не знам дали тя е най-надеждната кола.....

Но за България - определено е много подходяща! :smt017

:smt030

6659539z.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина някой да предпочете Шкода пред БМВ и Мерцедес е недостатък на финанси. Аз дълго време карах Шкода, останах с прекрасни впечатления от тази непретенциозна и здрава кола, но Шкода е толкова далеч от двата немски премиума, че коментара е излишен.

Въпрос на гледна точка - Мечо ми беше малък и за това го смених с Шкодата.

Освен това, дори да не старадаш от липса на финанси, нужно ли е да ги хвърляш на пътя? Мерца ми харчеше 15/100 градско (при условие, че правя по 15-25хил. градско на година е силно нерентабилно), фаровете бяха по 512лв. бройката, скоростната кутия е 2600лв. (нова), окачване и гуми х4 на Шкодата. Това са само част от нещата, за които се сещам.

Другото, което за мен е от значение, е че не си падам по новите пластмасови каручки (вкл. Мерцедес и БМВ), а от моделите които харесвам нямаше нищо подходящо за нуждите ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Швейцарците не разбират и не могат да си го позволят, карат предимно среден клас автомобили и според моите наблюдения преобладават ВАГ, като Шкода Октавия комби е водеща от марката. Дори и луксозния Супърб рядко се вижда. Мерцедес и БМВ се броят на пръсти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина някой да предпочете Шкода пред БМВ и Мерцедес е недостатък на финанси. Аз дълго време карах Шкода, останах с прекрасни впечатления от тази непретенциозна и здрава кола, но Шкода е толкова далеч от двата немски премиума, че коментара е излишен.

Въпрос на гледна точка - Мечо ми беше малък и за това го смених с Шкодата.

Освен това, дори да не старадаш от липса на финанси, нужно ли е да ги хвърляш на пътя? Мерца ми харчеше 15/100 градско (при условие, че правя по 15-25хил. градско на година е силно нерентабилно), фаровете бяха по 512лв. бройката, скоростната кутия е 2600лв. (нова), окачване и гуми х4 на Шкодата. Това са само част от нещата, за които се сещам.

Другото, което за мен е от значение, е че не си падам по новите пластмасови каручки (вкл. Мерцедес и БМВ), а от моделите които харесвам нямаше нищо подходящо за нуждите ми.

 

Малък?!

Стига бе! За пръв път чувам, че Мерцедесът може да е малък! Освен ако не е А или В класа - но това не са истински Мерцедеси, а някакви градски колички!

Пък Мерджан и градска кола - абе нещо не ми се връзва! [-X

Нужно ли е кинтите да ги хвърляш на пътя - много уместен въпрос!

Не е нужно!

Още повече след като не се изкарват супер лесно.....

15 на 100 - ужас!

Над 500 лева за фар - много бе!

А за гумите..... лошо ми стана.

Не - това нещо не е за мен.

Макар че ако съм някакъв баровец - сигурно ще мисля по друг начин. smile049

И за швейцарците - съгласен!

Но хайде да ви дам и моята класация за надеждни автомобили :

- Шкодата - ясно защо. Много автомобил - струващ разумни пари. :smt017

- Кия Магентис - също много приличен автомобил, и също не толкова скъп.

- Мазда 6 - много е здрава, но покупната й цена е убийствена!

- Тойота Корола - ясно, че е здрава иначе. Но е скучна, а и не се предлагат някакви по-интересни мотори.

- Опелът - повечето модели са достатъчно здрави, макар че по едно време бая ръждясваха, пък и като цяло са доста тежички!

Накратко - това е!

Пък вие ще се произнесете - ако желаете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоуфо е най-добрия - иска ли питане! smile091

Пардон - Шкодчо е най-добрия! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питате , каквато и модерна и комфортна кола да си купи човек и ако наистина колата му е необходимост , винаги трябва да си пази и една проста Жигула или 120-ка в гаража (в краен случай Фаворит) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питате , каквато и модерна и комфортна кола да си купи човек и ако наистина колата му е необходимост , винаги трябва да си пази и една проста Жигула или 120-ка в гаража (в краен случай Фаворит) smile049

 

Формане, то това е идея, по принцип.

Но то какво излиза тогава - че трябва две коли да поддържаш, и два гаража да имаш. smile049

И това скъпо излиза - особено в градовете! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питате , каквато и модерна и комфортна кола да си купи човек и ако наистина колата му е необходимост , винаги трябва да си пази и една проста Жигула или 120-ка в гаража (в краен случай Фаворит) smile049

Eeе,не съм съгласен.Новите коли са си здрави,просто майсторите са калпави.Всички проблеми при новите коли ,произтичат от неправилна поддръжка и неправилен ремонт!!!!!!!!!!!!!!

Аз със стара жигула или фаворит не тръгвам на път.Страх ме е ,че ще закъсам някъде.Освен ако жигулата не е моя да зная аз какво и е състоянието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във времето на развитие на новите технологии няма как да се знае и може всичко. Много от повредите могат да се диагностицират след четене на компютъра, както е известно това не става насред път. Много от необходимите части не се намират в първия срещнат магазин, логично е и много от повредите да не могат да бъдат отстранени в първия срещнат сервиз.

Старите коли са произвеждани с една цел, новите - с друга. Като си дадем сметка, че техническия прогрес в двете "епохи" на автомобилостроенето е на много различни нива- то няма как да бъдат сравнявани като продукти откъм потребителската им страна.

Аз също със стара кола не съм закъсвал но с "по-нова" стара кола- да. Затова и някога возех в колата си инструмент и дребни части от първа необходимост, сега- въже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така.

Има наистина модели които са пословично здрави -като Вектра А ,но като цяло не е верно твърдението,че един 15 год.автомобил е по-надежден от един нов.

Това ,че някои хора си купуват кенефи,които години наред са карани като за последно,от незнайни олигофрени на запад,не са поддържани изобщо правилно,не значи че колите са виновни.

В България се внасят най ефтините коли от автокъщите.Българина,като купува кола,гледа да си купи НАЙ-ЕФТИНАТА,а не най запазената.

Айде,този който си купи от мен кола да видим дали ще напише ,че са чупливи новите коли.

Като обявих колата за продан за 25 000 лв. Ми писаха,дали не съм бил луд да искам такава цена.Намалих я на 20 000 и пак им се струваше скъпо ,защото щели да си купят за 12 000 същата.Това е простотията на Българите.Не се замислят,че колата за 12 000 няма да има нищо общо с една запазена и добре поддържана.

И понеже темата е провокирана от Фабията на модератора :D ,с риск да го обидя,ама си си купил ефтина пребита от бой кола,защото за такава си имал пари или толкова си искал да заделиш.Аз съм имал таксита със същия двигател и до 600 000км са били на поддржка при мен и не са имали проблемите на твоята кола.

Не знам какво става,но идват коли при мен в гаража,които са с толкова много проблеми ,натрупвани в годините,че в един момент са се превърнали в абсолютни кенефи.

Имах 8 таксита,половината бяха Фабии,другите Фелиции.Мога да се закълна,че Фелициите са МНОГО,МНОГО,ПО ЧУПЛИВИ автомобили от Фабията.На фелицията ПОСТОЯННО НЕЩО СЕ ЧУПЕШЕ,а Фабиите вървяха и варвяха smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коректното сравнение е нова кола от магазина преди 15 години и сега. Например Голф 2 и Голф 6. И говорим само и единствено за надежност в смисъл на това колко и за какво влиза в сервиз, коя ще изкара по-дълъг пробег и години, при относително нормална подръжка. Ясно е, че новата е по - бърза, по-сигурна и по - удобна.

 

За втората ръка може да се пише безкрайно. Там всеки си е виновен сам за избора си.

 

А за Фелициите и Фабиите е ясно, просто сравняваш Шкода с VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така.

Има наистина модели които са пословично здрави -като Вектра А ,но като цяло не е верно твърдението,че един 15 год.автомобил е по-надежден от един нов.

Това ,че някои хора си купуват кенефи,които години наред са карани като за последно,от незнайни олигофрени на запад,не са поддържани изобщо правилно,не значи че колите са виновни.

В България се внасят най ефтините коли от автокъщите.Българина,като купува кола,гледа да си купи НАЙ-ЕФТИНАТА,а не най запазената.

Айде,този който си купи от мен кола да видим дали ще напише ,че са чупливи новите коли.

Като обявих колата за продан за 25 000 лв. Ми писаха,дали не съм бил луд да искам такава цена.Намалих я на 20 000 и пак им се струваше скъпо ,защото щели да си купят за 12 000 същата.Това е простотията на Българите.Не се замислят,че колата за 12 000 няма да има нищо общо с една запазена и добре поддържана.

И понеже темата е провокирана от Фабията на модератора :D ,с риск да го обидя,ама си си купил ефтина пребита от бой кола,защото за такава си имал пари или толкова си искал да заделиш.Аз съм имал таксита със същия двигател и до 600 000км са били на поддржка при мен и не са имали проблемите на твоята кола.

Не знам какво става,но идват коли при мен в гаража,които са с толкова много проблеми ,натрупвани в годините,че в един момент са се превърнали в абсолютни кенефи.

Имах 8 таксита,половината бяха Фабии,другите Фелиции.Мога да се закълна,че Фелициите са МНОГО,МНОГО,ПО ЧУПЛИВИ автомобили от Фабията.На фелицията ПОСТОЯННО НЕЩО СЕ ЧУПЕШЕ,а Фабиите вървяха и варвяха smile126

 

Евтиното винаги излиза по-скъпо - то това е ясно.

Но като говорим за поддръжката - и тя е важна, разбира се, но е важно и как я караш колата.

Ако не й вадиш душата - мноооого по-дълго ще я караш.

И като говорим за Фабията - наскоро четох една статия, за някакъв немец - навъртял с Фабията си над 1 млн километра!

Карал е разумно, но и добре я е поддържал колата - и не е имал проблеми!

И тя продължава да върви! :smt017

Тъй че какво излиза - колата му е вечна! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.