Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един въпрос Фабия 1.


The Best Forman

Recommended Posts

Горивните филтри се продават в две разновидности - без клапан и с враден клапан ... поглеждаш на какво налягане работи клапана на филтъра и си вземаш такъв с вграден . В случая си мисля , проблема не идва толкоз от филтъра , а от клапана , който не може да задържи необходимото налягане в системата или помпата (ако няма дебит) , но това ще си покаже като премерите налягането в горивната система ... по спомен трябва да е поне 3 бара , но има и разновидности на Фабия , където е 4 бара , но за това може да се ориентираш по работното налягане на клапана на филтъра (пред задна дясна гума).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    74

  • Ivo_Dinkov

    18

  • bega4kata

    10

  • ID A

    5

Най-много писали в темата

Някой разтапицирал ли е предни седалки ?

Тез дни реших да освежа седалките , успях да разгадая ратапицирането на задните седалки и вече са изпрани , но по предните седалки виждам два проблема - свалянето на врътките за регулиране на облегалките (как се свалят) и ако калъфите на облегалките са хванати със същите телени скоби към телена рамка в дунапрена , лесно ли се разкават ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съжалявам , че нямам фотоапарат да снимам фоторепортаж "Не правете това у дома си!!!"

Ако мразите някой тапицер най-добре му дайте двойна надница само и само да се прецака той , не вие ... най-отвратително сглобените седалки с изключително малоумни инженерни решения и ако това е изобретено от немец просто ми паднаха в очите като техническа нация :nea:

 

П.П. Иво , този PDF , който ми прати е шибан лъжец и въобще няма такива С образни скоби ... всичко е овързано с едни О образни телове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са затворени, може вече да са предобряни, знам ли... А тези "О" телове заварени ли са или просто са събрани краищата на "С".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло тез PDF -и от ЕЛЗА -та за много посни и много от детайлите не ги дават както е в ЕТКА . В ЕТКА -та е много детайно , ама па с дребни картинки ... абе угодия няма и като цяло е много криво да ги разтапицираш тези седалки и има една камара пинизи , които си ги знаят само в завода :BangHead:

Жоро , като отида на автомивка и намокрят дунапрените , ще има да карам месеци с найлон и мърсотията пак остава в седалката . Отделно има една камара бъгове за отсраняване от 15 годишното търкане на г***е в седалката. Примерно на шофьорската седалка опъващия тел се е извадил от дунапрена и плата се беше отпуснал и сгърчил , което сега ще оправя ... мислех да оправя и едно леко поклащане на седалката , ама като видях колко сложно е устроен механизма се отказах ... ще изчистя пепеляка и мъха и събирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кажи, че искат ремонт. Аз мислих за едното пране само. Та да ти кажа за какво пиша: Гледах как се перат едни седалки. Станаха, като нови. Машинката изсмуква водата и дунапрена не подгизва. Сега както е хубаво времето, за един ден са изсъхнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на провисване на предните седалки е измъкване на прикрепящия тел от пяната , в която е излят . Решението - дюшекчийски шев през пяната и нещо като голямо копче или твърд картон с мека тел или свинска опашка ... аз лично го направих с опашки и чакам да изсъхнат тапицерийте да видя как ще се опъне . Отделно като се позволи на калъфа да се движи върху пяната , тя почва да се рони , което е много досадно да има постоянно по мокета изронена пяна. И на края си направих една екстра на гърба - подложих по целите облегалки по едно парче мокет за да станат по-твърди :dance:

 

П.П. Разбрах , че са за ремонт чак след като ги разтурих , инак изглеждаха добре , ама по-мръсни ... сега даже мога да видя кой , къде живее в блоковете , щот тапицерията е на градска тематика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три дена беше голема мъка , но сега след срещата като отворих вратата да завия болтовете на предните седалки и ме лъхна аромата на чисто , а и вида си го бива вече направо се размазах от кеф ... и са опънати като детско барабанче :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За термостата мога да ти гарантирам, че имаш вариант да подмениш само патрона за около 30-40 лв. преди няколко месеца го смених, но сега се сетих, че много се внимаваше да не счупиме оплътненията и покриващата кутия (двг.AWY)... Предполагам, че на повечето мотори е еднакъв термо-гнаста... Поне при AUDI-тата от по-старите генерации така беше... Иначе целия вариант за термо+кутия е малко под 70 лв. в ЕУРАТЕК за сманя-цена-труд вече не мога да ти кажа, до пазарлък е... Но се сменя сравнително лесно с многостен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой разтапицирал ли е предни седалки ?

Тез дни реших да освежа седалките , успях да разгадая ратапицирането на задните седалки и вече са изпрани , но по предните седалки виждам два проблема - свалянето на врътките за регулиране на облегалките (как се свалят) и ако калъфите на облегалките са хванати със същите телени скоби към телена рамка в дунапрена , лесно ли се разкават ?

Аз! Защо не ми се обади. За 30 секунди щях да ти ги сваля :) Скобите се режат с клещи резачки.

 

397897_10151408598053616_1946948756_n.jp

375130_10151408598113616_2004600175_n.jp485612_10151408598133616_1348494531_n.jp

317332_10151408598148616_556948833_n.jpg

401842_10151408598168616_1248609656_n.jp395737_10151408598193616_1839622038_n.jp

934639_10151408598223616_77593382_n.jpg?

377257_10151408598253616_2059768586_n.jp

528238_10151408598283616_688962688_n.jpg

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://picbg.net/u/48572/42766/797160.jpg

 

Седалките ми са тези. Много е висок борда на седлото и от слизане и качване съм протрил малко дунапрена отстрани на моята седалка. Започвам да напипвам изтънял участък. Искам да ги разтапицирам и да сменя лявото с дясното дунапренено седло. Дали пак е толкова трудно както описвате. На фелицията съм правил същата процедура успешно. Има ли сходства? Как точно се махат ръчките?

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш само седлата е по лесно ... отвиваш няколко винта с Т15 и сваляш пластмасите , обръщаш седалката към земята и я притискаш и тогава вадиш от канала тапицерията и вече можеш да я свалиш от основата и после по обратния ред връщаш на местата . Особеното е свалянето на дръжките за регулиране на облегалките - държат се на три щипки , които се освобождават с малка отверка и държиш врътката под напрежение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега! Относно подлакътника, снимката която качих е от интернет защото нямам от моята кола. Тази на снимката е с десен волан и подлакътника и на мен ми хареса доста. Прилича като от голф, но може за Англия да е имало такова заводско изпълнение. Аз съм гледал на моята и не виждам точно как може да се монтира. Може на тези седалки да има възможност за монтаж, но да е скрит от тапицерията. Те са като от RS, а RS -а има подлакътник понякога. Трябва да разтапицирам и облегалката за да разбера дали е така. Ако има запознати и на мен ще ми е полезно.

 

P s. Сега като се загледах в снимката виждам, че подлакътника е друг цвят и явно не е заводски. Освен това явно не е монтиран на седалката, а на барчето. Все пак изглежда добре и ще е доста удобно с него.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложен е на мястото на пепелника отзад най- вероятно. Виждал съм готови изпълнения, но не и как точно е закрепено- най- вероятно се реже малко от планката на ръчната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Още един тъп проблем с просто решение . Днес ми направи впечатление , че когато оставя левия прозорец да слезе до долу всичко е ОК , но когато го спра някъде по средата и после реша да го пусна още малко слиза на тласъци придружен със гаден звук . Сменях водачи сравнително скоро , едно жило в края е малко разплетено , но нямаше грижи и като се загледах вътрешното уплътнение на кората по някакъв начин излязло от жлеба на пластмасовата лайстна , натъпках го обратно с една малка отверка и сега всичко отново е ОК :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:banger_2: хванах гадния теч ... от термостата сълзи съвсем леко дебелия маркуч (сигурно е от възрастта му) и тънкия за самообезвъздушаване (него съм го сменял) , но явно пружинните скоби вече не са достатъчни и сложих обикновенни винтови и сега чакам да видя къде другаде ще протече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 'другадето' го замених с Валео :banger_2: - оригиналния радиатор е по- скъп с почти 100 лв и ми се струва доста надценен. Валео сложих на на А8- цата и съм много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше ауди, щях да ти посоча още поне два тройника и радиаторче на парното, от където със сигурност ще протече, но нали е шкода- при здрав радиатор остава да караш и да си свиркаш :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Дайте идеи ... колата си обича умерения климат и когато и е горещо пали от втори (по случайност) до трети и четвърти , като си иска въртене или по-скоро когато си реши може да запаля стартера и пак няма да запали , а като почне да пали изрежда по един всички цилиндри , инак няма проблем с вървене , грешки , чекове и други такива ... ей сега като падна малко дъжд и падна температурата под 20 градуса запали на кибрит .

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте Колеги, дайте идеи за някой читав майстор в Стара Загора ? Искам вече да си сменя датчика за ъгъла за завиване на колелата. Някой да помогне, че аман от пишман майстори в тоя град :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Как без да иска брат ми си оправи празния ход ... запуши се катализатора и взех нов заместител , който се разпадна на третия месец и за да не давам още 160 залудо си взе една муфа за втора ламбда сонда и си сложи резонаторно гърне и в момента празния ход е без грешка и на газ и на бензин спи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.