Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един въпрос Фабия 1.


The Best Forman

Recommended Posts

Смених си фаровете днес с едни лъскачи , абе лудница , колата направо си смени физиономията . Иво , перфектни са smile126

Докато си пробвах крушките видях , че секциите за къси не гаснат на дълги и съответно индикациите по таблото и сега въпроса е да ровя ли да диря проблем с ключа на волана или просто така си светят тез коли :-k признавам си до сега дълги не съм пускал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    74

  • Ivo_Dinkov

    18

  • bega4kata

    10

  • ID A

    5

Най-много писали в темата

Така са. Късите светят заедно с дългите, защото са в отделни секции. Тамън ще ти е по-светло, въпреки че с тези фарове почти не съм се нуждаел от дълги, за разлика от ОЕМ ксенона и скапания отсечен сноп на късите от лупата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някой оправял ли е контактните пластини на клаксона , защото много ме дразни да блъскам по волана без резултат и другия въпрос е ако сваля еърбега от волана таз гад ще светне ли , че е свалян (без да давам контакт) , защото веднъж свалях компа и всичко в колата що е електронно го беше търсило през това време без резултат??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да даваш на контакт,няма да светне.

Абе ти каква кола купи бре,то не остана нещо дето не се повреди :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами макаронаджиика за 2 бона , каква да е , пък и то повреда няма , просто ме дразни , че трябва да блъксам по волана дорде крекне .

Па и ако нямаше никакви проблеми първо нямаше да ми е интересно , после нямаше да е за 2 бона и на края бай ти Лоренцо нямаше да се откаже от нея с валидна застраховка :derisive:  ... и на края всеки бъг ми носи знания и опит за модела :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на фабия 1.9sdi не светият задните светлини при маневра на заден ход /крушките и предпазителите са здрави/

кабела на датчика е скъсан които е на скоростната кутия   :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Такааа минаха празниците и на мен почнаха да ми се въртят разни перверзни идеи ... първата е топка на скоростния лост с хромирана плочка , но всичките ми опити да сваля оригиналната се оказаха безуспешни . Трябва ли да се сваля целия лост или има друг чалъм (законтрящата скобичка е разхлабена , но лоста не мърда) ?

Другия (малко "селски" тунинг) са пластмасови вежди на калниците тип Скаут ... идеята се роди след поредната паркингова екзема на задна дясна вежда ... не че колата е много опъната и драскотини не липсват , ама все някой ден ще я лъсна и тогава ще трябва едва ли не да седя на пост , а така ще си дерат пластмасата ... става въпрос за ей ТОВА ... как мислите дали ще седи грозно ?

Другото , което мисля да добавя са истински допълнителни фарове с истински стъкла ... тез оригиналните грам не светят ... първо ще опитам с едни нови оригинални преди ФЛ , но съм скептичен ... дали ще могат да минат за оригинални дневни светлини след монтажа на истинки фарове за мъгла?

Ами това е за сега ... има още бая работи , но като им дойде времето.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни я тази скоба, срежи я (сложи си после) нова и дърпай нагоре!

А за лайсните, мое мнение: Ако пасват, може пък да не стоят лошо! Аз лично не бих си сложил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я режи- просто с клещи с тънки челюсти я разшири- става за 5 секунди.

Я ми драсни едно ЛС да ти сменя топката на лоста за няколко минути :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със шило бъркаш в издатината от където се затяга и чекнеш-разширяваш.След това си я стягаш с керпедена.Преди това си вадиш маншона с пластмасата на пепелника нагоре-забръщаш го да ти се открие скобата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя беше отворена скобата и се въртеше свободно ,  дъжеше се само на накатката , но не знам що никой не каза да си пазя носа (така се изплющях със старата топка) , че ... :wacko_2: Нищо де важен е крайния резултат - вече съм с почти пълен пакет хром :dance: бутони на вратите няма да слагам , че големи ментета ми изглеждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Възможно ли е да има датчик за осветеност , който да изключва паленето на плафона при отключване или се завръща стария ми навик да си зарязвам колата отключена?

Питам , защото сутринта от далеко цъкнах да се отключи и плафона не светна , а от снощи ... нямам спомен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те моите въпроси станаха май множко , ама аз ще продължа :sorry:

Проблемът - дърпа в ляво при ускорение ... при ниска скорост и спиране на моторна спирачка върви на право.

Първо си мислех за заден тампон на носача , но сутринта докато си пиех кафето на топло (в колата) дадох луфта на волана и при по-енергично движение се чува хлопане от ляво.

Сега дилемата е дали да се занимавам с тампоните или на първо време да сменя вътрешен накрайник на рейката(или там каквото излезе, че хлопа) ? между другото нямам никакво хлопане от ходовата част , освен че са ми малко омекнали амортесьорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига съм се оплаквал , сега е време за хвалби ... та взех си от Иво Динков един ключ за фарове , че на моя беше счупена гривната , а и се движеше почти без съпротивление от фиксиращия механизъм . Бяха различни - моя е халогени и задни светлини за мъгла , тоз който взех беше без халогени , но и без друго идеята ми беше сменя само гривните. Да ама като ги пръснах на части установих нереална прилика (е имаше и разлики) ... разликите бяха във фиксиращия механизъм и липсата на едно пинче включващо фаровете за мъгла ... сложих врътката във фиксиращия механизъм на моя ключ , преместих липсващото пинче , пробвах и установих , че допълнителните фарове не се включват , защото беше прекъсната пистата в контактния механизъм ... лесна работа - две спойки и 1 см. латун (тънка медна ламарина) и сега имам чисто нов ключ за фарове :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора като теб, които не се плашат от това малко да се изцапат заслужават адмирации :eusa_clap:

 

Аз пък снощи до 1 оправях решетката на дясната духалка по този начин http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4317

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срамота е чисто нов ключ да събира прах в някой шкаф , а на колата да седи ключ с нагорели пластини ... както казваха онез в "Сблъсък" няма не възможни неща :pepsi:

Да ме прощават инженерите от ВАГ , ама не съм им толкова специализирани инструментите и все още са пригодими към други модификации :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Кажете как да отстраня този досаден проблем , инак ще има Фобия карбуратор :fiu:

Проблемът е , че когато е скоро запалена и дам повече газ да дръпна по някакъв повод и си забива муцуната в земята и мотора все едно умира ... ако карам докато мръдне температурата с плавно подаване на газ няма проблем ... не е от газта (АГУ) , защото си го има проблема от както съм я взел .

Чудя се за температурен датчик или подгрев на сонда , но на ВАГ-ком няма нищо записано ... мистерия .

Ужасно досадно е ако искам бързо да се включа в дупка в някое задръстване .

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мудна сонда и зацапан дросел с ВАГ-КОМ можеш да хванеш, но няма да имаш грешки. Как палиш, свещи гледал ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са нови (каквито бяха оригиналните) ,  дросела съм го мил още с купуването на колата , пали на кибрит (освен когато се пали след кратко гасене - тогава пали от 2 -ри път , но това не е болка) , а сондата отчита нормално , но до сега съм я гледал само на топъл мотор. Сигурно трябва да я закача и да я гледам на студен мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.