Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един въпрос Фабия 1.


The Best Forman

Recommended Posts

Моя 6- так на предишното ауди беше с две скъсани шпилки на изпускателен колектор на едната глава и си ревеше зверски. Изтраях го точно 1 месец след покупката на колата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    74

  • Ivo_Dinkov

    18

  • bega4kata

    10

  • ID A

    5

Най-много писали в темата

Моя 6- так на предишното ауди беше с две скъсани шпилки на изпускателен колектор на едната глава и си ревеше зверски. Изтраях го точно 1 месец след покупката на колата :D

Е при мен почти нищо не се чуваше в купето , но като се запали студена и плякаше при подаване на газ (като се размества колектора).

 

Добре ,че най накрая си открил проблема.

Има още дреболии за отстраняване като верига , някоя и друга дюзичка (бензинова) е за ултразвукова баня , ама по-нататък ... то е така тамън махнеш някой шум и почваш да чуваш друг :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам въпрос Колеги, някои да му се появявала ЕPC лампата ? някой път ми светва някой път не , но по принцип много рядко. Няма никаква промяна в динамиката на автомобила, но защо светва. Ходих на майстор закачи я на компа и ми каза че била свързана с аибиеса но аз нямам :) но май не е това ! ще съм благодарен някой да сподели мнение колата е фабия 2001 г. 1.4 мпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен присветва ако потегля с малко газ и паднат оборотите много (ако става въпрос за присветване в движение) , инак до сега в движение в нормални обороти не е светвала ... другото , което се сещам понеже хидравликата на волана е електрическа да има хлабав кабел в кутията над акумулатора. Провери за всеки случай и заряда на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някой купувал ли е вече челно стъкло (оригинално) ?

Питам , защото ме интересува оригиналното стъкло с гумената лайстна ли върви , или трябва да пипаме с пинцети да не я покъсаме , макар че вече е доста изгоряла оригиналната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно джама , четвъртък отивам да купя ...... ма няма да е оригинален .

 

Че застрахователите казаха по цена на кобра , а излишни пари нямам . Та ако искаш мога живи и здрави петъка да ти напиша от там какво ще ми го дадат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах в ЕураТек , че съм брал ядове с менте прозорци , а с тез лепените експерименти не ми се правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми ... и ти си прав много ма кво да ти кажа :))) по някои път нещата опират и до финансова гледна точка :) ,а между другото в наща фирма сменяме стъклата на колите от там и до сега не сме имали проблеми , ма знае ли човек .

Най - вероятно зависи от коя част на пекин ще доиде джама северен или южен :).

 

А КОЛКО ПАРИЧКИ Е В ЕУРА ТЕК ???? :eusa_think:

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то колкото у кобра  ?? дей.....им и тея тъпи застрахователи . Аз си мислих че е повече - 248лв в кобра със сенник. Еми кой не знае кът мене да не се преебава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден година храни :sorry: кой знае кога пак ще имат шанс да ни ощавят ... това малко ми прилича като с яйцата по Великден - има търсене , има и вдигане на цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така викам :( България кво да праим . Голфа-ми шото и той пострада :( ма поне не чаках застрахователи кобри (анаконди и прочие) още на следващия ден морга  30лв перфектен джам 10лв почерпка за колегите в сервиза и сега си карам пак голф-чето до де стане фабийката :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за цените на челните стъкла за Фабия в Еуратек: Челно стъкло 263,10 лв с ДДС, поръчката става чрез заплащане на капаро - доставката е 10 раб. дни.

Монтажът е 150 лв. с ДДС, но в момента няма свободни дни за 3 седмици напред. Така че "честито" на печалившите, като мен ;) .

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

На тез "бързи връзки" на горивния филтър защо им казват бързи ... 55 мин. се борих като прасе с тиква докато го разкача , вярно че след това го сбрах за 3 мин. ама свалянето просто ужасно да ги у германските инженери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя за цените на челните стъкла за Фабия в Еуратек: Челно стъкло 263,10 лв с ДДС, поръчката става чрез заплащане на капаро - доставката е 10 раб. дни.

Монтажът е 150 лв. с ДДС, но в момента няма свободни дни за 3 седмици напред. Така че "честито" на печалившите, като мен ;) .

 

Поздрави!

 

 

Колега в тези 263 лв включен ли е монтаж? Или отделно 150 който си написал?

Ужас толкова ли е скъпо стъклото на фабиа-та...

 

ПС: Моя позната от София след градушката и беше пукнато предното стъкло. (Опел корса 2005 година).Казаха и в София (обиколила е 2-3 сервиза за монтаж на стъкла) цена от 280 лв ( не оригинално стъкло) но ще получат чак след около 2 седмици защото всичко е изчерпано.

Дойде до Стара Загора и срещу сумата от 170 лв с монтаж + залепване на стикерите от старото стъкло за 2 часа си отиде пак до Сф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата явно е за всякакви въпроси за Фабиа 1.

 

Един въпрос от мен: На таблото ми не светят лампи за airbag и за хидравлика ( а колата има и двете неща) . На ваг ком не дава грешки отностно тези модули.

Как се стига до крушките в таблото?Да видя как са нещата при мен ( най вероятно са махнати ако са светели за проблеми .. или все още светят и затова са махнати)?

Задния капак на таблото след като го свалих не се виждат фасунки на крушки или нещо подобно? ( Силно се надявам да не се свалят стрелките и предната плака за да се стигне до тях)

 

И втория въпрос: Някой разполага ли с схема на ключа за фаровете ? На бронята си имам халогени а на копчето нямам рисунка за халогени ( Може да се дърпа назад 2 пъти ) Но халогените пак не светят.Утре ще проверя дали идва ток до тях и ако не идва евентуално къде им е релето.

Поздрави

Редактирано от fantamaniaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига съм се оплаквал , сега е време за хвалби ... та взех си от Иво Динков един ключ за фарове , че на моя беше счупена гривната , а и се движеше почти без съпротивление от фиксиращия механизъм . Бяха различни - моя е халогени и задни светлини за мъгла , тоз който взех беше без халогени , но и без друго идеята ми беше сменя само гривните. Да ама като ги пръснах на части установих нереална прилика (е имаше и разлики) ... разликите бяха във фиксиращия механизъм и липсата на едно пинче включващо фаровете за мъгла ... сложих врътката във фиксиращия механизъм на моя ключ , преместих липсващото пинче , пробвах и установих , че допълнителните фарове не се включват , защото беше прекъсната пистата в контактния механизъм ... лесна работа - две спойки и 1 см. латун (тънка медна ламарина) и сега имам чисто нов ключ за фарове :banger_2:

Аз си направих ключ от такъв без предни халогени , но нямам снимков материал ... имам го разглобен ключа , ако не успееш да се оправиш ще го нащракам с нещо.

Цените в ЕТ са само за стъклата , отделно се заплаща монтажа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега fantamaniaka,

 

като взема предвид случая с горивомера и сега като казваш това за таблото....

Не само, че не ти светят аирбега и т.н., но и копчето за фаровете явно не ти е оригинално.

 

Това може да означава че е сменяно цялото табло (не само клъстера с интрументи).

 

Кога се сменя цялото табло?

Когато се пукне Еърбега на пътника до шофъора.

 

Погледни си и волана и виж дали може да разпознаеш оригинален ли е или не - има ли Еърбег.

Лампата за Еърбег може да е изключена за да не дава проблеми защото съответните Еърбег липсват.

 

Отвори предния капак и погледни в коша, гредите - както и погледни колата отдолу.

Може да участвала в сериозен удар - тъй като Еърбега не излиза при леки удари.

Трябва да се треснеш сериозно за да се пукнат.

 

Закарай я на стенд - реглаж на преден мост - да видят дали геометрията ти е точна и т.н.

 

Много ти е съмнителен случая, ако е сменяно цялото табло. Тази голяма пластмаса е тегава за сменяне - плюс това няма особена причина някой да го прави.

 

Що не отвориш друга тема и да пуснеш някоя друга снимка - да видиме как излгежда хавата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Била е бившо такси затова са част от проблемите да не кажа и всички...

Волана е оригинален и има airbag в него.

Ще огледам в детайли и ще направя тема когато съм готов с всичко

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Била е бившо такси затова са част от проблемите да не кажа и всички...

Това дава отговор на всичко ... бивше такси , бивша проститутка и бивш наркоман няма :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй след успешната събота , следва крива неделя. Реших да видя от къде тече масло по или от скоростите . Най-силно и прясно омасляването беше по минусовия кабел , датчика за задна скорост и капачето под избирача. Очаквах трансмисионно масло , но се оказа нещо прозрачно и не толкова гъсто. Измих на всякъде където можах да стигна и докато чаках да изсъхне проверих течността в хидраликата ... тя беше на средата , но подозрително приличаше на мазнината , която беше по скоростите.

Възможно ли е от някъде да капе хидравлична течност в тази област на скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е омаслено само от вътрешна полуоска и като се завърти ми пръска леко блока отдолу- преди бях набедил външно каре и ги смених и двете, и без това като я купих бяха с напълно откъснати маншони. Та- и това е вариант. А може просто да тече от о- пръстен на избирача на скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.