Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един въпрос Фабия 1.


The Best Forman

Recommended Posts

Колата се гледа под товар- причините да 'забива' предница при рязко подаване на газ означава бедна смес в повечето случаи- повече въздух и/или по- малко гориво. Не съм експерт по този мотор, но се проверяват всички датчици- за температура на антифриза, който дава инфо на ЕКУ- то, дебитомер, дросел, свещи, показания на сондите в движение на 2-3000 оборота. Хубаво е да видиш и елементарни неща като въздушен филтър и горивен такъв, че историята познава и подобни причини :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    74

  • Ivo_Dinkov

    18

  • bega4kata

    10

  • ID A

    5

Най-много писали в темата

От сондата не може да е.По лошото е че го правила и на бензин и на газ.

Когато една кола има подобни проблеми,съветвам да се премине само на бензин,да се отстрани проблема и след това да се отстрани и на газ ако го има все още!!!!!

Аз не разбрах всъщност и на газ прави ли го?Или докато е студена на газ не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ нямам идея дали го прави , защото студена - топла пали все на бензин и когато си реши минава на газ , а топла на газ и на бензин няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Някой ще ми подшушне ли размера на вложките за гайките на предните и задните главини , защото днес се изкривих докато сменя едни скапани накладки (барабанни) и стигнах до извода , че малоумния немец не може да смята - хубаво си направил барабана да пада отделно от главина , ми що не фана шублера да видиш , че сглобени двете челюсти с планката и пружината не минават в процепа между главината и цилиндъра , а по тоя метод дето днеска ползвах просто повече няма да повторя :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Мислих дълго как да направя алуминиевата тава на вратата да стане снемаема , а не занитена и при всяко сваляне да разпробивам нитове и стигнах до това решение

 

E1044A%20400%20x%20300.jpg

 

Като оттренирам технологията (че още не ми се е избистрила е главата) ще снимам и ще пиша .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са т.нар. НИТ-ГАЙКИ, само дето ти трябва специална нитачка за тях. Има няколко модела. А после се кръсти и да не ти превърти някоя в ламарината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па винаги си черноглед ... първо що ше превърта , като всичко е неръждавейка и после за к'во са ми клещи ... то с клещи и баба знае :tongue_1:

За това съм писал , че още не ми се е избистрила технологията (без клещи) :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е че тя и моита е преди лифта , ама къде гледах и четох все ги показват на нитове , но сега като гледам твоита врата почва да ми става благо (това витче второто над говорителя) го мернах през отвора под дръжката за отваряне , ама мислех , че е сложено по грешка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, в една морга в Луковит момчето не знаеше с какво се захваща и ми каза- 20 лв за механизма за стъклото само (нали мойте ги изпилих при неуспешния опит за монтаж на електрически стъкла). След почти 30 мин дойде с цялата кора, ама със все кабели, жила, механизми и ми я метна в ръцете с думите "ако имаше още един нит за разпробиване, щях да я отрежа с все вратата тая кора- вземай я цялата" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих една доработка на бравата на предна дясна врата ... както винаги не работеше това ключе

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSSR4k_vTddRCTvIy7m0Rcdlp_fP65xZnORIbgDA4_dN0wSXAdJ

Проблемът - гумената или каквато е била шапка на бутона протрита и лостчето на бутона беше буквално разпрало пластмасовата облицовка на заключващия механизъм на бравата и съответно не може да го натисне и задейства.

Решението - с поялника , малко моментно лепило възстанових пластмасовата облицовкка и я загладих до колкото можах , след което пробвах с оригиналното , въпреки че бях загладил ръбовете пак я разпра и пак отново и го замених с това ключе

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQ5DuokJsIWX4xoravnOcjeWUIpXjpWR3cYQTURw4n0U8e9P2n

Плюсът е , че е много широко пинчето и е обло и въобще не задира , отрязах оригиналното , припоих кабелите , като има една особеност - разстоянието между отворите на бравата и на ключето не съвпадат , но има достатъчно място за прокарване на тънко телче (в случая ползвах жичка от UTP кабел) и малко моментно лепило за първоначално закрепване , след което сложих скобата и много силикон и вече при отварянето на врата се пали плафона :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии и тез боклуци ли са за лява и дясна :dash: тия немци направо ми паднаха в очите с многото малоумни изпълнения ... при следващо разглобяване на корите смятам да изхвърля всички щанги за ръчно заключване , а това съмнявам се скоро да се скапе , па и да се скапе знам какво и от къде да търся , щот оригинално повече няма да сложа освен ако не измисля начин да възстановя шапчицата , защото на самото ключе нищо му няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих за 7 лв от колега от ФауВе форума- открил е продавач на афтърмаркет ключета с точните размери и качество на оригиналните и препродава. При мен се оказа, че се е отчупила просто пъпчицата, която държи ключето и я пристегнахме със свинска опашка след хирургическо пробиване под микретата. Не я смених, понеже аз фабрично не съм имал централано и буксата при мен е на самата микрета, а не на кабелче, което донамазва нещата.

Ако ми се скапе микрета, вече съм го измислил- прекъсвачи за плафони от Ауди 80/100 и дупча колонките с 2 и 8мм свредло. Ляга си като фабрично, байпасвам проблемната като хващам прекъсвача за кабелите в снопа, презапоявам платката и точка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

За едно нещо признах немците - бутоните на ключа.

Реших да пробвам и втория ключ , но се оказа греда - бутоните ту хващат , ту не , трябва да се помпа по два - три пъти докато захапе и реших да ги сменя ... да , да , ама не ... супер слим бутони с ниски пъпки за SMD монтаж (иди , че ги търси) , но бутоните се оказаха разглобяеми - металното капаче не е с разтопени пластмасови пъпки както е на масовите бутони от магазините , а е с две скобички и четири пъпки ... с ножче , игличка или много финна отверка се надига едната и капачето с бутона пада , след което взех пластинки от нови бутончета , подложих под оригиналното , закопчах ги отново и сега цъкат от сефте :banger_2:

 

П.П. Ключа ми е от тез , които не се сгъват ако има значение , а ремонта трае не повече от 5 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега ново двайсет - спря да заключва дистанционно и не работи двойното заключване като се заключва от ключалката .

Грешки няма никакви и никъде .

При адаптация на ключовете си цъка нормално някакво реле и изпълнява адаптацията и на двата ключа т.е. радио модула работи , ключовете също , но незнайно защо дистанционно не отключва и заключва , също незнайно как от време на време тръгва и спира без никаква логика ... малка ми е брадвата ли или са се нанесли малки зелени човечета :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На аудито ключа ми се обучава така:

  • вкарвам ключа в ключалката и отключвам
  • задържам ключа в положение отключване
  • заключвам
  • задържам ключа в положение заключване
  • отключвам
  • паля
  • гася
  • тествам бутоните на самия ключ

Някои от тези стъпки са излишни, но ако само отключа/заключа/запаля/изгася, не винаги съм успявал да обуча ключ.

 

Ето ключа отвътре (другото е кутийката на сгъваемия ми, но тук е снимана без платката :sorry: )

 

10001356_10152015923513616_647383413_n.j

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ключовете нямат проблем нито с радио модула , нито с транспонера на имобилайзера , просто по някакъв повод престава да работи remoute контрола на централното и както не работи без видима причина проработва и след малко пак без видима причина спира ... явно проблема е някъде вътре между всичката железария , ама ще я търся днес ако не ме окъпе някой дъжд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще продължа да си возя малките зелени човечета ... разковах таблото , изкормих всички модули за управление , прегледах ги по лупа , даже препоих платките ,  прегледах и всички пинове по буксите за патина или нагар , но за съжаление нищо от възможните причини , които можа да роди тъпата ми глава не се оказаха верни.

Открих , че блока с бутоните на лявата врата и конвиниъс модула са подменяни някога в Италия и то малко преди да я върнат , защото парченцата от ухото на един въздуховод и винта си бяха в пепелника ... явно тези зелени копеленца не са от вчера в колата и за сега си остават скрити някъде по жиците ... най-тъпото е , че от снощи всичко работи и никой не знае защо :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е някой модул на стъклата или заключването по вратите да е мокър и да праща шантави сигнали към конвиниенса и електрика. На следващия як дъжд ако се повтори ще знаеш със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след мини срещичката на НИМ останахме с Пепи (pepino) да си бъбрим докато той си правеше мозъчна оперзция на Фабията аз си играех с контактния ключ на моита кочина и както беше изчезнало дистанционното заключване така се и появи (както винаги до сега). Споделих му , че ми е направило впечатление , че изчезва в комбинация с не заключването на волана и той каза : "Аз к'во ти казах , че е някаква тъпотия" ... оказа се , че в контактния ключ има също микро ключе съобщаващо на тъпата електроника , че е изваден ключа от ключалката и трябва да пусне централното , ама моя патронник клеясал и не щрака (щрака ама не винаги) и когато не щракне няма централно. Та така след цялата дивотия си останах с 4 изпрани кори и уплътнени задни врати :tooth:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след мини срещичката на НИМ останахме с Пепи (pepino) да си бъбрим докато той си правеше мозъчна оперзция на Фабията аз си играех с контактния ключ на моита кочина и както беше изчезнало дистанционното заключване така се и появи (както винаги до сега). Споделих му , че ми е направило впечатление , че изчезва в комбинация с не заключването на волана и той каза : "Аз к'во ти казах , че е някаква тъпотия" ... оказа се , че в контактния ключ има също микро ключе съобщаващо на тъпата електроника , че е изваден ключа от ключалката и трябва да пусне централното , ама моя патронник клеясал и не щрака (щрака ама не винаги) и когато не щракне няма централно. Та така след цялата дивотия си останах с 4 изпрани кори и уплътнени задни врати :tooth:

:D Добре  че ня я разглоби цялата фабия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И са к'во? Централното бачка - значи няма да купуваш купе за Фаворит  :tongue_1:

А и Пепи, Гената не разглобява - той олекотява.  :running:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след повече от половин година се реших да погледна от къде идва едно плякане на студено от изпускателния колектор (мислех , че е от меката връзка и за това отлагах) . Оказа се , че липсват две гайки на първи цилиндър ... добавих ги (за съжаление имах под ръка само една помеднена) и ми се струва , че клатенето на бензин почти изчезна (има го , но вече може да се види само на оборотомера) ... сигурно като подменя и изгорялата гарнитура (мисля си , че няма начин да е оцеляла след толко време без гайки) съвсем ще заспи моторетката , макар че и сега не се клати на студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.