Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един въпрос Фабия 1.


The Best Forman

Recommended Posts

Колата е Фабия 1 комби 1.4 AQW мотор за сега само на бензин (скоро ще се газифицира).

Проблема е следния - когато я изпусна да не запали от сефте светва чека на двигателя и записва грешка 17549 - - Load Calculation Cross Check: Implausible Value , според Аутодатата , а и според РосТех трябва да е от MAP сензора , да но тоз сензор го смених с нов оригинален и днес пак светна , а и съм проверил и отстранил всички напукани маркучи по вакуумната система , дроселовата клапа е почистена .

Дайте някакви други идеи .

За сега карам с акумулатора , с който си дойде колата (не е много читав и спада напрежението при палене под 11 В.) и смятам да вземам нов за зимата , може ли ниското напрежение да бърка електрониката при палене , че да записва други грешки освен ниско напрежение ?

Благодаря предварително!

 

П.П. Забравих да напиша , че и инсталацията е прозвъняна и работи (ECU-сензор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    74

  • Ivo_Dinkov

    18

  • bega4kata

    10

  • ID A

    5

Най-много писали в темата

Здравейте тъкмо мислех да пускам тема за абсолютно същата грешка, само че на двигател АМЕ.

 

При мен е следното:

 

1 Fault Found:

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-10 - - - Intermittent

 

Колега, колко струва МАР сензора?

 

Ще следя темата с голям интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

96 лв. го взех от магазина на Сточна гара ... четох в един форум , че имало някакви не истински , които задълбочавали проблема и понеже в магазините за VW това го няма на склад предпочетох истинското , но радостта трая 2 дни т.е. след 2 дни каране пак светна.

В събота и неделя почвам обслужване едно по едно - свещи , филтри и така докато не пипна виновника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че или реших проблема със зацапването на MAP сензора или съм една стъпка по-близо до решаването му.

Днес пръснах всичко над всмукателния колектор и какво да видя на дъбото му локвичка масло (грубо около супена лъжица) на горе всичко , което съм чистил сухо и съответно го измих и забърсах , сложих стария датчик за пробата , новия го измих и прибрах и сложих нов въздушен филтър и сега чакам да изгасне сама (ако не го направи ще изтръгна гадната ламба) и да не се появи повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема и аз да почистя МАР-а... В интерес на истината, при мен започна да се появява след смяна на сегменти.

 

А колеги, от някъде мога ли да намеря / получа информация какви трябва да са стойностите които МАР-а отчита? Т.е. как да разбера дали работи вярно или не?

 

А според вас тази грешка оказва ли влияние на работата на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Ваг-ком се гледа на живи данни на съответния канал , ама кой точно канал и колко точно трябва да показва да кажат запознатите с програмата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, данните ги намирам на съответния канал, но ми липсват референтните стойности за да сравня.

 

Също много бих се радвал ако ми препоръчате сервиз в София, където разбират от тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен моита даваше около 500 mbar , но дали са истински данните нямам идея , защото не беше мит сензора , а след туй не сме я гледали повече . Мисля , че важното е да отчита промяна в налягането в различните ражими на работа (сензора работи) другото са подробности (поне според мен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серия трета - след обстойното почистване вчера на колектора , днес пак беше целия мазен (само под дросела) , виновника - обогатителя на картерни газове (тънък маркуч излизащ от гърловината за масло и влизащ в дроселовата клапа заедно с маркуча за бензинови пари от резервоара) ... вече е затапена таз шит. Тъпотията - при по-старите (Фаворит/Фелиция) тоз мотор е под наклон , а при Фабия е прав и пак е оставен един отвор за оттичане на маслото , решението според мен още отвори , но ще бъде в събота или неделя , а защо смуче масло от там още нямам никаква идея ... тоя инжекцион се оказа пълна катастрофа ](*,) добре , че датчиците са само три , че ако бяха повече smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Фабия 1 комби 1.4 AQW мотор за сега само на бензин (скоро ще се газифицира).

 

Дайте някакви други идеи .

За сега карам с акумулатора , с който си дойде колата (не е много читав и спада напрежението при палене под 11 В.) и смятам да вземам нов за зимата , може ли ниското напрежение да бърка електрониката при палене , че да записва други грешки освен ниско напрежение ?

Благодаря предварително!

 

П.П. Забравих да напиша , че и инсталацията е прозвъняна и работи (ECU-сензор).

Докторе , наблегни на акумулатор - имал съм 3- 4 случая , ako Voltage control - а на компа отчита пад на напрежeние

при старт под 10, 5 Волта , а има ток да върти , забрави - при мене двете въобще не палеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше палена със слаб акумулатор и беше набила на всички модули грешки за ниско напрежение , но от тогава след забърсването им не се е сърдила , а се появява само тази за МАР сензора ... таз сутрин без да съм я забърсвал грешката си угасна лампата на компа и повече не е светкала и ако продължи да не свети ще тествам с един маслоуловител (филтър за бензин тип утайник) , защото това всъщност е най-големия проблем - зацапването на сензора и подаване на грешни данни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос възникна днес като мерихме утечка с новия акумулатор - първоначално има консумация към 0.5А , но след около 20 сек. паднаха на 0.1 А и така останаха ... по спомен знам , че утечката трябва да е под 0.05А и знам , че комфорт модула стои в готовност известно време , та въпроса колко трябва да се чака докато се "успи" електрониката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че приключих с проблема с грешка 17549 ... за два дни каране лампата не е светила , а колектора е сух и чист както го оставих онзи ден , за сега ще си карам със затапена тръбичка , пък по-натам ще тествам да разпробивам капака и другите глупости дет съм си наумил .

Последователността обаче е обратната - първо затапване и след това почистване на всмукателния колектор , дроселова клапа и МАР сензор , щот аз това го открих по трудния начин :mrgreen:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам с въпросите , да не мислите , че ще мина с една ламба :mrgreen:

Та на въпроса - днеска опънах девойката по бул.Т.Александров (хвана ме зелена вълна) и температурата се срина ... то е ясно термостат , ама това чудо като при Фелицията ли се сменя с пластмасовата коруба или е просто пластмасов корпус с отделен елемнт вътре ?

Другия въпрос - залегнах да сменя филтъра за гориво и не разбрах как се разкачват тез бързи връзки и трябва ли някакъв специален инструмент?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% съм сигурен, че се сменя заедно с корпуса, но като минеш през магазина за нов ще узнаеш със сигурност... това поне ще е една от най-малките ти инвестиции. В скоро време май ще станеш голям спец и по ВАГ-овете, така че и аз може да си взема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригиналния термостат е пластмасов с капачката и неделим елемент/т.патрон/ в него

има варианти на термостати по магазините и с отделни -като старите термостати

 

бързите връзки,с 1 шило натискаш пъпките,като едновременно натискаш буксата навътре и после дръпваш като са потънали пъпките-квадратчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих за още един бъг , който ме дразни - скоростната кутия е омаслена в долния преден край около една качка с два болта (предполагам , че е свързана с избирача) , та ако я сваля да я уплътня със силикон или там каквото трябва ще се разлетят ли разни пружинки и други джунджурии или просто покрива сглобката на избирача на скоростите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих за още един бъг , който ме дразни - скоростната кутия е омаслена в долния преден край около една качка с два болта (предполагам , че е свързана с избирача) , та ако я сваля да я уплътня със силикон или там каквото трябва ще се разлетят ли разни пружинки и други джунджурии или просто покрива сглобката на избирача на скоростите ?

развий и с почукване а свали

тя държи вилката на избирача,но ако не мърдаш скорости ,няма нищо да разместиш

така че действай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата и скоростите остават за другата седмица - намерих такъв , който е с отделен елемент smile152

Оказа се , че тез коли са изключително непочтенни (да не кажа отвратителни) ... първо нито една от корите по интериора , които се опитах да сваля вчера не се сдаде без бой (и вълшебната думичка) май попаднах на девственица и после в тая кола няма един нормален + през контактния длюч , отделно в такова голямо бушонно табло можеше да оставят поне на една свободна дупка клема и сега съм се закачил на бушон като първия манго от стоянката ](*,) да не казвам , че за да се прекара едно тънко кабелче трябва да се обикаля от левия фар (там е упралението на газовата) през целия кош до дясната колонка и после на ляво до ключа за фаровете ... откачена работа ... немците могат само да си мечтаят да направят кола като Фаворита ... май колкото повече ровя , толкова повече ще откривам силната зависимост на шофиращите модерни коли с оторизираноте сервизи smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да беше питал. Има отвор за кабели точно пред лявата колонка. А за липса на свободни места при предпазителите хич не ти вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да - голям пластмасов капак под чистачките , който за да се свали сигурно трябва да се разтури цялата кола ... ай няма нужда , а тоците ги търсих около 30 мин. с уреда и така и не намерих някой чист + през контакт ... сигурно има някъде по конзолите с релета , ама чак до там не съм стигал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам голям напредък в изучаването на това съоръжение Фобията - намерих си истински + през контактния ключ на ключа за фаровете , оправих го малко и самия ключ , че включваше всякакви светлини за мъгла без да го искам , вътре включвателя на късите е нагорял , ама това е друга бира (ще го сменям след като взема гуми) даже си намерих всички необходими тоци за модула за дневни светлини smile152

Много неприятно ме изненада кората на колонката в краката на шофьора - свалих я два пъти и вече имам две строшени подпори за щипки (абе еднодневка) ... ама и на нея и измилих чалъма ще стане с винтове (ако е послушна може да са и скрити) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.