Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на ключ за парно Фелиция


PharrellVP

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Днес се мъчех да подменя устройството с врътките на парното, понеже единия ключ /този, който регулира посоката на духане/ се е счупил и сега духа само в едно положение.

Та, накратко за преживяването. Първо свалих акумулатора, за да имам поле за действие. След което свалих черната решетка, която стои над моторчето на парното, премахнах и самото моторче, като разкачих двете жила от него. След което влязох в купето и започнах: предния капак на ключа на парното, едно безцветно пластмасово...нещо си, ключовете. Изкарах гнездото с двата изхода на парното, което се намира над ключовете; леко отворих панела, който държи километража и копчетата за подгряване на задно стъкло, аварийки и т.н. Успях да развия двете болчета на ключа на парното и...до там успях да стигна.

Нито отпред /забравих да спомена, че развих и два болта на последното устройство след моторчето, което регулира топъл и студен въздух. И дърпах ли, дърпах - не става. Не виждах какво повече ги крепи - това устройство и ключа за парното.

Недоволен от неуспеха - сглобих пак всичко и сега се чудя какво го задържаше. Някой може ли да помогне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах колега проблема ти е с посоката в която е насочена струята от парното. Целия проблем се дължи на 2 жила чийто корпус е пластмасов и от старост предполагам се чупи, варианта със смяната им е доста труден, затова отваряш жабката вадиш сандъка и, от ляво като погледнеш има едни кръгли отвори и 2 жила са закачени по същия начин като тези в двигателния отсег които са за клапата топло студено, откачаш жилото нагласяш си как искаш да ти духа и връщаш жабката на мястото и.

Аз цяла година карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...

Колега, аз въобще не съм прочел какво си писал. Аз имам проблем не с топло и студено, а с посоката на духане /стъкла, купе и т.н./. Така, че този вариант отпада...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз въобще не съм прочел какво си писал. Аз имам проблем не с топло и студено, а с посоката на духане /стъкла, купе и т.н./. Така, че този вариант отпада...

Я го прочети още веднъж, ама по-бавно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...


И да чета, и да не чета - разлика няма. Като махна отделението на жабката стигам най-близко и ЕДИНСТВЕНО до дясната страна на конкретния панел на парното /т.е. до ключа, който регулира топло и студено/. Невъзможно е от там да се стигне до най-левия такъв...
Та това имах в предвид, че въобще не прочетох какво е писал колегата. Бъркайки най-отдясно трудно бих стигнал до най-ляво, колега.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега днес се прибирам и ще видя да снимам с нещо да ти покажа кое е че телефона ми е на ремонт и нямам камера.

И не трябва да бъркаш кой знае къде то е най-близо до теб като отвориш жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като правите ремонта, смажете хубаво жилата. ВСИЧКИ копчета за управление на парното трябва да се движат с голяма лекота, почти с докосване ако са смазани добре механизмите им. Това изключва излишно напъване при въртене и предпазва от повреди като гореспоменатата.

 

Успех. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...


Приемам съвета, стига да успея някой ден да го сменя. През тези кръгли отвори, които се виждат след премахване на коритото на жабката е невъзможно за мен да бръкна и да наглася каквото и да било, освен някакво жило, свързано към ключето за топло и студено. Друго - цък.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...

Сега ще вземеш да ме амбицираш пак да си разровя таблото, та да видя колко пък да са сложни тея жила. :)
Като идея - защо не свалиш целия блок на парното, заедно с врътките и да си ги смениш "на земята"? Гадничка процедура е - всичко излиза към мотора, ама ми се вижда най-лесно изпълнима.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

...

По-добре да не вади всичко откъм мотора, щом намеря с какво да снимам ще покажа на колегата колко е лесно , точно през кръглите отвори.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.