Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Размисли относно О1


velinsl

Recommended Posts

Какво става с тия автомобили?

Те като остаряват поскъпват. 4500-5000лв струват като ги гледам в сайтовече вече. До скоро бяха по 4000лв най-добрите екземпляри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте и от мен и аз съм се насочил към модел на Октавия 1 от 2001-2002г. Предполагам че моделите с дизелов двигател за по одачни като 1.9 тди 90 или 110 коня пък и в момента карам тди мотор само че на сеат толедо и съм доволен.Надявам се и аз скоро да се похваля с новато Шкодичка smile027 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И аз ги гледам, но колкото и да ми харесват според мен е безобразно да се дават 5500лв за автомобил на 15 години. Ако ги давам все пак ще са за Октавия 1, за предпочитане фейслифт(много красив автомобил), но с малкия сенник на таблото. Големият е просто отвратителен и ТДИ задължително. Уж криза, вместа да поевтиняват... те нагоре цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата на човека за да попитам нещо. Спешно трябваше да взема някаква кола от Австрия и напът ми изпадна много изгодна Октавия 1. Бях планирал колата да се кара само 3-4 месеца докато се съберат пари за по-хубава кола и минаха неусетно. Колата много ми допада, но просто ми трябва по-голяма за след зимата. Искам да я пусна за продажба, но не знам на каква цена да бъде. В момента не се предлага подобна кола в България. Ето и информация за нея:

 

Октавия 1 2004-та година 1.9 ТДИ 131 коня ASZ + чип от Брезел ( След диното изкара 164кс имам лист с графиката).

На РЕАЛНИ 202000км е. Аз я взех от Австрия на 192000кв Април.

Колата е изпълнение SUCCESS и има доста екстри, които не съм виждал в други Шкоди.

ABS + ASR + ESP + EDS

Ел огледала с подгряване

Климатроник

Comming Home

задна чистачка

хром табло около централната конзола

Предни и задни подглавници

Кожен пакет на волана, ръчната и скоростите

Автоматично регулиране на фаровете

кристални фарове с ксенон с пръскалки

Оригиналното СД на Шкода Симфони с 8 говорителя

голям МАКСИ ДОТ дисплей

Мултифукнция бутони на волана

Темпомат

Фарове за мъгла

Сензор за дъжд (автоматични чистачки)

Гуми Мишелин Пилот Спорт 3 2012-та 205/55 R16

Лети джанти на Шкода оригинални

Дискови спирачки отпред и отзад

Подгряване предни седалки

Новия сгъваем ключ два броя с имобилайзер

 

Сега за състояниет и това което съм правил:

Сменени 4 амортесьора и 4 пружини тъй като беше на много брутално спортно окачване и първия ден се заклещих на канала в КАТ :))

Сменени ангренаж + ролки + филтри + масло

Сменен актуатор на Турбото

Сменени крушки на ксенона с Филипс Д2С чисто нови.

По окачването съм сменил биалетки, найкрайници и тампони на стабилизращата щанга и още някаква дребни неща, но не си спомняма вече. Нямам никакво тропане или клопане отпред.

 

Та това е колата. Каква цена смятате ,че може да и взема в момента ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам за такава шкода с толкова много екстри, по скоро ми звучи ,като реклама на самолет .

Не зная за цена ,какво да ти препоръчам, но пък има тук много професионалисти и биха те насочили може би към някаква цена .

Колата ти е страхотна ако имаш възможност прати някоя снимка да я видим .

 

Поздрави :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става с тия автомобили?

Те като остаряват поскъпват. 4500-5000лв струват като ги гледам в сайтовече вече. До скоро бяха по 4000лв най-добрите екземпляри.

 

Продажбите на нови автомобили в ЕС намаляват, а обикновено това означава намаляване на предлагането на втора ръка автомобили. Второ, до преди няколко години италианци, немци или швейцарци не купуваха втора употреба, а днес вече го правят. Преди години на пазарите за употребявани автомобили в Западна Европа присъстваха само търговци. Днес това е минало, доколкото средностатистическия европеец с отънял джоб вече купува и такива коли. Това съвсем естествено натиска цените нагоре. Респективно, увеличават се цените и у нас. В момента това е трайна тенденция и това положение ще се задържи до излизане на ЕС от кризата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и нещо друго, просто Октавия по ред причини (къде обективни, къде не) си държи цена над средната за класа си.

 

Често е по - скъпа от аналогичните Голф, Бора и Леон. Сравнена пък с Рено, Пежо, Форд, Опел си е категорично по-скъпа.

 

Но в крайна сметка реалната цена на една кола е тази на която се прави сделката. За купувача цените винаги са високи, за продавача .... ниски :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами напълно е нормално защото след регистрация, обслужване и застраховки тази кола стъпва над 10000лв!! За тези пари има много други коли :) Даже има не лоши Октавия 2 за 10-11к лева...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.