Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

съвет за октавия 1 1.8л 125кс


goro21

Recommended Posts

Колеги спрял съм се на октавия 1 1.8 125кс(какво е означението при шкодите 'AGN' или по друг начин и колко вида биват- означения при шкодите) или 2.0л.

видях една обява но ми направи впечатление волана е различен на никоя друга не видях такъв - сега погледнах волана се оказа от фабия.Което ще рече че явно айрбека е гърмял.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=457agv

А относно обявата какво бихте казали за колата поне от снимките че ми е малко далечко да я видя , ако има и някой в района който може да намине да я погледне ще съм му благодарен.

Доколкото прочетох слабите места на 1.8/125кс са обтегач на веригата, не ми стана ясно кое оскъпява толкова обслужването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, на мен тая цена 4000бг. лева ми счупи зъбите, пък за теб не зная. Иначе лошо не съм чувал за тоя двигател. Но цена 2500 звучи доста по-приемливо. Кой влагал...влагал. Както един приятел казваше, че то аз като сметна тряя да искам 9000 на Гоуф 3. Влагал бил човека. Пасивите на колата стар внос обикновено са за продавача. Освен ако не е купена от майсторите на късия разказ от Горубляне. Тогава най-голям риск има при смяна на масло, като изтекат добавките....и..и..тогава...добър ден...колело....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването на този двигател е между 800 и 1000лв. В това се включва:

- ангренажен ремък;

- обтяжна ролка, паразитна ролка;

- газов обтегач/успокоител на ролката - цена около 240лв.

- водна помпа;

- обтегач на пистовия ремък;

- пистов ремък;

- масло;

- филтри: горивен, въздужен, маслен, купе.

 

Обтегача на веригата не съм проверявал цена, но като се сменя той, се сменят и гарнитурите на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един електрически обтегач на веригата, заради цената на който ще ти се прииска да заключиш колата и да не я поглеждаш повече smile092 , хубаво е да провериш дали само при ауди слагат тази простотия, защото АДР с електрически обтегач на веригата не препоръчвам на никой- ненамираем втора ръка и безумно скъп нов. Ако ще даваш пари за обслужване в този диапазон, по добре 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой от Шумен да ми препоръча сервиз за диагностика на една шкода, или някой колега свободен утре да ми съдейства при огледа ще съм ви благодарен .този мотор 1.8 125ks при шкода дали с ел обтегач на веригата или смеханичен- май този мотор ще се окаже доста скъп откъм обслужване :(

http://www.cars.bg/c218120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т е не по- малко скъп, там дебитомера и бобините са почти консуматив, ланда сондата също и мотора не понася добре универсалните алтернативи, иска си ОЕМ сонда. Тук маховика ти е едномасов, при 1.8Т- демпферен.

АДР си има и преимущества, и недостатъци пред турбинираната алтернатива. Само на първите О1 слагат 1.6 MPI, който освен пластмасовите колектори, други недостатъци няма.

Огледай какъв е случая с чистачките- едната е сложена по- нависоко- или е ровено под кората им, или е сменяно стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз имам същата Октавия и съм адски доволен от нея. Нямам абсолютно никакви забележки към колата... харесва ми динамиката, дори и при натоварено положение!

Обслужването при мен преди време излезе 700+, като смених и някои не толкова задължителни неща по колата, а освен това се пипаха и някои работи по предницата.

Аз си купих моя автомобил на същата цена като тази за харесания от теб с тази разлика, че на мен ми дадоха още 4 оригинални джанти с гуми (освен тези който си бяха на колата), а и колата ми е 99г.

 

Успех с избора на автомобил и по мое мнение никога няма да съжаляваш, ако се спреш на Октавия !!!

 

s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли какъв е обтегача на веригата?

Не намирам инфо как да позная дали е електромагнитен или е хидравличен (там пък каква веселба е, ако си с кофти масло, но поне е евтин за смяна smile092 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такава и съм много доволен. Кода на мотора е AGN и при нас. Ако е обслужвана както трябва мисля, че няма да имаш проблеми с нея. Преди 2 г. аз като обслужвах ми излезе около 800лв. - анг. комплект /вкл. водната помпа/ , пистов ремък, масло + всички /4/ фултри, масло на ск. кутия, свещи, задни тампони на предни носачи и ... май тва беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, можеш ли да коментираш за обтегача- само хидравличен ли слагат на AGN?

Заглеждам за баща ми Октавии и с такива мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има по-добри специалисти от мене във форума.

само 1 бонус,това с тока зад вала не за обтегача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОрмално ли е (забелязахго при шккода и голф) като дадеш на контакт и след няколко секунди лампите за МАСЛО температура бензин и т.н.(тези които са в средата на таблото в квадратния дисплей)

да огасват заедно преди да си завъртял стартера. не трябва ли тази за маслото да огасне като запали мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОрмално ли е (забелязахго при шккода и голф) като дадеш на контакт и след няколко секунди лампите за МАСЛО температура бензин и т.н.(тези които са в средата на таблото в квадратния дисплей)

да огасват заедно преди да си завъртял стартера. не трябва ли тази за маслото да огасне като запали мотора?

трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огасват само тези в средата лампата на акумолатора остава, при другите коли на маслото огасва след запалване, но го забелязах на 2 голфа 1.8-125кс и една октавия 1.6 101кс че огасват след няколко секунди. могеби така е направено да светват да се види че работят. ако има маниполация ще има на една 2 ама на 3 коли го видях .

Колеги казвайте как е при вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лампите на таблото си угасват малко след като съм дал на контакт. Остава само лампата за акумулатора и една друга много дразнеща лампа (резервата)... но това си е друг въпрос вече :mrgreen:

 

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.