Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мигачът продължава да работи - О2


lllubo

Recommended Posts

Знам че някой някъде беше писал, но нищо не намерих с търсачката. Затова пускам тази тема.

Проблемът: изключваме мигача, като преместваме лоста в средно положение - ефект нулев. Все едно не си преместил лоста. Мигача продължава да си цъка. Многократно местене на лоста нагоре-надолу - нищо. Продължава да си работи. Пускаме аварийките и ги спираме - същия мигач (например левия) продължава да си работи. Изключваме колата - светват левите габарити. След известно време пак повтаряме горните процедури и този път се изключи мигача и всичко работи правилно.

Как по принцип се решава този проблем и в кое точно е проблема да го подменя? По-късно днес ще видя за някакви грешки в компютъра на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ключ за мигачите. Ако ти се случи пак пробвай да включиш обратния мигач (т.е. ако ти е "запецнал" ляв, включи десен и след това изключи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се случи днес на жената. Със сигурност е бутала лоста от горе до долу - хваща го отстрани и го мести и така трудно уцелва средата. Принципно редовно като не се самоизключи (като връща волана) и трябва да го изключва ръчно и непрекъснато пуска то десния ту левия докато нацели средата :mrgreen: Затова 100% съм сигурен че го е местила от горе до долу и накрая пак левия е продължил да работи. Не знам как е било когато е бил включен на десен - дали левия е спрял примерно, ама едва ли, щеше да го каже. Непрекъснато казваше че каквото и да прави левия работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е локализиран и намерен. Питах ви в началото в кое е проблемна да го подменя - часта не може да се подмени, незаменима. Не, не е проблема в колата. През цялото време жената е бутала лостчето нагоре-надолу в опит да изключи мигача .... другото лостче ... от дясната страна ... за чистачките. След 1 час като се е качила пак в колата е разбрала какво е правила. Вярно, обади се след това, но само да каже че вече проблем няма, без подробности. Подробностите бяха тази вечер. Извинявам се че ви занимава с глупости. Женска му работа

:lol:

 

п.с. а аз се сетих че това което бях чел е за залепнало реле или залепващо от време на време, но това е друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Женска му работа, наистина. Това обаче ми напомни на проблем с френските коли. По-конкретно на Ситроен С3 мигача постоянно се включваше сам и нямаше изключване, много екстремно го закарах да го сменят, а се оказа че се сменя целия модул с двата лоста зад волана, който беше около 300лв по бегли спомени. Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.